Parašė Sula
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Eismas Vilniaus vakarinio aplinkkelio statybos metu
Collapse
X
-
-
Parašė Lakis Rodyti pranešimą6
Trys asfalto sluoksniai. Kiek iš viso kloja?
Atvaizdas
Kloja 3 storus ir 1 plona.
Taciau gal gali kas paaiskint kam tokio plataus Asanaviciutes viaduko?
Komentuoti:
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąTai man aišku, kad nurinks, tik kokiu principu, nes ten prie pat privažiuot su demontavimo technika jau sunkoka
Komentuoti:
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąNukabinus kabelį, stulpus nurinks. Po to ta smėlį išveš.
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąAbejotina. Dar yra ten veiklos ant viaduko, nes jis tik išbetonuotas ir nėra nei hidroizoliacijos, nei kitų dangos sluoksnių, nebaigti šalitilčiai. Juo labiau, kad nelabai yra kur važiuoti kitoje pusėje ir didelio poreikio nėra.
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąĮdomu, gal paleis eismą greitu metu per Asanavičiūtės viaduką?
Komentuoti:
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąVisai nebloga nuotraukų kokybė. Dėkui už atnaujinimą
Daug nuveikta žiūriu, senokai ten bebuvau. Tik man iškilo toks klausimas, kaip jie nuo tų "kupstų" el. linijų stulpus nukels.
Komentuoti:
-
Statomas Vakarinio aplinkkelio ir Pilaitės prospekto mazgas
Foto 2012 09 30
Vaizdas nuo būsimo viaduko į pietus
Į Laisvės pr. pusę
Komentuoti:
-
Parašė Victor Sierra Mike Rodyti pranešimąO ar tokiu atveju nebuvo imanoma autobusus ir sunkvezimius paleisti per Justiniskiu g., o lengvaji transporta dviem juostom per ta siaurini vingiuota apvaziavima Pilaites pr.?
Suprantama, kad dabar tai yra tik teorine diskusija, bet man visa laika norisi suprasti, kodel daznu atveju yra priimami nelogiski ir sudetingi (o tuo paciu ir neefektyvus) sprendimai.
Be to, nereikia pamiršti, kad tokiomis apylankomis važiuojantis viešasis transportas labai piktintų keleivius, mat kelionės trukmė pailgėtų.
Komentuoti:
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąTos 2 juostos kažką duoda tik lengvųjų automobilių savininkams, o sunkvežimiai ir autobusai vingiuose fiziškai netelpa. Deja, atsiranda labai daug kažkur skubančių ir sveiką protą prarandančių žmonių (sugrįžus į normalų kelią tas sveikas protas atsistato), kurie bando lenkti autobusus kelio vingiuose arba nepatenkinti pypsi, jei autobusai važiuoja per abi juostas.
Suprantama, kad dabar tai yra tik teorine diskusija, bet man visa laika norisi suprasti, kodel daznu atveju yra priimami nelogiski ir sudetingi (o tuo paciu ir neefektyvus) sprendimai.
Komentuoti:
-
Tos 2 juostos kažką duoda tik lengvųjų automobilių savininkams, o sunkvežimiai ir autobusai vingiuose fiziškai netelpa. Deja, atsiranda labai daug kažkur skubančių ir sveiką protą prarandančių žmonių (sugrįžus į normalų kelią tas sveikas protas atsistato), kurie bando lenkti autobusus kelio vingiuose arba nepatenkinti pypsi, jei autobusai važiuoja per abi juostas.
Komentuoti:
-
Parašė baltic Rodyti pranešimąvisai neblogai padarė šiuos apvažiavimus, nubrėžtos juostos, laisvai tilps po du automobilius, tad įprastinių kamščių, prasidėjus kamščių sezonui, neturėtų padaugėti.
Komentuoti:
-
Parašė sleaderTame ir esmė. Tačiau ir Pilaitis siūlomoje schemoje naujos gatvės (jungtys) veda ne į aplinkkelį, o į Pilaitės prospektą. Taigi aš ir nesuprantu kuo tai turėtu pagelbėti išvengti Pilaitės pr. užsikimšimo, jei argumentuojama jog to reikia, kad jis neužsikimštų.
Juo labiau, kad gatvės kemšasi dėl sankryžų. Pilaitės pr. charakteristikų turėtu pakakti praleisti net ir kelis kartus didesnį srautą, nei važiuoja dabar.
Komentuoti:
-
Pasirodo, nuo Lukoilo iki Piliakalnio st. bus šaligatvis!Liuks!Net su nužemintais bortais!
Na, o nuo Lukoilo iki stotelės yra Lukoilo nutestas šaligatvis.Beliko nuo stotelės iki st. Senoji Pilaitė.
Beje, kaip suprantų, Sidarionių g. sankryža bus šviesoforinė?!Vamzdec...Na yra ir geroji šio reikalo pusė - bus reguliojama perėja.
Komentuoti:
-
nice
visai neblogai padarė šiuos apvažiavimus, nubrėžtos juostos, laisvai tilps po du automobilius, tad įprastinių kamščių, prasidėjus kamščių sezonui, neturėtų padaugėti.
Komentuoti:
-
As irgi pradzioj buvau nustebes. Bet po to primeciau, kad cia nupiesta tai kas yra dabar.
Pilaites prospektas perkastas ir dar nera viaduko, tai vaizdas is virsaus atitinka schema
Komentuoti:
-
Pagal šita schema ir vakarinis aplinkelis turėtų eiti virš pilaitės pr. idomu.
Komentuoti:
-
Pirminiame šaltinyje yra ir schemutė, kurioje kažkodėl supainiotos pasaulio šalys (vakarai - dešinėje)
http://www.vilnius.lt/index.php?2452466596
Komentuoti:
Komentuoti: