Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[102] Vilnius - Švenčionys - Ignalina - Zarasai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Atsakant į mano pačio klausimą. Dauguma asfalto jau yra. Dar trūksta asfalto ties sankryžom, bet pravažiuojama su plentiniu. Tačiau didžiojoje įkalnėje dar tik žemės darbai ir teko lipt į kelią.
    Beveik visą rekonstruojamą atkarpą galima praminti uždaryta kelio puse, takas dar nebaigtas, nors jau kai kur ir apšviestas. Click image for larger version  Name:	dvirka.png Views:	0 Size:	1,26 MB ID:	2195334

    Comment


      Parašė Bluefox Rodyti pranešimą

      Beveik visą rekonstruojamą atkarpą galima praminti uždaryta kelio puse, takas dar nebaigtas, nors jau kai kur ir apšviestas. Click image for larger version Name:	dvirka.png Views:	0 Size:	1,26 MB ID:	2195334
      Opa. Myniau link Nemenčinės, tai uždaryta puse pasinaudojau tik arčiau Miškonių. Įkalnėje privažiavus dvirtakio galą jau buvo neverta lipt per atitvarus tikrint situacijos.

      Comment


        IMHO kažkoks amžiaus projektas Nemenčinės pl ties Kairėnų gatve. Nesugebama žmoniškai padaryti ir nelaikyti visų amžinų statybų situacijoje.
        Čia kas, super viaduką reikia pastatyti, o ne žieduką sušiktą?
        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

        Comment


          Išties, darbai kurį laiką ėjosi labai sparčiai, bet po žiemos sustojo. Veikiausiai užsiima kitais projektais, o iki šito pridavimo termino dar daug laiko.
          Lietuva visiems.

          Comment


            Paskutinį savaitgalį technika dirbo bent keliuose sektoriuose, panašu kad pertrauka baigėsi.
            Click image for larger version  Name:	1000036047.jpg Views:	0 Size:	186,7 kB ID:	2200249​​ Click image for larger version  Name:	1000036048.jpg Views:	0 Size:	187,6 kB ID:	2200250​​ Click image for larger version  Name:	1000036049.jpg Views:	0 Size:	157,2 kB ID:	2200251​​ Click image for larger version  Name:	1000036050.jpg Views:	0 Size:	206,6 kB ID:	2200252​​ Click image for larger version  Name:	1000036051.jpg Views:	0 Size:	202,6 kB ID:	2200253​​ Click image for larger version  Name:	1000036052.jpg Views:	0 Size:	160,9 kB ID:	2200254​​ Click image for larger version  Name:	1000036053.jpg Views:	0 Size:	141,4 kB ID:	2200255​​ Click image for larger version  Name:	1000036054.jpg Views:	0 Size:	149,2 kB ID:	2200256​​ Click image for larger version  Name:	1000036055.jpg Views:	0 Size:	146,4 kB ID:	2200257​​ Click image for larger version  Name:	1000036056.jpg Views:	0 Size:	160,5 kB ID:	2200258​​

            Comment


              Parašė Donidavu Rodyti pranešimą
              Paskutinį savaitgalį technika dirbo bent keliuose sektoriuose, panašu kad pertrauka baigėsi.​​
              Man atrodo išvažiavo iš šio amžiaus projekto, stovi įšalę. Bent jau į Kairėnus žieduke tai 0 pokyčių jei neskaičiuoti laikinų ženklų sustatytų gal kažkiek daugiau.
              Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

              Comment


                Oficiali pridavimo data 2026 Q1. Rangovas pamatė, kad viską spėja anksčiau, todėl perkėlė pajėgumus į kitus objektus. Už ankstesnį pridavimą vargu ar numatyta premija, kitaip būtų jau pabaigę.

                Comment


                  Parašė Donidavu Rodyti pranešimą
                  Oficiali pridavimo data 2026 Q1. Rangovas pamatė, kad viską spėja anksčiau, todėl perkėlė pajėgumus į kitus objektus. Už ankstesnį pridavimą vargu ar numatyta premija, kitaip būtų jau pabaigę.
                  Belieka tik pasidžiaugti kad dėl šitos priežasties neįjungia tų kvailų šviesoforų. Be jų puikiausiai visi pravažiuoja.

                  Comment


                    Teko šį savaitgalį pravažiuoti. Ten 5km intervale 6 šviesororai, toks įspūdis, kad geriau paliktų kaip yra ir visiems nuo to būtų geriau. Bus linksma stebėti kaip žinisklaida skalbs projektuotojus.
                    Kas negalės skųstis, tai dviratininkai (aišku jie vis tiek skųsis) - tai vienas geresnių dviračio takų Lietuvoje šalia plento - gerai padirbėta.

                    Comment


                      Šiandien paleido didesnę dalį šviesoforų, horizontalus ženklinimas taip pat beveik baigtas.

                      Comment


                        Parašė Donidavu Rodyti pranešimą
                        Teko šį savaitgalį pravažiuoti. Ten 5km intervale 6 šviesororai, toks įspūdis, kad geriau paliktų kaip yra ir visiems nuo to būtų geriau. Bus linksma stebėti kaip žinisklaida skalbs projektuotojus.
                        Kas negalės skųstis, tai dviratininkai (aišku jie vis tiek skųsis) - tai vienas geresnių dviračio takų Lietuvoje šalia plento - gerai padirbėta.
                        nu kaip be šviesoforų? juk ten daugybė sankryžų su judriais keliais, dideli srautai.... kitaip nelabai įmanoma. nebent žiedai, arba sankryžos be šviesoforų?

                        Comment


                          Gal kas nors žino, ar eismas rekonstruojamu keliu jau vyksta, ar dar vykdomi darbai?
                          Niekur nerandu infomacijos. Reikės ten važiuoti rugsėjo 1 d.

                          Comment


                            Eismas vyksta pilnai. Dar stovi darbų ženklai, bet atrodo lyg be sutrikimų vyksta.

                            Comment


                              Parašė Donidavu Rodyti pranešimą
                              ​​
                              Matosi kelininkai vis dar neišmoko dviračių takų tiesti ir daro juos tik dėl varnelės. Aplink tūkstančiai hektarų miško, bet taką tiesia būtinai tik palei 4 eismo juostų gatvę ir dar sienelę įrengia toje tako pusėje, kur ir gatvė eina, kad kuo daugiau išmetamųjų dujų dviratininkai kvėpuotų ir būtų kuo mažesnis patrauklumas tuo taku naudotis. Net senesnis takas tarybiniais metais geriau buvo suprojektuotas ir turėjo medžių juostą nuo gatvės. Kaip takai daromi, kur kur kas mažiau vietos:
                              https://www.google.com/maps/@52.3386...oASAFQAw%3D%3D
                              Paskutinis taisė Lettered; 2025.08.31, 21:14.
                              Flickr

                              Comment


                                Manau projektuotojai įdiotai. Kelininkai daro pagal projektą.
                                Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                Comment


                                  Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                  Manau projektuotojai įdiotai. Kelininkai daro pagal projektą.
                                  Taip, LT tas labai matosi, kad kelių/gatvių projektuotojai ant dviračio gyvenime nėra sėdėję.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Tikrai nebuvo būtinybės iškirsti visų medžių tarp kelio ir dviračių tako, nes tikriausiai viskas buvo suplanuota gatvės raudonosiose linijose. Ar dviračių takas prieš rekonstrukciją atkarpose Karačiūnai-Antaviliai ir Antaviliai-Nemenčinė vedė tarp medžių - nelabai tekdavo juo naudotis iki kelio platinimo?

                                    Comment


                                      Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
                                      Tikrai nebuvo būtinybės iškirsti visų medžių tarp kelio ir dviračių tako, nes tikriausiai viskas buvo suplanuota gatvės raudonosiose linijose. Ar dviračių takas prieš rekonstrukciją atkarpose Karačiūnai-Antaviliai ir Antaviliai-Nemenčinė vedė tarp medžių - nelabai tekdavo juo naudotis iki kelio platinimo?
                                      Papildoma eismo juosta eina +/- toj vietoj kur seniau eidavo dvirtakis. Kiek pamenu didelė dalis, nors ir ne visa, buvo už vieno kito medžio nuo kelio. Bet nenustebčiau jei tiesiant antrą juostą raudonosiose linijose nebeliko vietos dvirtakiui už medžių. Priedo tas pats dvirtakis buvo kompaktiškas gal pusantro metro pločio asfalto takelis. Su medžiais prie pat dvirtakio be jokių apsaugos zonų ir kitų saugumo nesąmonių O dabar yra gerokai platesnis dvirtakis + atskiras pėsčiųjų takas + apšvietimas + viskas saugiai atitraukta.

                                      Comment


                                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                        Papildoma eismo juosta eina +/- toj vietoj kur seniau eidavo dvirtakis. Kiek pamenu didelė dalis, nors ir ne visa, buvo už vieno kito medžio nuo kelio. Bet nenustebčiau jei tiesiant antrą juostą raudonosiose linijose nebeliko vietos dvirtakiui už medžių. Priedo tas pats dvirtakis buvo kompaktiškas gal pusantro metro pločio asfalto takelis. Su medžiais prie pat dvirtakio be jokių apsaugos zonų ir kitų saugumo nesąmonių O dabar yra gerokai platesnis dvirtakis + atskiras pėsčiųjų takas + apšvietimas + viskas saugiai atitraukta.
                                        Bent tvorelę tikrai galėjo padaryti kitoje tako pusėje, kad dviratininkai kaip ir gyventojai būtų apsaugoti nuo triukšmo ir taršos, dėl to gatvių raudonų linijų nereikėjo perkelti.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                          Bent tvorelę tikrai galėjo padaryti kitoje tako pusėje, kad dviratininkai kaip ir gyventojai būtų apsaugoti nuo triukšmo ir taršos, dėl to gatvių raudonų linijų nereikėjo perkelti.
                                          Didžiojoj daly dvirtakis eina palei mišką ir garso tvorelių nėra. O daryt tvorelę nuo plento tai ką žinau, minant ne piko metu, daugiau erdvės ir matyt mišką kitoj kelio pusėj daug smagiau nei ištisinę sieną.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X