Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LV] Viešasis transportas Latvijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Prie ko čia tai? Ir gyventojų tankis Latvijoje mažesnis, nes didelė dalis koncentruojasi aplink vieną miestą. Bet VT savivaldybėse kur kas geresniame stovyje nei pas mus. Ir vasarą priemiestiniai autobusai kursuoja kasdien, ne taip kaip pas mus, kartą ar du per savaitę ar per mėnesį keliais maršrutais, kai kitais važinėja tik mokslo metu.
    Prie to, kad Ryga gauna kur kas daugiau pinigų iš vyriausybės negu Vilnius - o taip yra dėl to, kad šiame mieste gyvena žyyyyymiai didesnis procentas nuo visų Latvijos gyventojų - netgi 1/2. Taigi nereikia čia stebėtis, kodėl Rygoje viešasis transportas naujesnis. Dėl priemiestinių - pas mus gi, gana didelė dalis jų sunyko, po mokyklinių autobusiukų atsiradimo. Nežinau, gal Latvijoje jų nėra, todėl ir yra tie priemiestiniai.

    Comment


      Vilnius pirko už ES lėšas, truputį prisidėdamas pats. Kitus už taršos leidimus pirko valstybė.

      O Rygos biudžetas 2 kartus didesnis už Vilniaus, t.y. 2,6 mlrd. Lt (2013 metų duomenys), Vilniaus - 1,2 mlrd. Lt

      Comment


        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
        Galbūt, bet Ryga 125 troleibusus ir dar 175 autobusus Ryga pirko tik iš savo (būtent miesto, be to, VT Rygoje nėra brangus) kišenės su nedidele banko paskola. ES lėšos nebuvo prašomos. Atsiprašau už nukrypimą, bet ar naujieji Vilniaus autobusai buvo pirkti ir iš savivaldybės, ir iš ES lėšų (tiek MANai, tiek Solariai). Ar Vilnius negali pasiprašyti ES lėšų?
        Taigi ir pasiprašėm, ir nusipirkom - kame bėdos ? O šiaip tai internetinio Rīgas satiksme puslapio duomenimis, mėnesinis bilietas kainuoja 40€, kai tuo tarpu Vilniuje - 28,96€. Skirtumas beveik 40 litų. Na tai taip, jei jau ir Vilniuje būtų tokia važiavimo kaina, tai gal ir mes geresnį viešąjį transportą turėtume.

        Comment


          Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
          Taigi ir pasiprašėm, ir nusipirkom - kame bėdos ? O šiaip tai internetinio Rīgas satiksme puslapio duomenimis, mėnesinis bilietas kainuoja 40€, kai tuo tarpu Vilniuje - 28,96€. Skirtumas beveik 40 litų. Na tai taip, jei jau ir Vilniuje būtų tokia važiavimo kaina, tai gal ir mes geresnį viešąjį transportą turėtume.
          Nepamirškite, kad Rygoje yra ne tik autobusai ir troleibusai, bet ir tramvajai.

          Comment


            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
            Vilnius pirko už ES lėšas, truputį prisidėdamas pats. Kitus už taršos leidimus pirko valstybė.

            O Rygos biudžetas 2 kartus didesnis už Vilniaus, t.y. 2,6 mlrd. Lt (2013 metų duomenys), Vilniaus - 1,2 mlrd. Lt
            Vilnius beveik nieko nepirko už ES lėšas.

            Comment


              Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
              Prie to, kad Ryga gauna kur kas daugiau pinigų iš vyriausybės negu Vilnius - o taip yra dėl to, kad šiame mieste gyvena žyyyyymiai didesnis procentas nuo visų Latvijos gyventojų - netgi 1/2. Taigi nereikia čia stebėtis, kodėl Rygoje viešasis transportas naujesnis. Dėl priemiestinių - pas mus gi, gana didelė dalis jų sunyko, po mokyklinių autobusiukų atsiradimo. Nežinau, gal Latvijoje jų nėra, todėl ir yra tie priemiestiniai.
              Aš žiūriu visos šalies, o ne vieno miesto atžvilgiu. Latvijoje VT geresnėje padėtyje. Geresnis ir mažesniuose miestuose, o juk turėtum suprastri, kad dėl kur kas mažesnio gyventojų tankio Latvijoje mažųjų parkų išlaikymas kur kas nuostolingesnis nei Lietuvoje. Nepaisant to, jie yra, jie turi geresnę techniką, jie važinėja ir ne orą ar tik moksleivius vežioja. Mokykliniai autobusėliai ne prie ko. Jau ir iki jų atsiradimo priemiestinis VT buvo nunykęs. Be to net ir tose savivaldybėse, kur yra daugiau geltonųjų autobusų (o ne visos savivaldybės jų turi vienodai), pirmumas tenka pradinukų vežiojimui. Vyresni važiuoja marštutiniais autobusasi. Dar vienas svarbus momentas - Latvijoje nebuvo leista plačiai parazituoti mikroautobusams (maršrutiniams taksi). Jie yra, bet tiek, kiek Lietuvoje jų niekada nebuvo.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Vilnius beveik nieko nepirko už ES lėšas.
                MAN už ES lėšas

                Comment


                  Menkniekis, lyginant su tuo, kiek už ES lėšas VT perkama Latvijoje, Lenkijoje ar Estijoje. Lietuvoje didžioji dalis transportui skirtų lėšų sukišama į asfaltą.

                  Comment


                    Faktas, kad Vilnius apskritai sąlyginai nedideles ES investicijas gavo per pirmą laikotarpį. Tad nėra ko stebėtis.

                    Jeigu viskas būtų taip paprasta, net neabejoju, kad Zuokas seniai būtų gavęs tuos šimtą milijonų litų autobusams ar troleibusams užpirkti. Bet kas pasinaudotų tokia puikia galimybe.

                    Comment


                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                      Faktas, kad Vilnius apskritai sąlyginai nedideles ES investicijas gavo per pirmą laikotarpį. Tad nėra ko stebėtis.

                      Jeigu viskas būtų taip paprasta, net neabejoju, kad Zuokas seniai būtų gavęs tuos šimtą milijonų litų autobusams ar troleibusams užpirkti. Bet kas pasinaudotų tokia puikia galimybe.
                      Ne Vilnius, o visa Lietuva. Kodėl "paprasčiau" Latvijoje ar Lenkijoje, o Lietuvoje ne? Astakymas - kelininkų mafija su geru stogu valdžioje, prieš kurią net ir Zuokas bejėgis. Juk bet ir RailBalticos tiesimą iš dalies laimėjo kelininkai...

                      Comment


                        Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                        Taigi ir pasiprašėm, ir nusipirkom - kame bėdos ? O šiaip tai internetinio Rīgas satiksme puslapio duomenimis, mėnesinis bilietas kainuoja 40€, kai tuo tarpu Vilniuje - 28,96€. Skirtumas beveik 40 litų. Na tai taip, jei jau ir Vilniuje būtų tokia važiavimo kaina, tai gal ir mes geresnį viešąjį transportą turėtume.
                        Taip, bet pasižiūrėkite, kokioms asmenų grupėms VT išvis nemokamas arba beveik nemokamas. Be to, Rygoje aš nemokamai galiu vežti dviratį ir bagažą. Beje, vienos kelionės bilietai ten nors ir nežymiai, bet pigesni. Viskas priklauso nuo žmogaus, ko jam reikia, tą ir pasirenka. Be to, turistai (arba tie, kurie ratai naudojasi VT) gali įsigyti kartoninę kortelę su RFIDu, kuri kainuoja daug mažiau, nei paprasta. Yra grupiniai bilietai.


                        Iš minusų, tai tai kad gyvūnams (t.y. jų šeimininkams )reikia pirkti bilietą pas vairuotoją už 1€.

                        Comment


                          Nuo vasario 1 Rygoje smarkiai pabrango VT bilietai. Vienkartinis nuo 0,60 iki 1,15 eur, perkant iš vairuotojo - nuo 1,20 iki 2,00 eur.
                          http://rus.delfi.lv

                          Comment


                            Daugpilis.
                            Nuotraukų pavyko padaryti mažiau nei tramvajų, nes pradėjau nuo tramvajų, o paskui ir oras apniuko, galiausiai ėmė lyti...
                            Miesto VT organizavimas perduotas AB "Daugavpils satiksme". Realiai keleivius ir toliau veža autobusų parkas (ir tramvajai). Maršrutų pokyčių yra, bet jie ne esminiai. Priveista kiek daugiau maršrutų su raidėmis prie skaičių. To seniau buvo mažiau. Kursavimo dažnumo esminių pokyčių taip pat nėra. Beveik visi maršrutai prasideda autobusų stotyje, ir tik vos keli ne joje. Bilietus parduoda konduktoriai, kaina 43 ct. Taip iki galo nesupratau, veikia ar neveikia stop mygtuko sistema autobusuose. Kai kuriuose ji veikia (fiziškai) ir keleiviai mygtukus spaudžia (bet ar dėl to yra koks efektas, nenustačiau), kituose neveikia.
                            Autobusų parko miesto ir priemiesčio pervežimai atsiskyrė. T.y. anksčiau miesto ir priemiesčio maršrutais važiuodavo kai kurie tie patys autobusai, dažniausiai midibusai ir mikroautobusai. Dabar to nebėra. Transporto priemonės nebesimaišo. Autobusų parke padaugėjo mikroautobusų ir atsirado MB Vario (T2) ar ant jų važiuoklės pagamintų autobusų, kurie aptarnauja (bet nesimaišo) tiek miesto, tiek priemiesčio maršrutus. Pavyzdžiui, į Zarasus dabar važiuoja MB Vario. Mieste dirba du tokie autobusai (MB Vario su dvejomis durimis ir Kowex (paplatintas žemagrindis ant MB Vario važiuoklės). Bet jie tvarkaraščiuose priskiriami mikroautobusams. Beje, tvarkaraščiuose nurodoma, jei maršrutą aptarnauja mikroautobusas.
                            Buvo nurašyti kai kurie dvigubi Säffle autobusai. Miesto maršrutuose pagrindą sudaro Solaris Urbino 15. Miesto maršrutams nupirkti 3 Ikarus EAG E94, jei neklystu taip pat ir Säffle 2000NL. Priemiesčiui Scania OmniLine IL94IB. Naujausias pirkinys - nauji SOR C 9.5 tarpmiestiniai autobusai. Jų nupirkta keletas, ne visi skirti Daugpiliui, kai kurie filialams. Daugpilio AP turi filialus Ilukstėje, Kraslavoje ir Dagdoje.
                            Be Daugpilio AP keletą priemiesčio maršrutų aptarnauja MikBus (veža mikroautobusais ir Isuzu Turquoise) ir Dautrans (veža autobusais).

                            Säffle 2000NL



                            Ikarus EAG E94













                            Jekabpilio AP taip pat nusipirko SOR C 9.5. Tokių pačių, tiktai baltos spalvos, turi ir Daugpilio AP.

                            Paskutinis taisė Al1; 2015.05.18, 09:14.

                            Comment


                              Kolegos, jūs nežinote, kad Daugpilio AP nurašė du 2001 metų gamybos Solaris Urbino 15.
                              My Flickr
                              My Trainpix

                              Comment


                                Ir dar. Liepojos autobusų parką 2015 m. papildė naujais Solaris Urbino 12, kurių gavo net 42!

                                http://fotobus.msk.ru/list.php?mid=1613&did=3408
                                My Flickr
                                My Trainpix

                                Comment


                                  Parašė Arelis Rodyti pranešimą
                                  Ir dar. Liepojos autobusų parką 2015 m. papildė naujais Solaris Urbino 12, kurių gavo net 42!

                                  http://fotobus.msk.ru/list.php?mid=1613&did=3408
                                  Pasisekė jiems. Ir dabar išpardavinėja savo senus Saffle ir Hesus.

                                  Comment


                                    Parašė Arelis Rodyti pranešimą
                                    Ir dar. Liepojos autobusų parką 2015 m. papildė naujais Solaris Urbino 12, kurių gavo net 42!

                                    http://fotobus.msk.ru/list.php?mid=1613&did=3408
                                    Jų turi būti 43.

                                    Parašė groundzer Rodyti pranešimą
                                    Pasisekė jiems. Ir dabar išpardavinėja savo senus Saffle ir Hesus.
                                    Sunku pavadinti pridavimą į metalo laužą "išpardavimu"
                                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                    Comment


                                      Parašė Arelis Rodyti pranešimą
                                      Kolegos, jūs nežinote, kad Daugpilio AP nurašė du 2001 metų gamybos Solaris Urbino 15.
                                      Tikrai nurašė arba ruošiasi tai padayryti. Bet jie dar parke stovi. Mačiau stovintį vieną apardytą, dar berods du prie jo iš tolo lyg ir neapardytus. Toje vietoje stovėjo ir daugiau kitų į metalo laužą skirtų autobusų.

                                      Comment


                                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                        Jų turi būti 43.



                                        Sunku pavadinti pridavimą į metalo laužą "išpardavimu"
                                        Gali būti, kad nepasisekė parduoti. Nes mačiau nemažai skelbimų autopliuse.

                                        Comment


                                          Liepojoje.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X