Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LV] Latvijos keliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    A6. Līvāni - Jēkabpils

    Kelio remontas išvažiuojant iš Lyvanų




    20 -25 km ruožas tarp Lyvanų ir Jekabpilio nesniai išasfaltuotas - kelio neįprastai lygi (vertinant bendrą Latvijos kelių būklę)






    Nežinia, ką latviai maišo, kad išgauna tą rausvą asfalto spalvą


    Jekabpilio (Jēkabpils) riboženklis


    Dauguva


    Jekabpilio (tiksliau - Krustpilio) centras su rodykle į tiltą link Neretos - Suvainiškio
    Paskutinis taisė Romas; 2013.11.29, 22:06. Priežastis: Krustpils

    Komentuoti:


  • k0fis
    replied
    Teko važiuoti ta "autostrada" aną vasarą, tai mašinų viena kita, ir juokinga buvo kai visokie kaimo keliukai, tiksliau net ne keliukai, o dvi vėžės eina iš laukų, per skiramają juostą ir tęsiasi kitoj pusėi į laukus.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    A6. Daugavpils - Līvāni

    Kelias gana vingiuotas, beveik visur ištisinė juosta


    Kažkurioje vietoje tą fūrą pavyko aplenkti, bet iki Lyvanų labai lėtai važiavo pora mašinų rusiškais numeriais - turbūt ilsėtis į "Rižskoje vzmor'je" (Jūrmalą)




    Lyvanai (Līvāni)


    Vietos valdžios pastatas. Dabar Lyvanai tapo nuovado (novads) centru.
    Tokios nenuoseklios administracinės reformos kaip Latvijoje turbūt nėra niekur pasaulyje. Tas nuovadas - kažkoks hibridas tarp didelio rajono ir mažos kaimo seniūnijos. Bet centriukas yra centriukas


    Sankryža į buvusią rajono metropoliją - Preilius (Preilļi)

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    A6. Daugavpils - Līvāni

    Daugpilį apvažiavome aplinkkeliu.
    Kelias A6 iki Pliavinių (Pļaviņas) eina Dauguvos (Daugava) kairiuoju krantu.

    Foto 2013.07
    Apie 50 km atkarpa iki Lyvanų (Līvāni).
    Nuo Daugpilio aplinkkelio (Daugavpils apvedceļš) iki Nycgalės (Nīcgale) yra pseudo autostrada - kaip mūsų Nemenčinės plento pradžia. Čia visos sankryžos yra vieno lygio, o vienoje vietoje liko pylimas nepastatytam viadukui.




    Latvijos kelių nėra už ką labai girti, bet bent geležinkelio stočių nuorodų ženklai aiškūs ir malonūs akiai






    Autostradėlės pabaiga
    Latviški krašto keliai paveldėti iš sovietinių laikų - su visa raidė "P" (rus. - respublikanskogo značenja). Bet didelė tų krašto kelių dalis tebėra žvyrkeliai.
    Lietuvoje visi krašto keliai apie 2002 m. išasfaltuoti. Pas mus krašto kelių ilgis mažesnis nei sovietinių resublikinės reikšmės kelių. Be to, apie 2000 metus dalis krašto kelių tapo magistraliniais keliais, ir keliso vietinių kelių atkarpos tapo krašto keliais.
    Paskutinis taisė Romas; 2014.01.26, 17:30.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    280 km rytų Latvijos keliais

    Žemėlapis iš https://maps.google.lt/

    Per visą rytų Latviją praktiškai nėra kito asfaltuoto kelio į Võru-Tartu pusę, nebent per tą pačią nusibodusią Rygą ar per Rėzeknę - Balvus. Rėzeknės variantas netiko, prieš porą metų važiavome tomis fūrų išmaltomis latviškomis provėžomis.
    Pasirinkome seną sovietinį strateginį kelią (doroga vsesojuznogo značeinija - "visasąjunginės reikšmės") per Maduoną - Gulbenę - Alūksnę. Kai kurios kelio atkarpos niekam tikusios (ypač tarp Cesvainės ir Gulbenės) - kelerius metus tuo keliu važiuoti nesinorėtų.
    Bet pakeliui aplankėm Cesvainės rūmus (Cesvaines pils) ir tai kompensavo kelionės nepatogumus.
    Paskutinis taisė Romas; 2014.01.26, 17:26.

    Komentuoti:


  • agnette
    replied
    Map: http://goo.gl/maps/DrEAu



    Komentuoti:


  • Almis
    replied
    Nors kelias kaip ir suremontuotas, bet ženklai lieka
    Iecava - Bauskė

    2013 10 06







    Malūnas







    Beveik visos nuorodos į Kauną...



    The End.

    Komentuoti:


  • Almis
    replied
    Latviai mėgsta savo greitkeliose švisoforus įtaisyt
    2013 10 06





    Komentuoti:


  • agnette
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Tiltas buvo pastatytas platus, bet pusė jo buvo nenaudojama. Dabar padarius 2+2 kelią jis bus pilnai išnaudojamas
    ...
    Deja, 1x2 taip ir liks, nebus ten 4 juostu.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Tiltas buvo pastatytas platus, bet pusė jo buvo nenaudojama. Dabar padarius 2+2 kelią jis bus pilnai išnaudojamas
    2002 metų tilto vaizdas iš viršaus:


    Sekantis viadukas eina per geležinkelį ir kelią P93. Čia kelias bus 1+1,




    Ir paskutinis rimtas tiltas per Lielupe. Laukiam savo eilės pravažiuoti




    Ant tilto. Darbininkai dirba iki tol kol pakankamai šviesu

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Remontuojamas A8 kelio ruožas nuo sankryžos su P100 keliu iki sankryžos su P94 keliu. Žemėlapis:


    Iki remontuojamo kelio pradžios kelias yra 4 juostų


    Rekonstruojamas kelias. Viena kelio pusė baigta, kitoje dar tik susmaigstyti pagaliukai


    Paruošta skalda naujam keliui


    Remontuojami ir tiltai, ant jų eismas vyksta viena juosta, eismą reguliuoja šviesoforai. Nuo tilto pusės atvažiuoja automobilių kolona


    Sulaukėm savo eilės. Tiltas per Iecava

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Maršrutas: [A8][E77]-Eleja-[P103]-Bauska-[A7][E67]-Ryga




    Map: http://goo.gl/maps/Z3nTy

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Nežinomo Lietuvos miesto herbas

    http://www.millionreasonswhylithuani...intheworld.com


    Gal kai ką galima panaudoti iš Latvijos patirties - ten kelių būklė irgi negerėja.
    Kelios šviežios karikatūros

    1. Gatis Šļūka
    - Oi, Kokia gili, aš matau Tanzaniją
    - O pas mane galima matyti Čadą



    2. Gatis Šļūka



    3. Delfi.lv skaitytojas Panks



    4. Delfi.lv skaitytojas Reka
    Zootechnologijos


    http://ermi.delfi.lv/

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Maršrutas: P104-Auce-P96-Bēne-P96-Penkule-P96-Kroņauce-P103-Tērvete-P103-Vilce-P103-Eleja-P103



    Map: http://binged.it/GDPjb5

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Kelias į Latviją (Rygą) per [A8], [A5], (HD720p):



    click on map:

    Map: http://g.co/maps/kdxmp

    Komentuoti:


  • c2h5oh
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Kai kurios tiesios atkarpos tęsiasi kelis kilometrus.
    Pasak mitologijos, šitas žvyrkelis sovietinių pasieniečių neva tai buvęs pritaikytas lėktuvams leistis.

    Komentuoti:


  • Depeche
    replied
    Latvijoje yra paplitęs labai savotiškas kelių lopijimo būdas, užpili smalos ir skaldos, o tada viskas išsimala ir pasidaro dar nelygesnis kelias nei buvo.

    Komentuoti:


  • Krokas
    replied
    Nu jo teke ir man daug po latvija pasivazinet tai buvau apakes kaip nepriziurimi keliai pas juos... nemazai tenka raliu pamatyti tai ir pavaziuoju ivairiais keliais aisku ir magistraliniais. Didziausia ispudi paliko butent i kolka tas zvyrkelis... atrodo tokia lankytina vieta.. taip pat soka gavau vaziuodamas nuo siauliu i jelgava ir tada iki talsi, mano masiniukas nedidelis tai jis turi labai gera savybe jausti kelio nelygumus tai tik ivaziavus i latvija nuo sienosi jelgava ten buvo ziauru lopas ant lopo o lope skyle, ten toliau kazkur livberze link tukums irgi buvo tragiskas kelias. Paskui dar labai nepatiko tai rygos ten kazkoks apvaziavimas yra jei link talino varyt ir ten kazkokia uztvanka ar kas tai ten irgi baisus kelias jau net reikejo pirma begi isimest nes su galva i stoga dauziaus na zodziu pavazinejas galiu drasiai sakyt kad lietuvoj neradau tokios bukles keliu kauno mieste dar ne visos gatves tokios

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    P124. Ventspils - Kolka





    Kuolka (Kolka). Sankryža su 131 keliu, eianančiu palei Rygos įlanką link Tukumo (Tukums)




    Latvijoje paprastai mokama už stovėjimą prie įžymių vietų


    Kuolkos rago stovėjimo aikštelė
    Paskutinis taisė Romas; 2013.11.28, 21:29.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    P124. Ventspils - Kolka

    Paskutiniai kilometrai link Kuolkos (Kolka)
    Foto 2010.07






    Vėl asfalto pabaiga


    Paskutinis taisė Romas; 2013.11.28, 21:28.

    Komentuoti:

Working...
X