Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[102] Vilnius - Švenčionys - Ignalina - Zarasai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Dėl pašalintų medžių ir dviratininkams, ir gyventojams, ir vairuotojams minusas. Nėra nei vienos grupės kuriai nuo to būtų geriau.
    Taip pat problema, kad dėl šviesoforų kiekio plentas labiau panašus į Kareivių gatvės tesinį.
    Bet jeigu sąžiningai, tai geriau nei ankstesnis vasaros savaitgaliais užsikemšantis ir tikrai nesaugus keliukas. Net nesitikėjau kad šitą atkarpą pradės taip anksti. Maniau bus Šiaurinės likimas.
    Click image for larger version  Name:	1000045015.jpg Views:	0 Size:	229,5 kB ID:	2218657 Click image for larger version  Name:	1000045016.jpg Views:	0 Size:	324,1 kB ID:	2218658 Click image for larger version  Name:	1000045017.jpg Views:	0 Size:	304,6 kB ID:	2218659 Click image for larger version  Name:	1000045018.jpg Views:	0 Size:	251,4 kB ID:	2218660 Click image for larger version  Name:	1000045019.jpg Views:	0 Size:	272,4 kB ID:	2218661 Click image for larger version  Name:	1000045020.jpg Views:	0 Size:	263,2 kB ID:	2218662 Click image for larger version  Name:	1000045021.jpg Views:	0 Size:	281,6 kB ID:	2218663 Click image for larger version  Name:	1000045022.jpg Views:	0 Size:	203,5 kB ID:	2218664 Click image for larger version  Name:	1000045023.jpg Views:	0 Size:	240,4 kB ID:	2218665 Click image for larger version  Name:	1000045024.jpg Views:	0 Size:	211,6 kB ID:	2218666 Click image for larger version  Name:	1000045025.jpg Views:	0 Size:	258,7 kB ID:	2218667 Click image for larger version  Name:	1000045026.jpg Views:	0 Size:	295,8 kB ID:	2218668

    Comment


      Parašė Donidavu Rodyti pranešimą
      Dėl pašalintų medžių ir dviratininkams, ir gyventojams, ir vairuotojams minusas. Nėra nei vienos grupės kuriai nuo to būtų geriau.
      Taip pat problema, kad dėl šviesoforų kiekio plentas labiau panašus į Kareivių gatvės tesinį.
      Bet jeigu sąžiningai, tai geriau nei ankstesnis vasaros savaitgaliais užsikemšantis ir tikrai nesaugus keliukas. Net nesitikėjau kad šitą atkarpą pradės taip anksti. Maniau bus Šiaurinės likimas.
      ]
      Ką tu vadini pašalintais medžiais? Kaip nutiesti plentą per medžių viršūnes, tokios technologijos kol kas nėra, tai tenka juos iškirsti. O automobiliams kuo mažiau medžių tuo lengviau pamatyti kliūtį ir dar neatsitrenkti į medį, taip kad automobilių atžvilgiu iškirsti medžiai yra saugiau. Čia nežiūrint į estetiką, gamtos apsaugą, Tunberg ir pan, o grynai techniškai.

      Aš neliūdnas - aš blaivus

      Comment


        Parašė geriantis Rodyti pranešimą
        Ką tu vadini pašalintais medžiais? Kaip nutiesti plentą per medžių viršūnes, tokios technologijos kol kas nėra, tai tenka juos iškirsti. O automobiliams kuo mažiau medžių tuo lengviau pamatyti kliūtį ir dar neatsitrenkti į medį, taip kad automobilių atžvilgiu iškirsti medžiai yra saugiau. Čia nežiūrint į estetiką, gamtos apsaugą, Tunberg ir pan, o grynai techniškai.
        Demagogija neužsiiminėk. Projektuotojai tiesiog buldozeriu viską sulygino, galima buvo dalį miško integruoti. Su tokiais drenažiniais grioviais iki jokio medžio nenuskrisi, o su tiek šviesoforų net pusaklė bobutė pamatys visas kliūtis. Tai kai rašai nesamones apie "plentas medžių viršūnėmis", techniškai pats tampi Tunberg.

        Comment


          Parašė geriantis Rodyti pranešimą
          Ką tu vadini pašalintais medžiais? Kaip nutiesti plentą per medžių viršūnes, tokios technologijos kol kas nėra, tai tenka juos iškirsti. O automobiliams kuo mažiau medžių tuo lengviau pamatyti kliūtį ir dar neatsitrenkti į medį, taip kad automobilių atžvilgiu iškirsti medžiai yra saugiau. Čia nežiūrint į estetiką, gamtos apsaugą, Tunberg ir pan, o grynai techniškai.
          Vietoj debiliškų blevyzgų užtektų pažiūrėti į seną plento dalį ir iškart taps aišku, kas turima omenyje.

          Comment


            Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

            Vietoj debiliškų blevyzgų užtektų pažiūrėti į seną plento dalį ir iškart taps aišku, kas turima omenyje.
            Būtent. Atrodo, kad nebesugebame net iš prie pat esačios atkarpos paimti gero pavyzdžio. Aš dar turiu viltį, kad kažkiek medžių pasodins tarp drenažinio griovio ir dviračių tako (yra palikta kažkiek žemės), bet netgi tuo atveju labai daug naudos iš jų nebus dar ilgai.

            Šviesoforų kiekis irgi nenormalus – prie Antavilių visiškai būtų užtekę vieno šviesoforo, tačiau bet vietinių NIMBY požiūris visada nusveria. Turbo žiedai, arba, galiausiai, tiesiog apsisukimai su normaliomis lėtėjimo-greitėjimo juostomis irgi būtų buvę pakankaimai geri sprendimai.
            Lietuva visiems.

            Comment


              Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

              Vietoj debiliškų blevyzgų užtektų pažiūrėti į seną plento dalį ir iškart taps aišku, kas turima omenyje.
              įvesk į paiešką "Nemenčinės plentas, atsitrenkė į medį" ar panašiai. Pasižiūrėk kiek automobilių yra atsitrenkę į medžius ir žuvę. Debiliškas dalykas yra eismo saugumą lyginti su grožiu ir estetika. Kai bus bepiločiai automobiliai arba važinėsime bėgiais, tada galima apsodinti viską medžiais ir krūmais, o kol žūsta žmonės, tol visa augalija šalia kelio gali būti mirties priežastis, nepriklausomai kas bus auka, ar debilas kelio projektuotojas ar miško elfas.
              Aš neliūdnas - aš blaivus

              Comment


                Parašė geriantis Rodyti pranešimą

                įvesk į paiešką "Nemenčinės plentas, atsitrenkė į medį" ar panašiai. Pasižiūrėk kiek automobilių yra atsitrenkę į medžius ir žuvę. Debiliškas dalykas yra eismo saugumą lyginti su grožiu ir estetika. Kai bus bepiločiai automobiliai arba važinėsime bėgiais, tada galima apsodinti viską medžiais ir krūmais, o kol žūsta žmonės, tol visa augalija šalia kelio gali būti mirties priežastis, nepriklausomai kas bus auka, ar debilas kelio projektuotojas ar miško elfas.
                Kaip taisyklė tie atsitrenkimai būdavo 1+1 dalyje per debiliškus lenkimus. Be to, niekas netrukdo padaryt atitvarų nuo medžių. Dėl saugumo tai ir su grioviais laiko klausimas kol koks neprisisegęs Darvino laureatas nusivers ir užsimuš.

                Comment


                  Parašė geriantis Rodyti pranešimą

                  įvesk į paiešką "Nemenčinės plentas, atsitrenkė į medį" ar panašiai. Pasižiūrėk kiek automobilių yra atsitrenkę į medžius ir žuvę. Debiliškas dalykas yra eismo saugumą lyginti su grožiu ir estetika. Kai bus bepiločiai automobiliai arba važinėsime bėgiais, tada galima apsodinti viską medžiais ir krūmais, o kol žūsta žmonės, tol visa augalija šalia kelio gali būti mirties priežastis, nepriklausomai kas bus auka, ar debilas kelio projektuotojas ar miško elfas.
                  Yra toks išradimas kaip atitvarai, nors vienas forumietis ir turi alergiją jiems. Turbūt pagailėjo jo ir pasirinko kirsti plynai.

                  Comment


                    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                    Yra toks išradimas kaip atitvarai, nors vienas forumietis ir turi alergiją jiems. Turbūt pagailėjo jo ir pasirinko kirsti plynai.
                    Turbūt R. projektavo. Sektorinio radaro turbūt irgi nebus!

                    Comment


                      Atidarytas praplėstas Nemenčinės plentas: 5 naujos sankryžos

                      Penktadienį oficialiai užbaigta link sostinės vedančio Nemenčinės plento rekonstrukcija. Pasak Vilniaus mero Valdo Benkunsko, atnaujinta ir praplėsta susisiekimo jungtis užtikrins geresnį eismo pralaidumą ir bus svarbi susisiekimo linija sostinės evakuacijos planuose.

                      https://madeinvilnius.lt/transportas...ujos-sankryzos

                      Comment


                        Labai gerai, kad užbaigtas šis butelio kakliukas. Dabar reikėtų persikelti į pvz Trakų plentą ar kitas vietas kur taip reikia infrastruktūros atnaujinimo / vystymo.

                        Comment


                          Parašė k13tas Rodyti pranešimą
                          Atidarytas praplėstas Nemenčinės plentas: 5 naujos sankryžos
                          Kadangi nėra kolegų nuotraukų iš pabaigto kelio, teks įdėti iš Susisiekimo ministerijos pranešimo su pompastiška antrašte.
                          Nesvarbu, kad yra 5 nauji šviesororai, tačiau atidarymo šventės proga tegul būna "nepertraukimas" kelias.

                          2025.10.03

                          Istorinė akimirka: Vilnių ir Nemenčinę pagaliau jungia nepertraukiamas 4 juostų kelias
                          Užbaigta rekonstruoti pagrindinė Vilniaus jungtis Nemenčinės ir Švenčionių kryptimi – Nemenčinės plentas.
                          Darbų užbaigimo renginyje pristatyta net 5,7 km ilgio rekonstruota atkarpa nuo Kairėnų gatvės iki Vilniaus miesto ribos. Gatvė buvo išplatinta nuo dviejų iki keturių eismo juostų (...)


                          Rekonstruotoje atkarpoje nutiestos trys jungiamosios gatvės, įrengtos penkios šviesoforais reguliuojamos sankryžos ir žiedinė sankryža ties Balžio gatve. Taip pat įrengtos trys reguliuojamos pėsčiųjų perėjos, gatvės bei pėsčiųjų ir dviračių takų apšvietimas.

                          https://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/is...u-kelias-0mJz/

                          Comment


                            Kiek iš šių 5 šviesoforų jų yra skirta pėstiesiems / dviratininkams aptarnauti?

                            Comment


                              Prašom skaityti atidžiau
                              Taip pat įrengtos trys reguliuojamos pėsčiųjų perėjos, gatvės bei pėsčiųjų ir dviračių takų apšvietimas

                              Comment


                                Iš tų penkių šviesoforų sustoti per ~10 pravažiavimų teko prie kažkurio vieno arba neteko išvis. Ciklai sudėlioti protingai, visi šviesoforai su jutikliais, problemų ten kilti neturėtų. Atkarpoje už miesto stoti tenka gerokai dažniau.

                                Comment


                                  Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                                  Iš tų penkių šviesoforų sustoti per ~10 pravažiavimų teko prie kažkurio vieno arba neteko išvis. Ciklai sudėlioti protingai, visi šviesoforai su jutikliais, problemų ten kilti neturėtų. Atkarpoje už miesto stoti tenka gerokai dažniau.
                                  Su jutikliais, kad iš šalutinio atvažiavusiam iš karto užsidega žalias? Ar kokio tipo jutikliai?
                                  AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                  Comment


                                    Parašė booraz Rodyti pranešimą

                                    Su jutikliais, kad iš šalutinio atvažiavusiam iš karto užsidega žalias? Ar kokio tipo jutikliai?
                                    Jutikliai tokio tipo, tačiau kiek teko pastebėti, žalia fazė pagrindine kryptimi prailginta - raudona pagrindine kryptimi neįsijungia kas minutę ar panašiai.

                                    Comment


                                      Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                                      Jutikliai tokio tipo, tačiau kiek teko pastebėti, žalia fazė pagrindine kryptimi prailginta - raudona pagrindine kryptimi neįsijungia kas minutę ar panašiai.
                                      Blogybė tokiuose keliuose šviesoforai, reiktų įrenginėti žiedus. Pavyzdys Kaunas - Jonava, 50 auto per minutę važiuoja pagrindiniu keliu, tačiau atvažiavęs 1 automobilis per minutę iš šalutinio kelio, stabdo pagrindinio kelio 50 automobilių. Turėtų šalutinio kelio žalias užsidegti su dideliu uždelsimu, t.y. bent kokia minutė, kad sulauktų dar ir antro automobilio. Arba kaip sakau, daryti žiedus.
                                      AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                      Comment

                                      Working...
                                      X