Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Eismas Vilniaus vakarinio aplinkkelio statybos metu

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Lettered
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Jis gi veda į Taurupės g., kuri, tikiuosi, bus pastatyta anksčiau ar vėliau. Nors ji projektuota dar tada, kai buvo planai statyti Gilužio rajoną.
    Taurupės g. nelabai reikalina, juk per Pilaitės pr. ir Vakarinį aplinkkelį bus galima tą patį maršrutą nuvažiuoti tik kelias min. papildomai sugaišus.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Lakis Rodyti pranešimą
    6
    Trys asfalto sluoksniai. Kiek iš viso kloja?
    Atvaizdas


    Kloja 3 storus ir 1 plona.

    Taciau gal gali kas paaiskint kam tokio plataus Asanaviciutes viaduko?
    Jis gi veda į Taurupės g., kuri, tikiuosi, bus pastatyta anksčiau ar vėliau. Nors ji projektuota dar tada, kai buvo planai statyti Gilužio rajoną.

    Komentuoti:


  • Lakis
    replied
    6
    Trys asfalto sluoksniai. Kiek iš viso kloja?
    Atvaizdas


    Kloja 3 storus ir 1 plona.

    Taciau gal gali kas paaiskint kam tokio plataus Asanaviciutes viaduko?

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė SPX Rodyti pranešimą
    Tai man aišku, kad nurinks, tik kokiu principu, nes ten prie pat privažiuot su demontavimo technika jau sunkoka
    Na, čia kelilinkų reikalas.

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Nukabinus kabelį, stulpus nurinks. Po to ta smėlį išveš.
    Tai man aišku, kad nurinks, tik kokiu principu, nes ten prie pat privažiuot su demontavimo technika jau sunkoka

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Abejotina. Dar yra ten veiklos ant viaduko, nes jis tik išbetonuotas ir nėra nei hidroizoliacijos, nei kitų dangos sluoksnių, nebaigti šalitilčiai. Juo labiau, kad nelabai yra kur važiuoti kitoje pusėje ir didelio poreikio nėra.
    Danga nutiestį tai dvi dienos, no problem. Yra kur važiuoti. Pvz.: Gudeliai. O leidus eismą viaduku, būtų dvi juostos toje jungiamoje gatvelėje.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Įdomu, gal paleis eismą greitu metu per Asanavičiūtės viaduką?
    Abejotina. Dar yra ten veiklos ant viaduko, nes jis tik išbetonuotas ir nėra nei hidroizoliacijos, nei kitų dangos sluoksnių, nebaigti šalitilčiai. Juo labiau, kad nelabai yra kur važiuoti kitoje pusėje ir didelio poreikio nėra.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė SPX Rodyti pranešimą
    Visai nebloga nuotraukų kokybė. Dėkui už atnaujinimą

    Daug nuveikta žiūriu, senokai ten bebuvau. Tik man iškilo toks klausimas, kaip jie nuo tų "kupstų" el. linijų stulpus nukels.
    Nukabinus kabelį, stulpus nurinks. Po to ta smėlį išveš.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Įdomu, gal paleis eismą greitu metu per Asanavičiūtės viaduką?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Statomas Vakarinio aplinkkelio ir Pilaitės prospekto mazgas
    Foto 2012 09 30













    Vaizdas nuo būsimo viaduko į pietus


    Į Laisvės pr. pusę


    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė Victor Sierra Mike Rodyti pranešimą
    O ar tokiu atveju nebuvo imanoma autobusus ir sunkvezimius paleisti per Justiniskiu g., o lengvaji transporta dviem juostom per ta siaurini vingiuota apvaziavima Pilaites pr.?
    Suprantama, kad dabar tai yra tik teorine diskusija, bet man visa laika norisi suprasti, kodel daznu atveju yra priimami nelogiski ir sudetingi (o tuo paciu ir neefektyvus) sprendimai.
    Senojo Pilaitės kelio atkarpa tarp Pilaitės pr. ir Viršuliškių skg. sukeltų nemažiau problemų, nei šie nuvažiavimai. Ten taip pat yra siauras kelias, o eismas - intensyvus.
    Be to, nereikia pamiršti, kad tokiomis apylankomis važiuojantis viešasis transportas labai piktintų keleivius, mat kelionės trukmė pailgėtų.

    Komentuoti:


  • Victor Sierra Mike
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Tos 2 juostos kažką duoda tik lengvųjų automobilių savininkams, o sunkvežimiai ir autobusai vingiuose fiziškai netelpa. Deja, atsiranda labai daug kažkur skubančių ir sveiką protą prarandančių žmonių (sugrįžus į normalų kelią tas sveikas protas atsistato), kurie bando lenkti autobusus kelio vingiuose arba nepatenkinti pypsi, jei autobusai važiuoja per abi juostas.
    O ar tokiu atveju nebuvo imanoma autobusus ir sunkvezimius paleisti per Justiniskiu g., o lengvaji transporta dviem juostom per ta siaurini vingiuota apvaziavima Pilaites pr.?
    Suprantama, kad dabar tai yra tik teorine diskusija, bet man visa laika norisi suprasti, kodel daznu atveju yra priimami nelogiski ir sudetingi (o tuo paciu ir neefektyvus) sprendimai.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Tos 2 juostos kažką duoda tik lengvųjų automobilių savininkams, o sunkvežimiai ir autobusai vingiuose fiziškai netelpa. Deja, atsiranda labai daug kažkur skubančių ir sveiką protą prarandančių žmonių (sugrįžus į normalų kelią tas sveikas protas atsistato), kurie bando lenkti autobusus kelio vingiuose arba nepatenkinti pypsi, jei autobusai važiuoja per abi juostas.

    Komentuoti:


  • Victor Sierra Mike
    replied
    Parašė baltic Rodyti pranešimą
    visai neblogai padarė šiuos apvažiavimus, nubrėžtos juostos, laisvai tilps po du automobilius, tad įprastinių kamščių, prasidėjus kamščių sezonui, neturėtų padaugėti.
    Bet juk tikrai, kaip viska nuostabiai padare ir net juostas subraize, pasirodo tuose apvaziavimuose gali laisvai tilpti po dvi eismo juostas :O Idomu tik, kodel, kai uzdare Pilaites prospekta liepos menesi, tu juostu subraizyta nebuvo (is tikruju tai dar buvo vaziuojamosios dalies pakrasciais pristatyta dryzuotu stoveliu, kad kelia susiaurinti) ir link Pilaites visi buvo priversti vaziuoti velniai zino kaip, nors, kaip dabar matome, galejo vaziuoti per ta pati apvaziavima, tik po viena eile?...

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė sleader
    Tame ir esmė. Tačiau ir Pilaitis siūlomoje schemoje naujos gatvės (jungtys) veda ne į aplinkkelį, o į Pilaitės prospektą. Taigi aš ir nesuprantu kuo tai turėtu pagelbėti išvengti Pilaitės pr. užsikimšimo, jei argumentuojama jog to reikia, kad jis neužsikimštų.

    Juo labiau, kad gatvės kemšasi dėl sankryžų. Pilaitės pr. charakteristikų turėtu pakakti praleisti net ir kelis kartus didesnį srautą, nei važiuoja dabar.
    Gali užsikimšti labiau ir sankryža su L. pr.T.y. posūkis link Pilaitės.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Pasirodo, nuo Lukoilo iki Piliakalnio st. bus šaligatvis!Liuks!Net su nužemintais bortais!

    Na, o nuo Lukoilo iki stotelės yra Lukoilo nutestas šaligatvis.Beliko nuo stotelės iki st. Senoji Pilaitė.

    Beje, kaip suprantų, Sidarionių g. sankryža bus šviesoforinė?!Vamzdec...Na yra ir geroji šio reikalo pusė - bus reguliojama perėja.

    Komentuoti:


  • baltic
    replied
    nice

    visai neblogai padarė šiuos apvažiavimus, nubrėžtos juostos, laisvai tilps po du automobilius, tad įprastinių kamščių, prasidėjus kamščių sezonui, neturėtų padaugėti.

    Komentuoti:


  • Edu21
    replied
    As irgi pradzioj buvau nustebes. Bet po to primeciau, kad cia nupiesta tai kas yra dabar.
    Pilaites prospektas perkastas ir dar nera viaduko, tai vaizdas is virsaus atitinka schema

    Komentuoti:


  • Mariiuk
    replied
    Pagal šita schema ir vakarinis aplinkelis turėtų eiti virš pilaitės pr. idomu.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Pirminiame šaltinyje yra ir schemutė, kurioje kažkodėl supainiotos pasaulio šalys (vakarai - dešinėje)

    http://www.vilnius.lt/index.php?2452466596

    Komentuoti:

Working...
X