Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PL] Viešasis transportas Lenkijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Garbanius
    replied
    Geriau cia, fotobuse ir taip milijonai foto is Lenkijos. Man idomu

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    O ar įdomu būtų kam nors? Su laiku planavau viską sukelti į Fotobusą, bet galiu ir čia daugiau įkelt, kai tik atrasiu laiko redagavimui.

    Komentuoti:


  • denisas
    replied
    Mettal, dar bus fotografijų iš trimiesčio?

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Gdanskas - visi miesto autobusai yra tokio dažymo. Maršrutai daugiausia yra trumpi ir tik privežantys iki traukinių ar tramvajų.


    Autobusai daugiausia yra Solariai arba Mercedes Benz O405N/N2 tiek standartiniai dviašiai, tiek dvigubi triašiai. O405 serijos autobusų gausa šiek tiek primena Vilnių.

    Tarp Sopoto ir Gdynės kursuoja 2 maršrutų troleibusai. Mačiau tik 2 modelius: standartinį trumpą Solarį bei perdarytą iš autobuso MB O405N2. Tokio dažymo yra visi Gdynės miesto autobusai ir troleibusai.



    Pagrindinis Gdansko transportas - tramvajai. Jie praktiškai niekur nevažinėja kartu su kitu transportu, todėl važinėja gan dažnai ir ganėtinai greitai.

    Komentuoti:


  • Denis_Simonov
    replied
    MAN NG363 Lion's City G 3459


    Pesa 120Na 3237


    Alstom-Konstal 116N 3026


    Solaris Urbino 18 8135


    Mercedes-Benz Conecto G 9837


    Pesa 120Na 3222


    Solaris Urbino 18 8536


    Jelcz M121I4 4945


    Sca nia CL94UB 4x2 OmniLink WGM MM51


    Pesa 128N 3635

    Komentuoti:


  • Denis_Simonov
    replied
    PESA 134N 3815, Varšuva


    PESA 134N 3808, Varšuva


    Ikarus 260 289, Varšuva



    Solaris Urbino 12 electric 1906


    Solaris Urbino 18 8512, Varšuva


    Ikarus 280.70E 5715, Varšuva


    MAN NL253 Lion&s City Hybrid, Varšuva

    Komentuoti:


  • Raikkonen
    replied
    Vasarą ir savaitgalį mieste važinėjančius autobusus ko gero pavyktų ir ant vienos rankos pirštų suskaičiuoti, tad nuotraukų beveik nėra. Ilgi autobusai stovėjo parke.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
    Tiek iš Suvalkų
    O miesto maršrutų foto nebus? Suvalkai gi turi 2 ar 3 ilgus autobusus.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Varganai tie jų Autosanai atrodo ir spėju važiuoja. Gerai, kad pas mus nepaplito, senienos 2kartos Setros ir MB kur kas geresnis pasirinkimas
    Rajoniniams parkams pats tas būtų buvę priemiesčiui, kol dar buvo daugiau keleivių ir artimam tarpmiesčiui.

    Komentuoti:


  • Raikkonen
    replied
    Tolimasis susisiekimas

    Suvalkų PKS turi keletą tarpmiestinių maršutų, vieni ilgesnių į Vroclavą, Poznanę, Krokuvą, taip pat Varšuvą.

    Sunsundegui Sideral išvyksta į Varšuvą


    Mercedes-Benz Intouro į Olštyną


    Autosan A1012T


    Mercedes-Benz Tourismo 15RHD


    Naujausi parko autobusai - Volvo


    Kiti vežėjai

    Polonus Setra iš Varšuvos


    Polskibus maršrutą Suvalkai-Varšuvą perėmę Zak Express. Į Varšuvą važiuojama septynis kartus per dieną




    Super PKS - Suvalkai-Gdanskas.


    Tiek iš Suvalkų
    Paskutinis taisė Raikkonen; 2016.06.13, 20:24.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Varganai tie jų Autosanai atrodo ir spėju važiuoja. Gerai, kad pas mus nepaplito, senienos 2kartos Setros ir MB kur kas geresnis pasirinkimas

    Komentuoti:


  • Raikkonen
    replied
    Nuotraukos iš Suvalkų

    Autobusų stotis






    Vietinis transportas, įvairių modifikacijų Autosan H9 - tokių Suvalkų PKS eksploatuoja daugiausiai.




    Autobusų parke


    Autosan H10


    Jelcz T120


    Į maršrutus jau retokai išvažiuojantis Jelcz PR110DC


    Suvalkai yra beveik nepaliesti mikroautobusų, kurie karaliauja Lenkijoje. Suvalkų PKS turi vos keletą miroautobusų, privačių vežėjų iš Suvalkų stoties vežančių mikroautobusais nėra.




    Kiti vežėjai. Tarp Suvalkų ir Balstogės kursuoja Voyager vežėjo midibusai. Darbo dienomis maždaug kas valandą, savaitgaliais kas porą valandų. Išvyksta iš šalia stoties esančios stotelės.


    Augustavo PKS


    Autosan iš Lomžos

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Nuo balandžio 1 d. Lux Express visais savo tarptautiniais maršrutais, kurie driekiasi per Lenkiją, leido važiuoti ir tarp Lenkijos miestų, tai irgi kažkiek turėjo įtakos keleivių srautų padidėjimui.
    Taip yra todėl, kad reisus į ir iš Vilniaus aptarnauja Lenkijos LuxeXpreso padalinys.

    Varšuva yra persėdimo centras ne tik vykstantiems ir Lietuvos, bet ir iš Latvijos, Estijos, Baltarusijos ir Ukrainos.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Keleivių srauto padidėjimas yra normalus reiškinys, atsižvelgiant į tai, kad už lango pavasaris, orai šyla, tad žmonės daugiau keliauja. Vasaros sezonu keleivių vidurio Europos kryptimi netrūksta beveik visais reisais. Nuo balandžio 1 d. Lux Express visais savo tarptautiniais maršrutais, kurie driekiasi per Lenkiją, leido važiuoti ir tarp Lenkijos miestų, tai irgi kažkiek turėjo įtakos keleivių srautų padidėjimui.

    Beje, pritarsiu, kad populiariausiuose ilguose maršrutuose iš Lietuvos tik nedidelę dalį keleivių sudaro žmonės, kurie važiuoja visą maršrutą (iš Vilniaus į Berlyną arba Prahą). Daugiausia yra vykstančių iš Lietuvos į Varšuvą bei Lenkijos keleivių, vykstančių iš Varšuvos į Berlyną/Prahą. Taigi Varšuvoje, kaip tarpiniame sustojime, išlipa ir įlipa daugiausia keleivių. Lenkai dar turi PolskiBus, bet dėl geresnės paslaugos kokybės, Lux Express kelionėms į užsienį pas juos yra tikrai labai populiarus.
    Na, o priežastys, kodėl ne tiek ir daug keleivių (nors vasarą ir jų nemažai) renkasi važiuoti visą maršrutą iš Lietuvos, yra labai paprastos. Visų pirma, palyginkime, kiek gyventojų yra Vilniuje, ir kiek Varšuvoje. Antra, nemažai žmonių atsisako kelionės vien dėl to, kad 18-20 val. teks praleisti autobuse. Aišku, jaunimo, norinčio pigiai nuvykti į gražiausius Europos miestus, tai nesustabdys.

    Na, o į Varšuvą keleivių srautas yra stabiliai nemažas, nes tai, visų pirma, yra geras tranzitinis taškas lietuviams. Nemažai žmonių Varšuvoje persėda į traukinius arba lėktuvus ir vyksta toliau į kitus Europos miestus (ir ne tik Europos, iš Varšuvos gali nuvažiuoti/nuskristi daug kur). Antra, ir šiaip, Varšuva yra gera kryptimis norintiems trumpam (pavyzdžiui, savaitgaliui), išvykti kur nors į netolimą užsienį.

    Komentuoti:


  • uH1978
    replied
    Gerbiamieji nesigincikyt del su vieta ar be vietu. tiek Ecolines tiek LuxExpress su Eurolines bilietus parduoda tik su vietom. Beje si savaitgali pirmakart vaziavau atnaujintu LuxEkspresu. Penktadieni is Berlino isvaziavo apipilnis, nors visus metus pernai situacija buvo tokia: is Berlyno 14.30 penktadieni apie 10 zmoniu i Lietuva, 6-10 kaip kada iki Poznanes, vienas kitas i Varsuva. Nuo Varsuvos visada pilnas. Dabar gi buvo daugiau zmoniu i Varsuva, be to keli ilipo Poznaneje iki Varsuvos. Suvalkuose islipo tik 2 zmones. Ir vairuotojas sako kad nelabai kas pasikeite. Bet kad keleiviu daugiau tai faktas. Arba reklama pritraukia, arba siaip zmoniu daugiau keliauja. Beje Ecolines irgi pastebejau kad daugiausia veza zmoniu atkarpoj Lietuva-Varsuva.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    O aš kaip tik manau, kad be vietų net ir geriau. Pirmas įlipai ir užsiėmei kurią nori.
    PKS tarprmiestiniai maršrutai apnyko, bet išliko. Nes PKS'ai susizgribo ir patys ėmė siūlyti pigias keliones nuo 1 zloto ar pan., išleisdami savo geriausią techniką į maršrutus. Aišku, ne visi. Be to atsirado ir daugiau pigių vežėjų.
    Kai pirkdamas bilietą automatiškai užsirezervuoji sėdimą vietą, tuomet būsi ramus, kad niekas rezervuotų vietų neužims. O jei ir užims, vistiek tiesa bus to keleivio pusėje, kurio biliete konkreti vieta parašyta.

    Nemanau, kad ta kova dėl to, kas įlips pirmas, kas užims geresnes vietas, yra gerai. Ypač kai važiuoji ne vienas.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė ArtEGO Rodyti pranešimą
    Nieko gero tas be vietų. Gerai, jei važiuoji vienas, o jei su antra puse - papildomo streso tai įveda.
    Vienas iš dviejų įlipa ir užsima vietą. Kol dauguma priduoda bagažą, tie, kas jo neturi, užsiima vietas, Jei dviese važiuojate, tai pasidalinti funkcijomis paprasta.

    Komentuoti:


  • Raikkonen
    replied
    Na ir dar vienas ne senas vežėjas Lenkijoje, gerai žinomas Lux Express

    Į Lenkijos rinką žengė su Varšuva-Krokuva, taip pat atidarydami Varšuva-Tarnuvas, Varšuva-Žešuvas maršrutus. Dabar "grynas" tarpmiestinis liko tik Varšuva-Žešuvas - važiuojama keturis kartus per dieną. Lenkijos maršrutų tinklą papildo tarptautiniai Varšuva-Budapeštas, Varšuva-Viena, Varšuva-Praha per Krokuvą, Vilnius-Berlynas per Poznanę na ir nuo balandžio visi Lietuvos kryptimi važiuojantys autobusai stojantys Suvalkuose. Važiuojama iš nuo metro Marymont stoties, tik pravažiuojantys Lenkiją autobusai stoja ir centrinėje stotyje.

    Nuotraukoje Varšuva-Žešuvas ir Varšuva-Vilnius


    Į Žešuvą. Galbūt dėl to, kad popietinis reisas, bet keleivių jame labai mažai buvo.


    Varšuva-Viena


    Keleivių persėdimas Varšuva-Budapeštas ir Vilnius-Berlynas maršrutuose.

    Komentuoti:


  • ArtEGO
    replied
    Nieko gero tas be vietų. Gerai, jei važiuoji vienas, o jei su antra puse - papildomo streso tai įveda.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    O aš kaip tik manau, kad be vietų net ir geriau. Pirmas įlipai ir užsiėmei kurią nori.
    PKS tarprmiestiniai maršrutai apnyko, bet išliko. Nes PKS'ai susizgribo ir patys ėmė siūlyti pigias keliones nuo 1 zloto ar pan., išleisdami savo geriausią techniką į maršrutus. Aišku, ne visi. Be to atsirado ir daugiau pigių vežėjų.

    Komentuoti:

Working...
X