A6. Līvāni - Jēkabpils
Kelio remontas išvažiuojant iš Lyvanų
20 -25 km ruožas tarp Lyvanų ir Jekabpilio nesniai išasfaltuotas - kelio neįprastai lygi (vertinant bendrą Latvijos kelių būklę)
Nežinia, ką latviai maišo, kad išgauna tą rausvą asfalto spalvą
Jekabpilio (Jēkabpils) riboženklis
Dauguva
Jekabpilio (tiksliau - Krustpilio) centras su rodykle į tiltą link Neretos - Suvainiškio
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LV] Latvijos keliai
Collapse
X
-
Teko važiuoti ta "autostrada" aną vasarą, tai mašinų viena kita, ir juokinga buvo kai visokie kaimo keliukai, tiksliau net ne keliukai, o dvi vėžės eina iš laukų, per skiramają juostą ir tęsiasi kitoj pusėi į laukus.
Komentuoti:
-
A6. Daugavpils - Līvāni
Kelias gana vingiuotas, beveik visur ištisinė juosta
Kažkurioje vietoje tą fūrą pavyko aplenkti, bet iki Lyvanų labai lėtai važiavo pora mašinų rusiškais numeriais - turbūt ilsėtis į "Rižskoje vzmor'je" (Jūrmalą)
Lyvanai (Līvāni)
Vietos valdžios pastatas. Dabar Lyvanai tapo nuovado (novads) centru.
Tokios nenuoseklios administracinės reformos kaip Latvijoje turbūt nėra niekur pasaulyje. Tas nuovadas - kažkoks hibridas tarp didelio rajono ir mažos kaimo seniūnijos. Bet centriukas yra centriukas
Sankryža į buvusią rajono metropoliją - Preilius (Preilļi)
Komentuoti:
-
A6. Daugavpils - Līvāni
Daugpilį apvažiavome aplinkkeliu.
Kelias A6 iki Pliavinių (Pļaviņas) eina Dauguvos (Daugava) kairiuoju krantu.
Foto 2013.07
Apie 50 km atkarpa iki Lyvanų (Līvāni).
Nuo Daugpilio aplinkkelio (Daugavpils apvedceļš) iki Nycgalės (Nīcgale) yra pseudo autostrada - kaip mūsų Nemenčinės plento pradžia. Čia visos sankryžos yra vieno lygio, o vienoje vietoje liko pylimas nepastatytam viadukui.
Latvijos kelių nėra už ką labai girti, bet bent geležinkelio stočių nuorodų ženklai aiškūs ir malonūs akiai
Autostradėlės pabaiga
Latviški krašto keliai paveldėti iš sovietinių laikų - su visa raidė "P" (rus. - respublikanskogo značenja). Bet didelė tų krašto kelių dalis tebėra žvyrkeliai.
Lietuvoje visi krašto keliai apie 2002 m. išasfaltuoti. Pas mus krašto kelių ilgis mažesnis nei sovietinių resublikinės reikšmės kelių. Be to, apie 2000 metus dalis krašto kelių tapo magistraliniais keliais, ir keliso vietinių kelių atkarpos tapo krašto keliais.
Paskutinis taisė Romas; 2014.01.26, 17:30.
Komentuoti:
-
280 km rytų Latvijos keliais
Žemėlapis iš https://maps.google.lt/
Per visą rytų Latviją praktiškai nėra kito asfaltuoto kelio į Võru-Tartu pusę, nebent per tą pačią nusibodusią Rygą ar per Rėzeknę - Balvus. Rėzeknės variantas netiko, prieš porą metų važiavome tomis fūrų išmaltomis latviškomis provėžomis.
Pasirinkome seną sovietinį strateginį kelią (doroga vsesojuznogo značeinija - "visasąjunginės reikšmės") per Maduoną - Gulbenę - Alūksnę. Kai kurios kelio atkarpos niekam tikusios (ypač tarp Cesvainės ir Gulbenės) - kelerius metus tuo keliu važiuoti nesinorėtų.
Bet pakeliui aplankėm Cesvainės rūmus (Cesvaines pils) ir tai kompensavo kelionės nepatogumus.Paskutinis taisė Romas; 2014.01.26, 17:26.
Komentuoti:
-
Nors kelias kaip ir suremontuotas, bet ženklai lieka
Iecava - Bauskė
2013 10 06
Malūnas
Beveik visos nuorodos į Kauną...
The End.
Komentuoti:
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąTiltas buvo pastatytas platus, bet pusė jo buvo nenaudojama. Dabar padarius 2+2 kelią jis bus pilnai išnaudojamas
...
Komentuoti:
-
Tiltas buvo pastatytas platus, bet pusė jo buvo nenaudojama. Dabar padarius 2+2 kelią jis bus pilnai išnaudojamas
2002 metų tilto vaizdas iš viršaus:
Sekantis viadukas eina per geležinkelį ir kelią P93. Čia kelias bus 1+1,
Ir paskutinis rimtas tiltas per Lielupe. Laukiam savo eilės pravažiuoti
Ant tilto. Darbininkai dirba iki tol kol pakankamai šviesu
Komentuoti:
-
Remontuojamas A8 kelio ruožas nuo sankryžos su P100 keliu iki sankryžos su P94 keliu. Žemėlapis:
Iki remontuojamo kelio pradžios kelias yra 4 juostų
Rekonstruojamas kelias. Viena kelio pusė baigta, kitoje dar tik susmaigstyti pagaliukai
Paruošta skalda naujam keliui
Remontuojami ir tiltai, ant jų eismas vyksta viena juosta, eismą reguliuoja šviesoforai. Nuo tilto pusės atvažiuoja automobilių kolona
Sulaukėm savo eilės. Tiltas per Iecava
Komentuoti:
-
-
Nežinomo Lietuvos miesto herbas
http://www.millionreasonswhylithuani...intheworld.com
Gal kai ką galima panaudoti iš Latvijos patirties - ten kelių būklė irgi negerėja.
Kelios šviežios karikatūros
1. Gatis Šļūka
- Oi, Kokia gili, aš matau Tanzaniją
- O pas mane galima matyti Čadą
2. Gatis Šļūka
3. Delfi.lv skaitytojas Panks
4. Delfi.lv skaitytojas Reka
Zootechnologijos
http://ermi.delfi.lv/
Komentuoti:
-
Maršrutas: P104-Auce-P96-Bēne-P96-Penkule-P96-Kroņauce-P103-Tērvete-P103-Vilce-P103-Eleja-P103
Map: http://binged.it/GDPjb5
Komentuoti:
-
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąKai kurios tiesios atkarpos tęsiasi kelis kilometrus.
Komentuoti:
-
Latvijoje yra paplitęs labai savotiškas kelių lopijimo būdas, užpili smalos ir skaldos, o tada viskas išsimala ir pasidaro dar nelygesnis kelias nei buvo.
Komentuoti:
-
Nu jo teke ir man daug po latvija pasivazinet tai buvau apakes kaip nepriziurimi keliai pas juos... nemazai tenka raliu pamatyti tai ir pavaziuoju ivairiais keliais aisku ir magistraliniais. Didziausia ispudi paliko butent i kolka tas zvyrkelis... atrodo tokia lankytina vieta.. taip pat soka gavau vaziuodamas nuo siauliu i jelgava ir tada iki talsi, mano masiniukas nedidelis tai jis turi labai gera savybe jausti kelio nelygumus tai tik ivaziavus i latvija nuo sienosi jelgava ten buvo ziauru lopas ant lopo o lope skyle, ten toliau kazkur livberze link tukums irgi buvo tragiskas kelias. Paskui dar labai nepatiko tai rygos ten kazkoks apvaziavimas yra jei link talino varyt ir ten kazkokia uztvanka ar kas tai ten irgi baisus kelias jau net reikejo pirma begi isimest nes su galva i stoga dauziaus na zodziu pavazinejas galiu drasiai sakyt kad lietuvoj neradau tokios bukles keliu kauno mieste dar ne visos gatves tokios
Komentuoti:
Komentuoti: