Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LV] Latvijos keliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Bet Latvijoje via Baltica apverktinos būsenos ir lygtais nieko jie neplanuoja modernizuoti. Mūsų A8 iki Panevėžio kol kas dar tik planuose ir, ko gero, taip pat bus tik 2+1 (o gal ir to nebus).
    O kurioje būtent vietoje apverktinos būklės? Nuo sienos iki beveik Rigos man pasirodė idealios būklės - nei vieno lopo ir kaip tokiam intensyvumui pilna vietos lenkimui, nors kelias tiestas prieš belekiek metų. Tuo tarpu Nuo Panevežio iki sienos kur kas prastenė būklė ir pilna lopų, nekalbu jau apie Vilnius-Panevėžys autostradą, atrodo irgi neseniai kelio danga keista - bet normalių atkarpų tik vos viena kita, visur kitur nesibaigiantys lopai, o daug kur ir provėžos. Matyt minėti Masiulio kelininkai 'tvarkė'.

    Comment


      Parašė Gladiator Rodyti pranešimą

      O kurioje būtent vietoje apverktinos būklės? Nuo sienos iki beveik Rigos man pasirodė idealios būklės - nei vieno lopo ir kaip tokiam intensyvumui pilna vietos lenkimui, nors kelias tiestas prieš belekiek metų. Tuo tarpu Nuo Panevežio iki sienos kur kas prastenė būklė ir pilna lopų, nekalbu jau apie Vilnius-Panevėžys autostradą, atrodo irgi neseniai kelio danga keista - bet normalių atkarpų tik vos viena kita, visur kitur nesibaigiantys lopai, o daug kur ir provėžos. Matyt minėti Masiulio kelininkai 'tvarkė'.
      Yra tų lopų pas latvius (ir tebelopo, beje), berods kaip 2012 metais patvarkė taip ir yra. Na gerai, pas mus nuo Panevėžio iki sienos irgi nieko gero, o iki Panevėžio - analogiškai, ten dar prisideda didesnis srautas. Bet gi čia labiau kalbėjom apie kelio kategoriją, lyginant būtent šį aplinkkelį.

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

        Kitais metais prasidės Kekavos aplinkkelio statybos.

        Bet ir čia labiau skirta ne ViaBaltica, o kitiems keliams. Jei gerai suprantu žymėjimą, rekonstruojamame trumpame ViaBaltikos ruože toliau liks 1+1. Tai ties nauju viaduku n metų į priekį taip ir bus

        Labiau su ViaBaltica susijęs planuojamas hidroelektrinės apvažiavimas.
        Parašė Gladiator Rodyti pranešimą

        O kurioje būtent vietoje apverktinos būklės? Nuo sienos iki beveik Rigos man pasirodė idealios būklės - nei vieno lopo ir kaip tokiam intensyvumui pilna vietos lenkimui, nors kelias tiestas prieš belekiek metų.
        Prieš kelis metus tarp Bauskės ir Rygos buvo nemažai kelio darbų.
        Paskutinis taisė Romas; 2018.09.29, 15:46. Priežastis: Sujungtos 2 replikos iš eilės

        Comment


          Parašė Sula Rodyti pranešimą

          Yra tų lopų pas latvius (ir tebelopo, beje), berods kaip 2012 metais patvarkė taip ir yra. Na gerai, pas mus nuo Panevėžio iki sienos irgi nieko gero, o iki Panevėžio - analogiškai, ten dar prisideda didesnis srautas. Bet gi čia labiau kalbėjom apie kelio kategoriją, lyginant būtent šį aplinkkelį.
          Na aš šį savaitgalį neaptikau (prie Rygos ir pačioje Rygoje tik ne kas), o lyginant kad ir kategorijas tai 1,5+1,5 fura nudus tai laisvai apvažiuoti galima, aplinkelyje 2+1 ten kur viena juosta nudus tai nežinau ką daryti reikės ir kaip evakuoti.

          Comment


            Apie latvišką 1,5+1,5 tai patyliu. Tiek nervų sugadina kelias nuo Rygos iki Iklos (EE sienos). Vietoje normalaus 2+1 padarė kažkokią tragediją, kai vienur 1+1 važiuoja, kitur bando 2+1, o dar kai kur lenda 2+2 ir vos vos prasilenkia. Ir pabandyk nevažiuoti kelkraščiu, tai koks BMW aplenkęs bando nuo kelio nustumti... Arba "daro" 2+1 ir tas, kuris važiuoja apsižergęs kelkraščio liniją, žiūri, kad kelkraščiu važiuoja dviratis arba stovi kas nors, tada prasideda panika ir tt. Aplamai nuo Rygos iki EE sienos toks balaganas eisme, kad jau senokai taip įsitempus teko vairuoti. Baisiausia, kad prieš 2 savaites jie didžiulėje atkarpoje buvo visiškai atnaujinę dangą, bet vis tiek paišo iš naujo 1,5+1,5 vietoje 2+1... Gaila, pas braliukus arba kelias visiškai tragiškas, arba jei daro naujai, tai dažnai va tokią nesąmonę įkala, kokių jau visur kitur vengia - perdaro, perbraižo ir tt, kad eismas nevyktų daugiau eismo juostų, nei kad jų yra įrengta.

            Comment


              Parašė Arni5 Rodyti pranešimą
              Apie latvišką 1,5+1,5 tai patyliu. Tiek nervų sugadina kelias nuo Rygos iki Iklos (EE sienos). Vietoje normalaus 2+1 padarė kažkokią tragediją, kai vienur 1+1 važiuoja, kitur bando 2+1, o dar kai kur lenda 2+2 ir vos vos prasilenkia. Ir pabandyk nevažiuoti kelkraščiu, tai koks BMW aplenkęs bando nuo kelio nustumti... Arba "daro" 2+1 ir tas, kuris važiuoja apsižergęs kelkraščio liniją, žiūri, kad kelkraščiu važiuoja dviratis arba stovi kas nors, tada prasideda panika ir tt. Aplamai nuo Rygos iki EE sienos toks balaganas eisme, kad jau senokai taip įsitempus teko vairuoti. Baisiausia, kad prieš 2 savaites jie didžiulėje atkarpoje buvo visiškai atnaujinę dangą, bet vis tiek paišo iš naujo 1,5+1,5 vietoje 2+1... Gaila, pas braliukus arba kelias visiškai tragiškas, arba jei daro naujai, tai dažnai va tokią nesąmonę įkala, kokių jau visur kitur vengia - perdaro, perbraižo ir tt, kad eismas nevyktų daugiau eismo juostų, nei kad jų yra įrengta.

              Konkretus pavyzdys 1.5+1.5. Drėgna kelio danga, autobusas lenkia sunkvežimį ir jam "dzin" kad netelpa ir nespėja - tik mirkčioja "aš didelis, pasitrauk"

              Comment


                Visi latviai jei priartėji maloniai patys traukiasi į tą kelkraštį (tam jis ir skirtas), čia tik lietuviam ne honoras vairą suktelti.

                Comment


                  Man atrodo, kad latviškas 1,5+1,5 (ar LV egzistuoja išskirtinės KET) yra apyligis naujesniam lietuviškam 1+1. Dėl eismo tvarkos pritariu Arni5
                  .

                  Beje, kažkada 70-aisiais mūsų Vilnius-Trakai buvo atidarytas kaip 3 juostų kelias. Pakeitė dėl žiauroko avaringumo.
                  Paskutinis taisė Sula; 2018.09.03, 12:24.

                  Comment


                    Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
                    Visi latviai jei priartėji maloniai patys traukiasi į tą kelkraštį (tam jis ir skirtas), čia tik lietuviam ne honoras vairą suktelti.
                    Neįprastos vairaivimo sąlygos. Niekur neteko matyti tokio profilio kelių, tai neaišku ar tik lietuviams čia "ne honoras gražiai elgtis".

                    Comment


                      Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
                      Visi latviai jei priartėji maloniai patys traukiasi į tą kelkraštį (tam jis ir skirtas), čia tik lietuviam ne honoras vairą suktelti.
                      Labiau rusams būdingas toks eismo organizavimas. Dar Lietuvos pusėje mūsų prieš kelis metus vos neužmušė rusas su savo bmw džipu darydamas panašų fintą ant kelio vingio, kur jį paskutinę akimirką pamačiau. 2012 teko lankytis Kryme, tai ten vietiniai ruseliai irgi visiškai tokiu pat principu vairavo. Po to labiau į rytus nuo Lietuvos jau neteko vairuoti ir labai tuom džiaugiuosi.

                      Comment


                        Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
                        Visi latviai jei priartėji maloniai patys traukiasi į tą kelkraštį (tam jis ir skirtas), čia tik lietuviam ne honoras vairą suktelti.
                        Baltarusijos 1+1 greitkeliuose tas pats, o jei važiuoja koks nors GAZ-53, tai jis iš ten neišlenda net nesant eismui...

                        Comment


                          Tai dėl tokių 1.5+1.5 kelių visi ir lenkia, nesvarbu - tilpsiu/netilpsiu, aij - pasitrauks... O kartais pasitraukti ir nebeišeina, tada ir avarija, dažniausiai kaktomūša.... 2+1 tuo ir geriau, kad esant barjerui net nekils minčių pabandyti lenkti "gi pasitrauks visi į šoną"...

                          Comment


                            Pusdienio pasivažinėjimas po Rygos apylinkes
                            Ryga-Sigulda-Biriņi-Saulkrasti-Ryga

                            Žemėlapis iš http://balticmaps.eu/

                            Comment


                              Rīga - Sigulda

                              Nuo Rygos iki Siguldos kelias A2 / E77 Ryga - Pskovas yra 2*2 juostų
                              Išvažiuojame iš Rygos


                              Sankryža su E67 "Via baltica". A1 kelias į Taliną ir A5 Rygos aplinkkelis




                              E67 "Via Balticos" viadukas


                              Iš pradžių kelio danga normali. Leidžiama važiuoti 100 km/val. greičiu






                              Gana ilgas ruožas, kur mišku atskirtos priešingo eismo juostos (kaip ir pas mus autostradoje A1 ties Kėdainių ir Raseinių rajonų riba)

                              Comment


                                A2. Rīga - Sigulda
                                Foto 2018.09
                                Kelias lieka platus, bet lygi danga pasibaigia. Greitis ribojamas iki 90 km/val.

                                Skirtingai nuo Lietuvos, kur, pvz mūsų A12 prie Latvijos sienos provėžuotame kelyje pastatytas sektorinis greičio matuoklis, latviams užtenka proto nešvaistyti pinigų greičio matuokliams, kai kelio būklė savaime ribojima greitį. Radarų Latvijoje yra gal vienas kita - prieš gyvenvietes ar kur ribojamas greitis. Bet ten jie statomi rečiau ir gana logiškose vietose.








                                Atsišakoja kelias A3 / E264 į Valnierą - Tartu








                                Baigiasi 2*2 kelias






                                Sigulda


                                Comment


                                  Kelias P8 Sigulda - Inciems.
                                  Foto 2018.09

                                  Vaizdinga kelio atkarpa tarp Siguldos miesto ir Turaidos pilies


                                  Tiltas per Gaujos upę papuoštas vėliavomis Latvijos valstybės 100-mečio proga




                                  Už upės - žymiosios Siguldos Gūtmanio ir mažesnės uolos




                                  Turaida

                                  Comment


                                    Tas pats vaizdingas kelias Sigulda-Turaida iš keltuvo vagonėlio
                                    Foto 2018.09















                                    Comment


                                      Kelias tarp Siguldos ir Saulkrastų susideda iš trijų atkarpų
                                      P7 Turaida-Ragana. RAganoje yra sankryža su keliu A3 Rīga-Valmiera-Valka
                                      P9 Ragana-Bīrini. Ten yra
                                      V39 Bīrini-Saulkrasti
                                      Dar yra alternatyvus keliukas P6 Ragana-Sēja-Saulkrasti; bet jis turbūt prastenės kokybės, nuorodose ties Ragana rodoma tik Sēja, nera nurodomas net kelio numeris

                                      P7 Turaida-Ragana.




                                      Pakeliui - golfo laukai






                                      Ragana. Sankryža su keliu A3 / E264 Rīga-Valmiera-Valka-Tartu.
                                      Sukame į dešinę


                                      Už kelių šimtų metrų - kelias P9 Ragana-Limbaži






                                      Buvusių Rygos ir Limbažų rajonų riba






                                      Pakeliui verta užsukti į Byrinių rūmus (Bīriņu pils) su parku



                                      Comment


                                        Bīriņi - Saulkrasti
                                        Foto 2018.09

                                        Byriniuose (Bīriņi) iš pagrindinio kelio P9 Ragana-Limbaži reikia pasukti į vietinį kelią V39


                                        V39. Bīriņi - Saulkrasti
















                                        Saulkrastai (Saulkrasti)




                                        E67 / A1 "Via Balticos" Saulkrastų aplinkkelis


                                        Rygos - Skultės geležineklio pervaža


                                        Senasis Rygos-Talino kelias


                                        Važiuojant už sankryžos tiesiai prievažiuojamas mokamas centrinis Saulkrastų pliažas.
                                        Rugsėjo gale jis nemokamas net esant +27°C

                                        Comment


                                          Saulkrasti-Rīga
                                          Foto 2018.09

                                          Žemėlapis iš www.mapy.cz


                                          Saulkrastų gatvė, ankstesnė kelio Talinas-Ryga trasa.
                                          Latvijos miestuose dabar pastebimai daugiau gėlių nei Lietuvoje.


                                          Latvijoje, kaip ir Lietuvoje, beveik nerašomi vietinių kelių numeriai.
                                          Senojo Talinas-Ryga kelio trasa Saulkrastuose turi V101 numerį.
                                          Tiltas po Rygos-Skultės geležinkeliu


                                          Įvažiavimas į trasą. Gerai kad apšviesta


                                          Via Baltica A1 / E67
                                          Čia tas ruožas, kur savaitgaliais 1+1 juostų kelias tampa 2+1 ar net 3+1 juostų


                                          Posūkis link Carnikavos pajūrio kelio

                                          Comment

                                          Working...
                                          X