Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Dviračių takai Kaune

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • PoDV
    replied
    Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
    O ką reiškia "ekologizavimas" ??? Dviračio tako įterpimas? Ar kur ta "ekologija"?
    Taip galvoju:
    1) Pėstiesiems nereikia laukt prie šviesoforų ir nereikia lipt į požemius:
    2) Pati sankryža, bet ne šonai uždengti nuo teršalų. Įsivaizduoju, kad jaukiau turėtų būti per tą sankryžą eiti.

    Nu OK, jei jau toks absurdas, tai tegul ir lieka fantazijos...

    Komentuoti:


  • vilijampolietis
    replied
    O ką reiškia "ekologizavimas" ??? Dviračio tako įterpimas? Ar kur ta "ekologija"?

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
    O jūs pagalvojate kad Kaune per Neries upę yra tik trys tiltai ir Taikos pr. - Tvirtovės alėja pereina į Varnių gatvės tiltą. Tai apie kokį srauto sumažinimą toje sankryzoje fantazuojate jei desiniajame Neries krante yra trečdalis miesto??? Jie į kitą upės pusę skris oru, ar važiuos pro Kauno pilį ar per A1??? O gal per Jonavą???
    Čia ne kiek srauto mažinimas, o kiek sankryžos "ekologizavimas" Taip, sakyčiau yra daug svarbesnių jungčių, kurias reiktų statyti. Čia galbūt tolimesnės (tolimos) ateities projektas, kurio netgi tikėtina gali net neprireikti realizuoti

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Gerai. Arčiau realybės
    Požeminių perėjų rekonstravimas:
    Click image for larger version  Name:	taikos_tvirtoves_r.jpg Views:	1 Size:	134,6 kB ID:	1738878

    1. Tvirtovės al. Nėra fiziškai vietos įrengti nusileidimo.
    2. Savanorių pr. ~40-50 m ilgio užkilimas.
    3. ir 4. Taikos pr.Vienas iš jų būtų laiptai, o kitas bus užkilimas (~40-50 m ilgio). Net neaišku kurį išsirinkti, nes iš abejų pusių parkingai. Gal 4 geriau, nes didesnė tikimybė, kad ateis potencialus dviračių takas.
    5. Savanorių pr. Iš akies paskaičiavus. Reiktų įrengti 2-3 zigzagus kaip papaišė booraz. Man pasirodė, kad iš Taikos pr. yra daugiau vietos perėjai statyti.
    Paskutinis taisė PoDV; 2019.07.29, 18:04.

    Komentuoti:


  • vilijampolietis
    replied
    O jūs pagalvojate kad Kaune per Neries upę yra tik trys tiltai ir Taikos pr. - Tvirtovės alėja pereina į Varnių gatvės tiltą. Tai apie kokį srauto sumažinimą toje sankryzoje fantazuojate jei desiniajame Neries krante yra trečdalis miesto??? Jie į kitą upės pusę skris oru, ar važiuos pro Kauno pilį ar per A1??? O gal per Jonavą???

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Privalumui:
    Pėstieji visada lieka tam pačiam lygyje ir gali praeiti be jokio šviesoforinio reguliavimo.
    Automobiliai važiuoja apačioje (mažesnis triukšmas?)

    Trūkumai:
    Gal kiek sunkoka įsivaizduoti realybėje.
    Taip - čia mano fantazijos. Galbūt šis projektas dėl kokių nors priežaščių yra netgi neįmanomas

    Tik tiek, kad nepasakyčiau, kad šis projektas yra visiškai absurdiškas. Tik šiuo metu neapsimoka vykdyti, kai galima daug pigiau įgyvendinti požeminių perėjų rekonstrukciją Ateityje, jei bus norima apskritai atsisakyti požemių tada gali ir būti pasirinktas.

    Tiesa, galbūt šio projekto gali niekada ir neprireikti.

    P.S. Nepaminėjau, kad dešinio posūkio srautai liktų ant žemės ir judėtų tais servisiniais keliais.
    Paskutinis taisė PoDV; 2019.07.29, 17:46.

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą



    Papaišiau kaip galėtų sankryža atrodyti labiau ekologiškai
    Sankryžoje lieka šviesoforas, bet jis... po žeme Juoda - sienos. Žalia - mini parkelis su trinkelių takais.
    Click image for larger version Name:	taikos tvirtoves.jpg Views:	1 Size:	243,3 kB ID:	1738867
    Sunku kažką rimtai pakomentuoti.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą



    Papaišiau kaip galėtų sankryža atrodyti labiau ekologiškai
    Sankryžoje lieka šviesoforas, bet jis... po žeme Juoda - sienos. Žalia - mini parkelis su trinkelių takais.
    Click image for larger version Name:	taikos tvirtoves.jpg Views:	1 Size:	243,3 kB ID:	1738867
    Na ir fantazija

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    ...arba žiauriau, kadangi turbūt dėl ankštumo parkavimas netilptų. Vietoj parkelio padaryti stovėjimo aikštelę Būtų tik įvažas aptarnaujantys vienos juostos siauri servisiniai keliai. Nu ir dar šaligatviai 2,5 m pločio

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Terasą?
    Parašė booraz Rodyti pranešimą

    Dėl parkelio daryti dviejų lygių pravažiavimą po žeme? Fantazija gerai, bet reikia ne per daug.
    Papaišiau kaip galėtų sankryža atrodyti labiau ekologiškai
    Sankryžoje lieka šviesoforas, bet jis... po žeme Juoda - sienos. Žalia - mini parkelis su trinkelių takais.
    Click image for larger version  Name:	taikos tvirtoves.jpg Views:	1 Size:	243,3 kB ID:	1738867
    Paskutinis taisė PoDV; 2019.07.29, 17:24.

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Turėjau omeny, tą sankryžą kasti giliau, o tą dalį kur važiuojamos dalys susikerta uždengti, pasėt žolę, padaryt tokį kaip ir mikro parkelį Tik tiek, kad šonuose turės dar tilpti serivisinės gatvės, nes sankryža prigludusi prie pastatų ir yra nemažai įvažiavimų ir parkingų. Tiesą pasakius, net nežinau ar teisingai vadintųsi terasa Laiptų nereikėtų tam parkeliui.
    Dėl parkelio daryti dviejų lygių pravažiavimą po žeme? Fantazija gerai, bet reikia ne per daug.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą

    Viena nuoroda ir antra nuoroda.

    25-40 metrų reikia ir puikus įvažiavimas dviračiams.
    Reikia dar nepamiršti laiptų požemyje, spėju neužtektų 25 m-30 m. Koks 40 m manau būtų optimalu

    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Savanorių pr. dviračių takas

    Taikos pr. - Tvirtovės al. (Aklųjų) sankryžos požeminė perėja.
    Click image for larger version  Name:	20190724_175241.jpg Views:	1 Size:	171,0 kB ID:	1738236
    Click image for larger version  Name:	20190724_175402_HDR.jpg Views:	1 Size:	198,9 kB ID:	1738239

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Savanorių pr. ir taip turi daug šviesoforų, tai dar viena šviesoforinė nepadarytų didelės įtakos. Berods labai didelis srautas susidaro tarp Taikos pr. ir Tvirtovės al. Man neteko stovėti kamštyje Savanorių pr., bet šiose gatvėse teko, tai galvoju, gal pavyktų pakišt po žeme srautą dėl ekologinių priežaščių: draugiškesnė aplinka pėstiesiems ir dviračiams, mažiau užteršta sankryža. Aišku, jei namai labai trukdo, tada galima kažką galvoti su požeminėmis perėjomis.
    Viena nuoroda ir antra nuoroda.

    25-40 metrų reikia ir puikus įvažiavimas dviračiams.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Terasą?
    Turėjau omeny, tą sankryžą kasti giliau, o tą dalį kur važiuojamos dalys susikerta uždengti, pasėt žolę, padaryt tokį kaip ir mikro parkelį Tik tiek, kad šonuose turės dar tilpti serivisinės gatvės, nes sankryža prigludusi prie pastatų ir yra nemažai įvažiavimų ir parkingų. Tiesą pasakius, net nežinau ar teisingai vadintųsi terasa Laiptų nereikėtų tam parkeliui.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Nebent kažkaip pavyktų sumažinti srautus arba kaip nors pačią sankryžą pakišt po žeme, o ant viršaus padaryt terasą, bet nujaučiu, kad greičiau Helsinkio-Talino tunelis atsiras negu tokia požeminė sankryža Pigiausias, manau, variantas tai laiptų panaikinimas. Liktų gal tik perėjos ankštumo problema ("nieko negali žinot" jausmas). Atviroj erdvėj problemą dažniau gali pamatyt iš toli, o tokioj vietoj nelabai.
    Terasą?

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą

    O tai ten yra problema su srautais? Kažkaip neteko ten stovėti daugiau negu dvi fazes šviesoforų, nebent kokia avarija, tai problemos nematau iš tikrųjų. Gal dabar, kai puse Kauno perkasta yra kamščiai?
    Savanorių pr. ir taip turi daug šviesoforų, tai dar viena šviesoforinė nepadarytų didelės įtakos. Berods labai didelis srautas susidaro tarp Taikos pr. ir Tvirtovės al. Man neteko stovėti kamštyje Savanorių pr., bet šiose gatvėse teko, tai galvoju, gal pavyktų pakišt po žeme srautą dėl ekologinių priežaščių: draugiškesnė aplinka pėstiesiems ir dviračiams, mažiau užteršta sankryža. Aišku, jei namai labai trukdo, tada galima kažką galvoti su požeminėmis perėjomis.

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Nebent kažkaip pavyktų sumažinti srautus arba kaip nors pačią sankryžą pakišt po žeme, o ant viršaus padaryt terasą, bet nujaučiu, kad greičiau Helsinkio-Talino tunelis atsiras negu tokia požeminė sankryža Pigiausias, manau, variantas tai laiptų panaikinimas. Liktų gal tik perėjos ankštumo problema ("nieko negali žinot" jausmas). Atviroj erdvėj problemą dažniau gali pamatyt iš toli, o tokioj vietoj nelabai.
    O tai ten yra problema su srautais? Kažkaip neteko ten stovėti daugiau negu dvi fazes šviesoforų, nebent kokia avarija, tai problemos nematau iš tikrųjų. Gal dabar, kai puse Kauno perkasta yra kamščiai?

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą

    Aš manau, kad požeminės perėjos naikinimas tokioje sankryžoje tai visiškai nelogiška.
    Nebent kažkaip pavyktų sumažinti srautus arba kaip nors pačią sankryžą pakišt po žeme, o ant viršaus padaryt terasą, bet nujaučiu, kad greičiau Helsinkio-Talino tunelis atsiras negu tokia požeminė sankryža Pigiausias, manau, variantas tai laiptų panaikinimas. Liktų gal tik perėjos ankštumo problema ("nieko negali žinot" jausmas). Atviroj erdvėj problemą dažniau gali pamatyt iš toli, o tokioj vietoj nelabai.

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Jei neišeina perdaryt srautų automobiliams dėl prigludusių prie gatvės pastatų, bent jau laiptų panaikinimas požeminei perėjai galėtų būti geriausias variantas
    Aš manau, kad požeminės perėjos naikinimas tokioje sankryžoje tai visiškai nelogiška.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą
    Galima padaryti įvažiavimus dviračiams, vežimėliams nuožulnesnius į požeminę, tikrai yra vietos prailginti esamus laiptus. Daryti su užsukimais ir t.t.

    Click image for larger version

Name:	Annotation 2019-07-29 112919.jpg
Views:	279
Size:	200,7 kB
ID:	1738801
    Jei neišeina perdaryt srautų automobiliams dėl prigludusių prie gatvės pastatų, bent jau laiptų panaikinimas požeminei perėjai galėtų būti geriausias variantas

    Komentuoti:

Working...
X