Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Dviračių takai Kaune

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Tą stotelę padarė kai atsirado „Mano Kaunas“. Gal buvo kaip pretekstas pensininkams atvykti. O Eiguliuose normalus viešas transportas tik tose gatvėse, kur yra troleibusų laidai.
    Kaip atvykti pretekstas jei padaro stotelę, bet ne maršrutą? Ten ta gatve jei nevažiuoja VT, tai būtų reikėję pakreipti kažkokį maršrutą smarkiai.

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą
      Biškį mirusi tema. Spėju, Kaune dviračiu važinėtis ne lygis?

      Anyway, yra vietų, kur tiesiamos/kątik nutiestos ilgos atkarpos ir matosi aiškus progresas technologiniuose dalykuose

      Kaip suprantu, naujovė Kaune (pataisykit, jei klystu): nebededami bordiūrai ties įvažiavimais/išvažiavimais ir kelių susikirtimais, o daromas vientisas nenutrūkstamas asfalto sujungimas. Kažkas, Kaune atsakingas už takų tiesimą, panašu, mokosi ir galbūt netgi skaito šitą forumą

      Kita naujovė (?) Kaune: medžių prioritetas. Pliusas už šitą sprendimą
      Galiu pakomentuot apie Lukšio ir Žukausko g. dviračių takų progresą.

      Viskas ok. Nepatinka du dalykai.

      Įvažiavimai. Kai kur nebūtinai reikia dubliuot palei kiekvieną sklypą, buvo galima iš vieno įvažiavimo (pvz. Gėlių parduotuvė ir Lidl).
      Taip pat nėra kalnelių įvažose, kad tr. sukantis prilėtintų, nes dažnas mėgsta įvažiavimus traktuoti kaip slalomą arba autostradą. Didelė bėda su tuo yra Pramonės pr. dvirtakyje.

      Jungtys. Vis dar nėra visų jungčių, kur būtų galima nuo Dviračio nenulipus pervažiuot. Kelios vietos - Šiaurės pr. žiedas, Lukšio-Žukausko sankryža, reguliuojama pėsčiųjų perėja ties Lukšio IKI, Plechavičiaus g., Ukmergės g., nesu užtikrintas bet gali būti ir Pakraščio g. ties Rasos gimnazija.
      Galėtų bent Lukšio-Žukausko g. ar netoli Plechavičiaus g., kad ir už 70-100 m įrengt naujas perėjas dviračiams. Beje kažkoks kompromisinis variantas panašus yra netoli Šiaurės pr. žiedo, bet ties pačiu žiedu nereguliuojamos perėjos, dviračiams kils pagunda tiesiog kirsti paprastą pėsčiųjų perėją nenulipus nuo dviračio.
      Šiaip iš tokio truputį turiu žinių, kad nedaro daug kur dviračių perėjų, nes arba baiminamasi dėl stoviniuojančių pėsčiųjų, arba sukančios tr. priemonės nepastebės staigiai išvažiuojančių dviračių.

      Šiaip norėtųsi, kad bent jau ateityje jungčių trūkumo problemėlė išsispręstų įrengiant reguliuojamas Lukšio-Plechavičiaus ir Lukšio-Ukmergės g. sankryžas.
      Paskutinis taisė PoDV; 2023.02.15, 00:09.

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą

        Geras. O tai neplanuoja ten paleisti kažkokio maršruto? Ir kaip gali nebūti VT tokioje gana svarbioje gatvėje?
        VT atzvilgiu nera svarbi Zukausko g. Tarp Savanoriu ir Luksio atkarpoje praktiskai yra tik Kauno svara ir parkas. Butu galima leist nuo siaures pr. koki autobusa link centro, bet dubliuotu jau esmus marsrutus, todel tikriausiai ilgainiui VT Zukausko gatveje neatsiras

        Comment


          Parašė Gator Rodyti pranešimą

          Kaip atvykti pretekstas jei padaro stotelę, bet ne maršrutą? Ten ta gatve jei nevažiuoja VT, tai būtų reikėję pakreipti kažkokį maršrutą smarkiai.
          nes buvo maršrutas. matyt nelabai pelningas.

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą

            Kaip suprantu, naujovė Kaune (pataisykit, jei klystu): nebededami bordiūrai ties įvažiavimais/išvažiavimais ir kelių susikirtimais, o daromas vientisas nenutrūkstamas asfalto sujungimas. Kažkas, Kaune atsakingas už takų tiesimą, panašu, mokosi ir galbūt netgi skaito šitą forumą
            Tokius sujungimus ir seniau dėjo, bet ne visur ir retai. Pvz. Partizanų gatvės bendras pėsčiųjų ir dviračių takas.
            https://www.google.com/maps/@54.9304...7i16384!8i8192

            Gaila ne atskiri takai. Be to, matau sudėjo trinkeles akliesiems. Tačiau kažkada pamenu riedėjau pro ten link regitros, tai lyyyyg nebuvo jų dar.
            Paskutinis taisė JPeters; 2023.02.15, 19:00.

            Comment


              Parašė JPeters Rodyti pranešimą

              Tokius sujungimus ir seniau dėjo, bet ne visur ir retai. Pvz. Partizanų gatvės bendras pėsčiųjų ir dviračių takas.
              https://www.google.com/maps/@54.9304...7i16384!8i8192

              Gaila ne atskiri takai. Be to, matau sudėjo trinkeles akliesiems. Tačiau kažkada pamenu riedėjau pro ten link regitros, tai lyyyyg nebuvo jų dar.
              Su Partizanų g. buvo įdomiai.

              Lyg 2017 m. tvarkė važiuojamą dalį, sudėjo naujus bordiūrus, įskaitant ir įvažiavimų radiusuose, o šaligatvius paliko sekantiems metams, per žiemą netvarkytus.
              Per tą laiką sudėti bordiūrai ties šaligatvių sujungimais aptrupėjo (plius viskas palei bordiūrus ten liko išardyta), tai jau kitą vasarą, kai jau tvarkė šaligatvius, nusprendė tuos aptrupėjusius bordiūrus išimt, gavosi neblogas rezultatas.
              Beje, kur sveiki bordiūrai išliko ties šaligatviais, tai neardė.

              Šiaip daugiausiai ir aptrupėjo ties šaligatviais, kur aptrupėjo. Daugelyje vietų liko sveiki.
              Paskutinis taisė PoDV; 2023.02.15, 23:57.

              Comment


                Parašė JPeters Rodyti pranešimą

                Tokius sujungimus ir seniau dėjo, bet ne visur ir retai. Pvz. Partizanų gatvės bendras pėsčiųjų ir dviračių takas.
                https://www.google.com/maps/@54.9304...7i16384!8i8192

                Gaila ne atskiri takai. Be to, matau sudėjo trinkeles akliesiems. Tačiau kažkada pamenu riedėjau pro ten link regitros, tai lyyyyg nebuvo jų dar.
                Na čia bendras takas ir pridėta taktilinių plytelių, tai nevisai tas pats.

                Comment


                  Baršausko g. dviračių takas. Prie pat yra perėja, tad takas pasibaigia likus kažkur 10 metrų iki perėjos ir tada vėl tęsiasi už jos. Nelabai žinau, kodėl Kaune kai kurių dviračių takų nenuveda iki pat perėjos bortelio, bet palieka tiesiog taip, kaip nuotraukoj.

                  Comment


                    Parašė Emil Rodyti pranešimą
                    Baršausko g. dviračių takas. Prie pat yra perėja, tad takas pasibaigia likus kažkur 10 metrų iki perėjos ir tada vėl tęsiasi už jos. Nelabai žinau, kodėl Kaune kai kurių dviračių takų nenuveda iki pat perėjos bortelio, bet palieka tiesiog taip, kaip nuotraukoj.
                    Kad sužvėrėję prakaitu smirdintys dviratininkai neįsijaustų lėkti per perėją.
                    -

                    Comment


                      Aš čia vienas stengiuosi vengti gatvių kuriose daromi nauji dviračių takai?

                      Comment


                        Parašė Euronymous Rodyti pranešimą
                        Aš čia vienas stengiuosi vengti gatvių kuriose daromi nauji dviračių takai?
                        Taip, tu vienas toks.

                        Comment


                          Dėl dviračių per gyvenimą turėjau 2 traumas kiemuose, nes paauglystėje prisižaidžiau pats.
                          2 traumos būtent dviračių takuose Vilniuje: 1 jų dėl įdubos ant šaligatvio pieštinio tako prieigose, 1 asfaltuotame pilkai dėl atsikišusio skersinio borto nesuvesto su gatve (gal po remonto nesuvedė).

                          Gatvėje jaučiuosi saugiausiai.
                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                          Comment


                            Parašė Emil Rodyti pranešimą
                            Baršausko g. dviračių takas. Prie pat yra perėja, tad takas pasibaigia likus kažkur 10 metrų iki perėjos ir tada vėl tęsiasi už jos. Nelabai žinau, kodėl Kaune kai kurių dviračių takų nenuveda iki pat perėjos bortelio, bet palieka tiesiog taip, kaip nuotraukoj.
                            tu nufotografuok ir kita puse uz nugaros, ir ten bus atsakymas kodel

                            Comment


                              Turi dviračių takas toliau tęstis kertant gatvę, ir žymėti punktyrine liniją kaip dviračių pervažą , kaip butent daroma civilizuotose miestuose (Šalyse) sukaktiems automobiliams kurie kirstų dviračių pervažą turi degti raudonas šviesoforo signalas

                              Comment


                                Parašė Etransport Rodyti pranešimą
                                Turi dviračių takas toliau tęstis kertant gatvę, ir žymėti punktyrine liniją kaip dviračių pervažą , kaip butent daroma civilizuotose miestuose (Šalyse) sukaktiems automobiliams kurie kirstų dviračių pervažą turi degti raudonas šviesoforo signalas
                                Baršausko g. - Tunelio g. dviračių takas bendrai padarytas gana civilizuotai.
                                Visur kitur padarytos dviračių pervažos. Aišku, jos nėra plačios, kai kur tik apie 2 m, bet vis tiek geriau nei nieko.

                                Nežinau kodėl ties Molu/Lidl nepadarė pervažos. Gal dėl prasto matomumo? Didelio srauto (pėsčiųjų, automobilių)?
                                Nors Breslaujos g. labai analogiška sankryža, o ten dviračių pervaža įrengta.

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą
                                  <...>Kaip suprantu, naujovė Kaune (pataisykit, jei klystu): nebededami bordiūrai ties įvažiavimais/išvažiavimais ir kelių susikirtimais, o daromas vientisas nenutrūkstamas asfalto sujungimas. Kažkas, Kaune atsakingas už takų tiesimą, panašu, mokosi ir galbūt netgi skaito šitą forumą<...>
                                  Didesnė naujovė bus kai klerkai sugebės save perlipti ir raudoną taką padaryt nenutrūkstamą per važiuojamąją dalį. Ir net su paaukštėjimu, kad automobiliai būtų priversti lėtesniu greičiu jį kirsti. Taip tikriausiai bus po 10-20 metų, bet dabar to neįmanoma padaryt kai rimtus postus užima pilkuma be idėjos, be progresyvumo, išmokyti viską daryt tik kaip įprasta. Čia jau norėtųsi pateikti pilkųjų politikų pavyzdžių, bet nepolitikuosiu

                                  Comment


                                    Diena.lt 2023.04.14
                                    Šančiuose tiesiamas naujas dviračių takas
                                    Kaune atsiras dar vienas vaizdingas dviračių takas, besidriekiantis palei Nemuną. Šančiuose, ties Panemunės tiltu, jau vyksta paruošiamieji darbai.


                                    Nemuno krantine iki šiol būdavo galima pravažiuoti nuo pat Santakos iki Panemunės tilto, o toliau kelionę reikėjo tęsti jau kitoje upės pusėje.
                                    Tačiau šiemet vaizdingas dviračių takas bus pratęstas, tad bus galima pasigrožėti Nemunu iš neatrastos Šančių pusės. Ties Panemunės tiltu jau darbuojasi kelininkai, kurie čia ties dviračių ir pėsčiųjų taką. Jį įrengus, prasitęs esamas Nemuno krantinės dviračių takas.
                                    „Šioje atkarpoje planuojama įrengti naujus dviračių ir pėsčiųjų takus su poilsio aikštelėmis. Jie sujungs esamą dviračių taką po Panemunės tiltu ir šalia Švenčionių gatvės esantį bendrą pėsčiųjų ir dviračių taką“, – komentavo Kauno miesto savivaldybės administracijos Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas
                                    https://www.diena.lt/naujienos/kauna...-takas-1121350

                                    Comment


                                      Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                      Labiausiai liūdna dėl dviračių takų, kad kol kas išlaikoma idėja trūkinėti takus dėl "saugumo" Vilniuje ir daug kur užsienyje kažkaip nėra tokių minčių.
                                      Pratęsiant temą apie takus, klausimas, ar Kaune iš vis yra kažkoks takų standartas, ar daroma tiesiog pagal kažkurį pasitvirtinusį projektą (kad atrodytų standartizuotai).

                                      Taip pat pastebėjau, jog Kaune dviračių takas vis dar suvokiamas kaip šaligatvis su kitokia danga (atskiriant nuo pėsčiųjų dalies), o ne kelias ratuotiems:
                                      • 90° posūkiai, t. y. jokio kampų užapvalinimo;
                                      • takai pasibaigia trinkelėmis dar prieš susikirtimą su keliu ir borteliai susikirtimuose (ypač nepatogu riedutininkams, riedlentininkams, pasirtukininkams);
                                      • „linksmieji kalneliai“ – takas nusileidžia iki važiuojamosios dalies ties kiekvienu įvažiavimu į kiemą/aikštelę (nors idealiu atveju galėtų būti iškilios perėjos sussusikirtimu ir su D kategorijos gatvėmis.
                                      Valstybinės reikšmės susisiekimo projektų brėžiniai žemėlapyje (arcgis.lt)
                                      Kauno susisiekimo projektų brėžiniai žemėlapyje (arcgis.lt)

                                      Comment


                                        Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
                                        Pratęsiant temą apie takus, klausimas, ar Kaune iš vis yra kažkoks takų standartas, ar daroma tiesiog pagal kažkurį pasitvirtinusį projektą (kad atrodytų standartizuotai).

                                        Taip pat pastebėjau, jog Kaune dviračių takas vis dar suvokiamas kaip šaligatvis su kitokia danga (atskiriant nuo pėsčiųjų dalies), o ne kelias ratuotiems:
                                        • 90° posūkiai, t. y. jokio kampų užapvalinimo;
                                        • takai pasibaigia trinkelėmis dar prieš susikirtimą su keliu ir borteliai susikirtimuose (ypač nepatogu riedutininkams, riedlentininkams, pasirtukininkams);
                                        • „linksmieji kalneliai“ – takas nusileidžia iki važiuojamosios dalies ties kiekvienu įvažiavimu į kiemą/aikštelę (nors idealiu atveju galėtų būti iškilios perėjos sussusikirtimu ir su D kategorijos gatvėmis.
                                        Standartą, panašu, galima apčiuopti.
                                        • Dviračių takas nutrūksta dėl prasto matomumo automobiliui
                                        • Dviračių takas gali nutrūkti kur dideli pėsčiųjų srautai. Kaune daug kur dideli pėsčiųjų srautai.
                                        • Jei netelpa, takas virsta bendru pėsčiųjų ir dviračių taku.
                                        Priežastys:
                                        • Kaip minite, takas suvokiamas kaip šaligatviu su kitokia danga, universaliai taikytina spec. infra laikoma arba nesaugi arba nepopuliari prieš auto daugumą, nes reiktų auto gyvenimą daryt mažiau patogų (reiktų daryt kalnelius, šviesoforus, siauresnes važ. dalis, etc.).
                                        Kaunas tikrai atsilieka nuo Vilniaus pagal dviračių takų statybą, nors ir pastaruose projektuose jų atsiranda daugiau pagal km, bet ne pagal komfortą.
                                        Paskutinis taisė PoDV; 2023.04.20, 23:16.

                                        Comment


                                          Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                                          Kaunas tikrai atsilieka nuo Vilniaus pagal dviračių takų statybą, nors ir pastaruose projektuose jų atsiranda daugiau pagal km, bet ne pagal komfortą.
                                          Kauno dviračių takų tinklas, lyginant pagal miesto plotą, maždaug du kartus didesnis nei Vilniuje. Nors, galbūt, kaip sakai, kai kurios atkarpos senesnės ar nelabai kokybiškos.

                                          Vilniuje takų ilgis šiemet galbūt pasieks 160 km - 0,40 km takų 1 km2. Kaune tinklas jau yra 120 km - 0,76 km takų 1 km2.
                                          https://judu.lt/pestiesiems-ir-dvira...ione-dviraciu/
                                          https://www.diena.lt/naujienos/kauna...-takas-1121350
                                          Paskutinis taisė Trimitas; 2023.04.21, 11:22.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X