Parašė Sula
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LV] Latvijos keliai
Collapse
X
-
O kurioje būtent vietoje apverktinos būklės? Nuo sienos iki beveik Rigos man pasirodė idealios būklės - nei vieno lopo ir kaip tokiam intensyvumui pilna vietos lenkimui, nors kelias tiestas prieš belekiek metų. Tuo tarpu Nuo Panevežio iki sienos kur kas prastenė būklė ir pilna lopų, nekalbu jau apie Vilnius-Panevėžys autostradą, atrodo irgi neseniai kelio danga keista - bet normalių atkarpų tik vos viena kita, visur kitur nesibaigiantys lopai, o daug kur ir provėžos. Matyt minėti Masiulio kelininkai 'tvarkė'.
- 1 patinka
-
Yra tų lopų pas latvius (ir tebelopo, beje), berods kaip 2012 metais patvarkė taip ir yra. Na gerai, pas mus nuo Panevėžio iki sienos irgi nieko gero, o iki Panevėžio - analogiškai, ten dar prisideda didesnis srautas. Bet gi čia labiau kalbėjom apie kelio kategoriją, lyginant būtent šį aplinkkelį.Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
O kurioje būtent vietoje apverktinos būklės? Nuo sienos iki beveik Rigos man pasirodė idealios būklės - nei vieno lopo ir kaip tokiam intensyvumui pilna vietos lenkimui, nors kelias tiestas prieš belekiek metų. Tuo tarpu Nuo Panevežio iki sienos kur kas prastenė būklė ir pilna lopų, nekalbu jau apie Vilnius-Panevėžys autostradą, atrodo irgi neseniai kelio danga keista - bet normalių atkarpų tik vos viena kita, visur kitur nesibaigiantys lopai, o daug kur ir provėžos. Matyt minėti Masiulio kelininkai 'tvarkė'.
Comment
-
Bet ir čia labiau skirta ne ViaBaltica, o kitiems keliams. Jei gerai suprantu žymėjimą, rekonstruojamame trumpame ViaBaltikos ruože toliau liks 1+1. Tai ties nauju viaduku n metų į priekį taip ir busParašė Lettered Rodyti pranešimą
Kitais metais prasidės Kekavos aplinkkelio statybos.


Labiau su ViaBaltica susijęs planuojamas hidroelektrinės apvažiavimas.
Prieš kelis metus tarp Bauskės ir Rygos buvo nemažai kelio darbų.Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
O kurioje būtent vietoje apverktinos būklės? Nuo sienos iki beveik Rigos man pasirodė idealios būklės - nei vieno lopo ir kaip tokiam intensyvumui pilna vietos lenkimui, nors kelias tiestas prieš belekiek metų.
Comment
-
Na aš šį savaitgalį neaptikau (prie Rygos ir pačioje Rygoje tik ne kas), o lyginant kad ir kategorijas tai 1,5+1,5 fura nudus tai laisvai apvažiuoti galima, aplinkelyje 2+1 ten kur viena juosta nudus tai nežinau ką daryti reikės ir kaip evakuoti.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Yra tų lopų pas latvius (ir tebelopo, beje), berods kaip 2012 metais patvarkė taip ir yra. Na gerai, pas mus nuo Panevėžio iki sienos irgi nieko gero, o iki Panevėžio - analogiškai, ten dar prisideda didesnis srautas. Bet gi čia labiau kalbėjom apie kelio kategoriją, lyginant būtent šį aplinkkelį.
Comment
-
Apie latvišką 1,5+1,5 tai patyliu. Tiek nervų sugadina kelias nuo Rygos iki Iklos (EE sienos). Vietoje normalaus 2+1 padarė kažkokią tragediją, kai vienur 1+1 važiuoja, kitur bando 2+1, o dar kai kur lenda 2+2 ir vos vos prasilenkia. Ir pabandyk nevažiuoti kelkraščiu, tai koks BMW aplenkęs bando nuo kelio nustumti... Arba "daro" 2+1 ir tas, kuris važiuoja apsižergęs kelkraščio liniją, žiūri, kad kelkraščiu važiuoja dviratis arba stovi kas nors, tada prasideda panika ir tt. Aplamai nuo Rygos iki EE sienos toks balaganas eisme, kad jau senokai taip įsitempus teko vairuoti. Baisiausia, kad prieš 2 savaites jie didžiulėje atkarpoje buvo visiškai atnaujinę dangą, bet vis tiek paišo iš naujo 1,5+1,5 vietoje 2+1... Gaila, pas braliukus arba kelias visiškai tragiškas, arba jei daro naujai, tai dažnai va tokią nesąmonę įkala, kokių jau visur kitur vengia - perdaro, perbraižo ir tt, kad eismas nevyktų daugiau eismo juostų, nei kad jų yra įrengta.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Arni5 Rodyti pranešimąApie latvišką 1,5+1,5 tai patyliu. Tiek nervų sugadina kelias nuo Rygos iki Iklos (EE sienos). Vietoje normalaus 2+1 padarė kažkokią tragediją, kai vienur 1+1 važiuoja, kitur bando 2+1, o dar kai kur lenda 2+2 ir vos vos prasilenkia. Ir pabandyk nevažiuoti kelkraščiu, tai koks BMW aplenkęs bando nuo kelio nustumti... Arba "daro" 2+1 ir tas, kuris važiuoja apsižergęs kelkraščio liniją, žiūri, kad kelkraščiu važiuoja dviratis arba stovi kas nors, tada prasideda panika ir tt. Aplamai nuo Rygos iki EE sienos toks balaganas eisme, kad jau senokai taip įsitempus teko vairuoti. Baisiausia, kad prieš 2 savaites jie didžiulėje atkarpoje buvo visiškai atnaujinę dangą, bet vis tiek paišo iš naujo 1,5+1,5 vietoje 2+1... Gaila, pas braliukus arba kelias visiškai tragiškas, arba jei daro naujai, tai dažnai va tokią nesąmonę įkala, kokių jau visur kitur vengia - perdaro, perbraižo ir tt, kad eismas nevyktų daugiau eismo juostų, nei kad jų yra įrengta.
Konkretus pavyzdys 1.5+1.5. Drėgna kelio danga, autobusas lenkia sunkvežimį ir jam "dzin" kad netelpa ir nespėja - tik mirkčioja "aš didelis, pasitrauk"
- 2 patinka
Comment
-
Man atrodo, kad latviškas 1,5+1,5 (ar LV egzistuoja išskirtinės KET) yra apyligis naujesniam lietuviškam 1+1. Dėl eismo tvarkos pritariu Arni5
.
Beje, kažkada 70-aisiais mūsų Vilnius-Trakai buvo atidarytas kaip 3 juostų kelias. Pakeitė dėl žiauroko avaringumo.Paskutinis taisė Sula; 2018.09.03, 12:24.
Comment
-
Neįprastos vairaivimo sąlygos. Niekur neteko matyti tokio profilio kelių, tai neaišku ar tik lietuviams čia "ne honoras gražiai elgtis".Parašė Gladiator Rodyti pranešimąVisi latviai jei priartėji maloniai patys traukiasi į tą kelkraštį (tam jis ir skirtas), čia tik lietuviam ne honoras vairą suktelti.
- 2 patinka
Comment
-
Labiau rusams būdingas toks eismo organizavimas. Dar Lietuvos pusėje mūsų prieš kelis metus vos neužmušė rusas su savo bmw džipu darydamas panašų fintą ant kelio vingio, kur jį paskutinę akimirką pamačiau. 2012 teko lankytis Kryme, tai ten vietiniai ruseliai irgi visiškai tokiu pat principu vairavo. Po to labiau į rytus nuo Lietuvos jau neteko vairuoti ir labai tuom džiaugiuosi.Parašė Gladiator Rodyti pranešimąVisi latviai jei priartėji maloniai patys traukiasi į tą kelkraštį (tam jis ir skirtas), čia tik lietuviam ne honoras vairą suktelti.
Comment
-
Baltarusijos 1+1 greitkeliuose tas pats, o jei važiuoja koks nors GAZ-53, tai jis iš ten neišlenda net nesant eismui...Parašė Gladiator Rodyti pranešimąVisi latviai jei priartėji maloniai patys traukiasi į tą kelkraštį (tam jis ir skirtas), čia tik lietuviam ne honoras vairą suktelti.
Comment
-
Pusdienio pasivažinėjimas po Rygos apylinkes
Ryga-Sigulda-Biriņi-Saulkrasti-Ryga

Žemėlapis iš http://balticmaps.eu/
Comment
-
Rīga - Sigulda
Nuo Rygos iki Siguldos kelias A2 / E77 Ryga - Pskovas yra 2*2 juostų
Išvažiuojame iš Rygos

Sankryža su E67 "Via baltica". A1 kelias į Taliną ir A5 Rygos aplinkkelis


E67 "Via Balticos" viadukas

Iš pradžių kelio danga normali. Leidžiama važiuoti 100 km/val. greičiu



Gana ilgas ruožas, kur mišku atskirtos priešingo eismo juostos (kaip ir pas mus autostradoje A1 ties Kėdainių ir Raseinių rajonų riba)
Comment
-
A2. Rīga - Sigulda
Foto 2018.09
Kelias lieka platus, bet lygi danga pasibaigia. Greitis ribojamas iki 90 km/val.
Skirtingai nuo Lietuvos, kur, pvz mūsų A12 prie Latvijos sienos provėžuotame kelyje pastatytas sektorinis greičio matuoklis, latviams užtenka proto nešvaistyti pinigų greičio matuokliams, kai kelio būklė savaime ribojima greitį. Radarų Latvijoje yra gal vienas kita - prieš gyvenvietes ar kur ribojamas greitis. Bet ten jie statomi rečiau ir gana logiškose vietose.




Atsišakoja kelias A3 / E264 į Valnierą - Tartu




Baigiasi 2*2 kelias



Sigulda

Comment
-
Kelias tarp Siguldos ir Saulkrastų susideda iš trijų atkarpų
P7 Turaida-Ragana. RAganoje yra sankryža su keliu A3 Rīga-Valmiera-Valka
P9 Ragana-Bīrini. Ten yra
V39 Bīrini-Saulkrasti
Dar yra alternatyvus keliukas P6 Ragana-Sēja-Saulkrasti; bet jis turbūt prastenės kokybės, nuorodose ties Ragana rodoma tik Sēja, nera nurodomas net kelio numeris
P7 Turaida-Ragana.


Pakeliui - golfo laukai



Ragana. Sankryža su keliu A3 / E264 Rīga-Valmiera-Valka-Tartu.
Sukame į dešinę

Už kelių šimtų metrų - kelias P9 Ragana-Limbaži



Buvusių Rygos ir Limbažų rajonų riba



Pakeliui verta užsukti į Byrinių rūmus (Bīriņu pils) su parku

- 1 patinka
Comment
-
Bīriņi - Saulkrasti
Foto 2018.09
Byriniuose (Bīriņi) iš pagrindinio kelio P9 Ragana-Limbaži reikia pasukti į vietinį kelią V39

V39. Bīriņi - Saulkrasti








Saulkrastai (Saulkrasti)


E67 / A1 "Via Balticos" Saulkrastų aplinkkelis

Rygos - Skultės geležineklio pervaža

Senasis Rygos-Talino kelias

Važiuojant už sankryžos tiesiai prievažiuojamas mokamas centrinis Saulkrastų pliažas.
Rugsėjo gale jis nemokamas net esant +27°C

- 3 patinka
Comment
-
Saulkrasti-Rīga
Foto 2018.09
Žemėlapis iš www.mapy.cz

Saulkrastų gatvė, ankstesnė kelio Talinas-Ryga trasa.
Latvijos miestuose dabar pastebimai daugiau gėlių nei Lietuvoje.

Latvijoje, kaip ir Lietuvoje, beveik nerašomi vietinių kelių numeriai.
Senojo Talinas-Ryga kelio trasa Saulkrastuose turi V101 numerį.
Tiltas po Rygos-Skultės geležinkeliu

Įvažiavimas į trasą. Gerai kad apšviesta

Via Baltica A1 / E67
Čia tas ruožas, kur savaitgaliais 1+1 juostų kelias tampa 2+1 ar net 3+1 juostų

Posūkis link Carnikavos pajūrio kelio
Comment













Comment