Parašė mantasm
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[102] Vilnius - Švenčionys - Ignalina - Zarasai
Collapse
X
-
Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
Beveik visą rekonstruojamą atkarpą galima praminti uždaryta kelio puse, takas dar nebaigtas, nors jau kai kur ir apšviestas.
- 2 patinka
Comment
-
IMHO kažkoks amžiaus projektas Nemenčinės pl ties Kairėnų gatve. Nesugebama žmoniškai padaryti ir nelaikyti visų amžinų statybų situacijoje.
Čia kas, super viaduką reikia pastatyti, o ne žieduką sušiktą?Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Donidavu Rodyti pranešimąPaskutinį savaitgalį technika dirbo bent keliuose sektoriuose, panašu kad pertrauka baigėsi.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Donidavu Rodyti pranešimąOficiali pridavimo data 2026 Q1. Rangovas pamatė, kad viską spėja anksčiau, todėl perkėlė pajėgumus į kitus objektus. Už ankstesnį pridavimą vargu ar numatyta premija, kitaip būtų jau pabaigę.
- 1 patinka
Comment
-
Teko šį savaitgalį pravažiuoti. Ten 5km intervale 6 šviesororai, toks įspūdis, kad geriau paliktų kaip yra ir visiems nuo to būtų geriau. Bus linksma stebėti kaip žinisklaida skalbs projektuotojus.
Kas negalės skųstis, tai dviratininkai (aišku jie vis tiek skųsis) - tai vienas geresnių dviračio takų Lietuvoje šalia plento - gerai padirbėta.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Donidavu Rodyti pranešimąTeko šį savaitgalį pravažiuoti. Ten 5km intervale 6 šviesororai, toks įspūdis, kad geriau paliktų kaip yra ir visiems nuo to būtų geriau. Bus linksma stebėti kaip žinisklaida skalbs projektuotojus.
Kas negalės skųstis, tai dviratininkai (aišku jie vis tiek skųsis) - tai vienas geresnių dviračio takų Lietuvoje šalia plento - gerai padirbėta.
Comment
-
Parašė Donidavu Rodyti pranešimą
https://www.google.com/maps/@52.3386...oASAFQAw%3D%3DPaskutinis taisė Lettered; 2025.08.31, 21:14.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąManau projektuotojai įdiotai. Kelininkai daro pagal projektą.
- 1 patinka
Comment
-
Tikrai nebuvo būtinybės iškirsti visų medžių tarp kelio ir dviračių tako, nes tikriausiai viskas buvo suplanuota gatvės raudonosiose linijose. Ar dviračių takas prieš rekonstrukciją atkarpose Karačiūnai-Antaviliai ir Antaviliai-Nemenčinė vedė tarp medžių - nelabai tekdavo juo naudotis iki kelio platinimo?
Comment
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimąTikrai nebuvo būtinybės iškirsti visų medžių tarp kelio ir dviračių tako, nes tikriausiai viskas buvo suplanuota gatvės raudonosiose linijose. Ar dviračių takas prieš rekonstrukciją atkarpose Karačiūnai-Antaviliai ir Antaviliai-Nemenčinė vedė tarp medžių - nelabai tekdavo juo naudotis iki kelio platinimo?O dabar yra gerokai platesnis dvirtakis + atskiras pėsčiųjų takas + apšvietimas + viskas saugiai atitraukta.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Papildoma eismo juosta eina +/- toj vietoj kur seniau eidavo dvirtakis. Kiek pamenu didelė dalis, nors ir ne visa, buvo už vieno kito medžio nuo kelio. Bet nenustebčiau jei tiesiant antrą juostą raudonosiose linijose nebeliko vietos dvirtakiui už medžių. Priedo tas pats dvirtakis buvo kompaktiškas gal pusantro metro pločio asfalto takelis. Su medžiais prie pat dvirtakio be jokių apsaugos zonų ir kitų saugumo nesąmoniųO dabar yra gerokai platesnis dvirtakis + atskiras pėsčiųjų takas + apšvietimas + viskas saugiai atitraukta.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Bent tvorelę tikrai galėjo padaryti kitoje tako pusėje, kad dviratininkai kaip ir gyventojai būtų apsaugoti nuo triukšmo ir taršos, dėl to gatvių raudonų linijų nereikėjo perkelti.
- 4 patinka
Comment
Comment