Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[PL] Viešasis transportas Lenkijoje
Collapse
X
-
O ar įdomu būtų kam nors? Su laiku planavau viską sukelti į Fotobusą, bet galiu ir čia daugiau įkelt, kai tik atrasiu laiko redagavimui.
Komentuoti:
-
Gdanskas - visi miesto autobusai yra tokio dažymo. Maršrutai daugiausia yra trumpi ir tik privežantys iki traukinių ar tramvajų.
Autobusai daugiausia yra Solariai arba Mercedes Benz O405N/N2 tiek standartiniai dviašiai, tiek dvigubi triašiai. O405 serijos autobusų gausa šiek tiek primena Vilnių.
Tarp Sopoto ir Gdynės kursuoja 2 maršrutų troleibusai. Mačiau tik 2 modelius: standartinį trumpą Solarį bei perdarytą iš autobuso MB O405N2. Tokio dažymo yra visi Gdynės miesto autobusai ir troleibusai.
Pagrindinis Gdansko transportas - tramvajai. Jie praktiškai niekur nevažinėja kartu su kitu transportu, todėl važinėja gan dažnai ir ganėtinai greitai.
Komentuoti:
-
-
-
Vasarą ir savaitgalį mieste važinėjančius autobusus ko gero pavyktų ir ant vienos rankos pirštų suskaičiuoti, tad nuotraukų beveik nėra. Ilgi autobusai stovėjo parke.
Komentuoti:
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąTiek iš Suvalkų
Komentuoti:
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąVarganai tie jų Autosanai atrodo ir spėju važiuoja. Gerai, kad pas mus nepaplito, senienos 2kartos Setros ir MB kur kas geresnis pasirinkimas
Komentuoti:
-
Tolimasis susisiekimas
Suvalkų PKS turi keletą tarpmiestinių maršutų, vieni ilgesnių į Vroclavą, Poznanę, Krokuvą, taip pat Varšuvą.
Sunsundegui Sideral išvyksta į Varšuvą
Mercedes-Benz Intouro į Olštyną
Autosan A1012T
Mercedes-Benz Tourismo 15RHD
Naujausi parko autobusai - Volvo
Kiti vežėjai
Polonus Setra iš Varšuvos
Polskibus maršrutą Suvalkai-Varšuvą perėmę Zak Express. Į Varšuvą važiuojama septynis kartus per dieną
Super PKS - Suvalkai-Gdanskas.
Tiek iš SuvalkųPaskutinis taisė Raikkonen; 2016.06.13, 20:24.
Komentuoti:
-
Varganai tie jų Autosanai atrodo ir spėju važiuoja. Gerai, kad pas mus nepaplito, senienos 2kartos Setros ir MB kur kas geresnis pasirinkimas
Komentuoti:
-
Nuotraukos iš Suvalkų
Autobusų stotis
Vietinis transportas, įvairių modifikacijų Autosan H9 - tokių Suvalkų PKS eksploatuoja daugiausiai.
Autobusų parke
Autosan H10
Jelcz T120
Į maršrutus jau retokai išvažiuojantis Jelcz PR110DC
Suvalkai yra beveik nepaliesti mikroautobusų, kurie karaliauja Lenkijoje. Suvalkų PKS turi vos keletą miroautobusų, privačių vežėjų iš Suvalkų stoties vežančių mikroautobusais nėra.
Kiti vežėjai. Tarp Suvalkų ir Balstogės kursuoja Voyager vežėjo midibusai. Darbo dienomis maždaug kas valandą, savaitgaliais kas porą valandų. Išvyksta iš šalia stoties esančios stotelės.
Augustavo PKS
Autosan iš Lomžos
Komentuoti:
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNuo balandžio 1 d. Lux Express visais savo tarptautiniais maršrutais, kurie driekiasi per Lenkiją, leido važiuoti ir tarp Lenkijos miestų, tai irgi kažkiek turėjo įtakos keleivių srautų padidėjimui.
Varšuva yra persėdimo centras ne tik vykstantiems ir Lietuvos, bet ir iš Latvijos, Estijos, Baltarusijos ir Ukrainos.
Komentuoti:
-
Keleivių srauto padidėjimas yra normalus reiškinys, atsižvelgiant į tai, kad už lango pavasaris, orai šyla, tad žmonės daugiau keliauja. Vasaros sezonu keleivių vidurio Europos kryptimi netrūksta beveik visais reisais. Nuo balandžio 1 d. Lux Express visais savo tarptautiniais maršrutais, kurie driekiasi per Lenkiją, leido važiuoti ir tarp Lenkijos miestų, tai irgi kažkiek turėjo įtakos keleivių srautų padidėjimui.
Beje, pritarsiu, kad populiariausiuose ilguose maršrutuose iš Lietuvos tik nedidelę dalį keleivių sudaro žmonės, kurie važiuoja visą maršrutą (iš Vilniaus į Berlyną arba Prahą). Daugiausia yra vykstančių iš Lietuvos į Varšuvą bei Lenkijos keleivių, vykstančių iš Varšuvos į Berlyną/Prahą. Taigi Varšuvoje, kaip tarpiniame sustojime, išlipa ir įlipa daugiausia keleivių. Lenkai dar turi PolskiBus, bet dėl geresnės paslaugos kokybės, Lux Express kelionėms į užsienį pas juos yra tikrai labai populiarus.
Na, o priežastys, kodėl ne tiek ir daug keleivių (nors vasarą ir jų nemažai) renkasi važiuoti visą maršrutą iš Lietuvos, yra labai paprastos. Visų pirma, palyginkime, kiek gyventojų yra Vilniuje, ir kiek Varšuvoje. Antra, nemažai žmonių atsisako kelionės vien dėl to, kad 18-20 val. teks praleisti autobuse. Aišku, jaunimo, norinčio pigiai nuvykti į gražiausius Europos miestus, tai nesustabdys.
Na, o į Varšuvą keleivių srautas yra stabiliai nemažas, nes tai, visų pirma, yra geras tranzitinis taškas lietuviams. Nemažai žmonių Varšuvoje persėda į traukinius arba lėktuvus ir vyksta toliau į kitus Europos miestus (ir ne tik Europos, iš Varšuvos gali nuvažiuoti/nuskristi daug kur). Antra, ir šiaip, Varšuva yra gera kryptimis norintiems trumpam (pavyzdžiui, savaitgaliui), išvykti kur nors į netolimą užsienį.
Komentuoti:
-
Gerbiamieji nesigincikyt del su vieta ar be vietu. tiek Ecolines tiek LuxExpress su Eurolines bilietus parduoda tik su vietom. Beje si savaitgali pirmakart vaziavau atnaujintu LuxEkspresu. Penktadieni is Berlino isvaziavo apipilnis, nors visus metus pernai situacija buvo tokia: is Berlyno 14.30 penktadieni apie 10 zmoniu i Lietuva, 6-10 kaip kada iki Poznanes, vienas kitas i Varsuva. Nuo Varsuvos visada pilnas. Dabar gi buvo daugiau zmoniu i Varsuva, be to keli ilipo Poznaneje iki Varsuvos. Suvalkuose islipo tik 2 zmones. Ir vairuotojas sako kad nelabai kas pasikeite. Bet kad keleiviu daugiau tai faktas. Arba reklama pritraukia, arba siaip zmoniu daugiau keliauja. Beje Ecolines irgi pastebejau kad daugiausia veza zmoniu atkarpoj Lietuva-Varsuva.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO aš kaip tik manau, kad be vietų net ir geriau. Pirmas įlipai ir užsiėmei kurią nori.
PKS tarprmiestiniai maršrutai apnyko, bet išliko. Nes PKS'ai susizgribo ir patys ėmė siūlyti pigias keliones nuo 1 zloto ar pan., išleisdami savo geriausią techniką į maršrutus. Aišku, ne visi. Be to atsirado ir daugiau pigių vežėjų.
Nemanau, kad ta kova dėl to, kas įlips pirmas, kas užims geresnes vietas, yra gerai. Ypač kai važiuoji ne vienas.
Komentuoti:
-
Parašė ArtEGO Rodyti pranešimąNieko gero tas be vietų. Gerai, jei važiuoji vienas, o jei su antra puse - papildomo streso tai įveda.
Komentuoti:
-
Na ir dar vienas ne senas vežėjas Lenkijoje, gerai žinomas Lux Express
Į Lenkijos rinką žengė su Varšuva-Krokuva, taip pat atidarydami Varšuva-Tarnuvas, Varšuva-Žešuvas maršrutus. Dabar "grynas" tarpmiestinis liko tik Varšuva-Žešuvas - važiuojama keturis kartus per dieną. Lenkijos maršrutų tinklą papildo tarptautiniai Varšuva-Budapeštas, Varšuva-Viena, Varšuva-Praha per Krokuvą, Vilnius-Berlynas per Poznanę na ir nuo balandžio visi Lietuvos kryptimi važiuojantys autobusai stojantys Suvalkuose. Važiuojama iš nuo metro Marymont stoties, tik pravažiuojantys Lenkiją autobusai stoja ir centrinėje stotyje.
Nuotraukoje Varšuva-Žešuvas ir Varšuva-Vilnius
Į Žešuvą. Galbūt dėl to, kad popietinis reisas, bet keleivių jame labai mažai buvo.
Varšuva-Viena
Keleivių persėdimas Varšuva-Budapeštas ir Vilnius-Berlynas maršrutuose.
Komentuoti:
-
Nieko gero tas be vietų. Gerai, jei važiuoji vienas, o jei su antra puse - papildomo streso tai įveda.
Komentuoti:
-
O aš kaip tik manau, kad be vietų net ir geriau. Pirmas įlipai ir užsiėmei kurią nori.
PKS tarprmiestiniai maršrutai apnyko, bet išliko. Nes PKS'ai susizgribo ir patys ėmė siūlyti pigias keliones nuo 1 zloto ar pan., išleisdami savo geriausią techniką į maršrutus. Aišku, ne visi. Be to atsirado ir daugiau pigių vežėjų.
Komentuoti:
Komentuoti: