Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Eismas Vilniaus vakarinio aplinkkelio statybos metu

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Rembo3
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Tai negi griaus viaduką ir statys iš naujo?
    ne pirmas kartas, pvz - pietinis aplinkelis

    as palaikau Litlle_man, darbu organizavimas labai daznai kelia klausimu, darbu vadovai su logika nebendrauja..

    uzsakymas apmokamas is mokesciu moketoju pinigu, taigi visuomet turetu buti atsizvelgta pirmiausia i visuomenes poreikius.

    Komentuoti:


  • Little_man
    replied
    Apie Viaduko griovima niekas nekalba, turiu omeny, kad suvienodins lygius Buivydiškių gatvėje, t.y. ta atkarpą nuleis žemyn.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Little_man Rodyti pranešimą
    Kartais susidaro toks vaizdas, kad keliai statomi ne vairuotojams ir susisiekimui pagerinti, o tiesiog todėl, kad taip reikia nes buvo liepta pastatyti. Čia lygiai tas pats su darbų organizavimu. Dirbama kaip norima nepaisoma jokių normų ir t.t. man pvz kilo klausimas pilaitės viadukas yra gana žemai, ir kelias po juo taip pat, gaunasi tokia dauba iš abiejų pusių, kas per idiotas projektavo? Kaip ta dauba atrodys po pirmos liūties kitą vasarą, beveik 100% garantija, kad bus viskas užpilta ir telkšos 1,5 metro bala. Nes skirtumas su Viršulišikių skg. ir ozo sankryža kokie 10 metrų jei ne daugiau.
    Nebent čia laikinai taip, o kai pradės 3 etapą viską gražiai sulygins arba bent jau minimalų perkritimą paliks.
    Tai negi griaus viaduką ir statys iš naujo?
    Link Lazdynų kaip tik po aplinkkeliu eina atnaujinta magistralinė lietaus kanalizacija su nemažu nuolydžiu, taip kad nemanau kad bus rimtų problemų.

    Komentuoti:


  • Little_man
    replied
    Kartais susidaro toks vaizdas, kad keliai statomi ne vairuotojams ir susisiekimui pagerinti, o tiesiog todėl, kad taip reikia nes buvo liepta pastatyti. Čia lygiai tas pats su darbų organizavimu. Dirbama kaip norima nepaisoma jokių normų ir t.t. man pvz kilo klausimas pilaitės viadukas yra gana žemai, ir kelias po juo taip pat, gaunasi tokia dauba iš abiejų pusių, kas per idiotas projektavo? Kaip ta dauba atrodys po pirmos liūties kitą vasarą, beveik 100% garantija, kad bus viskas užpilta ir telkšos 1,5 metro bala. Nes skirtumas su Viršulišikių skg. ir ozo sankryža kokie 10 metrų jei ne daugiau.
    Nebent čia laikinai taip, o kai pradės 3 etapą viską gražiai sulygins arba bent jau minimalų perkritimą paliks.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Grazvis Rodyti pranešimą
    Dėl to išfrezavo ir paliko, na tiek jau to, galima susitaikyt, pakentėt, bet kokio velnio, pradėti darbus pusę ašuonių ryto ir toje pusėje, kur didžiausias eismo intensyvumas? pats mačiau, kaip ryte, iš tos pusės, kur galėjo asfaltuot (nuo viaduko tolyn į Pilaitės pr.), pervarinėjo visą techniką į priešingą eismo juostą, kuri traukia nuo Pilaitės link centro. juk atrodo daugiau nei logiška: išasfaltuoji toje pusėje, kur nėra automobilių ir keliauji į priešingą pusę, kur eismas po truputį sumažėja ir taip sutaupoma vairuotojų ir galų gale pačių darbininkų laiko.. čia irgi, piniginių resursų taupymas?
    Tamsta viską matai vairuotojo akimis, kelininkai - kelininkų akimis. Žinoma, kad geriau taupys resursus ir klos viską vienu kartu, nei du kartus po pusę. Jei netenkina tokia situacija, visuomet yra būdas pašokdinti rangovus per savivaldybę.
    Paskutinis taisė Ginthus; 2013.09.06, 06:11.

    Komentuoti:


  • Grazvis
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Čia matematika paprasta. Kad kaina liktų konkurencinga, reikia išnaudoti pajėgumus maksimaliai. t.y. išsifrezuoti duobių tiek, kiek maksimaliai per dieną galima pakloti asfalto. O pagal frezavimo-asfaltavimo darbų proporcijas gaunasi 1:10 - 1:20, t.y. 10-20 dienų frezuoji, o po to viską užasfaltuoji. Jei šūdeliautum po kelis kvadratus, tai kaina gautųsi kosminė. Kartais net nežinau ar juoktis ar verkti, kai kokie pirmininkai, prisiklausę kad barankų tona kainuoja šimtą eurų, prašo pasverti penkiasdešimt gramų barankų skylių
    Dėl to išfrezavo ir paliko, na tiek jau to, galima susitaikyt, pakentėt, bet kokio velnio, pradėti darbus pusę ašuonių ryto ir toje pusėje, kur didžiausias eismo intensyvumas? pats mačiau, kaip ryte, iš tos pusės, kur galėjo asfaltuot (nuo viaduko tolyn į Pilaitės pr.), pervarinėjo visą techniką į priešingą eismo juostą, kuri traukia nuo Pilaitės link centro. juk atrodo daugiau nei logiška: išasfaltuoji toje pusėje, kur nėra automobilių ir keliauji į priešingą pusę, kur eismas po truputį sumažėja ir taip sutaupoma vairuotojų ir galų gale pačių darbininkų laiko.. čia irgi, piniginių resursų taupymas?

    Komentuoti:


  • balietis
    replied
    Nepasieksime, Kaunas irgi vietoje nestovi.

    Komentuoti:


  • Little_man
    replied
    Ir atvirai pasakius gadinti, auto per tuos šunkelius jau pradeda pabosti :/ aš vis galvoju kaip atrodys gatvės kitais metais Vilniuje, pasieksime Kauno lygi ar ne.

    Komentuoti:


  • Little_man
    replied
    Dėl to viskas ok, bet teko susidurti su tokia praktika kaip, kompanija kuri atlieka darbus išfrezuoja viską per vieną dvi dienas, o asfaltą kloja tik po mėnesio ar dviejų. Aišku jei jie laukia kol susikaups gamykloje atitinkamas kiekis užsakymų, kad būtų pigiau galimybė nupirkti tai valio. Bet manęs toks darbo organizavimas netenkina ir atvirai pasakysiu man vienodai šviečia kiek kainuoja asfaltas, ir kiek jie ten frezuoja ir kur, yra projektas tai ir dirbkit vieną pabaigei darai kitą, o ne 15 vienu metu ir poto mėtaisi nuo vieno prie kito su ta pačia technika.
    Bet kadangi čia LTU tai nėra ko stebėtis.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Little_man Rodyti pranešimą
    arba nufrezuoja asfaltą palieka duobes, o pabaigia darbus po mėnesio, nežinau gal toks technologinis procesas, bet nejaugi negalima numatyti kiek to asfalto reikės ir paruošti kelių dienų bėgyje
    Čia matematika paprasta. Kad kaina liktų konkurencinga, reikia išnaudoti pajėgumus maksimaliai. t.y. išsifrezuoti duobių tiek, kiek maksimaliai per dieną galima pakloti asfalto. O pagal frezavimo-asfaltavimo darbų proporcijas gaunasi 1:10 - 1:20, t.y. 10-20 dienų frezuoji, o po to viską užasfaltuoji. Jei šūdeliautum po kelis kvadratus, tai kaina gautųsi kosminė. Kartais net nežinau ar juoktis ar verkti, kai kokie pirmininkai, prisiklausę kad barankų tona kainuoja šimtą eurų, prašo pasverti penkiasdešimt gramų barankų skylių
    Paskutinis taisė Ginthus; 2013.09.05, 07:28.

    Komentuoti:


  • Little_man
    replied
    Pas mus dažnai taip, kiek jau turiu teises, o jas turiu jau 9 metus, tai neretai pastebiu, kad juostas dažo piko metu pvz. arba nufrezuoja asfaltą palieka duobes, o pabaigia darbus po mėnesio, nežinau gal toks technologinis procesas, bet nejaugi negalima numatyti kiek to asfalto reikės ir paruošti kelių dienų bėgyje. O šiaip ties sankryža jau visą savaitę, spūstys.

    Šiaip džiaugiuosi, kad ten bus sankryža, ties viršuliškiu skg. Bet kita vertus pagalvojus, jei ten bus srautas nemažas tai tos sankryžos įveikimas taps iššūkiu.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Naujas asfaltas paklotas Pilaitės pr. link viaduko per aplinkkelį. Pilaitės kryptimi nori-nenori tenka šokti ant senos dangos, kuri nuo naujosios pakilusi beveik kaip bordiūras.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Aronas Rodyti pranešimą
    Atėjo rugsėjis ir staiga statytojai susizgribo, kad reikia kelią, kuriuo važiuoja visas srautas iki tilto paasfaltuoti (visą vasarą dirbo ten, kur mašinos nevažinėja) To pasekoje dabar visi, važiuojantys iš ir link pilaitės, sėdi nerealiuose kamščiuose. Įdomu ką dirba savivaldybės darbuotojai, kurie turėtų prižiūrėti, kad statybų darbai minimaliai trukdytų miestiečių gyvenimą.
    Tai čia gal tą laikiną apsisukimą daro ar ne?

    Komentuoti:


  • Aronas
    replied
    Kaip visada

    Atėjo rugsėjis ir staiga statytojai susizgribo, kad reikia kelią, kuriuo važiuoja visas srautas iki tilto paasfaltuoti (visą vasarą dirbo ten, kur mašinos nevažinėja) To pasekoje dabar visi, važiuojantys iš ir link pilaitės, sėdi nerealiuose kamščiuose. Įdomu ką dirba savivaldybės darbuotojai, kurie turėtų prižiūrėti, kad statybų darbai minimaliai trukdytų miestiečių gyvenimą.

    Komentuoti:


  • milashius
    replied
    Pagal nukasimą ten tikrai ne apsisukimas, įvažiavimas gražiai lanklu, o išvažiavimas jau stačiai prospekto.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Mariak
    ziuriu planus ir nesuprantu kam ten toje vitoje reikalyngas apsisukymas. Viduka pervazevus nuo pilaites link centro nusileist galyma i aplinkeli, po to atgal uzkilti ant viaduko i pilaites puse.
    tai bl del saugumo reikalū - sale grand VSD kompleksas

    Komentuoti:


  • AnD
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Gal pagaliau praplatins sankryžą ties spaudos rūmais, kad iš Pilaitės pr. į Laisvės pr. būtų galima sukti ne viena juosta, o dviem. Ten pastoviai susidaro kamštis.
    Kai atidarys aplinkelį kamščio greičiausiai neliks.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Grazvis Rodyti pranešimą
    būtent ten, kur dabar vyksta darbai, labiausiai panašu į daromą asisukimą - uždarius prieš tai buvusį prieš pat statomus viadukus, vienintelis apsisukimas Pilaitės pr. buvo tik per Laisvės pr. tad nuolat susidarydavo nemažas srautas sukančiųjų į kairę prie spaudos rūmų ir grįžtančiųjų atgal į Pilaitės pr. Dabar, kur vyksta kuoliukais nužymėto ploto iškasimas - didelė kilpa maždaug ties Lukoil degaline. Sankryža, kuri bus reguliuojama šviesoforais turėtų atsirasti už kokių 200 metrų nuo tos vietos, kur dabar vykdomi darbai, prie VSD pastato.
    Gal pagaliau praplatins sankryžą ties spaudos rūmais, kad iš Pilaitės pr. į Laisvės pr. būtų galima sukti ne viena juosta, o dviem. Ten pastoviai susidaro kamštis.

    Komentuoti:


  • Grazvis
    replied
    Parašė spirit Rodyti pranešimą
    Toje vietoje bus sankryža, o ne kažkoks apsisukimas.
    būtent ten, kur dabar vyksta darbai, labiausiai panašu į daromą asisukimą - uždarius prieš tai buvusį prieš pat statomus viadukus, vienintelis apsisukimas Pilaitės pr. buvo tik per Laisvės pr. tad nuolat susidarydavo nemažas srautas sukančiųjų į kairę prie spaudos rūmų ir grįžtančiųjų atgal į Pilaitės pr. Dabar, kur vyksta kuoliukais nužymėto ploto iškasimas - didelė kilpa maždaug ties Lukoil degaline. Sankryža, kuri bus reguliuojama šviesoforais turėtų atsirasti už kokių 200 metrų nuo tos vietos, kur dabar vykdomi darbai, prie VSD pastato.

    Komentuoti:


  • spirit
    replied
    Parašė Grazvis Rodyti pranešimą
    Nemanau. Sprendžiant iš radiuso, bus normalus apsisukimas, kaip kad buvo prieš lukoil'a. Tiesa, klausimas ar laikina bus, ar visada.
    Toje vietoje bus sankryža, o ne kažkoks apsisukimas.

    Komentuoti:

Working...
X