Taip, tas kelias wtf. Ten tuo kelkraščiu ir dviratininkù pilna,paskutinį kartà ir mačiau sėdinčius vaikus, nors fūros viena kita lenkia trim eilėm.. dar keista kad jie grioviuose stato stulpelius su atšvaitais, man iš tolo naktį atrodo kaip gyvūnù akys, kas irgi erzina
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LV] Latvijos keliai
Collapse
X
-
Dar prieš tuos utopinius planus buvo planuojama nutiesri Kekavos ir Iecavos aplinkkelius 2+2, su perspektyva taip pat nutiesti likusias atkarpas LT/LV- Ryga 2+2.Parašė Lettered Rodyti pranešimąJei Panevėžio aplinkkelis rekonstruotas į 2+1 kelią, spėju bus ir visa atkarpa nuo Kauno iki Latvijos sienos kažkas panašaus.
Beje, ką latviai planuoja?
Comment
-
Dėl tualetų teisybė, pastebėjau, kad latviai gerau su tuo tvarjkosi. Be kita ko, su parkingu daugiabučių kiemuose jie irgi geriau tvarkosi ir už tai gauna kreditą nuo manęs. Bet tai, nors ir malonios, bet visgi smulkmenos. Kai važiuoji Via Baltica, ir vietoj aplinkkelių reikia naviguoti miestų gatvelėmis, supranti, kad kažkas toje šalyje nepaėjo biškį smarkiau, nei tualetai. Kai per Bauską ar kitus miestelius tranzitinės fūros važiuoja tūkstančiais per centrinę aikštę, supranti, kad kažkas čia, b**t, negerai su ta šalimi.Parašė oranger Rodyti pranešimąVasarą keliavau Latvijos pajūriu, nuo Liepojos iki Rygos. Gal ir nėra ten tų verslo centrų ir trikampiu, bet, pvz., pagal viešųjų tualetų švarą ir prieinamumą Lietuvai ir Estijai tik slėptis... Po Latvijos, kur prie kiekvieno turistinio objekto moderniausi nemokami tualetai, buvau Žemaitijoje prie Lopaičių piliakalnio. Minios lankytojų į krūmus bėgioja, kaip prieš 30 (300, 3000) metų...
- 1 patinka
Comment
-
Taigi nesakau, kad ten visur pyragai. Ir žvirkelbahnu Bauskė - Skaistkalnė teko linksmai važiuoti, ir prasigėrusi Latgalija nedžiugina. Bet gal nebūkime kaip ruskiai, kurie lenda visiems aiškinti kaip gyventi...Parašė John Rodyti pranešimą
Dėl tualetų teisybė, pastebėjau, kad latviai gerau su tuo tvarjkosi. Be kita ko, su parkingu daugiabučių kiemuose jie irgi geriau tvarkosi ir už tai gauna kreditą nuo manęs. Bet tai, nors ir malonios, bet visgi smulkmenos. Kai važiuoji Via Baltica, ir vietoj aplinkkelių reikia naviguoti miestų gatvelėmis, supranti, kad kažkas toje šalyje nepaėjo biškį smarkiau, nei tualetai. Kai per Bauską ar kitus miestelius tranzitinės fūros važiuoja tūkstančiais per centrinę aikštę, supranti, kad kažkas čia, b**t, negerai su ta šalimi.
- 1 patinka
Comment
-
Aš tame nieko keisto nematau. Šalis dydžio kaip Lietuva, o gyventojų vos ne milijonu mažiau. Ir tie biednesni, jei per capita skaičiuoti. Tai net ir su EU kofinansavimu - keliai pakenčiami tik aplink Rygą. Nier pinionzų.Parašė John Rodyti pranešimąKai per Bauską ar kitus miestelius tranzitinės fūros važiuoja tūkstančiais per centrinę aikštę, supranti, kad kažkas čia, b**t, negerai su ta šalimi.
O dėl bendros Latvijos situacijos ir perspektyvos - nesiginčiju. Šalis išgyvena ilgalaikę identiteto krizę ir kažkokių rimtesnių prošvaisčių nenusimato. Kas mums šiaip yra nieko gero. Liekame iš visų pusių apsupti arba atvirų priešų, arba paliegelių. Lenkija vienintelė dar džiugina, bet pas anuos irgi belekas dabar su EU darosi.
- 2 patinka
Comment
-
Dėl kelių dar. Ar nekeista, kad visiškai naujai rekonstruoti keliai, įskaitant žiedus, daromi pagal maždaug 1980 standartus? Horizontalus ženklinimas, saugumo priemonės etc. Jie naujuose keliuose daro tas gal 2.5m pločio asfaltuotas šalikeles, kurių dėka eismo kultūra tampa panaši į Bangladešo arba Lenkijos prieš 20 metų. Jie realiai sunaudoja kokiu 1/3 daugiau asfalto ir moka daugiau pinigų tam, kad padarytų BLOGIAU ir nesaugiau. Nauji žiedai ženklinami panašiai kaip, tarkim, Vilniaus pedagoginio žiedas prieš 20 metų. Visiškas nindfuck ir šalies dydžiu to niekaip neina paaiškinti.Parašė vytauc Rodyti pranešimą
Aš tame nieko keisto nematau. Šalis dydžio kaip Lietuva, o gyventojų vos ne milijonu mažiau. Ir tie biednesni, jei per capita skaičiuoti. Tai net ir su EU kofinansavimu - keliai pakenčiami tik aplink Rygą. Nier pinionzų.
O dėl bendros Latvijos situacijos ir perspektyvos - nesiginčiju. Šalis išgyvena ilgalaikę identiteto krizę ir kažkokių rimtesnių prošvaisčių nenusimato. Kas mums šiaip yra nieko gero. Liekame iš visų pusių apsupti arba atvirų priešų, arba paliegelių. Lenkija vienintelė dar džiugina, bet pas anuos irgi belekas dabar su EU darosi.Paskutinis taisė John; 2021.10.18, 13:18.
- 2 patinka
Comment
-
O tranzitas nevyksta Klaipėdos, Kretingos, Kuršėnų, Vilniaus, Zarasų gatvėmis?Parašė John Rodyti pranešimą
Dėl tualetų teisybė, pastebėjau, kad latviai gerau su tuo tvarjkosi. Be kita ko, su parkingu daugiabučių kiemuose jie irgi geriau tvarkosi ir už tai gauna kreditą nuo manęs. Bet tai, nors ir malonios, bet visgi smulkmenos. Kai važiuoji Via Baltica, ir vietoj aplinkkelių reikia naviguoti miestų gatvelėmis, supranti, kad kažkas toje šalyje nepaėjo biškį smarkiau, nei tualetai. Kai per Bauską ar kitus miestelius tranzitinės fūros važiuoja tūkstančiais per centrinę aikštę, supranti, kad kažkas čia, b**t, negerai su ta šalimi.
Comment
-
"Aš tame nieko keisto nematau. Šalis dydžio kaip Lietuva, o gyventojų vos ne milijonu mažiau. Ir tie biednesni, jei per capita skaičiuoti. Tai net ir su EU kofinansavimu - keliai pakenčiami tik aplink Rygą. Nier pinionzų."
Tiesiog latviai ne tokie "verslūs" kaip lietuviai ir neįvaldė kelių remonto pinigų "įsisavinimo" mechanizmų kuriant perteklinę struktūrą.
Comment
-
Centrinėmis miestų aikštėmis pagrindinėmis šalies magistralėmis? Tikrai ne.Parašė acetonas Rodyti pranešimą
O tranzitas nevyksta Klaipėdos, Kretingos, Kuršėnų, Vilniaus, Zarasų gatvėmis?
Comment
-
Kelias per zarasus nėra visiškai tas pats, kas Via Baltica, pro kur ištisom kolonom 24/7 varo fūros.Parašė Tomas Rodyti pranešimąZarasuos tranzitas Daugpilin vyksta būtent per centrinę aikštę
Comment
-
Pagal tokį argumentą ir Vilniui nereikia naujų aplinkelių. Juk tranzitinis eismas per Katedros aišktę nevyksta, bet apie Mykolo Lietuvio gatvę oi kiek prirašytą. Dar pridėsiu Tauragę ir Karmėlavą.Parašė John Rodyti pranešimą
Centrinėmis miestų aikštėmis pagrindinėmis šalies magistralėmis? Tikrai ne.
Klaipėdos Baltijos pr. Jūrininkų pr. ir Šilutės pl. turbūt daug nenusileidžia. Labai nekažka ir Lietuvoje su aplinkeliais.Kelias per zarasus nėra visiškai tas pats, kas Via Baltica, pro kur ištisom kolonom 24/7 varo fūros.
- 1 patinka
Comment
-
Baltijos pr. juk stato net du viadukus (kurie mano nuomone visiškas absurdas ir pinigų išmetimas), bet o prie ko šitos gatvės? Iš kur į kur važiuojant tranzitu per Klaipėdą reiktų lįsti į šias gatves?Parašė acetonas Rodyti pranešimą
Pagal tokį argumentą ir Vilniui nereikia naujų aplinkelių. Juk tranzitinis eismas per Katedros aišktę nevyksta, bet apie Mykolo Lietuvio gatvę oi kiek prirašytą. Dar pridėsiu Tauragę ir Karmėlavą.
Klaipėdos Baltijos pr. Jūrininkų pr. ir Šilutės pl. turbūt daug nenusileidžia. Labai nekažka ir Lietuvoje su aplinkeliais.
Comment
-
Baltijos pr. problema, kad tai yra visiškai naujai sukurta problema į dabartinę vietą perkėlus CKT. Per Jūrininkų pr. ir Šilutės pl. fūros juda iš pietinės uosto dalies (kurioje numatoma intensyvi plėtra poto kai buvo išesmės atsisakyta išorinio uosto idėjos) link autostrados.Parašė themanual Rodyti pranešimą
Baltijos pr. juk stato net du viadukus (kurie mano nuomone visiškas absurdas ir pinigų išmetimas), bet o prie ko šitos gatvės? Iš kur į kur važiuojant tranzitu per Klaipėdą reiktų lįsti į šias gatves?Paskutinis taisė acetonas; 2021.10.18, 19:57.
- 1 patinka
Comment
-
Kaip atrodo neseniai rekonstruotas/renovuotas žiedas Latvijos A5 (aplinkkelio) ir A7 sankryžoje. Atkreipkit dėmesį į Sovietmečio laikų horizontalųjų ženklinimą. Paskutiniai tvarkymai (nauja danga, stulpeliai, žvyruotos šalikelės) daryta kažkada po 2019, nes tų metų Google Street view dar atrodė šiek tiek kitaip.
Žodžiu, jei Lietuvoje žiedai jau kokius 10 metų tvarkomi panašiu stiliumi ir su panašiomis saugumo priemonėmis, kaip Nyderlanduose ar kitose normaliose šalyse, tai Latvijoje 2021 kelius tvarko maždaug taip, kaip tvarkė Rusijoje kokiais 1980. Čia buvo turbūt labiausiai šokiruojantis dalykas, kokį mačiau Latvijoje per praėjusio savaitgalio kelionę
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąDetalizuok kas ten kitokio nei Lt mažiau pastabiems detalėms
O jei konkrečiai dėl žiedų, tai jie ten žymimi taip, kaip pas mus buvo prieš kokiue 15-20 metų t.y. pagal Sovietmečio standartus, kai visas žiedas yra 2 arba net 3 juostos be jokios papildomos navigacijos ir saugumo logikos. Nu maždaug toks (čia tas pats žiedas Latvijoje, beje)

Kaip šitie dalykai atrodo civilizuotose šalyse.
Lietuva

Nyderlandai

- 4 patinka
Comment
-
Čia labiau kalbu apie užmiesčio žiedus. Bet dėl Kauno, tai taip. Aš kaskart važiuodamas Kaune pro žiedus keikiuosi ir galvoju, kas čia per velniava ir kodėl iki šiol nesutvarkė. VI forto žiede, beje, lyg bandyta padaryti normaliai, tik nežinau, ar iki galo padaryta. Klaipėdos žiedai berods irgi nesutvarkyti dar. Bet visi kiti Lietuvoje, kiek mačiau, arba turbo, arba tokie kaip didieji 4 žiedai Vilniuje (jie gal irgi turbo skaitosi?) arba tie mažiukai su viena juosta ir trinkelėmis arčiau vidurio. Estijoj, kiek permečiau Google streetview, irgi einama panašiu keliu, kaip Lietuva t.y. daromi arba turbo arba vienos juostos žiedai, nors senų dar irgi matosi. O Latvijoje vis dar kaip prie Brežnevo.Parašė Gator Rodyti pranešimąTai čia gal tas turbo žiedas?
Dauguma žiedų Lietuvoje su paprastom juostom.
Ta prasme Kaune pbz 6 forto žiedas, Urmo bazės žiedas kaip 1 pavyzdys. O tokių kaip antras esu matęs tarpmiestiniuose keliuose, o pačiame mieste nelabai.
Galvojau lyginai paprastų juostų žiedus Lv su paprastų juostų žiedais Lg, tik, kad ženklinimas skiriasi.
- 2 patinka
Comment
-
Šitą pastebėjau. Važiavau šią ir praėjusią vasarą iš Rygos į Taliną, tai kas mane užknisdavo, tai važinėjimas pagal "paniatkes" - jeigu tau iš galo kažkas privažiuoja, esi vos ne psichologiškai prievartaujamas trauktis į kelkraštį (prisiklijuoja iš galo, net mirksi), kad tave aplenktų, bet kas dar blogiau - atlekia kas nors iš priekio, ir turi pasitraukti. O jeigu ten kelkraštyje kažkas su dviračiu važiuoja, kokių ten gana nemažai? Arba gal kažkas nepatyręs ir dar neišmokęs žiūrėti periferiniu matymu, ramiai važiuodamas savo juosta kelias sekundes atitrauks dėmesį šilumai pareguliuoti? Tokie dalykai gali baigtis tragiškai. Net ramiau pasidarė, kai pagaliau kelkraščiai susiaurėjo (kiek pamenu, dar nepasiekus Estijos).Parašė John Rodyti pranešimą
Dėl kelių dar. Ar nekeista, kad visiškai naujai rekonstruoti keliai, įskaitant žiedus, daromi pagal maždaug 1980 standartus? Horizontalus ženklinimas, saugumo priemonės etc. Jie naujuose keliuose daro tas gal 2.5m pločio asfaltuotas šalikeles, kurių dėka eismo kultūra tampa panaši į Bangladešo arba Lenkijos prieš 20 metų. Jie realiai sunaudoja kokiu 1/3 daugiau asfalto ir moka daugiau pinigų tam, kad padarytų BLOGIAU ir nesaugiau. Nauji žiedai ženklinami panašiai kaip, tarkim, Vilniaus pedagoginio žiedas prieš 20 metų. Visiškas nindfuck ir šalies dydžiu to niekaip neina paaiškinti.
Kam taip daryti? Tai tada arba pilnavertiškas 2+2 kelias, arba visai nereikia tokių kelkraščių. Dabar realiai pusantros juostos. Bent bauduotų žostkai už tokius "manevrus", bet kad ne, važinėja taip visi.
Būtent šitame žiede, toje pačioje vietoje, turėjau labai keistą ir lengvai sudiorginusią situaciją. Pristabdžiau, kas manau yra normalu - įsitikinti, ar žiedu niekas nevažiuoja, ir saugiai į jį įsukti. Nesustojau gi pilnai, nekirtau staiga per stabdžius, kas tikrai galėjo sukelti važiuojantiems iš galo nepatogumų - tiesiog normaliai, sklandžiai šiek tiek sumažinau greitį. Iš paskos važiavęs pilietis (numeriai latviški) staiga pradėjo signalinti, davė staiga į kairę, įlėkė į žiedą nepristabdęs ir nulėkė link Jūrmalos. Likau absoliučiai nesupratęs.Parašė John Rodyti pranešimąKaip atrodo neseniai rekonstruotas/renovuotas žiedas Latvijos A5 (aplinkkelio) ir A7 sankryžoje. Atkreipkit dėmesį į Sovietmečio laikų horizontalųjų ženklinimą. Paskutiniai tvarkymai (nauja danga, stulpeliai, žvyruotos šalikelės) daryta kažkada po 2019, nes tų metų Google Street view dar atrodė šiek tiek kitaip.
Žodžiu, jei Lietuvoje žiedai jau kokius 10 metų tvarkomi panašiu stiliumi ir su panašiomis saugumo priemonėmis, kaip Nyderlanduose ar kitose normaliose šalyse, tai Latvijoje 2021 kelius tvarko maždaug taip, kaip tvarkė Rusijoje kokiais 1980. Čia buvo turbūt labiausiai šokiruojantis dalykas, kokį mačiau Latvijoje per praėjusio savaitgalio kelionę
Paskutinis taisė Tomizmas; 2021.10.19, 08:41.Snowflakes will attack U <3
Comment
-
Man kaip tik patinka minimalistiniai latviški žiedai. Kai Lietuvoje artėju prie žiedo, mane ima purtyti – nes jau kokį puskilometrį prieš žiedą jau reikia stebėti kelio ženklus, kur ir kaip persirikiuoti, iš kokios juostos įvažiuoti, nes paskui rizikuoji užsirauti ant kokio borto ir išvažiuoti ne ten kur tau reikia. Latvijoje tuo tarpu jokių parkių – atvažiuoji kaip nori, išvažiuoji kur nori.
P.S. Olandijoje turbo žiedai naudojami retai.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 3 patinka
Comment
Comment