Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[102] Vilnius - Švenčionys - Ignalina - Zarasai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė lukass Rodyti pranešimą
    Užtenka pažiūrėt kaip Vilniaus mieste Nemenčinės plentas "platinamas" jau penktus metus.
    didesnio bottle neck'o negu Nemenčinės pl. nuo miesto ribos iki Kairėnų g. visame mieste tikriausiai nėra.

    Bet ir rekonstruotoje dalyje paliktas vienas gan keistas bottle neck'ą sudarantis sprendimas:

    Kažkodėl šioje vietoje (atkarpa nuo Emsi degalinės link Nemenčinės) kelias susiaurėja iki vienos juostos, ir iš kart po to atsiranda papildoma juosta nuvažiavimui į dešinę. Kodėl tiesiog nepaliktos dvi juostos, iš kurių pirma suka dešinėn, antra važiuoja tiesiai?

    Comment


      Nes pavojinga, kad koks nors kelių gaidys pražiopsos ženklus ir pirma juosta lėks tiesiai, o ji staiga suka dešinėn...

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Nes pavojinga, kad koks nors kelių gaidys pražiopsos ženklus ir pirma juosta lėks tiesiai, o ji staiga suka dešinėn...
        O čia nepavojinga?

        VA - Sūduvių g.

        Comment


          Nemenčinėj ant pačio viaduko tik po vieną juosta.
          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

          Comment


            Parašė dondc Rodyti pranešimą
            Nemenčinėj ant pačio viaduko tik po vieną juosta.
            Problema ne tame. Visas srautas, važiuojantis į pačią Nemenčinę turi susilieti su srautu važiuojančiu tolyn 102 plentu dėl kelių šimtų metrų atkarpos. VA pavyzdyje buvo trys juostos, viena nusuka į dešinę, lieka dvi.

            Comment


              Galima buvo padaryti kitaip. Atskirti srautą į Nemenčinę gerokai anksčiau papildoma juosta. O paskui dvi juostas, kurios skirtos važiuoti tiesiai, suvesti į vieną.

              Comment


                Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                Problema ne tame. Visas srautas, važiuojantis į pačią Nemenčinę turi susilieti su srautu važiuojančiu tolyn 102 plentu dėl kelių šimtų metrų atkarpos. VA pavyzdyje buvo trys juostos, viena nusuka į dešinę, lieka dvi.
                Kalba dar ėjo dėl budulių netyčiai nuvažiuojančių tiesiai, tai VA atveju jie kirstų nukreipimo salelę, tada greitėjimo / lėtėjimo juostą ir tada dar vieną nukreipimo salelę, kol atsidurtų vėl pirmoje juostoje iš tryjų, kaip ir įvažiuojant į visą mazgą.

                Nemenčinėje ant viaduko bet kuriuo atveju yra tik viena juosta visiems, be to Nemenčinės nusukime net posūkio spindulys mažesnis, t. y. nesaugesnis.
                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                Comment


                  Parašė dondc Rodyti pranešimą

                  Kalba dar ėjo dėl budulių netyčiai nuvažiuojančių tiesiai, tai VA atveju jie kirstų nukreipimo salelę, tada greitėjimo / lėtėjimo juostą ir tada dar vieną nukreipimo salelę, kol atsidurtų vėl pirmoje juostoje iš tryjų, kaip ir įvažiuojant į visą mazgą.
                  Toje vietoje VA kurią daviau kaip pavyzdį nėra jokių salelių. Trys juostos eina visą laiką, kai pirma užsibaigia posūkiu į dešinę, o likę dvi - tiesiai.

                  Comment


                    Alfa.lt 2021.07.07
                    Tušti valdžios pažadai: Nemenčinės plento rekonstrukcija atidėliojama šešerius metus
                    Susisiekimo ministerija ir Vilniaus miesto savivaldybė nesusitaria, kas turėtų finansuoti pavojingo kelio pertvarkymą. Prieš kelerius metus parengtam techniniam projektui įgyvendinti yra gauti statybos leidimai, tačiau vairuotojų mirties keliu praminto plento 5,6 km ilgio atkarpa vis nepradedama tvarkyti.
                    Vilniaus miesto savivaldybė teigia, kad kelio atkarpa nerekonstruojama, nes tam neskiriama lėšų iš nacionalinių šaltinių. Savivaldybės nuomone, eismui pavojingas, tačiau iki šiol neremontuojamas ruožas yra labiau kelias negu gatvė, todėl jo rekonstrukciją turėtų finansuoti centrinė valdžia. Savivaldybė siūlo, kad Nemenčinės plento priežiūrą perimtų Susisiekimo ministerija ir Lietuvos automobilių kelių direkcija, tačiau šios perimti kelio nesutinka. Susisiekimo ministerijai pavaldi Kelių direkcija teigia, kad jai priklausančią Nemenčinės plento dalį jau rekonstravo, o už miestui priskirtą ruožą esą atsakinga Vilniaus savivaldybė. Kol valstybės institucijos nepasidalija darbų ir jų finansavimo, Nemenčinės kelio atkarpa toliau kelia pavojų eismo ir žmonių saugumui.

                    http://www.alfa.lt/verslas/transport...-metus/224518/

                    Comment


                      Atkarpa vis nepradedama tvarkyti.
                      Blogiausia, kad jau pradėjo „tvarkyti”. Patikrinau pakartotinai, tai tikrai ties stotelėmis Smėlynė pastatytas naujas šviesoforas su dviračių pervaža. Taip pat dabar ten testuoja modernų greičio matuoklį (judant iš miesto). Jei planuotų pilną rekonstrukciją, tai į smulkmenas neinvestuotų. Praeitais metais dar dvirtakyje pora duobių užlopė. Galim pamiršt rimtesnius darbus.
                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                      Comment


                        Parašė dondc Rodyti pranešimą

                        Blogiausia, kad jau pradėjo „tvarkyti”. Patikrinau pakartotinai, tai tikrai ties stotelėmis Smėlynė pastatytas naujas šviesoforas su dviračių pervaža. Taip pat dabar ten testuoja modernų greičio matuoklį (judant iš miesto). Jei planuotų pilną rekonstrukciją, tai į smulkmenas neinvestuotų. Praeitais metais dar dvirtakyje pora duobių užlopė. Galim pamiršt rimtesnius darbus.
                        Tai kad, kaip supratau, kalbama apie 2x1 atkarpą, o ne apie 2x2, esančią meisto ribose.
                        Lietuva visiems.

                        Comment


                          Parašė abruo Rodyti pranešimą
                          Tai kad, kaip supratau, kalbama apie 2x1 atkarpą, o ne apie 2x2, esančią miesto ribose.
                          Nemenčinės plento 2 x 1 atkarpa ir yra miesto ribose. Techninis projektas yra seniai parengtas, tačiau Vilniaus miesto savivaldybė nieko nedaro.
                          Labai blogai kai šiai savivaldybei gatvių rekonstrukcija yra paskutinėje vietoje.

                          Comment


                            Parašė abruo Rodyti pranešimą

                            Tai kad, kaip supratau, kalbama apie 2x1 atkarpą, o ne apie 2x2, esančią meisto ribose.
                            Taip, rekonstrukcija numatyta dabartinei 1x1 atkarpai, o 2x2 tiesiog atnaujinta ir tobulinama.

                            Comment


                              Su dabartine 2x2 blogai, kad ten pilna posūkių į visokius žvyrkelius ir net individualių namų kiemus. Taip neturėtų būti tokioje gatvėje - ji turėtų būti tranzitui, o ne vietiniam susisiekimui. Reiktų bent numatyti dubliuojančias gatves (Nugalėtojų, Žuvėdrų, Gelvadiškių g. pratęsiant ir sujungiant su visomis aplinkinėmis gatvėmis), nes su laiku bus didelės problemos. Bet pas mus nemėgstama žiūrėti į priekį, nebet tai būtų mega projektai.
                              Lietuva visiems.

                              Comment


                                Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                Su dabartine 2x2 blogai, kad ten pilna posūkių į visokius žvyrkelius ir net individualių namų kiemus. Taip neturėtų būti tokioje gatvėje - ji turėtų būti tranzitui, o ne vietiniam susisiekimui. Reiktų bent numatyti dubliuojančias gatves (Nugalėtojų, Žuvėdrų, Gelvadiškių g. pratęsiant ir sujungiant su visomis aplinkinėmis gatvėmis), nes su laiku bus didelės problemos. Bet pas mus nemėgstama žiūrėti į priekį, nebet tai būtų mega projektai.
                                Finansiškai skausmingas dalykas tie jungiamieji keliai. Netgi Estijoje, kur vyrauja sovietiniai 2x2 su tuo mažai daroma, bei Lenkijoje, jei kelias neįtrauktas į greitkelių tinklo programą, kelias lieka daug kur toks koks buvo nutiestas 1980-aisiais.

                                Ką galima daryti, tai žiūrėti avaringumą. Jungiamieji keliai gali atsirasti, jei dėl nuovažų kelyje įvyksta daug avarijų. Nežinau kaip yra su Nemenčinės pl.

                                Comment


                                  Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                  Su dabartine 2x2 blogai, kad ten pilna posūkių į visokius žvyrkelius ir net individualių namų kiemus. Taip neturėtų būti tokioje gatvėje - ji turėtų būti tranzitui, o ne vietiniam susisiekimui. Reiktų bent numatyti dubliuojančias gatves (Nugalėtojų, Žuvėdrų, Gelvadiškių g. pratęsiant ir sujungiant su visomis aplinkinėmis gatvėmis), nes su laiku bus didelės problemos. Bet pas mus nemėgstama žiūrėti į priekį, nebet tai būtų mega projektai.
                                  Ten prastai su eismo saugumu. Tos pušys ne vieną suluošino ar nužudė, o atitvarus kažin ar iki šiol pastatė.

                                  Comment


                                    Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                    Ten prastai su eismo saugumu. Tos pušys ne vieną suluošino ar nužudė, o atitvarus kažin ar iki šiol pastatė.
                                    Būtent. Nežinau, kaip su statistika, bet iš savo patyrimo galiu pasakyti, kad dažnai tenka ten visko matyti. Ir ar gali būti kitaip, jei pilna apsisukimų per skiriamąją juostą arba posūkių į žvyrkelį be jokių lėtėjimo/greitėjimo juostų tiesiai iš 80 km/h kelio? Jau nekalbu apie šaligatvių nebuvimą ir skersai kelio neriančius pėsčiuosius.
                                    Lietuva visiems.

                                    Comment


                                      Techniniame projekte buvo numatyta 5,6 km atkarpą išplatinti iki keturių eismo juostų, taip pat iš abiejų kelio pusių įrengti dviračių takus, penkias šviesoforais reguliuojamas sankryžas ir vieną šviesoforais reguliuojamą pėsčiųjų perėją
                                      Šita dalis yra visiškas nesusipratimas. Kiek pamenu ten priprojektavo 2 šviesoforus Antaviliuose ir dar vieną apačioj kur Laurų gatvė. Realiai užtektų vos vieno šviesoforo Antaviliuose vietoj šitų 3. Pėsčiųjų šviesoforai yra ok, nes pėsčiųjų ten nėra daug. Bet garantuoju kad šituo atveju bus taip kad užsidegs raudona pagrindiniam srautui vos kažkas privažiuoja iš šalutinio kelio. Ties kiekvienu šviesoforu. Kaip dabar Miškiniuose.

                                      Comment


                                        Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                        Alfa.lt 2021.07.07
                                        Tušti valdžios pažadai: Nemenčinės plento rekonstrukcija atidėliojama šešerius metus
                                        Idiotai.
                                        Tai jei kelias miesto teritorijoje - miestui ir tvarkyti.
                                        Jei kelias už miesto teritorijos - tuomet kitom institucijom.
                                        Išplėčia miesto ribas vos ne iki Saharos ir tada skundžiasi kiek infrai reikia pinigų.
                                        Tai sutrauk miesto ribas ir tuomet mažiau reikės už infrą mokėti laukuose.
                                        (jei kažkuo klystu - be abejonės pakeisiu laikyseną)

                                        Comment


                                          Iš esmės taip, bet yra ir kitas banalus aspektas - nėra daugeliui reikalingų projektų babkių ir todėl bando iš kažkur kitur išmelžti. Jei Vilnius gautų 90% o ne kokius 50% nuo surinkto GPM, arba skaičiuojant kitaip analogiškas/capita įplaukas kaip kitose šalia esančių šalių sostinės, tai nebūtų tokių išvedžiojimų.
                                          Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                                          [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                                          Comment

                                          Working...
                                          X