Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Ikarus autobusai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Klausimas nusimanantiems, o kodėl dabartinės savivaldybės nė nežuri į naujus Ikarus autobusus, ar jie jau tokie prasti, nes kiek žinau tai dar gyva įmonė
    Kairiarankių klubas - Left.lt

    Comment


      Atsakymas paprastas: autobusu pirkimui skelbiamas konkursas, norintys jame dalyvauti paprastai pateikia panasia technika pabandymui ir paskui siap taip isrenkamas labiausiai reikalavimus atitinkantis autobusas. O del kokybes, tai jau kaip ir aisku, kad ieskoma pigesniu variantu tokiu kaip MAN, SETRA ar MB net nedalyvauja konkurse

      Comment


        Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
        Atsakymas paprastas: autobusu pirkimui skelbiamas konkursas, norintys jame dalyvauti paprastai pateikia panasia technika pabandymui ir paskui siap taip isrenkamas labiausiai reikalavimus atitinkantis autobusas. O del kokybes, tai jau kaip ir aisku, kad ieskoma pigesniu variantu tokiu kaip MAN, SETRA ar MB net nedalyvauja konkurse
        As irgi sutinku jei prisimenat kai kauno troleibusai streikavo tada 2009 metais ir senaji ikarusa 2159 man atrodo isveze kad vaziuotu vietuij 14T.O tai turejo jau metus atstovejas but mazdaug.

        Comment


          Parašė Andrewass Rodyti pranešimą
          Klausimas nusimanantiems, o kodėl dabartinės savivaldybės nė nežuri į naujus Ikarus autobusus, ar jie jau tokie prasti, nes kiek žinau tai dar gyva įmonė
          Šiek tiek papildysiu, Ikarus neturi padorių savo atstovų Lietuvoje, negali pasiūlyti serviso paslaugų.

          Autobuso išbandymas nėra būtinas, norint dalyvauti konkurse, tiesiog taip bandoma "įsiteikti" vežėjui tikintis palankesnių sąlygų

          Setrų tikrai nebus, bet visi kiti gamintojai turi neblogas galimybes net gamindami ir brangesnę techniką. Vilniuje nupirkti Volvo toli gražu nebuvo pigiausias variantas.
          Daugiau mano nuotraukų >>>

          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

          Comment


            O as dar noreciau pasidomet ar kasnors zinotumet ka su tais ikarusais jie nuveiks.Ar lauke kaip dabar ir paliks stovet tolimoij ateiti???

            Comment


              Parašė Nojelis Rodyti pranešimą
              O as dar noreciau pasidomet ar kasnors zinotumet ka su tais ikarusais jie nuveiks.Ar lauke kaip dabar ir paliks stovet tolimoij ateiti???
              Jei neklystu, tai šiemet sukanka lygiai 40 metų, kai Lietuvoje pasirodė 200-ji Ikarusų serija. Pradžioje "minkštieji" 250-ji Kaune, o nuo 1973 metų 556-ius ir 180-uosius, Lietuvos didžiuosiuose miestuose ėmė keisti 260-osios ir 280-osios serijos miesto tipo autobusai. Manau, kad sutiksite - tai buvo "revoliucinio" dizaino autobusai lyginant ne tik su "šiapus sienos" gaminamais LAZ, PAZ, KAVZ, LIAZ autobusais, bet ir "vakarietiškais" autobusais (pvz.: MB O307, MAN SL200, Scania CR112, jau nekalbant apie visokius to meto Arna, Vest, VBK ir etc. kėbulus). Gal daugeliui Ikarusai asocijuojasi su kriokiančiais ir dūmijančiais autobusais, tačiau, kaip suprantu, Jūs regėjot ar važiavot su keliolikos metų "nustekentu" autobusu, bet nematėt visiškai naujo. O jie atrodė fantastiškai tiek viduje tiek išorėje - didžiuliai langai, puikios apdailos medžiagos, aliuminis, chromuotos detalės, kokybiškos sėdynės. Naujas autobusas kvepėjo ypatingai, o autobuso dyzelinis variklis tesiog "grojo". Et...
              Todėl prieš kelis metus "atsisveikinimo su Ikarusais" šventėje ir "kibau" KA parko direktoriui "į atlapus" - tai techninis paveldas, būtina išsaugot. M.G. pažadėjo, kad bent 260-ąjį restauruos. Manau, kad likę keli autobusai ir yra ta medžiaga, juolab, kad "fotobuse" galima rasti puikių pavyzdžių (Estija, Rusija), kaip atrodo "restauruoti" autobusai. Tikiuosi, kad mes irgi tą sugebėtume padaryti...

              Comment


                Parašė Vakaris Rodyti pranešimą
                Gal daugeliui Ikarusai asocijuojasi su kriokiančiais ir dūmijančiais autobusais, tačiau, kaip suprantu, Jūs regėjot ar važiavot su keliolikos metų "nustekentu" autobusu, bet nematėt visiškai naujo. O jie atrodė fantastiškai tiek viduje tiek išorėje - didžiuliai langai, puikios apdailos medžiagos, aliuminis, chromuotos detalės, kokybiškos sėdynės. Naujas autobusas kvepėjo ypatingai, o autobuso dyzelinis variklis tesiog "grojo". Et...
                /\ Visiškai logiška. Parašei viską teisingai, tik nepaaiškinai, kas gamino Ikarusų dyzelinius variklius? Patys vengrai, ar importuodavo?
                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                Comment


                  Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                  Patys vengrai, ar importuodavo?
                  Patys vengrai - variklis vadinasi Raba.
                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                  Comment


                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                    Patys vengrai - variklis vadinasi Raba.
                    Nu gal reiktu papildyti.Gamykla vadinosi Raba -Man .Varikliai buvo gaminami pagal Man licenzija modelis D 2156.Greiciu dezes irgi -pagamintos Vengrijoi ,bet pagal ZF licenzija .

                    Comment


                      Vakaris aciu uz labiai idomia informacija tikiuosi dar kad ji isleistu vazinet po miesta retkarciais net jeigu ir netinka EU salygom.
                      Paskutinis taisė Nojelis; 2011.05.12, 20:23.

                      Comment


                        1973m. pagamintas Vilniaus AP Ikarus 250.(iš knygos "Lietuvos Keliai" 1982m.).

                        Comment


                          Parašė Nojelis Rodyti pranešimą
                          Vakaris aciu uz labiai idomia informacija tikiuosi dar kad ji isleistu vazinet po miesta retkarciais net jeigu ir netinka EU salygom.
                          EU reikalavimai taikomi tik naujai gaminamiems ar importuojamiems automobiliams. Be to senas chlamas iš V. Europos teršia ne ką mažiau. Ir iš viso Euro reikalavimus atitinka tik nauji ir kelis metus tvarkingai eksploatuojami varikliai. Po to senstelėję varikliai jau nebeatitinka reikalavimų...

                          Comment


                            Gal zinote ar "Kautra" turi bent viena Ikarus 250 ar 280 kuri planuoja restauruoti (is kazkurio forumo dalyvio girdejau)?

                            Comment


                              Jeigu gerai zinau tai ikarus 280 visai nera.visi jau supjaustyti arba parduoti o del 250 tai nlb zn man atrodos yra toks raudonas su balta bet ar jy restoruos tai nelabai manau.

                              Comment


                                Lietuvos kariuomenė turi 255. Važiuojantį su kareiviais mačiau šiandien.

                                Comment


                                  Parašė Nojelis Rodyti pranešimą
                                  Jeigu gerai zinau tai ikarus 280 visai nera.visi jau supjaustyti arba parduoti o del 250 tai nlb zn man atrodos yra toks raudonas su balta bet ar jy restoruos tai nelabai manau.
                                  o koks tuomet jo garaz.nr. "Kautroje"?

                                  Comment


                                    Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                                    o koks tuomet jo garaz.nr. "Kautroje"?
                                    AS Nesu 100% bet kautra turi 07 09 ir 209

                                    Comment


                                      Parašė Nojelis Rodyti pranešimą
                                      AS Nesu 100% bet kautra turi 07 09 ir 209
                                      Deja kad jau neturi nei vieno is ju pasenusios zinios..

                                      Comment


                                        Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                                        Deja kad jau neturi nei vieno is ju pasenusios zinios..
                                        Reiskias kautra neturi bet kazkur jie turi but

                                        Comment


                                          Dėl 209 tai neteko girdėti, bet 07 ir 09 tai iš Vilkaviškio atvaryti Ikarusai.
                                          Daugiau mano nuotraukų >>>

                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X