Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LV] Viešasis transportas Latvijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    As vos ne kas menesi nuo praeitu metu liepos vazineju siuo reisu. Ir iki siu metu geguzes sestadienini ir treciadienini reisa aptarnavo SIA Nordeka Serviss, su autobusu Setra S315 HDH (FK-5451). Nuo siu metu geguzes, neaisku kodel, sia trasa pradejo vazineti tos pacios SIA Nordeka Serviss autobusas Van Hool Acron (apie 1992 metu gamybos), isnuomotas is Latvijos imones "Smardes AL". Mano, kaip keleivio nuomone, autobusas nevykes visom prasmem: gal Latvijos viduj ir tinka, bet tikrai ne marsrutui Ryga-Praha.

    Kitomis dienomis trasa aptarnauja NORMA-A, berods su pailgintais Neoplan N116 Cityliner.

    Comment


      #82
      To Buss fanas:

      Jei neklystu, Tu cia domiesi autobusu garazine numeracija. :-) Tai va, galiu nudziuginti: ECOLINES masinos TURI garazine numeracija :-) Numeris, paprastai trizenklis (kitokiu nemaciau), yra rasomas ant desiniojo autobuso borto (toj pusej kur keleiviu durys), apatiniame galiniame kampe. ;-) Kaip ji sudaroma-neklausk, as to nezinau :-D

      Beje, greitu laiku ikelsiu NORDEKA Setra S 417 GT-HD (HG-5110) foto :-) Tai tikrai NUOSTABUS autobusas, gaila kad Lietuvoje panasiu turime tiek mazai :-)

      Comment


        #83
        Latvijoj isvis daug Setru, ir nauju ypac. Ten gerai dirba Setra atstovas. O lizinguojant - tai milijonas ar daugiau...

        Comment


          #84
          Be to, ka galeciau pastebeti, net ir dauguma senu lauzu, kurie i Ryga atvaziuoja, turi irengtas svieslentes. Akmenukas i musu darza, kaip sakant...

          Comment


            #85
            Kaip ir žadėjau, įkeliu nuotraukas. Visų pirma, AS NORDEKA Setra S417 GT-HD, (Praha-Riga)



            Tai tikrai puikus autobusas, išsiskiria savo naujumu tarp kitų mašinų, tuo metu buvisių Panevėžio AS.

            Tačiau vos įlipus ir parodžius bilietą, vairuotojai pasakė, jog tai ne mano autobusas- vasaros metu, esant daug keleivių, paleistas papildomas reisas, aptarnaujamas "grynaveislio ECOLINES". Taigi, po kelių minučių į stotį įriedėjo šis:



            Tai senesnio modelio Skyliner, tiesiog su uždėtu nauju priekiu.

            Taigi, vienu metu iš Panevėžio AS į Rygą išvyko 3 autobusai: AS NORDEKA (Setra S417), ECOLINES (Neoplan Skyliner), ir UAB TOKS (Neoplan Starliner)



            Po 20 minučių turėjo išvykti ir KAUTRA, bet jos autobusas dar nebuvo atvykęs.

            Vakare atgal pasitaikė važiuoti su tokiu pat Neoplan Skyliner, vykstančiu maršrutu Ryga-Sofija:



            Visi autobusai buvo 70-80% užpildyti.
            Attached Files

            Comment


              #86
              Šaunūs tie tarptautiniai pervežimai - konkurentus galima dubliuoti kiek tik nori Nuo Vilniaus TOKS'as su Nordeka ir Ecolines važiavo kartu...

              Tas Neoplan Skylineris dirba rezervu Lenkijoje, nes tiesiogiai nuveža latvių serviso autobusai, o iš Varšuvos keleivius į Lietuvą parveža tik pravažiuojantys, kurie dažnai būna pilni.
              Daugiau mano nuotraukų >>>

              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

              Comment


                #87
                Užtat keleiviai turi mažiau galimybių pasirinkti kitą išvykimo laiką... Manau, nenormalu, kad vienu metu išvyksta dviejų vežėjų autobusai tuo pačiu maršrutu. Tarpmiestiniams maršrutams tokie bajeriukai draudžiami. Berods minimalus intervalas yra 10 minučių.

                Comment


                  #88
                  Tiesiog konkurencija, kuri yra gerai. Be to, visos 3 mašinos-apypilnės. Reiškia, jų tiek reikia

                  Comment


                    #89
                    Parašė ArtEGO Rodyti pranešimą
                    Tiesiog konkurencija, kuri yra gerai. Be to, visos 3 mašinos-apypilnės. Reiškia, jų tiek reikia
                    Tai nėra gerai, nes keleiviai gali važiuoti tik tam tikru laiku. Atstumas iki Rygos nėra jau toks didelis nuo bet kurio Lietuvos miesto, todėl natūralu, jog išvykimo laikai turėtų būti labai įvairūs, maždaug taip ir yra, bet vistiek akis bado du vienu arba dešimt minučių skirtumu išvažiuojantys autobusai. Kitais atvejais, kaip pavyzdžiui maršrutai į Varšuvą, Taliną, visiškai suprantu, kad autobusai važiuoja krūvomis rytais ir vakarais, nors bent valandos intervalas turėtų išlikti.

                    Esmė ta, kad tarptautiniuose pervežimuose yra visiškas bardakas. Vežti keleivius gali kas tik nori ir kada tik nori. Greičiausiai nėra jokios tarptautinės institucijos kontroliuojančios tarptautinius keleivių pervežimus, o jei ir yra, tai ji totaliai neatlieka savo darbo. Vietiniams vežėjams turėtų būti suteikiami geresni išvykimo tvarkaraščiai, ribojamas reisų skaičius, jokio dubliavimo. Panašaus ekonominio lygio šalyse galėtų net ir kilometro kaina nustatyta, nes man keista kaip baltarusiai neatsidarė reisų pro Lietuvą į Vokietiją ir pan. (galbūt jų autobusų ten neįsileidžia )
                    Daugiau mano nuotraukų >>>

                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                    Comment


                      #90
                      Baltarusiams arčiau pro Lenkiją.

                      Comment


                        #91
                        Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                        Tai nėra gerai, nes keleiviai gali važiuoti tik tam tikru laiku. Atstumas iki Rygos nėra jau toks didelis nuo bet kurio Lietuvos miesto, todėl natūralu, jog išvykimo laikai turėtų būti labai įvairūs, maždaug taip ir yra, bet vistiek akis bado du vienu arba dešimt minučių skirtumu išvažiuojantys autobusai. Kitais atvejais, kaip pavyzdžiui maršrutai į Varšuvą, Taliną, visiškai suprantu, kad autobusai važiuoja krūvomis rytais ir vakarais, nors bent valandos intervalas turėtų išlikti.

                        Esmė ta, kad tarptautiniuose pervežimuose yra visiškas bardakas. Vežti keleivius gali kas tik nori ir kada tik nori. Greičiausiai nėra jokios tarptautinės institucijos kontroliuojančios tarptautinius keleivių pervežimus, o jei ir yra, tai ji totaliai neatlieka savo darbo. Vietiniams vežėjams turėtų būti suteikiami geresni išvykimo tvarkaraščiai, ribojamas reisų skaičius, jokio dubliavimo. Panašaus ekonominio lygio šalyse galėtų net ir kilometro kaina nustatyta, nes man keista kaip baltarusiai neatsidarė reisų pro Lietuvą į Vokietiją ir pan. (galbūt jų autobusų ten neįsileidžia )
                        Ką galiu pasakyti, vienintelė kompanija, kuri galėtų "pasislinkti" šiuo atveju, yra TOKS, nes NORDEKA važiuoja iš Prahos, ir kažką koreguoti vien dėl "Panevėžys-Ryga" nėra logiška. O štai TOKS tikrai galėtų paankstinti reisą 2 valandomis- toks reisas būtų ir laiku, ir vietoje.

                        Kas dėl tarptautinių institucijų, tai Europos įstatymai jau padarė savo darbą- buvo panaikinti visi 3 Panevėžio AP maršrutai į Rygą, kurie Rygon atvykdavo pilni.

                        Comment


                          #92
                          „Rigas Satiksme“ įsigis naujų transporto priemonių
                          http://ebus.lt/lietuvoje-ir-pasaulyj...-priemoni.html

                          Nesuprantu, kodėl mūsų miestų VT parkai nesusipranta ir didžiausią dėmesį skiria į kainos kriterijų. Galėtų teikti pageidavimą, kad pirmenybė būtų teikiama vokiškų markių autobusams.

                          Comment


                            #93
                            Rygoje planuojama įvesti vidurinių mokyklų moksleiviams nemokamą važiavimą viešuoju transportu. Šiuo metu pradinukai važiuoja nemokamai, o 5-12 klasių moksleiviai važiuoja su 60 proc. nuolaida. Nemokamas moksleivių vežimas kainuotų apie 3,1 mln. latų (~15 mln. litų) per metus.

                            http://www.rigassatiksme.lv/ru/aktua...tom-besplatno/

                            Comment


                              #94
                              Porą NORDEKOS Ryga-Praha Setros foto





                              Taip pat, nuo 24 kovo atidarytas tiesioginis Ryga-Berlynas. Iš Rygos išvyksta trečiadienį/šeštadienį 17:30, iš Berlyno-Ketvirtadienį/Sekmadienį 21:00. Aptarnauja taip pat Setra S417 GT-HD
                              Paskutinis taisė ArtEGO; 2012.06.17, 16:57.

                              Comment


                                #95
                                Parašė ArtEGO Rodyti pranešimą
                                Taip pat, nuo 24 birželio atidarytas tiesioginis Ryga-Berlynas. Iš Rygos išvyksta trečiadienį/šeštadienį 17:30, iš Berlyno-Ketvirtadienį/Sekmadienį 21:00. Aptarnauja taip pat Setra S417 GT-HD
                                O tai jie Lietuvą žada be sustojimų pravažiuoti, nes pagal dabartinius tvarkaraščius nenumatyti sustojimai nei vienoje stotyje...
                                Daugiau mano nuotraukų >>>

                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                Comment


                                  #96
                                  Taip, nes reisas tiesioginis :-) Pakeliui niekur nestoja, nebent degalinėse vairuotojų pasikeitimui ir panašiems reikalams :-)

                                  Comment


                                    #97
                                    Jiems neverta stoti Lietuvoje, kai iš čia labai pigiai veža SimpleExpress. Matyt reisas atidarytas, kad iš Latvijos tiesiogiai važiuotų, o ne persėstų Lietuvoje.

                                    Comment


                                      #98
                                      Kontrastai Latvijoje. Latvių Setra S211HD ir čekų Mercedes-Benz Tourismo:




                                      Comment


                                        #99
                                        Rygiečiai – už nemokamą viešąjį transportą moksleiviams
                                        Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                        Comment


                                          Vakar teko apsilankyti Latvijoje. Keletas foto:

                                          Solaris Urbino 12 pirmasis mus pasitiko Rygoje


                                          41 maršrutu dirbo Mercedes-Benz Türk O345


                                          53 dirbo Mercedes-Benz O530 Citaro


                                          Tik vieną kartą vaikštant po Rygos senamiesčio gatves teko pamatyti Škoda 14TR (užfiksuoti nepavyko), 0 šei vien šie nauji Škoda troleibusai


                                          Mažieji geltoni Ikarus EAG E91


                                          Ekskursiniai dviaukščiai MAN




                                          Senasis tramvajus (markės nežinau)


                                          Įspūdingai atrodantys naujieji Rygos Škoda tramvajai


                                          Ir pabaigai iš Rygos - ekskursinis tramvajaus vežymėlis

                                          Comment

                                          Working...
                                          X