Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Ikarus autobusai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Mažeikių AP Ikarus 263, 2006m. Autorius Georgij Krasnikov.



    http://www.transportglobus.info/
    Paskutinis taisė AutoLiet; 2013.11.09, 05:13. Priežastis: Suradau autorių.

    Comment


      Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
      Mažeikių AP Ikarus 263. Aut? Atsiuntė iš Rusijos 2006m.
      AutoLiet, gal galėtumėte patikslinti, šį aprašą?
      Ar jis reiškia "nežinomas autorius, nuotrauką atsiuntė iš Rusijos"?
      Ar norima pasakyti, kad iš Rusijos gautas naudotas Ikarus 263 ???

      Comment


        Kazkoks rusas nufotografavo/gavo sita foto ir atsiunte Autoliet,ko cia nesuprast..

        Comment


          Parašė aRa Rodyti pranešimą
          AutoLiet, gal galėtumėte patikslinti, šį aprašą?
          Ar jis reiškia "nežinomas autorius, nuotrauką atsiuntė iš Rusijos"?
          Ar norima pasakyti, kad iš Rusijos gautas naudotas Ikarus 263 ???
          Šis "modernizuotas" Mažeikių AP Ikarus 263 buvo gautas 1989m. ATI gar. nr. buvo 147, valst. nr. 66 52 ЛИХ. Regitra klaidina (ne pirmą kartą), kad tai Ikarus 250, 1992m. Nuotrauką prieš tris metus atsiuntė iš Maskvos.
          Paskutinis taisė AutoLiet; 2010.11.07, 07:43.

          Comment


            Nebėra IKARUSO,nebėra ir maršruto kuris tuo metu važiavo kaip buvo nufotografuotas.Šis IKARUSAS stovėjo prie ŠIAULIŲ laikinosios stoties.Su juo 100km\h lengvai išspausdavo.

            Comment


              Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
              Šis "modernizuotas" Mažeikių AP Ikarus 263 buvo gautas 1989m. ATI gar. nr. buvo 147, valst. nr. 66 52 ЛИХ. Regitra klaidina (ne pirmą kartą), kad tai Ikarus 250, 1992m. Nuotrauką prieš tris metus atsiuntė iš Maskvos.
              Įdomu, įdomu. Čia kvepia tyrimu . Šitas 263-asis mano duomenimis, susikūrus Mažeikių AP, gavo 206 garažinį, o vėliau ir ZTM 210 valstybinį. Su 209 ZTA 818 numeriais iš tikrųjų važinėjo Ikarus250, įsigytas jau AP laikais (matyt koks nors buvęs tarnybinis). Tikėtina, kad nurašius pastarąjį ir įvyko 263-ojo "pernumeravimas". Ir tai jau ne pirmas kartas "Ikarusų istorijose". Įdomu dėl ko taip įvykdavo (variklio keitimas, techninė apžiūra ar kt.)

              Comment


                Parašė Vakaris Rodyti pranešimą
                Įdomu, įdomu. Čia kvepia tyrimu . Šitas 263-asis mano duomenimis, susikūrus Mažeikių AP, gavo 206 garažinį, o vėliau ir ZTM 210 valstybinį. Su 209 ZTA 818 numeriais iš tikrųjų važinėjo Ikarus250, įsigytas jau AP laikais (matyt koks nors buvęs tarnybinis). Tikėtina, kad nurašius pastarąjį ir įvyko 263-ojo "pernumeravimas". Ir tai jau ne pirmas kartas "Ikarusų istorijose". Įdomu dėl ko taip įvykdavo (variklio keitimas, techninė apžiūra ar kt.)
                Iš tiesų Mažeikių AP turėjo kelis Ikarus 250, kurie greičiausiai anksčiau dirbo kaip tarnybiniai. Čia paminėtas nr. 209 turėjo būti Ik250.58 (kažkodėl man jį yra tekę pamatyti be garažinio), o taip pat dar prieš keletą metų "gyvas" dar buvo ir nr. 210 (Ik250.59) su valst. nr. ZSA*** (skaičiai kažkur pas mane pasimetė). Dėl šio paminėto Ik263 aš maniau, kad tai jau kažkur naudotos mašinos pirkimas, bet, pasirodo, gali būti, kad čia numerių keitimo "kriminalas"... Bet tai juk ne naujiena mūsuose, net ir troleibusams buvo įvesti būtini valstybinės registracijos numeriai, kad prieš tech. apžiūras nevyktų "mainai" (čia vien aiš priežasčių), tačiau nemažai Lietuvos pavyzdžių rodo, kad tai irgi nėra problema, kai kažko norima...

                Comment


                  Parašė Matytas Rodyti pranešimą
                  ... o taip pat dar prieš keletą metų "gyvas" dar buvo ir nr. 210 (Ik250.59) su valst. nr. ZSA*** (skaičiai kažkur pas mane pasimetė)...
                  210 ZSA 450 Ikarus 250.59 (86)

                  Comment


                    Turiu dar vieną istoriją apie Lietuvos Ikarus 250. 1989m. rugsėjo mėn. Kauno autobusų parkas gavo Ikarus 250 iš Maskvos autokombinato nr? (modifikacijos ir pagaminimo metų nežinau). Jam buvo suteiktas gar. nr.571 valstyb. nr. 56 12 ЛИЧ. Tais pačiais metais gruodžio mėnesį buvo parduotas Mažeikių statybos trestui. Gal tai tas pats Mažeikių AP Ik-250 gar. nr. 209?

                    Comment


                      Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
                      Turiu dar vieną istoriją apie Lietuvos Ikarus 250. 1989m. rugsėjo mėn. Kauno autobusų parkas gavo Ikarus 250 iš Maskvos autokombinato nr? (modifikacijos ir pagaminimo metų nežinau). Jam buvo suteiktas gar. nr.571 valstyb. nr. 56 12 ЛИЧ. Tais pačiais metais gruodžio mėnesį buvo parduotas Mažeikių statybos trestui. Gal tai tas pats Mažeikių AP Ik-250 gar. nr. 209?
                      Kažkas čia ne taip. 5571 numerį turėjo tikras "lietuvis" 256-tasis 65 64 ЛИЧ

                      Comment


                        Parašė Vakaris Rodyti pranešimą
                        Kažkas čia ne taip. 5571 numerį turėjo tikras "lietuvis" 256-tasis 65 64 ЛИЧ
                        100% "Kautros" duomenys.

                        Comment


                          Parašė Vakaris Rodyti pranešimą
                          Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
                          Turiu dar vieną istoriją apie Lietuvos Ikarus 250. 1989m. rugsėjo mėn. Kauno autobusų parkas gavo Ikarus 250 iš Maskvos autokombinato nr? (modifikacijos ir pagaminimo metų nežinau). Jam buvo suteiktas gar. nr.571 valstyb. nr. 56 12 ЛИЧ. Tais pačiais metais gruodžio mėnesį buvo parduotas Mažeikių statybos trestui. Gal tai tas pats Mažeikių AP Ik-250 gar. nr. 209?
                          Kažkas čia ne taip. 5571 numerį turėjo tikras "lietuvis" 256-tasis 65 64 ЛИЧ
                          Kad lyg viskas gražiai susidėlioja - jei tas Ikarus 250 iš Maskvos buvo gautas 1989 m. rugsėjo mėn. ir jau gruodžio mėn. parduotas Mažeikių statybos trestui, jo garažo Nr. 571 tvarkingai "perėmė" 1990 metais gautas naujas Ikarus 256.74 - 65 64 ЛИЧ
                          Paskutinis taisė aRa; 2010.11.11, 08:51.

                          Comment


                            Parašė aRa Rodyti pranešimą
                            Kad lyg viskas gražiai susidėlioja - jei tas Ikarus 250 iš Maskvos buvo gautas 1989 m. rugsėjo mėn. ir jau gruodžio mėn. parduotas Mažeikių statybos trestui, jo garažo Nr. 571 tvarkingai "perėmė" 1990 metais gautas naujas Ikarus 256.74 - 65 64 ЛИЧ
                            Logiška. Matyt, taip ir buvo

                            Comment


                              Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
                              Turiu dar vieną istoriją apie Lietuvos Ikarus 250. 1989m. rugsėjo mėn. Kauno autobusų parkas gavo Ikarus 250 iš Maskvos autokombinato nr? (modifikacijos ir pagaminimo metų nežinau). Jam buvo suteiktas gar. nr.571 valstyb. nr. 56 12 ЛИЧ. Tais pačiais metais gruodžio mėnesį buvo parduotas Mažeikių statybos trestui. Gal tai tas pats Mažeikių AP Ik-250 gar. nr. 209?
                              Jei tikėti gamybos metais, turėjo būti Ikarus 250.58

                              Comment


                                Iš knygos "Automobilių eismas ir avarijos" 1978m.

                                Comment


                                  Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
                                  Taip jis (Ikarus-Scania 397) atrodė nudažytas gamykloje, vėliau ji perdažė Eurolines spalvomis. Jis buvo dviejų aukštų. Už vairuotojo buvo poilsio vieta. Taip pat pirmame aukšte buvo mini baras, WC. Gar. nr. 400.
                                  Atvaizdas
                                  Idomus egzempliorius, tokio nemaciau. Idomus salono isdestymas, ilypimas i antra auksta priekyje, o ne per viduri.

                                  Comment


                                    Marijampolės Ikarusai.

                                    Vargu ar kokiam nors buvusios plačiosios Tėvynės AP jie jau bereikalingi. Parduoti reikėjo tuomet, kol dar važiavo.









                                    Sutrumpintas Ikarus 280, apie kurį buvau užsiminęs anksčiau vienoje iš temų, berods apie registraciją.







                                    Sutrumpino ir netgi sėdynes iš seno vakarietiško autobuso sumontavo.





                                    Paskutinis taisė Al1; 2010.11.22, 20:31.

                                    Comment


                                      bet ar sie Ikarus'ai dar gali nors kiek vaziuoti,ar nenurasyti..gal zinote kas ?

                                      Comment


                                        Jei su numeriais, tai nenurašyti. Tam, kad jie važiuotų, jau reikia gero remonto. Netgi gerą mašiną palikęs metams lauke ir per tą laiką nei karto neužvedęs, praktiškai po metų nebeužvesi. Ne, akumuliatorius čia ne prie ko. Galima naują pajungti, vargu ar padės.

                                        Comment


                                          O tai ne vienas is Marijampoles Iakrus'u net kaip atsarginis ar rezervinis nenaudojamas ?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X