Parašė Tomas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Dviračių takai Kaune
Collapse
X
-
Keliose vietose teko gyventi?Parašė Litch Rodyti pranešimą
Nezinau is kur tai istraukete, bet jus klystate. Visoje Olandijoje jau daug metu yra dviraciu pirmenybe pries automobilius ir gyvenant Olandijoje teko daug kartu tuo pasinaudoti.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Man kaip dviratininkui iš tikrųjų tas pirmumas nėra svarbu tiek kiek tai yra logiška (nėra per daug automobilių ir ne per plati magistralė).
Problema, kad sklandžiam važiavimui dviračiui apskritai pagal KET yra draudžiamos važiuoti vietos be saugių alternatyvų (nebent vediesi).
Nemalonu net girdėti apie nevairuojančius dviračių automobilistus, aiškinančius apie saugią infrastruktūrą dviračiams, kur tokios nežino arba suvokia iškreiptai.
- 2 patinka
Comment
-
Labai pritariu sitam teiginiui. Nes viskas kas yra ju galvoj - tai pasalinti kliutis (dviracius, pesciuosius) nuo kelio. Kad netrukdytu. O taip tiesiog neveikia - jei tu nepadarai PATOGIOS altrernatyvos, tu tiesiog priverti juos (dviratininkus/pesciusius) ignoruoti taisykles ir rizikuoti savo gyvybe. Taip tiesiog veikia zmones, nieko nepadarysi. Kaip pvz - nepadaret dviraciams pravaziavimo nenulipus per perejas - as pazeidinesiu taisykles, ir per jas vaziuosiu. Nes atsiseginet klipsus ir lipt nuo dvirkos nesiruosiu. Jei pypina, rodau middle finger tokiems taisykles gerbiantiems vairuotojams, kurie patogiai sedi savo masinytese. Nors jau retai tas pasitaikoParašė PoDV Rodyti pranešimąNemalonu net girdėti apie nevairuojančius dviračių automobilistus, aiškinančius apie saugią infrastruktūrą dviračiams, kur tokios nežino arba suvokia iškreiptai.
Paskutinis taisė vital7777; 2021.11.26, 13:52.
- 4 patinka
Comment
-
Su tokiu požiūriu į taisykles, tai galit savo tą middle finger susikišti į..... Jeigu jums kažkas kažko nepadarė taip kaip jūs norėjot ir jūs dėl to spjaunat ant visų ir ant taisyklių, tai su tokiais žmonėm net diskutuot nėra apie ką. Ir nereikia kalbėt už visus dviratininkus, nes toli gražu ne visi priversti rizikuoti savo gyvybe - dauguma naudojasi sveiku protu.
- 1 patinka
Comment
-
Galit užsirauti ant tokio vairuotojo, kuris laikysis taisyklių ir nepraleis jūsų per perėją (nenulipus nuo dviračio)...Parašė vital7777 Rodyti pranešimą
Labai pritariu sitam teiginiui. Nes viskas kas yra ju galvoj - tai pasalinti kliutis (dviracius, pesciuosius) nuo kelio. Kad netrukdytu. O taip tiesiog neveikia - jei tu nepadarai PATOGIOS altrernatyvos, tu tiesiog priverti juos (dviratininkus/pesciusius) ignoruoti taisykles ir rizikuoti savo gyvybe. Taip tiesiog veikia zmones, nieko nepadarysi. Kaip pvz - nepadaret dviraciams pravaziavimo nenulipus per perejas - as pazeidinesiu taisykles, ir per jas vaziuosiu. Nes atsiseginet klipsus ir lipt nuo dvirkos nesiruosiu. Jei pypina, rodau middle finger tokiems taisykles gerbiantiems vairuotojams, kurie patogiai sedi savo masinytese. Nors jau retai tas pasitaiko
Kaunas yra Kaunas
Comment
-
Tegul nepraleidžia. Bala nematė.Parašė Vaidosius Rodyti pranešimą
Galit užsirauti ant tokio vairuotojo, kuris laikysis taisyklių ir nepraleis jūsų per perėją (nenulipus nuo dviračio)...
Savivaldybė čia vis tiek labiausiai kalta, o ne bachūras tačkėje ar KET iš savęs (nebent leidimas be pirmumo važiuoti per perėjas būtų įteisintas).
Comment
-
Įdomi logika - du kvailiai kelio nepasidalina, tai kalta savivaldybė. Kažin kaip tai veiktų teisme. Realiai abu kalti tiek tas kuris per perėją važiuoja dviračiu, tiek tas kuris iš principo nestoja. Šiaip iš pastebėjimų tai pas mus vairuotojai gan žemos kultūros, bet dviratininkai tai išvis tragedija, jei lyginti su kokia Danija (neskaitant dviračių parkavimo subtilybių). Tas labai nustebino kai Lietuvoje buvau įpratęs saugotis dviratastų (speciali dviračių vairuotojų atmaina, kuri mieste jaučiasi lyg treke važiuodami), tai Kopenhagoje apšalau pamatęs kaip jie laikosi taisyklių - mažuma važiuoja per raudoną, pėsčiųjų perėją ar ignoruoja ženklus. Sustoja už autobuso, kad praleisti išlipančius iš autobuso ir kertančius dviračių taką. Dviratininkas net sustojo praleisti manęs per perėją!Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Tegul nepraleidžia. Bala nematė.
Savivaldybė čia vis tiek labiausiai kalta, o ne bachūras tačkėje ar KET iš savęs (nebent leidimas be pirmumo važiuoti per perėjas būtų įteisintas).
- 1 patinka
Comment
-
Na nėra jau taip blogai pas mus su vairuotojų ir dviratininkų konfrontacijomis. Iš asmeninės patirties galiu teigti, jog net ir judriose gatvėse (pvz.: K. Petrausko g. ties Sporto g.) vairuotojai dažnai sustoja prie perėjų praleisti dviratininkų, kurie per ją važiuoja. Nors būna ir tokių, kurie nepraleidžia net ir besivedančių dviračius. Tad jei kalbam apie KET, tai jų nesilaiko tiek vieni tiek kiti.
- 4 patinka
Comment
-
Karšta ir gan įdomi diskusija vyksta Vilniaus g. temoje dėl dviračių takų Kaune. Galim toliau diskutuoti čia.
---
Aš manau, kad visas tas dviratininkų bardakas yra dėl netobulos infrastruktūros. Jei būtų ji pastatyta taip, kad būtų patogu laikytis KET, atsirastų dviračių takai ir juostos, patys dviratininkai važinėtų tvarkingiau, ir pačių dviratininkų Kaune būtų daugiau.Parašė Monke Rodyti pranešimąNa nėra jau taip blogai pas mus su vairuotojų ir dviratininkų konfrontacijomis. Iš asmeninės patirties galiu teigti, jog net ir judriose gatvėse (pvz.: K. Petrausko g. ties Sporto g.) vairuotojai dažnai sustoja prie perėjų praleisti dviratininkų, kurie per ją važiuoja. Nors būna ir tokių, kurie nepraleidžia net ir besivedančių dviračius. Tad jei kalbam apie KET, tai jų nesilaiko tiek vieni tiek kiti.
Kas liečia vairuotojus, man net nėra svarbu kas ką praleidžia ar nepraleidžia. Man svarbu yra gera infrastruktūra. Nuo visiškų chuliganų net geriausia infrastruktūra neapsaugos, bet niekada nebus taip, kad jie sudarys žymesnę dalį žmonių ir bendrai geriau bus visiems, jei dizainas infrastruktūros bus patogesnis dviračiui.
- 3 patinka
Comment
-
Ačiū už nurodą.Parašė PoDV Rodyti pranešimąKaršta ir gan įdomi diskusija vyksta Vilniaus g. temoje dėl dviračių takų Kaune. Galim toliau diskutuoti čia.
Virš 20 pranesimų kurie visai nesusiję su Kauno senamiesčio Vilniaus gatvė tema (kalnų dviratininkai ar Olandijos dviračių eismo ypatumai ir pan.) yra atkelta į šią temą. Dienos šviesoje reikes įdėmiau peržiūrėti aną temą.
Labai pagirtinas ir sektinas PoDV pavyzdys (nors kol kas forume retas atvejis) kai diskusijai krypstant nuo temos pasiimama citata ar įkeliama nuoroda ir diskusijai toliau vyksta labiau tinkamoje temoje.
- 6 patinka
Comment
-
Atsispausdinkite ir laikykitės kelių eismo taisyklių " galimybė važiuoti važiuojamąja dalimi nėra panaikinta, ja galima pasinaudoti esant tokioms sąlygomis: dviratininkas visų pirma privalo rinktis jam skirtą infrastruktūrą (važiuoti dviračių takais, pėsčiųjų ir dviračių takais arba dviračių juostomis), jei tokia yra, o kur jos nėra, privalo važiuoti kelkraščiu su asfalto arba betono danga.
Kai kelyje nėra tam skirtos infrastruktūros, leidžiama važiuoti šaligatviu arba viena eile važiuojamosios dalies kraštine dešine eismo juosta, kuo arčiau dešiniojo krašto. Jeigu dviračių takas ar kita dviratininkams pritaikyta infrastruktūra nutrūksta, nėra tinkamo kelkraščio, dviratininkas gali rinktis – važiuoti šaligatviu arba važiuojamosios dalies kraštine dešine eismo juosta."“The cavalry ain’t coming. You’ve got to do this yourself.” – Chris Gardner
- 3 patinka
Comment
-
Viskas su tuo yra tvarkoj, kas liečia KET. Taisyklių asmeniškai laikausi ir esu už griežtą KET laikymąsi. Kol kas didžiausia kliurka yra pėsčiųjų perėjos. Gana sunku dažnai judėti pro miestą vis nulipant nuo dviračio. Dažnas vaizdelis dviratininkai važiuojantis per perėją ir aš asmeniškai nieko prieš juos net nenoriu turėti.Parašė zero Rodyti pranešimąAtsispausdinkite ir laikykitės kelių eismo taisyklių " galimybė važiuoti važiuojamąja dalimi nėra panaikinta, ja galima pasinaudoti esant tokioms sąlygomis: dviratininkas visų pirma privalo rinktis jam skirtą infrastruktūrą (važiuoti dviračių takais, pėsčiųjų ir dviračių takais arba dviračių juostomis), jei tokia yra, o kur jos nėra, privalo važiuoti kelkraščiu su asfalto arba betono danga.
Kai kelyje nėra tam skirtos infrastruktūros, leidžiama važiuoti šaligatviu arba viena eile važiuojamosios dalies kraštine dešine eismo juosta, kuo arčiau dešiniojo krašto. Jeigu dviračių takas ar kita dviratininkams pritaikyta infrastruktūra nutrūksta, nėra tinkamo kelkraščio, dviratininkas gali rinktis – važiuoti šaligatviu arba važiuojamosios dalies kraštine dešine eismo juosta."
Dviračių takų Kaune daugėja, problema lieka jų saugus ir patogus pasiekiamumas.
Kaunui reikia nekristi į auto-populizmo liūną ir tiesti dviračių infrastruktūrą taip kaip tai pradedama daryti Vilniuje.
Deja, bet auto-populizmas ir automobilio vairavimą daro nepatogų. Plačios juostos nebūtinai yra geriau, nebent leidžiamas greitis būtų 90 km/h ir kelias būtų visiškai aptvertas autostradinėm tvorom iš abejų pusių. Įsivaizduokite tokius Baltų pr., Taikos pr. ar Pramonės pr. taip aptvertus
Jeigu taip norite (kalbu bendrai apie visus), aš tikrai nesu jūsų pusėje ir jūsų pasaulio suvokime.
Paskutinis taisė PoDV; 2021.11.28, 19:16.
- 2 patinka
Comment
-
Po miesta sunku judėti su automobiliu stojant prie kiekvienos perėjos. Gal reikėtų irgi panaikinti šitą reikalavimą ?Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Kol kas didžiausia kliurka yra pėsčiųjų perėjos. Gana sunku dažnai judėti pro miestą vis nulipant nuo dviračio.
.
“The cavalry ain’t coming. You’ve got to do this yourself.” – Chris Gardner
- 4 patinka
Comment
-
Reik paprasciausiai papildyti sita reikalavima - siekiant padidinti sauguma, vairuotojas privalo islipti is automobilio ir buti lauke tol, kol jam dega raudona sviesa prie sviesoforo. Tikslas paprastas - esant lauke vairuotojas negales netycia pradeti vaziuoti paspaudes ne ta pedala.Parašė zero Rodyti pranešimą
Po miesta sunku judėti su automobiliu stojant prie kiekvienos perėjos. Gal reikėtų irgi panaikinti šitą reikalavimą ?
Toks reikalavimas mazdaug atitiktu pagal durnuma reikalavima vestis dvirati per tarkim sviesoforines perejas.
- 5 patinka
Comment
-
Šiaip gali likti reikalavimas drausti važiuoti per perėjas, bet gal tada atitinkamai įrengiam infrastruktūrą? Vilnius jau visai neblogai pradeda įsisavinti, kad atskira dviračių perėja yra gal net geriau. Kurioj nors vienoj gatvės pusėj yra atskiras dviračių takas, o į jį gali nuvažiuoti per atskirą dviračių perėją.
Dėl durnų dviratininkų ir paspirtukininkų kaip tik reikia tobulinti infrastruktūrą, o ne palikti kaip yra, ar iš vis Kauną padaryti bicycle-free zona, uždrausti važiuoti dviračiais ir paspirtukais, nes trukdo miesto tvarkymo skyriui "mąstyti"
Paskutinis taisė PoDV; 2021.11.29, 12:17.
- 1 patinka
Comment
-
Alytuj per pastaruosius keletą metų nupaišė raudonas dviračių pervažas ten, kur eina koks svarbesnis dviračių takas. O Alytus gal net labiau automobilistinis... Kodėl Kaunas negali nupaišyt?Parašė PoDV Rodyti pranešimąŠiaip gali likti reikalavimas drausti važiuoti per perėjas, bet gal tada atitinkamai įrengiam infrastruktūrą? Vilnius jau visai neblogai pradeda įsisavinti, kad atskira dviračių perėja yra gal net geriau. Kurioj nors vienoj gatvės pusėj yra atskiras dviračių takas, o į jį gali nuvažiuoti per atskirą dviračių perėją.
Dėl durnų dviratininkų ir paspirtukininkų kaip tik reikia tobulinti infrastruktūrą, o ne palikti kaip yra, ar iš vis Kauną padaryti bicycle-free zona, uždrausti važiuoti dviračiais ir paspirtukais, nes trukdo miesto tvarkymo skyriui "mąstyti"
100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 1 patinka
Comment
-
Kaunas gal dar labiau automobilistinis, jei mažesnis miestelis tiesiogiai koreliuoja su didesniu automobilizmu.Parašė taccido Rodyti pranešimą
Alytuj per pastaruosius keletą metų nupaišė raudonas dviračių pervažas ten, kur eina koks svarbesnis dviračių takas. O Alytus gal net labiau automobilistinis... Kodėl Kaunas negali nupaišyt?
Comment
Comment