Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LV] Latvijos keliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Arunasx
    replied
    Latvijos keliuose pradedami įrenginėti vidutinio automobilių greičio matuokliai, kurių užfiksuoti pažeidėjai gaus baudas jau nuo kovo mėnesio.
    Per metų laikotarpį tokius įrenginius numatyta įrengti 16-oje kelio atkarpų. „Latvijas valsts celi“ pateikiamame žemėlapyje matyti, kad dvi vidutinio greičio matavimo atkarpos numatytos kelyje „Via Baltica“ – abidvi Rygos prieigose.
    Ryga–Estijos siena (A1, arba „Via Baltica“), 13,4–20,0 km.
    Ryga–Sigulda–Estijos siena (A2), 54,4–62,2 km.
    Inčukalnas–Valmiera–Estijos siena (A3), 36,2–38,9 km.
    Rygos aplinkkelis (A5), 23,0–28,7 km.
    Ryga–Daugpilis–Kraslava–Baltarusijos pasienis (A6), 102,2–116,1 km., taip pat 133,3–139,2 km ir 150,2–159,7 km.
    Ryga–Bauskė–Lietuvos pasienis (A7, arba „Via Baltica“), 24,2–40,1 km.
    Ryga–Jelgava–Lietuvos pasienis (A8), 49,4–69,3 km.
    Ryga–Liepoja (A9), 26,0–38,2 km ir 156,6–169,4 km.
    Ryga–Ventspilis (A10), 24,0–30,8 km, 45,0–52,5 km ir 134,9–140,8 km
    Rusijos siena–Rėzeknė–Daugpilis–Lietuvos siena (A13), 81,8–88,5 km.
    Cėsys–Vecpiebalga–Maduona (P30), 22,1–29,2 km.
    https://www.vz.lt/transportas-logist...cio-matuokliai

    Komentuoti:


  • Brokeris
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Lietuviškai įprasčiau vadinti lyviais.
    Kažkada tarybiniais laikais buvo tokia roko grupė Livi iš Liepojos buvau jų koncerte Kernavėje per Jonines.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Gaila, kad baigia išnykti ir lybiai, ir lyviai - kaip kažkada išnyko Livonija...
    Liks tik vietovardžių nuorodos.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Lietuviškai įprasčiau vadinti lyviais.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Latvijos šiaurės vakariniame Kuršo (Kurzemės) regione pastatytas pirmas kelio ženklas lybių kalba - Talsų nuovado (buv. rajono) riboženklis

    FB LI Līvõd institūt (Latvijos universiteto lybių institutas). 2023.01.26

    https://www.facebook.com/photo.php?f...14961363765103

    Šiuo metu beveik neliko kalbančių šia nykstančia finougrų kalba.
    Lybiškai pasaulyje moka apie 200 žmonių iš jų gerai ir labai gerai - apie 40. Latvijoje lybiais save laiko apie 250 žmoniųj
    https://lv.wikipedia.org/wiki/L%C4%ABbie%C5%A1i
    Paskutinis taisė Romas; 2023.01.29, 18:03.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Aš jau kelis metus visad Rygos link važiuoju per Biržus (su sustojimu Alaus kely), Skaistkalnę, Vecumniekus. Geras, tuščias kelias iki pat Rygos priemiesčių.

    Apie Kekavos aplinkkelio tiesimą informacija aktuali ir naudinga, ačiū.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Atgal į Vilnių grįžau per Panevėžį jau po pūgos
    Rygoje buvo visokių gatvių , bet kaip suprantu, nebuvo tokios katastrofos kaip Vilniuje
    Pagrindinių kelių valymo kokybė nesulyginama - pas latvius buvo geriau. Rygos rajone (dab. Kekavos nuovade) kelias nugramdytas iki asflato, o Bauskos nuovade (buv. rajone) matėsi provėžos. Latvijoje iš priešingos pusės sutikau tris valytuvus ir barstytuvus, Lietuvos pusėje - nė vieno.

    Intesnsviai statomas Kekavos aplinkkelis. Planuojant kelionę reikia pridėti papildomai laiko dėl remontuojamų ruožų.
    Yra du remontuojami ruožai:

    1. Išvažiavimas iš Rygos ties Rāmava (orientyrai - už RIMI A7 ir Rangos IV statyti Maximos sandėliai). porą kilometreų reikia važiuoti apylankomis


    2. Jau už Kekavos yra platinamas kelių kilometrų ruožas nuo būsimosiso junngties su Kelavos aplinkkeliu iki tilto per Kekavinios upelį.
    Darbai vyksta šone. Tą dieną nebuvo intensyvaus savivarčių eismo iš statybvietės, tai nedidelis greičio apribojiams beveik nesutrikdė eismo
    Paskutinis taisė Romas; 2023.01.29, 16:09.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Prieš savaitę, kai Lietuvos siautė pūgos, apsilankiau Rygoje ir išbandžiau Lietuvos ir Latvijos kelius ne pačiomis palankiausiomis sąlygomis.

    Įspūdžiai apie Lietuvos kelius - temoje "Lietuvos keliai žiemą"
    https://www.miestai.net/forumas/foru...e4#post2017652

    į tą pusę važiavau per Uteną - Kupiškį - Biržus - Germainškį / Skaistkalnę


    Kelias P89 Skaistkalne - Ķekava anksčiau buvo pasibaisėtinas (ypač kokybė pablogėjo, akai tuo keliu apie 2006 metus buvo apylnaka, kol buvo rekonstruojama Via baltica"). Itn

    Prieš 9 metus tas kelias atrodė taip:




    Taip atrodė paskutinai 9 kilometrai Latvijoje tarp Bārbelės ir Skaistkalnės


    Latvijos keliai maloniai nustebino.
    Viena šiemetinė nuotrauka iš pasienio

    Dabar kelias P89 lygut lygutėlis, platūs kelkraščiai, kai kur yra metalinai atitvarai.
    Prieš pūgą (sniegas Latviją ir Biržų rajoną pasiekė kiek vėliau nei Vilnių) Latvijos keliai buvo nuvalyti kur kas geriau nei pas mus. Latvijoje kairėje kelio pusėje išvis nebuvo jokių provėžų, o dešinėje (rytinėje) pusėje pučiant vėjui buvo šiek tiek užnešta sniego nuo medžių.
    Nuo Skaistkalnės Iki Vecumniekų išvis nebuvo eismo, paskui mašunų padaugėjo - sekmadienio vakar žmonės grįžo į Rygą. Įsirėmus į Via Balticą tie Kekeava dėl intensyvaus "fūrų" teko laukti 4-5 minutes pasukti į dešinę. Ta kelione visiškai pasiteisino, nes nuo pamevėžio nereikėjo maltis su fūromis
    Jei mūsų "betonkės" danga būtų kiek lygesnė, ir nebūtų itin provėžuotos KK 118 atkarpos Anykščių rajone tarp Šventosios ir Jaros upių, tuo keliu per Uteną - buržus būtų gaklima važiuoti it dažniau
    Paskutinis taisė Romas; 2022.12.18, 23:14.

    Komentuoti:


  • kotofeich1
    replied
    Prieš 10 metų važiavom dviračiais palei geležinkelį iki Turmanto, tai nustebino senai pastatytos tilto per geležinkelį atramos ir nieko aplink.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Aplinkkelis.

    Komentuoti:


  • bimbam
    replied
    Beslampinėdamas google maps radau labai keistą žvyrkelį prie Daugpilio. Jis neįprastai platus, dalimis nusikirtinėja ir beveik niekur neveda. Per street view tapo aišku kad tai niekada nebaigtas statyti aplinkkelis. Į jį įeina ir tiltas per Dauguvą. pora vietų žvyrkelis išsiskiria į 2 dalis skirtingoms kryptims paliekant viduryje "žaliąją salelę". Turbūt kiti forumiečiai žino apie šitą aplinkkelį. Gal kas galėtų papasakoti daugiau?

    Click image for larger version  Name:	555.PNG Views:	0 Size:	2,07 MB ID:	2003495

    O čia, 2021 metų vaizduose, matosi kad prie suplanuoto tilto vietos stumdomos žemės. Ar darbai atsinaujino?

    Click image for larger version  Name:	1.PNG Views:	0 Size:	2,09 MB ID:	2003500

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kekavos aplinkkelis tiesiamas. Visame ilgyje. Kol kas didelių spūsčių, važiuojant senu keliu dėl kelio darbų neteko matyti (važiavau rytinio ir popietinio piko metu).

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Latvija su naujų kelių ir platinimo situacija stipriai užsistagnavo po P80/E22 statybų.
    Kekavos aplinkkelis buvo laiko klausimas ir didelis prioritetas. Aplinkkelis beje turi trūkumą, nelabai suprantama, kodėl kelias bus 2x2 tik tarp Rygos ir Rygos aplinkkeliui, o kitur liks tik 1+1, čia kažkoks wtf tiesą sakant.
    Didžiausias teigiamas postūmis Latvijos keliuose yra su kelių perasfaltavimais. Su jų DIN šriftu ir ženklais perasfaltuoti atrodo kaip vakarietiški keliai

    Lietuva tuo laiku pasistatė autostradą Kaunas-Marijampolė
    Pasistatė su tokia pačia PPP schema Palangos aplinkkelį visai neseniai
    Stengiamasi artinti statybų pradžią autostrados ruožui tarp Marijampolė-Lenkijos siena.
    Aišku, kiek atsilikome su dangų būkle, bet tikimasi ir skaičiuojama, kad tokių prastų būklių kelių metai iš metų mažės.
    Aplinkkelių gal ir reikia, bet kol kas matau situaciją, kad kartais neužtikrinamas esamų kelių reikiamas lygis ir ergonomiškumas, ypač vietomis ženklinimas. Aplinkkeliai čia gali ir palaukti kažkiek. Tai nėra super panacėja. Zarasai ir Simnas tai ne Via Baltica.

    Kažkuria prasme Latvija atsiliko su Via Baltica statyba. Lietuva jau buvo pasistūmėjus su naujų Via Baltica kelių statyba dar 2000-ųjų sandūroje. Labai mažai kur kelias kerta gyvenvietes. Dabar tik laikas yra kelius išplatinti, kas ir yra planuojama. Norėtųsi, kad A8 ir A10 keliuose atsirastų daugiau skirtingo lygių sankryžų.
    Paskutinis taisė PoDV; 2021.12.12, 21:15.

    Komentuoti:


  • dangoraižistas
    replied
    Mes turbūt net ir 3000 metais nesulauksim Zarasų aplinkkelio ir stebėsime fūrų VIRAŽUS centrinėmis Simno gatvėmis, leidžiant smarvingą dyzelio dvoką ir keliant triukšmą tūkstančiams gyventojų...

    Gi latviai REALIAI PLANUOJA be Kėkavos dar kelis aplinkkelius: Bauskos, Iecavos ir t.t. Kelios schemos:
    Click image for larger version

Name:	Aarce-895x1024.jpg
Views:	1427
Size:	192,4 kB
ID:	1935897

    Click image for larger version

Name:	B_apv-1222x1536.jpg
Views:	1407
Size:	274,6 kB
ID:	1935898
    Click image for larger version

Name:	A4-1180x1536.jpg
Views:	1412
Size:	339,1 kB
ID:	1935900

    Pradėtas statyti aplinkkelis. Pabaigs berods 2023.
    Click image for larger version

Name:	Kekava_shema-1024x559.jpg
Views:	2716
Size:	111,7 kB
ID:	1935899

    Plačiau latviškai: https://lvceli.lv/aktualitates/top-p...em-autoceliem/

    Komentuoti:


  • dangoraižistas
    replied
    Neįmanoma nesutikt su Romas išsakoma pelnyta kritika LAKDui (ar kaip ten vadinasi) kai NET LATVIAI ima lenkti Lietuvą aplinkkelių statybose.

    Pradėtas statyti Kėkavos aplinkkelis.

    Planuojami dar keli. Kaip įprasta latviams (panašiai jai buvo pavarę prie Saulkrastų), trumputėje 18 km atkarpėlėje bus 6 tuneliai ir viadukai, kelios požeminės perėjos, keturios juostos, bet ir jungiamieji keliai ir t.t. ir pan.

    Straipsnis: https://buvinzenierusavieniba.lv/val...la-buvniecibu/

    Informacija latviškai.
    Click image for larger version  Name:	kekavas_apvedcels_f_1-1068x755.jpg Views:	0 Size:	114,0 kB ID:	1935895


    Latviai netgi rado išeitį „pinigų neturėjimui“ – PPP.
    Click image for larger version  Name:	kekavas_apvedcels_f_2-1068x755.jpg Views:	0 Size:	121,2 kB ID:	1935894
    Click image for larger version  Name:	kekavas_apvedcels_f_3-1068x755.jpg Views:	0 Size:	104,9 kB ID:	1935893

    Click image for larger version  Name:	kekavas_apvedcels_f_4-1068x755.jpg Views:	0 Size:	97,5 kB ID:	1935892

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Būtų padorus kelias, būtų dar rimtesnis srautas. Nuvažiuot iš Vilniaus į mūsų pajūrį savaitgaliui - kodėl ne. Nuvažiuot į Rygą ar į pajūrį šalia jos... psichologiškai atrodo baisiai toli. Nors atstumas kilometrais praktiškai tas pats.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Įdomu, kad Via Baltica tarp Pasvalio ir Bauskės nėra labai intensyvi. Nepalyginsi su Marijampolė-PL siena. Anksčiau būdavo koks 4500 automobilių per parą. Dabar artėja prie 5000. Tiesa už Bauskės kelias, kiek pamenu, intensyvus artimesnis mūsų Panevėžio-Pasvalio ruožui, turi kažkur apie 10 000 automobilių per parą.

    Tikra tiesa, kad Latvijos pagrindinis kelias į Europą eina, kopijuojant Lenkiją prieš 20 metų. Tuoj ir iš Lietuvos bus galima nemasimalti gyvenvietėse nuo Kauno iki Berlyno.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė Lappeenranta
    Žmonės priversti klausytis fūrų triukšmo, uostyti sunkiasvorių auto smarvę dėl tokio tranzito.
    Apie Klaipėda kalbi? Karmėlavą?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    O dabar pažiūrėkime kaip Via Baltica eina per Latviją:
    Kelias eina per Bauskos centrą

    Deja, nuotraukos nėra rodomos

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Lappeenranta
    Asmeniškai žiauroka, kad net tokie dalykai nėra sutvarkyti Latvijoje. Žmonės priversti klausytis fūrų triukšmo, uostyti sunkiasvorių auto smarvę dėl tokio tranzito.
    Ne į temą, bet prisiminiau per filmus kelis kartus girdėtą motyvą - miesteliai priešinasi aplinkeliams, nes tada parrandama daug pajamų.
    Turbūt nėra tik scenaristų fantazijos, bet ir realybėje taip JAV būdavo.

    Komentuoti:

Working...
X