Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Eismas Vilniaus vakarinio aplinkkelio statybos metu

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • SPX
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Už kelių šimtų metrų yra galimybė apsisukti per Spaudos rūmų sankryžą arba iš kitos pusės per Vakarinio aplinkkelio mazgą, tad šviesaforas visiškai nelogiškas tokioje vietoje, ilgiau lauksi ciklo, kol užsidegs žalias, nei ten padarysi tą trumpą lanką. Jau nekalbant, kad pagrindinis srautas yra Pilaitės pr. ir jis visas turės be reikalo stovėti.
    Būtent, kai batono sėkmingai galima nusipirkti ir Pilaitėje, o ne kažkokioj Prismoj..

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
    Tai tada kitas klausimas - ar ten jos reikia. Bet čia sunku pasakyti, nežinant kas ten planuojama (o jeigu planuojamas prekybcentris - tai tada atsiranda ir sankryžos poreikis). Bet kiek aš suprantu, tai ta vieta yra prioritetinė miesto plėtrai, nes plėstis už miesto ribų yra nesamonė, kai ir mieste yra pilna dykynių. Tai sankryžos tenais ankščiau ar vėliau vistiek atsiras, o jeigu pradeda atsirasti jau dabar - matyt, kad ir poreikis pradeda atsirasti.
    Už kelių šimtų metrų yra galimybė apsisukti per Spaudos rūmų sankryžą arba iš kitos pusės per Vakarinio aplinkkelio mazgą, tad šviesaforas visiškai nelogiškas tokioje vietoje, ilgiau lauksi ciklo, kol užsidegs žalias, nei ten padarysi tą trumpą lanką. Jau nekalbant, kad pagrindinis srautas yra Pilaitės pr. ir jis visas turės be reikalo stovėti.
    Paskutinis taisė Lettered; 2013.06.12, 16:25.

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Tokia diskusija, lyg šviesoforas atsiras pačiame aplinkkelyje

    Komentuoti:


  • Eidvis
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Kalba eina apie tai, kad nereikia jokios sankryžos, nei šviesoforinės, nei, juolab, dviejų lygių.
    Tai tada kitas klausimas - ar ten jos reikia. Bet čia sunku pasakyti, nežinant kas ten planuojama (o jeigu planuojamas prekybcentris - tai tada atsiranda ir sankryžos poreikis). Bet kiek aš suprantu, tai ta vieta yra prioritetinė miesto plėtrai, nes plėstis už miesto ribų yra nesamonė, kai ir mieste yra pilna dykynių. Tai sankryžos tenais ankščiau ar vėliau vistiek atsiras, o jeigu pradeda atsirasti jau dabar - matyt, kad ir poreikis pradeda atsirasti.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
    Realiai tai Pilaitės pr. būtent ir jungią Pilaitės mikrorajoną su Vilniaus miestu, tai ir srautai atitinkami yra. Kaip sleader teisingai ir pastebi - tiltas neišspręstų jokių problemų, nes tiek vienoje, tiek kitoje Pilaitės pr. pusėje yra šviesoforinės sankyžos,
    Kalba eina apie tai, kad nereikia jokios sankryžos, nei šviesoforinės, nei, juolab, dviejų lygių.

    Komentuoti:


  • Eidvis
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Žinoma gatvė nesijungia su automagistrale A2 ar greitkeliu A1, tačiau Vilniaus rajono mastu tai svarbi transporto arterija.
    Realiai tai Pilaitės pr. būtent ir jungią Pilaitės mikrorajoną su Vilniaus miestu, tai ir srautai atitinkami yra. Kaip sleader teisingai ir pastebi - tiltas neišspręstų jokių problemų, nes tiek vienoje, tiek kitoje Pilaitės pr. pusėje yra šviesoforinės sankyžos, ypač turint nedidelius mašinų srautus. Tikėtina, kad tie srautai dar labiau sumažės, kai Pilaitės rajonas su aplinkėliu bus sujungtas ir kitomis jungtimis. Tiltas šiuo atveju būtų pinigų švaistymas, nes Vilniuje yra pilna vietų, kuriose tiltai išspręstų išties nemenkas eismo problemas ir kamščius, kai tuo tarpu šioje vietoje tilto efektas būtų minimalus, nesprendžiantis jokių didesnių transporto problemų.

    Tačiau būtų didelė klaida, jeigu planuojant sankryžą šioje vietoje nebūtų palikta vietos tiltui, nes tikėtina, kad ateityje Pilaitės prospektas gali tapti viena pagrindinių miesto arterijų. Kažkada mačiau planus, kur Pilaitės prospektą buvo planuojama sujungti su A1 magistrale, maždaug taip:


    Žinant, kad didžioji dalis vilniečių gyvena šiaurinėje miesto dalyje, labai tikėtina, kad per šią arteriją į miestą atvažiuotų negti daugiau automobilių, nei važiuojant pro Maximą bazę. Jeigu Pilaitės prospektas bus sujungtas su A1 - tokiu atveju šioje vietoje tiltas taptų būtinas, tačiau tam gali prireikti tikriausiai ne mažiau, nei 10 metų, dėl ko ekonomiškiausias variantas būtų šioje vietoje kol kas daryti šviesoforinę sankryžą, o tiltą statyti ten, kur ištiesų jo reikia.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Nezinau kokios profesijos atstovas esat, bet atsakymas tai sunervino. Apie kokį greitkelio statymą čia kliedite. Kalba eina apie jau esamos greitojo eismo magistralinės jungties nesugadinimą šviesoforais. Kas trukdo tą teritoriją sujungti su aplinkinėmis gatvėmis be šviesoforų? Ar "pilnavertė" jungtis suvokiama tik kaip šviesoforinė sankryža apsupta kilometrinėmis eilėmis iš visų pusių? Ožio logika, ne kitaip. Turbūt ir į Maksimos bazę nuvažiuoti iš miesto pusės per sudėtinga dėl "nepilnaverčio" privažiavimo?
    Apie tokį "greitkelio" statymą, apie kokį pats ir kalbate. Dabar gatvė praeina per neurbazinuotą teritoriją (kitaip tariant - plynus laukus), tai natūralu, kad tokia gatvė neturi toje atkarpoje jokių sankryžų. Ir tai yra nepriklausomai nuo gatvės kategorijos, nes net ir D2 plyname lauke neturės jokių sankryžų ar nuovažų, nes tiesiog nėra kam ir į kur ten važiuoti. Į tą pusę vyksta miesto plėtra, teritorijos užstatomos, taigi norint išlaikyti kažkokią gatvę be vieno lygio sankryžų, perėjų, reikia ją paversti greito eismo gatve (mano minėtu "greitkeliu"). Tik tada kyla klausimas, kodėl Pilaitėje gali būti vieno lygio sankryžų ir šviesoforų toje magistralinėje jungtyje (galima tiesiogiai pasukti net į daugiabučių kiemus), jeigu jau akcentuojama jo reikšmė Vilniaus rajonui ir susisiekimui. O kitų mikrorajonų ir teritorijų gyventojai, darbuotojai ar pan., jau turi važiuoti per kažkur kitur, nes sankryžos negali būti, juk tai kažkokia magistralė su šviesoforu jos gale.

    Dėl kilometrinių eilių prie šviesoforo, tai visiška nesąmonė. Didelės spūstys susidaro prie tų sankryžų, kuriose kertasi intensyvaus eismo gatvės, nes visomis kryptimis reikia praleisti daug transporto. Sankryža su taip vadinamu šunkeliu, tokių problemų neturės, nes šunkeliu nevažiuos daug transporto. Viskas slypi reguliavime ir suderinime. Koks skirtumas ar dabar pralėkti atkarpa be šviesoforų ir po to stovėti 2-3 ciklus prie gale esančio (su Laisvės pr.), ar dar pakeliui stabtelėti prie kito šviesoforo, bet prie sekančio šviesoforo stovėti trumpiau. Jeigu atkarpa Pilaitėje būtų be vieno lygio sankryžų, tai tikrai pasisakyčiau už gatvę, bent iki sankryžos su aplinkkeliu be jokių šviesoforų. Dabar galime nedaryti sankryžų, važinėti per aplinkui ir kaupti pinigus tiems viadukams, kurie bendram pralaidumui neturės ženklios įtakos. Tik ar tai turi prasmę?

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Tačiau koks tikslas turėti "greitkelį mieste", kuris prasideda prie šviesoforinės sankryžos, o baigiasi susiaurėjimu iki paprasto dviejų eismo juostų kelio su nuovažomis į individualius kiemus. Investicija į tokio trumpo "greitkelio" pastatymą būtų pinigų sumetimas į balą, nes kažkokių didesnių plėtros perspektyvų nei vienam, nei kitame gale nesimato. Aišku, rezervuoti žemės plotus galimai ateities plėtrai ir kategorijos kėlimui reikėtų, bet tik tiek. Ir ar pvz. patiems pilaitiškiams būtų patogu turėti tik dvi sankryžas su Pilaitės prospektu, abiejuose mikrorajono galuose. Tuo pačiu neturėtų likti ir apsisukimų, nes tai nevykęs sankryžos pakaitalas, ypač miesto sąlygomis. Aukščiausios kategorijos gatvės (taip pat ir užmiesčio keliai) turi būti kaip alternatyvus pakaitalas esamam gatvių, kelių tinklui. Jos neturi atsirasti vietoj paprastų gatvių ir jų pakeisti.


    Mažesnės kategorijos gatvės turi būti kuo plačiau sujungiamos tarpusavyje. Jos ir taip jau prijungtos prie aukštesnės kategorijos gatvių ten kur reikia, ar ten kur nereikia.
    Teritorija apsupta tų gatvių ir dėl tų pačių gatvių yra izoliuota, su problematišku susisiekimu. Iš aplinkkelio įvažiavimų nebus, su Laisvės pr. teritorijos gatvelių tinklas nesijungia normaliai, jeigu nepadarius sankryžos su Pilaitės pr. (dviejų lygių sankryža ten niekaip neįsipaišo, nebent prasilenkimas skirtingais lygiais), tai visa teritorija turi tik vieną pilnavertę jungtį su išore per Justiniškių g. O tokios izoliuotos teritorijos ir kelia daug problemų (pvz. Perkūnkiemis).
    Nezinau kokios profesijos atstovas esat, bet atsakymas tai sunervino. Apie kokį greitkelio statymą čia kliedite. Kalba eina apie jau esamos greitojo eismo magistralinės jungties nesugadinimą šviesoforais. Kas trukdo tą teritoriją sujungti su aplinkinėmis gatvėmis be šviesoforų? Ar "pilnavertė" jungtis suvokiama tik kaip šviesoforinė sankryža apsupta kilometrinėmis eilėmis iš visų pusių? Ožio logika, ne kitaip. Turbūt ir į Maksimos bazę nuvažiuoti iš miesto pusės per sudėtinga dėl "nepilnaverčio" privažiavimo?
    Kas dėl Perkūnkiemio tai taip pat nesupratau. Jokių problemų ten neturėtų būti. Vienintelė problema, kad ten neįgyvendinti žadėti infrastruktūros sprendimai, o vietoje to paliktas vienas šviesoforas.
    Paskutinis taisė Ginthus; 2013.06.12, 13:11.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Aš asmeniškai nelabai suprantu kodėl visi taip užsicikline su tais viadukais ir dviejų lygių sankryžomis. Pilaitėje yra šviesoforų, sankryža su Laisvės pr. irgi reguliuojama šviesoforais. Tarp egzistuojančių šviesoforų galima laisvai įterpti ir daugiau šviesoforinių sankryžų, kad jų atsiradimas netrikdytų transporto eismo ir nesudarytų spūsčių.
    Šviesoforinė sankryža su tokio lygio gatve yra irgi nepigus inžinerinis sprendimas. Ir kas per mada statyti šviesoforą prie kiekvieno šunkelio? Galima tai pateisinti Naujamiestyje, kur yra maždaug vienodo lygio gatvių tinklas, dideli pėsčiųjų srautai.
    Iš Sietyno gatvės ir taip bus galima patogiai išvažiuoti į visas keturias puses.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Kaip tai nėra? Žinoma gatvė nesijungia su automagistrale A2 ar greitkeliu A1, tačiau Vilniaus rajono mastu tai svarbi transporto arterija.
    Tačiau koks tikslas turėti "greitkelį mieste", kuris prasideda prie šviesoforinės sankryžos, o baigiasi susiaurėjimu iki paprasto dviejų eismo juostų kelio su nuovažomis į individualius kiemus. Investicija į tokio trumpo "greitkelio" pastatymą būtų pinigų sumetimas į balą, nes kažkokių didesnių plėtros perspektyvų nei vienam, nei kitame gale nesimato. Aišku, rezervuoti žemės plotus galimai ateities plėtrai ir kategorijos kėlimui reikėtų, bet tik tiek. Ir ar pvz. patiems pilaitiškiams būtų patogu turėti tik dvi sankryžas su Pilaitės prospektu, abiejuose mikrorajono galuose. Tuo pačiu neturėtų likti ir apsisukimų, nes tai nevykęs sankryžos pakaitalas, ypač miesto sąlygomis. Aukščiausios kategorijos gatvės (taip pat ir užmiesčio keliai) turi būti kaip alternatyvus pakaitalas esamam gatvių, kelių tinklui. Jos neturi atsirasti vietoj paprastų gatvių ir jų pakeisti.

    Tai vat būtent, kad mažesnės kategorijos gatvės turėtų būti prijungiamos prie aukštesnės kategorijos gatvių, nesudarant papildomų kliūčių. Teritorija prie spaudos rūmų iš 4 pusių (netgi iš 5 pusių, įskaitant būsimą aplinkkelį) apsupta aukštos kategorijos gatvių ir neturėtų kilti problemų išvažiuoti bet kuria kryptimi be jokių šviesoforų.
    Mažesnės kategorijos gatvės turi būti kuo plačiau sujungiamos tarpusavyje. Jos ir taip jau prijungtos prie aukštesnės kategorijos gatvių ten kur reikia, ar ten kur nereikia.
    Teritorija apsupta tų gatvių ir dėl tų pačių gatvių yra izoliuota, su problematišku susisiekimu. Iš aplinkkelio įvažiavimų nebus, su Laisvės pr. teritorijos gatvelių tinklas nesijungia normaliai, jeigu nepadarius sankryžos su Pilaitės pr. (dviejų lygių sankryža ten niekaip neįsipaišo, nebent prasilenkimas skirtingais lygiais), tai visa teritorija turi tik vieną pilnavertę jungtį su išore per Justiniškių g. O tokios izoliuotos teritorijos ir kelia daug problemų (pvz. Perkūnkiemis).

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė spirit Rodyti pranešimą
    Važiuoti tai važiuotų. Tik kad ne paprasti vairuotojai sprendžia reikia ten šviesoforo ar nereikia.
    Sprendžia būtent tokie patys, matantys ožio akimis. Normalus teritorijų planavimo specialistas pats nesiūlys gadinti infrastruktūros.

    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Pilaitės pr. nėra kažkokia tranzitinė gatvė, kad jai reikėtu suteikti aukščiausią kategoriją ir paversti "miesto greitkeliu".
    Kaip tai nėra? Žinoma gatvė nesijungia su automagistrale A2 ar greitkeliu A1, tačiau Vilniaus rajono mastu tai svarbi transporto arterija.

    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Aišku nereikia sankryžų, kurios leidžia patekti tik į kažkokio vieno objekto kiemą (aikštelę) ir viskas. Tačiau jeigu tai apjungia mažesnės kategorijas gatves (ne akligatvius) į gatvių tinklą - dalykas sveikintinas ir naudingas.
    Tai vat būtent, kad mažesnės kategorijos gatvės turėtų būti prijungiamos prie aukštesnės kategorijos gatvių, nesudarant papildomų kliūčių. Teritorija prie spaudos rūmų iš 4 pusių (netgi iš 5 pusių, įskaitant būsimą aplinkkelį) apsupta aukštos kategorijos gatvių ir neturėtų kilti problemų išvažiuoti bet kuria kryptimi be jokių šviesoforų.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė xarrier Rodyti pranešimą
    Tai kad ir prie seno Lukoilo numatyta šviesoforinė sankryža - pigiausias jungties su Pilaitės prospektu variantas. Rašydamas apie Prismos šviesoforinę sankryžą, turėjau omeny vietą, kur dabar pėsčiųjų perėja yra. Ši jungtis su Pilaitės prospektu gyvybiškai svarbi busimai Prismai, YIT be jos irgi būtų sunkoka privilioti pirkėjus ir nuomininkus savo vystomam kvartalui, o tai kad numatytas pigiausias variantas - šviesoforinė sankryža, rodo kaip minimum miesto valdžios netoliaregiškumą ir nesugebėjimą išsiderėti iš vystytojų tinkamesnio sprendimo didžiuliam aplinkinių rajonų gyventojų skaičiui.

    Taigi išties nusimato šiokia tokia Ukmegės g. perspektyva... O tai piktina tuo labiau, kad galimybė vietoj dviejų šviesoforų turėti bent vieną plika akimi matoma: jei dar ne vėlu - numatyti viaduką virš aplinkelio iš Sidaronių g. į Viršuliškių skg. (kurį, įtariu, būtų galima įtraukti į aplinkelio projektą ir pasinaudoti ES pinigais) padarant sankryžą tik ties Prisma.
    Parašė jarik Rodyti pranešimą
    Siaip kam ta vieta rupi, nepagailekit laiko ir surasykit viska graziai ant Zuoko FaceBook sienos. Ne faktas, kad tai ka nors pakeis, bet kas ten zino, juk kuo brangesni projektai tuo didesne "graza".
    O sviesoforu Pilaiteje ir taip jau padaryta nemazai ir augant rajonui situacija tik bloges. Palikus viska verslininku savivalei tikrai laukia Ukmerges g. istorija.
    Aš asmeniškai nelabai suprantu kodėl visi taip užsicikline su tais viadukais ir dviejų lygių sankryžomis. Pilaitėje yra šviesoforų, sankryža su Laisvės pr. irgi reguliuojama šviesoforais. Tarp egzistuojančių šviesoforų galima laisvai įterpti ir daugiau šviesoforinių sankryžų, kad jų atsiradimas netrikdytų transporto eismo ir nesudarytų spūsčių. Tik visos sankryžos turi veikti bendroje sistemoje, suderintai ir koordinuotai. Eismo organizavimo požiūriu, mieste toks dalykas žymiai efektyvesnis, patogesnis ir ekonomiškai naudingesnis. Aišku smagu dabar pralėkt ta atkarpa su vėjeliu, bet ar kas bandėte pasinaudoti tomis pėsčiųjų perėjomis, esančiomis toje atkarpoje, kai vyksta intensyvus transporto eismas? Kažkaip nelabai malonu per jas eiti, o ir reikia sulaukti momento kada reikia eiti.
    Kitas dalykas, kad kažkaip norima vis reikalauti iš verslininkų pristatyti viadukų, naujų magistralių ir pan. Jeigu statoma paprasta parduotuvė (vadinamas prekybos centras), tai nepareikalausi pastatyti dviejų lygių sankryžos, kuri kainuos brangiau nei planuojama parduotuvė.
    Ir šiaip gatvių tinklas mieste, turi tarnauti miestiečiams, o ne sudaryti kliūtis jų judėjimui ir juos versti vaikščioti, važinėti "ratais kvadratais". Pilaitės pr. nėra kažkokia tranzitinė gatvė, kad jai reikėtu suteikti aukščiausią kategoriją ir paversti "miesto greitkeliu". Aišku būtų smagu tokių daug turėti, bet realybė yra kitokia ir miestas nėra pajėgus sukurti, bei išlaikyti tokį gatvių tinklą. Ties "Green hotel" jeigu jau statyti kažką dviejų lygių, tai tik gatvių prasilenkimą, nes pagal aplinkinį gatvių tinklą, ten pilnavertės sankryžos nereikia. Tuomet vėlgi nelieka naudos, nes vis tiek norint nuvažiuoti iš A į B reikia sukti ratais kvadratais, apkrauti kitas gatves, sudaryti spūstis, patiems jose įstrigti ir t.t. Aišku nereikia sankryžų, kurios leidžia patekti tik į kažkokio vieno objekto kiemą (aikštelę) ir viskas. Tačiau jeigu tai apjungia mažesnės kategorijas gatves (ne akligatvius) į gatvių tinklą - dalykas sveikintinas ir naudingas.

    Komentuoti:


  • jarik
    replied
    Siaip kam ta vieta rupi, nepagailekit laiko ir surasykit viska graziai ant Zuoko FaceBook sienos. Ne faktas, kad tai ka nors pakeis, bet kas ten zino, juk kuo brangesni projektai tuo didesne "graza".
    O sviesoforu Pilaiteje ir taip jau padaryta nemazai ir augant rajonui situacija tik bloges. Palikus viska verslininku savivalei tikrai laukia Ukmerges g. istorija.

    Komentuoti:


  • xarrier
    replied
    Tai kad ir prie seno Lukoilo numatyta šviesoforinė sankryža - pigiausias jungties su Pilaitės prospektu variantas. Rašydamas apie Prismos šviesoforinę sankryžą, turėjau omeny vietą, kur dabar pėsčiųjų perėja yra. Ši jungtis su Pilaitės prospektu gyvybiškai svarbi busimai Prismai, YIT be jos irgi būtų sunkoka privilioti pirkėjus ir nuomininkus savo vystomam kvartalui, o tai kad numatytas pigiausias variantas - šviesoforinė sankryža, rodo kaip minimum miesto valdžios netoliaregiškumą ir nesugebėjimą išsiderėti iš vystytojų tinkamesnio sprendimo didžiuliam aplinkinių rajonų gyventojų skaičiui.

    Taigi išties nusimato šiokia tokia Ukmegės g. perspektyva... O tai piktina tuo labiau, kad galimybė vietoj dviejų šviesoforų turėti bent vieną plika akimi matoma: jei dar ne vėlu - numatyti viaduką virš aplinkelio iš Sidaronių g. į Viršuliškių skg. (kurį, įtariu, būtų galima įtraukti į aplinkelio projektą ir pasinaudoti ES pinigais) padarant sankryžą tik ties Prisma.

    Komentuoti:


  • spirit
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Niekaip neįsikertu, kam reikalingas dar vienas šviesoforas, kai ten ir taip galima sakyti per trumpas tarpas tarp artimiausių sankryžų. Ant tiek šiais laikais išpindėjo vadylos, kad sunku 100 metrų pavažiuoti iki apsisukimo??? Būtina gadinti visą infrastruktūrą, nes kaip ožys tik mato tuneliniu efektu, kad man į kiema tiesiai arčiau
    Važiuoti tai važiuotų. Tik kad ne paprasti vairuotojai sprendžia reikia ten šviesoforo ar nereikia.

    Komentuoti:


  • jarik
    replied
    Su tais sviesoforais tai pas mus nesveika situacija... Privarys tu sviesoforu ir bus kaip Ukmerges gatveje, kad neimanoma vaziuot normaliai.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
    Prie Green Hotel
    Niekaip neįsikertu, kam reikalingas dar vienas šviesoforas, kai ten ir taip galima sakyti per trumpas tarpas tarp artimiausių sankryžų. Ant tiek šiais laikais išpindėjo vadylos, kad sunku 100 metrų pavažiuoti iki apsisukimo??? Būtina gadinti visą infrastruktūrą, nes kaip ožys tik mato tuneliniu efektu, kad man į kiema tiesiai arčiau

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Parašė Mariak
    kurioje vietoje statys, kažkur prie naujo Lukoilo?
    Prie Green Hotel

    Komentuoti:


  • Haiku
    replied
    Ir toliau bloginam eismo sąlygas su tais šviesoforais...

    Komentuoti:


  • xarrier
    replied
    Deja, pagal straipsnį http://verslas.delfi.lt/nekilnojamas....d?id=61566992

    "Numatyta, kad statant „Prismos“ prekybos centrą taip pat bus investuojama į infrastruktūrą. Šalia jo planuojama įrengti šviesoforu reguliuojamą sankryžą su Pilaitės prospektu, pagerinti susisiekimo sąlygas su Justiniškių gatve."

    Taigi, panašu kad šioje vietoje visgi netolimam ateity planuojama įrengti šviesoforinę sankryžą...

    Komentuoti:

Working...
X