Nu tu ir šovei. Šiaip jau ten dar Vilniaus m. ribos, o ta jungtis labiausiai aktuali Grigiškiečiam, kas taip pat yra Vilniaus m. ribos, o kiek tai aktualu Kauniečiams?
Nebent sklypų savininkams. Kiek kelio Kaunas-Vilnius keleivių sudaro grigiškiečiai ir kiek važiuojantys tarp didmiesčių. Bet kokiu atveju nėra čia konspiracijos, projektas pristatomas Kelprojekte. Gal išvis tiesiog patingėjo derint ieškodami salės Grigiškėse O A1 jau apie konspiracijas kalba
Kas čia keisto? Ar čia sostinės kompleksai, kad viskas turi būti sostinėje? Kelias visgi Vilnius - Kaunas, o ir projektą rengia Kauno Kelprojektas. Jo patalpose gal net ir susipažinimas.
Nu tu ir šovei. Šiaip jau ten dar Vilniaus m. ribos, o ta jungtis labiausiai aktuali Grigiškiečiam, kas taip pat yra Vilniaus m. ribos, o kiek tai aktualu Kauniečiams?
Keista, kad susipažinimas su projektiniais pasiūlymais vyksta.. Kaune.
Kas čia keisto? Ar čia sostinės kompleksai, kad viskas turi būti sostinėje? Kelias visgi Vilnius - Kaunas, o ir projektą rengia Kauno Kelprojektas. Jo patalpose gal net ir susipažinimas.
Internetu galima nurodyti, kad viešinama, kada ir kur viešinama, lygiai taip pat ir spaudoje. Ten juk niekas neskelbia visų duomenų.O gretimų sklypų ir kitą nuosavybę šalia turinčių asmenų informavimas turi būti asmeninis.
Įstatymai nenumato tokio būdo. Vadinasi tokio nėra. LRS seimo internetinė teisės aktų paieška taip pat nėra oficialus šaltinis. Tik "Valstybės žinios".
.
O įstatymas numato konkrečius viešinimo būdus? Ar tik nurodo, kad turi būti viešinama. Nes visuomenės informavimas savivaldybės tinklapyje vyksta labai plačiu įvykių spektru.
Įstatymai nenumato tokio būdo. Vadinasi tokio nėra. LRS seimo internetinė teisės aktų paieška taip pat nėra oficialus šaltinis. Tik "Valstybės žinios". Beje, tik popierinis ar prenumeruojamas elektroninis variantas.
Konspiracinių teorijų kūrėjams yra labai sunku atsidaryti prikabintus failus ir pasižiūrėti visus pateikiamus brėžinius.
Ponuli, internete niekas oficialiai neviešina. Teisiškai toks "paviešinimas" yra niekinis. O štai, kad nėra numatyta viešinti toje savivaldybėje, kur vyksta projektas, yra žmogaus teisės laisvai ir nevaržomai gauti informaciją pažeidimas.
Kaips supratau iš brėžinio, stotelės Vilniaus kryptimi A1 kelyje nebeliks. Tačiau juk kai kurie tarpmiestiniai stoja Grigiškėse išleisti keleivių. Tai dabar jie visi turės užsukinėti į privažiuojamąja gatvę ir gan toli nuo stotelės. Nes koks nors veikėjas sėdės iki paskutiniųjų ir šoks išlipinėti, kai autobusas jau bus pravažiavęs nuvažiavimą iš A1 į tą gatvę.
Pažiūrėjus brėžinius iškart matos avaringa vieta. Važiuojant nuo Lentvario pusės didžioji dalis už tilto suks į kairę, norėdama išvažiuoti į autostradą, o matomumą iš kairė kiek supratau ribos garso mažinimo sienelė. Avarijos neišvengiamos
Su tuo aš jau susipažinau. Neviskas ten matyti.
Yra keletas klausimų, bet matyt nebus progos užduoti tiesiogiai.
4. Ar apsisukimas ties "Tvirtove" bus naikinamas?
Bus panaikintas, kai bus pastatyta Moluvėnų sankryža.
Konspiracinių teorijų kūrėjams yra labai sunku atsidaryti prikabintus failus ir pasižiūrėti visus pateikiamus brėžinius.
Su tuo aš jau susipažinau. Neviskas ten matyti.
Yra keletas klausimų, bet matyt nebus progos užduoti tiesiogiai.
1. Kas planuojama dėl dviračio tako? Dabar jis užsibaigia prieš Grigiškes ir prasideda vėl - už Grigiškių. Pateiktame projekte jokių dviračio takų nesimato.
2. Ar planuojama jungiamąją gatvę ateityje pratęsti iki daugiaaukščio garažo, tuo nukraunant akivaizdžiai nepritaikytą didesniems srautams Mokyklos ir Kovo 11 g.? Kiek suprantu tam trukdo privatus sklypas (prie kryžiaus) dabar besiremiantis praktiškai į važiuojamąją dalį.
3. Kas bus atsakingas už senojo tilto per Vokės užtvanką eksploataciją ateityje?
4. Ar apsisukimas ties "Tvirtove" bus naikinamas?
Komentuoti: