Planavo estakadas per visus bėgius, bet pritrūko pinigų, tai supaprastino.
Bet ta kryptimi lygtais vis tiek kažoks nuvažiavimas bus nepabaigtas, tai gal vietoje vienos ilgos (jeigu) bus dvi trumpesnės? O koks šaltinis, būtų įdomu daugiau pasiskaityti, ar kalbat latviškai ir tam video apie tai kalbėjo?
Tiksli vieta yra šalia Smilšu ir Varšavas gatvių sankirtos Reikia dar gerai sugalvoti, kad būtent toje vietoje įtaisyti keturių juostų estakadą, juolab jog ji padės išvengti tik vienos iš dviejų geležinkelio pervažų. TIk nelabai radau info, ar antra estakada planuojama, ar taip ir paliks.
Planavo estakadas per visus bėgius, bet pritrūko pinigų, tai supaprastino.
Tiksli vieta yra šalia Smilšu ir Varšavas gatvių sankirtos Reikia dar gerai sugalvoti, kad būtent toje vietoje įtaisyti keturių juostų estakadą, juolab jog ji padės išvengti tik vienos iš dviejų geležinkelio pervažų. TIk nelabai radau info, ar antra estakada planuojama, ar taip ir paliks.
Latvijos kelininkai planuoja nutiesti ir rekonstruoti kelis svarbius kelius Rygos apylinkėse.
Jei taip bus ir toliau, po 10-15 metų mes turbūt pradėsime pavydėti kelių net latviams.
Nereikėjo ir poros metų laukti Kol mes žaidžiam su dviračių takais, latviai imasi rimtų projektų
Latvijos kelias P89 tarp Vecumniekų ir Barbelės žemėlapy parodytas raudonai, bet iš tiesų jo būklė nėra tragiška ir visai tinkamas važiavimui. Tuo labiau, kad automobilių srautas ten turbūt 1/1000 to, kuris važiuoja ViaBaltica per Bauskę.
Tragiška buvo atkarpa Barbelė-Skaistkalnė iki remonto. Prieš dešimtmetį netyčia ten pakliuvęs maniau, kad pražūsiu, kada nors ras tik surūdijusią mašiną su griaučiais už vairo.
Suvainiškis (LT) arba Pandėlys (LT) būtų informatyviau.
Juodupėje yra Aknystė (tik reiktų dar LV ženklo ir galbūt latviško pavadnimo) ir atrodo šiek tiek labiau integruotai tarp sienų.
Ačiū, kad ženklai nukreipia Lietuvos link.
Panašių ženklų į Latviją nenurodant gyvenvietės buvo (gal ir yra) ir Lietuvoje, pvz. prie Laižuvos ar prie Tilžės
Latvijoje krypčių nuorodos turi savo specifiką.
Anksčiau krypčių nuorodose vietoje A-1 Tallina A-2 Pleskava ar A-13 Utena buvo rašomi tik pasienio gyvenviečių pavadinimai: A-1 Ainaži, A-2 Veclaicene ar A-13 Medumi. Dabar jie pasitaisė ir užrašo panašiai kaip lietuviai, pvz., A-7 Kauņa (ne tik Bauska).
2018 metais išasfaltuotas kelias P-75 Nereta- Lietuvos siena (Suvainiškis)
Foto 2019.06
Neretoje prie kiekvienos sankryžos užrašai "Lietuvas robeža" (Lietuvos siena)
Šis 4 km ruožas iki sienos anksčiau buvo žvyrkeklis
Foto 2010.05
Foto 2019.06
Suvainiškis
Pagal tą pačią "Interreg" programą ir Lietuvoje išasfaltuota paskutinė kelio RK 3647 Pandėlys-Panemunis-Suvainiškis žvyrkelio atkarpa, buvusi tarp Taručių ir Vilkolių. Iš Rokiškio ir kitų Šiaurės Lietuvos rajonų atsiranda alternatyvūs maršrutai į Rygą ir kitus Latvijos miestus.
Kelias P-73 yra alternatyvus kelias iš Rygos į Daugpilį per Vecumniekus, Neretą, Aknystę, Subatę.
Kol jis buvo tik žvyrkelis, šis Lietuvos pasieniu einantuis kelias gražiai atrodė tik žemėlapyje. Prieš keletą metų visas kelias išasafaltuotas.
Naujosios atkarpos yra puikios kokybės, o seniau asfaltuotos - jau gerokai pavargusios.
Latvijas valsts ceļi. 2018.10 Latvijos kelių būklė 2018 m. Žalia - gera ir patenkinama, Mėlyna - patenkinama, Raudona - bloga ir labai bloga. Jei nepažymėta, P-kelias yra žvyrkelis https://lvceli.lv/wp-content/uploads...2018_final.pdf
Be Kekavos aplinkelio, Lietuvos susisiekimą su Ryga pagerins dar vienas projektas
Latvijas Valsts ceļi 2018.01.15 Bauskas un Iecavas apvedceļi / Bauskės ir Iecavos aplinkkeliai
Šiuo metu "Via Baltica" trasa daro kampą per Bauskę. Pačioje Bauskėje yra keli šviesoforai su sekcijomis, kur eismas yra sustabdomas
I etapas - Bauskės aplinkelis su tiltu per Nemunėlio (Memelės) upę (16,1 km)
Latvijos kelininkai planuoja nutiesti ir rekonstruoti kelis svarbius kelius Rygos apylinkėse.
Jei taip bus ir toliau, po 10-15 metų mes turbūt pradėsime pavydėti kelių net latviams.
Žemėlapis iš www.balticmaps.eu
Latvijas Valsts ceļi 2018.01.15 TOP plāni jaunajiem autoceļiem
Naujų autokelių TOP planai
Baltezera apvedceļš / Baltežerio aplinkelis ir kelio A1 / E67 reokonstrukcija
Rīgas apvedceļa (Baltezers – Saulkalne) (A4) pārbūve / Rytinio Rygos aplinkkelio A4 / E67 rekonstrukcija
Autoceļa Tīnūži – Koknese (P80) pagarinājums, jeb E22 Austrumu ievads Rīgā / Rygos rytinis išvažiavimas, kelio E22/ P80 Tynužai-Kuoknesė pratęsimas
Naujai nutiesto kelio P80 / E22 atkarpa dabar prasideda nuo aplinkkelio A4. Iš Rygos E22 trasa eina palei Dauguvą keliu A6
Bus nutiestos tiesioginės E80 jungtys su Rygos gatvių tinklu
Kitais metais prasidės Kekavos aplinkkelio statybos. Atvaizdas
Ķekavas apvedceļš / Kekavos aplinkelis
Kekavos aplinkkelis iki A5 Rygos aplinkelio (8,9 km) numatomas 2*2 juostų, o tolesnė 5,5 km atkarpa - 2*1 juostų
Tolimoje perspektyvoje numatytas tilto per Dauguvos upę statyba sujungiant A5 ir A4 aplenkiant Salaspilį
Ta proga pakartosiu kelio E77 būklės Latvijoje ir Lietuvoje palyginimą
Po ilgos pertraukos teko važiuoti keliu E77 iš Rygos į Šiaulius.
2005 metais Latvijos pusėje buvo prasti keliai. Mini gazą, mašina barška, o spidometras terodo 80 km/ val.
Pervažiavus Lietuvos sieną kelias lygus, atrodo, mašina stovi vietoje, o greitis, pasirodo jau viršija 100 km / val.
Šiemet situacija yra priešinga.
Latviai savo kelius pagal galimybes pasitvarkė, bent susitvarkė kelio dangas.
Teoriškai kelias nuo kokio Kauno iki Rygos būtų net malonesnis, saugesnis ir nedaug ilgesnis per Šiaulius, nei grūstis ta pilna fūrų kolonų "Via Baltica" A8 nuo Sitkūnų iki Panevėžio ir A10 / latviška A7 nuo Panevėžio iki Rygos.
A12 Lietuvos pusėje nuo Latvijos sienos iki Šiaulių ir toliau iki Kelmės yra sudrožtas beveik visose atkarpose.
Deja, pasirodo, Lietuvos pusėje kelias E77 dabar kur kas prastenis nei Latvijoje
Latvijoje bent pagrindiniais keliais yra saugu ir gera vairuoti - kartais net geriau nei Lietuvoje (prieš 5-10 metų tokio palyginimo net nebūtų galima įsivaizduoti).
Ačiū už dėmesį.
Ehm, šiaip tiesa. Lietuvos paprastuose užmiesčio keliuose, bent jau su geresne mašina, nesijauti nejaukiai važiuodamas 100-110 km/h, o 90 km/h jau gali atrodyti neracionaliai per lėtai. Šie ribojimai Latvijoje ir Estijoje jau yra seniai, matyt taip pat politiškai įvertinti, mes turim savo autostradas su 130 km/h, o jie max 110 km/h gali sau leisti, o 2+2 kelių turi mažai, šiek tiek daugiau yra estai pasistatę. Pagalvojau, kad ir lietuviai galėtų artimesnėje ateityje paekspermentuoti, kai nueis šaršalas dėl avaringumo statistikos ir nebebus politinio poreikio investuoti į saugumą, o labiau investuoti į bendrus racionalius sprendinius. Šiandien kaip tik greičio padidinimas būtų suvokiamas kaip neracionalus elgesys, nors praktikoje būtų racionalus Manau, 100 km/h būtų per akis iš šiandienos perspektyvos, nes yra 10 km/h tolerancija.
Kokioje Lenkijoje 90 km/h užmiesčio keliuose atrodo logiškesnis, nes didesnis gyventojų tankumas ir siauresni tokio tipo keliai.
Paskutinė dviejų dienų pasivažinėjimo Latvijoje dalis
A8 / E77 Rīga - Jelgava - Eleja - LV/LT - Šiauliai
Žemėlapis iš www balticmaps.eu
Atkarpa nuo Rygos aplinkelio A5 iki Jelgavos
Kelias nuo Rygos iki Jelgavos prieigų yra 2*2 juostų.
Kažkaip neįprasta, kad kelio danga viskai nebloga
Jelgavos aplinkkelis
Už Uozuolniekų (Ozolnieki) sankryžos su senuoju keliu P-100 į Jelgavą kelias pasidaro 2*1 juostų.
Latviai kur kas racionalesni už lietuvius; nors išvažiavus toliau iš Rygos pradeda jaustis, kad tai kiek skurdesnė šalis nei Lietuva.
Ten, kur yra geros eismo sąlygos, leidžiamas 100 km/val greitis net paprastame kelyje (kaip Vokietijoje ar Estijoje)
Lietuvos saugaus eismo talibanai čia pastatytų tris saleles, penkis bičių kalnelius ir sektorinių greičio matuoklių porą
Latvijoje, kaip ir Estijoje, krypčių nuorodos žymį realią kelių konfigūraciją
Žiedinė sankryža su keliu P-94 į Stalgenę (ir jei nebijote latviškų žvyrkelių - į Bauskę)
Jelgavos kamputis su kažkaip neįspūdingai paženklinta sankryža
A5 Rygos aplinkkelis (Rīgas apvedceļš)
Foto 2018.09
Atkarpoje nuo kelio A10 iki kelio A9 Ryga-Liepoja aplinkelis yra 2+2 juostų
Už kelio A9 aplinkelis A5 susiaurėja iki 1+1 juostų
Ir Latvijoje yra lakstančių per ištisines juostas
Per 10 metų Latvijos kelininkai susitvarkė bent pagrindinių kelių dangas
Jaunmarupės mazgas (Jaumārupes mezgls).
Ši vieta turėtų būti gerai pažįstama nuolatiniams "airBaltic" keleiviams. Šioje vietoje yra nusileidimo į Rygos oro uostą trasa
Latvijos (kaip ir Estijos) dviejų lygių sankryžų konfigūracijos ženklinimas yra aiškesnis nei Lietuvos kelininkų žymėjimai .
Kaimynai žymi realią konfigūraciją, o pas mus dažniausia rodomi tik dešinieji posūkiai
Rygos aplinkkelis (Rīgas apvedceļš) buvo pastatytas 1964-1980 metais. Jo trasa eina apie 20-30 km atstumu nuo Rygos miesto.
- Tarp kelių A10 Ryga-Ventspilis ir A6 Ryga-Daugpilis šis aplinkkelis turi numerį A5 (ilgis 40 km) su tiltu per Dauguvos užtvanką;
- Aplinkelis Salaspilyje sutampa su keliu A6 Ryga-Daugpilis;
- Tarp kelių A6 ir A1 į Ryga-Talinas aplinkelis turi numerį A4 (ilgis apie 20 km).
Latvijos keliai anksčiau (ir tebėra) buvo gana prastos būklės.
Pokyčių iliustracijai - viena 10 metų senumo Rygos aplinkeklio A5 nuotrauka tarp kelių A7 Ryga-Panevėžys ir A10 Ryga- Ventspilis
Foto 2008.08
Komentuoti: