Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LV] Latvijos keliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • goolfietis
    replied
    Belieka tik gailiai atsidusti....

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kelias V674 Zemgales stacija -Daugavpils

    Palyginimui - kelios nuotraukos, kaip ten buvo prieš 15 metų
    Foto 2009.05
    Tipiškas tumetinis latviškas peizažas - duobėtas kelias 6 km, paskui duobėtas kelias 5 km, paskui duobėtas kelias X km


    Tuometinis latviškas lopas ant lopo , o lope - skylė / duobė


    Tuomet buvo sukalti kuoliukai




    Šiemet nebuvo ką fotografuoti - puikus kelias ir prastesnis oras
    Viens - ir atsidūrėme Daugpilyje
    Foto 2024.03

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Įvažiavus į Latviją - gera naujiena.
    Pasirodo, ten žvyrkeliuose greitis jau nebe 70 km/h val. o 80 km/h.


    Lietuviško žvyrkelio kokybė buvo visai nebloga.
    Bet pervažiavus sieną skirtumas buvo akivaizdus - latviško žvyrkelio V723 lygumas itin maloniai nustebino.


    Kol nebuvo dulkių nuo kitos mašinos,tai buvo tiesiog idealiai lygus kelias.
    Žvyrkelio pradžios ženklas Latvijoje buvo panaudotas pažymėti ir asfalto pradžią


    Toliau kelyje V723 Lietuvas robeža-Demene-Spivanišķi buvo normalus asfaltas




    Sankryža su keliu V674 Zemgales stacija -Daugavpils




    Palyginimui - foto 2009.05
    Paskutinis taisė Romas; 2024.03.27, 19:39. Priežastis: Papildyta

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Savaitgalį po 15 metų pertraukos užsukome į Daugpilį .
    Važiavome ne pagrindiniu keliu per Zarasus, o per Tilžę / Demenę.
    2009 metais kelyje Demene - Daugpilis ten buvo žvyrkelis, lopytas perlopytas senas asflatas ir keli remontuojami ruožai.

    Tilžėje dokumentus patikrino pasienio tarnyba; su pasieniečiu draugiškai pašnekėjome apie kelių sąlygas. Jis vienareikšmiškai pasakė, kad dabar Latvijoje keliai žymiai geresni nei pas mus.
    Lietuvos pusėje iki Tilžės buvo asfaltas, o nuo Tilžės - neblogai nugreideriuotas žvyrkelis.

    Tilžė / Demene
    Foto 2009.05


    Foto 2024.03
    Yra Šengenas - nebėra pasieniečių su vėliavomis ir stoginės mašinų patikrai
    Paskutinis taisė Romas; 2024.03.27, 15:46.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Bendra Bauskės ir Iecavos aplinkeklių schema, nesikeičianti nuo 2018 metų
    Pirmu etapu bus įgyvendinamas Bauskės aplinkeklis su tiltais per Mūšą (Mūsa) ir Nemunėlį (Memele)

    https://www.la.lv/apnicis-gadiem-sad...skas-apvedcelu

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Latviai per 2½ metų PPP finansavimo būdu pastatė 14 km ilgio Kekavos aplinkkelį, dabar eilė ateina Iecavos ir ypač Bauskės aplinkkeliams.

    LETA 2022.12.14
    Latvijas valsts ceļi: Bauskas apvedceļš ir prioritāri realizējams projekts
    Latvijas valsts ceļi: Bauskės aplinkkelis yra prioritetinis projektas
    Bauskės aplinkkelis yra prioritetinis projektas, tačiau taip pat numatytas Iecavos aplinkkelis ir visos Rygos-Lietuvos pasienio trasos rekonstrukcija į keturių eismo juostų greitkelį, sako Latvijas valsts ceļi (LVC) valdybos pirmininkas Mārtiņš Lazdovskis. (...)

    Jis pabrėžė, kad Bauskės aplinkkelis yra neatidėliotinas poreikis, nes kasdien per miestp centrą senamiestį pravažiuoja apie 3000 vilkikų, o jei aplinkkelis nebus nutiestas, yra tikimybė, kad „vieną dieną A7 magistralė Bauskės centre bus tiesiog užblokuotas, nes Bauskės gyventojų nuomonė gana radikali“. Taip pat Lazdovskis pabrėžė, kad magistralė A7 yra TEN-T Europos kelių tinklo dalis, todėl Latvijos įsipareigojimai numato, kad didelio eismo intensyvumo vietose turi būti numatyti keturių eismo juostų greitieji keliai, priešingu atveju gali tekti mokėti baudas.

    Visi 86 kilometrai A7 trasos nuo Rygos iki Lietuvos sienos turėtų būti pastatyti, visą naują magistralę nukreipiant už apgyvendintų vietovių lygiagrečiai „Rail Baltica“ geležinkelio linijos vėžei. Tačiau įvertinus tiek ribotas biudžeto galimybes, tiek parengtą finansinį ekonominį skaičiavimą, prieita prie išvados, kad realiau būtų kelio rekonstrukciją įgyvendinti viešosios ir privačios partnerystės projekto forma etapais.
    Lazdovskis teigė, kad apskritai Bauskės ir Iecavos aplinkkelių projektams įgyvendinti prireiktų 400-430 milijonų eurų, o tai reikštų, kad bendra sutarties suma apie 900 milijonų eurų (..).
    Lazdovskis aiškino, kad didžiausią socialinę ir ekonominę naudą atneš tiesiai nutiesus Bauskės aplinkkelį. Bendros kapitalo investicijos į šio kelio tiesimą būtų apie 100 milijonų eurų, planuojamas kelio ilgis – 14,2 kilometro, tad šis projektas savo apimtimi būtų panašus į Ķekavos aplinkkelio projektą ir galėtų būti įgyvendinamas pagal tą patį modelį.

    Taip pat LVC vadovas nurodė, kad įgyvendinant Bauskės aplinkkelio projektą bus atsižvelgta į Ķekavos aplinkkelio projekto klaidas, pavyzdžiui, nebus rengiamas minimalios sudėties statybos projektas, leidžiantis privačiam partneriui suprojektuoti pasirinktą kelio koridorių. Todėl žemės nusavinimas taip pat planuojamas koridoriaus principu - valstybė atperka koridorių, kuris vėliau perduodamas privačiam partneriui projektuoti ir statyti. (...)

    https://www.diena.lv/raksts/latvija/...jekts-14291393
    LETA 2023.08.17
    Plānots sākt PPP procedūru Bauskas apvedceļa būvniecībai
    Planuojama pradėti PPP procedūrą Bauskės aplinkkelio tiesimui
    Bauskės aplinkkelio tiesimui planuojama pradėti viešojo ir privačiojo sektorių partnerystės (PPP procedūrą, teigiama Latvijos susisiekimo ministerijos (SM) parengtame įsakymo projekte, pateiktame tvirtinti Vyriausybei. Įsakymo tikslas – pradėti PPP procedūrą magistralinės valstybinės magistralės Ryga-Bauska-Lietuvos siena (Grenctale) (A7) nuo Ķekavos aplinkkelio iki Bauskės rekonstrukcijos projekto "Bauskos aplinkkelis" pirmojo etapo įgyvendinimo. Ārcei), pradėti nekilnojamojo turto nusavinimą antrajam projekto „Iecavos aplinkkelis“ etapui, taip pat nustatyti nacionalinio intereso objekto statusą Bauskės aplinkkelio ir Iecavos aplinkkelio infrastruktūrai.

    Greitkelio A7 atkarpa nuo šiuo metu statomo Ķekavos aplinkkelio iki Ārcės, įskaitant Iecavos aplinkkelį ir Bauskės aplinkkelį, yra 50,35 kilometro ilgio. Numatoma tiesti infrastruktūra apima pagrindinę trasą, įskaitant A7 ruožo nuo Ķekavos aplinkkelio iki Iecavos aplinkkelio pradžios pertvarkymą į dviejų eismo juostų, Iecavos, Bauskės aplinkkelių su dviem eismo juostomis tiesimą. (po dvi eismo juostas), taip pat su tuo susijusios infrastruktūros statyba (eismo viadukai, techniniai infrastruktūros sprendimai derinimui su „Rail Baltica“, lygiagrečių kelių tinklas ir kt.).

    Bendros numatomos kapitalo investicijos į Iecavos aplinkkelio ir Bauskės aplinkkelio infrastruktūros statybą 2022 m. kainomis be pridėtinės vertės mokesčio sieks apie 352 mln.

    Analizuodamas galimus finansavimo šaltinius, SM padarė išvadą, kad valstybės biudžeto finansavimas tokiam ambicingam infrastruktūros projektui įgyvendinti iki 2030 metų, lygiagrečiai statant kitus valstybinės reikšmės infrastruktūros objektus, tokius kaip „Rail Baltica“, nebus skiriamas. galima, nes tai sukurtų per didelę naštą valstybės biudžetui per trumpą laikotarpį. Taip pat šiuo metu nėra pagrįstos informacijos apie Europos Sąjungos (ES) lėšų prieinamumą tokio dydžio infrastruktūros projektams įgyvendinti.

    Kartu SM teigia, kad atidėjus Iecavos ir Bauskės aplinkkelių tiesimo įgyvendinimą, patiriami dideli socialiniai ir ekonominiai nuostoliai, taip pat yra didelė rizika, kad Europos Komisija pradės pažeidimo procedūrą prieš Latviją, kurios gali būti taikomos finansinės sankcijos – tiek baudos, tiek delspinigiai, atsižvelgiant į Latvijos koeficientą, jei iki 2030 metų magistralės A7, kaip pagrindinio TEN-T tinklo, dalys neatitiks greitkelių ar greitkelių standartų.

    https://www.db.lv/zinas/foto-satiksm...vedcels-513634

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Kažin ketvirtis milijardo eurų normali kaina už 18 km kelio?
    1. Reikia matyti kiek yra visokių viadukų, jungčių ir t.t.
    2. Gal tas 250mln per 20 metų apima ir priežiūrą jei PPP?
    3. 250mln sumokėti per 20 metų (NE DABAR) pavirs nuvertėjimo prasme labai jau kažkuo visai kitokiu?

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Kažin ketvirtis milijardo eurų normali kaina už 18 km kelio?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kekavos aplinkkeliis likus 4 dienoms iki atidarymo.

    Video 2023.10.09
    Ķekavas apvedceļš | Ceļš A7 | Rīga–Bauska–Lietuvas robeža .

    https://www.youtube.com/watch?v=xVff_N322t4

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Ķekavas apvedceļš / Kekavos aplinkkelis
    Kelionė 14 km ilgio naujuoju Kekavos aplinkekliu (dalis jo lygiagrečaii A7 Rīga - Bauska veikė anksčiau) važiuojant leistinu greičiu truks apie 8-10 minučių. Dabar važiuojant senuoju keliu A7 per Kekavą rodoma apie 14-16 minučių. Tačiau atsižvelgiant į rygietiškus priemiesčių kamščius ir apsunkinimus dėl rekonstrukcijos kelionė užtrukdavo apie pusvalandį, o kartais ir ilgiau.

    Bendra Kekavos aplinkkelio schema


    Šiaurinių mazgų ties Rāmava vieta


    Iki Rugos aplinkellio Kekavos aplinkkelis bus 2 x 2 esimo juostų.
    Dviejų lygių sankryža su Rygos aplinkkeliu A5


    Pietinė dveijų lygių sankryža į pietus nuo Kekavos

    Žemėlapių pagrindas - iš www.mapy.cz

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kol Lietuvos "kelių direkcija" ir Suisiekimo ministerijas dejuoja, kad , kad keliams nėra pinigų, mūsų kaimynai iš esmės pagerino Lietuvos susiekimą su Ryga ir Jūrmala. Latvijos kelininkai naudojo PPP kelių finasavimo schemas. Projektas ygyvendintas per dvejus mestus su trupučiu.

    LSM.lv 2023.10.13
    Satiksmei atvērts Ķekavas apvedceļš
    Eismui atidarytas Ķekavos aplinkkelis, tiesiamas nuo 2021 m.


    Tai pirmasis ambicingas viešosios ir privačios partnerystės (PPP) projektas kelių tiesimo srityje Baltijos šalyse.
    Vasarą žiediniu keliu bus galėma važiuoti 120 km/h greičiu, o žiemą – 90 km/val. Aplinkkelis sumažins spūstis ir pagerins eismo saugumą.
    Bendra aplinkkelio tiesimo suma – 250.132.500 eurų, kurią valstybė sumokės per 20 metų


    Naujasis Ķekavos aplinkkelis yra Bauskės plento (A7) dalis ruože nuo 7,78. iki 25,0. km . Tai vienas judriausių kelių Latvijoje, per parą vidutiniškai važiuoja 17 .000 automobilių, o kai kuriose kelio atkarpose net 25.278 transporto priemonės.
    Aplinkkelis yra beveik 18 kilometrų, iš kurių kiek daugiau nei 11 kilometrų yra dviejų eismo juostų kelias su keturiomis eismo juostomis.

    https://www.lsm.lv/raksts/zinas/latv...dcels.a527681/
    Paskutinis taisė Romas; 2023.10.13, 14:26. Priežastis: Vertimo redagavimas

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kekavos aplinkkelio atidarymas - jau šį penktadienį, spalio 13 d.

    Delfi.lv 2023.10.10
    Piektdien satiksmei atvērs Ķekavas apvedceļu
    Iškilmingas naujai nutiesto Ķekavos aplinkkelio atidarymas prasidės 11:00, planuojama, kad apie 12 apvalandą bus atidarytas eismui.

    https://www.delfi.lv/bizness/3726425...avas-apvedcelu

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Prieš porą mėnesių buvo żadama, kad nuo 2021 m. vidurio tiesiamo Kekavos aplinkkelio statybos bus baigtos šią savaitę, iki spalio 14 d.
    Bus proga panarsyti latviškus portalus.

    LSM.lv 2023.08.15
    Ķekavas apvedceļa būvniecība – finiša taisnē; darbus sola pabeigt līdz 14. oktobrim
    https://www.lsm.lv/raksts/zinas/latv...obrim.a520267/

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Man regis latvių prasti keliai,praeities dalykas kaip ir lenkų. Dažnai man tenka pavažinėt jų žvyrkeliais, kurių gal ir daugiau nei pas mus, bet pakankamai lygūs ir platūs.
    Latvija labai siekė atsikratyt blogų kelių įspūdžio.
    Ten keliai ilgai buvo kažkas tokio. Net dabartinė Lietuvos kelių būklė dar tokio blogo lygio nėra pasiekus. Realiai, manau vien dėl visuomenės spaudimo manau ir Lietuvos keliai bus tvarkomi taip kaip kažkada Kauno ir Panevėžio gatves ėmė tvarkyt. Norėsis ir vakarietiškų tvarkymo, priežiūros ir ženklinimo standartų. Kaunas atsikratė duobių sostinės vardo

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Man regis latvių prasti keliai,praeities dalykas kaip ir lenkų. Dažnai man tenka pavažinėt jų žvyrkeliais, kurių gal ir daugiau nei pas mus, bet pakankamai lygūs ir platūs.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė strongiukas Rodyti pranešimą
    Dėl Lativjos kelių- tai pagrindiniai, tranzitiniai keliai tikrai aptvarkyti. Blogybė, kad gal kiek ir siauresni, nei Lietuvos.
    Bet jei tik pajudi kur į šoną- dieve padėk. Perna ivažiavau Ventspils-Kaunas per Mažeikius. tai šitame asfaltuotame kelyje buvo taip blogai, kad tekdavo vietomis net iki 50km/h nusimesti https://goo.gl/maps/JBuitdnZTsE7Dgyq9 Pas mus kai kuriais žvirkėliais maloniau važiuoti.
    Taip pat prieš kelis metus teko ir šiuo keliu važiuoti: https://goo.gl/maps/ofCfsVJSC3gcWw2S6 Situacija ta pati.
    Po tokių kelių, kirtus pasienį tai Lietuvos keliai kaip stiklas.
    Prieš 3 savaites važiavau į Nuo Naujosios Akmenės iki Latvijos pajūrio (P104>A9>P108>P119), grįžtant dar P103. Tempiausi prikabinamą namelį. Išvardinti Latvijos keliai buvo tas jausmas, kai nebetiki, kad keliai tokie gali būti: kelio danga ledinė, be lopų, kelkraščiai nenutrupėję, tiek skersinis, tiek išilginis kelio profilis idealus. Važiuoji, ir atrodo, kad važiuoji stiklu. Keliai neperkrauti ženklais, kaimuose/miesteliuose nėra griobanų gulinčių policininkų (pabandykit per juos pavažinėti su prikabinamu nameliu, suprasit, kodėl taip vadinu).

    Beje, keliai prižiūrimi, P111 besisvečiuojant pajūry padengė skaldele.

    Važiuodamas Latvijos keliais, slapčia galvojau: būt gerai, jei latvių LAKD paimtų mūsiškius į vergus - gal išmokytų dirbti....

    Komentuoti:


  • Austras
    replied
    Parašė strongiukas Rodyti pranešimą
    Perna ivažiavau Ventspils-Kaunas per Mažeikius. tai šitame asfaltuotame kelyje buvo taip blogai, kad tekdavo vietomis net iki 50km/h nusimesti
    Važiavau šituo maršrutu prieš porą savaičių. Kadangi naudoju autopilotą, nepastebėjau, kad būtų kažkas taip blogai, kad reikėtų greitį nusimesti. Kažkoks kelias ir tiek - nei labai geras, nei labai blogas.

    Komentuoti:


  • strongiukas
    replied
    Dėl Lativjos kelių- tai pagrindiniai, tranzitiniai keliai tikrai aptvarkyti. Blogybė, kad gal kiek ir siauresni, nei Lietuvos.
    Bet jei tik pajudi kur į šoną- dieve padėk. Perna ivažiavau Ventspils-Kaunas per Mažeikius. tai šitame asfaltuotame kelyje buvo taip blogai, kad tekdavo vietomis net iki 50km/h nusimesti https://goo.gl/maps/JBuitdnZTsE7Dgyq9 Pas mus kai kuriais žvirkėliais maloniau važiuoti.
    Taip pat prieš kelis metus teko ir šiuo keliu važiuoti: https://goo.gl/maps/ofCfsVJSC3gcWw2S6 Situacija ta pati.
    Po tokių kelių, kirtus pasienį tai Lietuvos keliai kaip stiklas.

    Komentuoti:


  • Robyla
    replied
    Keli švieži (05.06.2023) video su Kekavos aplinkkelio statyba


    Paskutinis taisė digital; 2023.07.06, 12:07. Priežastis: fixed

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Latvijos keliuose pradedami įrenginėti vidutinio automobilių greičio matuokliai, kurių užfiksuoti pažeidėjai gaus baudas jau nuo kovo mėnesio.
    Per metų laikotarpį tokius įrenginius numatyta įrengti 16-oje kelio atkarpų. „Latvijas valsts celi“ pateikiamame žemėlapyje matyti, kad dvi vidutinio greičio matavimo atkarpos numatytos kelyje „Via Baltica“ – abidvi Rygos prieigose.
    Ryga–Estijos siena (A1, arba „Via Baltica“), 13,4–20,0 km.
    Ryga–Sigulda–Estijos siena (A2), 54,4–62,2 km.
    Inčukalnas–Valmiera–Estijos siena (A3), 36,2–38,9 km.
    Rygos aplinkkelis (A5), 23,0–28,7 km.
    Ryga–Daugpilis–Kraslava–Baltarusijos pasienis (A6), 102,2–116,1 km., taip pat 133,3–139,2 km ir 150,2–159,7 km.
    Ryga–Bauskė–Lietuvos pasienis (A7, arba „Via Baltica“), 24,2–40,1 km.
    Ryga–Jelgava–Lietuvos pasienis (A8), 49,4–69,3 km.
    Ryga–Liepoja (A9), 26,0–38,2 km ir 156,6–169,4 km.
    Ryga–Ventspilis (A10), 24,0–30,8 km, 45,0–52,5 km ir 134,9–140,8 km
    Rusijos siena–Rėzeknė–Daugpilis–Lietuvos siena (A13), 81,8–88,5 km.
    Cėsys–Vecpiebalga–Maduona (P30), 22,1–29,2 km.
    https://www.vz.lt/transportas-logist...cio-matuokliai

    Komentuoti:

Working...
X