
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A1] Kaunas - Kryžkalnis - Klaipėda
Collapse
X
-
Parašė Sefas20 Rodyti pranešimąAš kiek kartų degalinėse eidamas tik paprašydavau į tuoleta ir nieko pirkti nereikdavo įleidžia paprastai (jeigu reikalas jau spaudžia, ir kad įeitum į tuoleta reikia tau kanors nusipirkti tai ir nebesulauksi salėje pridarysi.....)sustoja bet kur ir nesitraukdami nuo mašinos varo, bet čia tik vyrų "kultūra", moterų taip besielgiančių matyti neteko.
respekt's moterim
Komentuoti:
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąKodėl būtent tvoras, o ne viadukus reikia statyti? O apie pėsčiuosius išvis nereikia galvoti? Jei Morta nuotraukoje užfiksuotas dviratininkas, bandantis kirsti kelią, vadinasi, toje vietoje tam tikras pėsčiųjų srautas yra, ir reikia suteikti jiems galimybę saugiai kirsti magistralę. Kas žino, gal tam dviratininkui ir kai kuriems jo kaimynams artimiausias kioskas yra kitoje A1 pusėje, o aplink kelių km spinduliu jokio kito viaduko nėra?
O pastatyti pėsčiųjų viaduką nėra taip jau brangu, čia tik pas mus įprasta viską statyti prabangiai.
Kitas dalykas, prieš statant viaduką, reikia žinoti bent jau konkrečia vietą, kurioje žmonėms yra poreikis kirsti kelią. Nestatysi viaduko vedančio į kažkieno dirbamų laukų vidurį, kur nėra jokio kelio/takelio. Tada gali atsitikti taip, kad dar už 150 metrų kitas "proto bokštas" sugalvos kirsti kelią ir lipti per atitvarus. Nejaugi ir ten suskubsime statyti dar vieną viaduką.
Komentuoti:
-
Aš kiek kartų degalinėse eidamas tik paprašydavau į tuoleta ir nieko pirkti nereikdavo įleidžia paprastai (jeigu reikalas jau spaudžia, ir kad įeitum į tuoleta reikia tau kanors nusipirkti tai ir nebesulauksi salėje pridarysi.....)
Komentuoti:
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąKodėl būtent tvoras, o ne viadukus reikia statyti? O apie pėsčiuosius išvis nereikia galvoti? Jei Morta nuotraukoje užfiksuotas dviratininkas, bandantis kirsti kelią, vadinasi, toje vietoje tam tikras pėsčiųjų srautas yra, ir reikia suteikti jiems galimybę saugiai kirsti magistralę. Kas žino, gal tam dviratininkui ir kai kuriems jo kaimynams artimiausias kioskas yra kitoje A1 pusėje, o aplink kelių km spinduliu jokio kito viaduko nėra?
O pastatyti pėsčiųjų viaduką nėra taip jau brangu, čia tik pas mus įprasta viską statyti prabangiai.
Komentuoti:
-
Parašė dykoO tai beda nusipirkt kavos/arbatos/vandens ir nueit tuoletan?
Komentuoti:
-
Parašė dykoO tai beda nusipirkt kavos/arbatos/vandens ir nueit tuoletan?
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąTam ir yra ta papildoma juosta, kad sugedusios transporto priemonės nestovėtų važiuojamojoje dalyje. Viadukų ties kiekvienu kaimu nepristatyti, o žmogus vis tiek eis ten kur jam reikia, nevaikščios keliasdešimt km. aplinkui. Taip, kad padėti gali nebent tvoros. Žuvusiųjų skaičius pagrinde yra dėl greičio viršijimo, po to eina alkoholis ir pėsčiųjų neatsargumas. Būtent neatsargumas, ypač, kai girti eina kur papuola net nesidairydami...
O pastatyti pėsčiųjų viaduką nėra taip jau brangu, čia tik pas mus įprasta viską statyti prabangiai.
Komentuoti:
-
Parašė nepolitikas Rodyti pranešimą??? kiekvienoj pakelės kavinėj ir degalinėse tualetai yra, reikia tik turėti kultūros ir nemy_ti bele kur
A1 keletas naujų wc tikrai nepatrukdytų.
Komentuoti:
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąNuo Kauno iki Kryžkalnio (gal ir iki Klaipėdos) nėra WC.
Komentuoti:
-
Parašė JohnĖ, Morta, a tai ką tau trugda ka žmuogus sustuoja? A koks tava reikals? Nu gal jam reikėja sustot. Ka čia daba stukalini?
Šiaip jo, tokių vaizdelių matosi daug. O kur dar grybų/uogų prekeiviai arba šalikele važiuojantys dviratininkai. Baisiausia tai, kad policija visiškai abejinga tokiems pažeidimams. Dar drįsčiau teigti, kad tokių vaizdelių dažnumas A1 ir A2 tiesiogiai koreliuoja su keliuose žuvusių žmonių skaičiumi 1mln. gyventojų. Kitaip tariant, tai bendras mūsų vairavimo ir KET laikymosi kultūros atspindys.
Komentuoti:
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąNuo Kauno iki Kryžkalnio (gal ir iki Klaipėdos) nėra WC.
Komentuoti:
-
Parašė disident Rodyti pranešimą..Taip pat ir pakelės sustojimo aikštelių mažoka.
Komentuoti:
-
Parašė disident Rodyti pranešimąKaltas šiuo atveju ne dviratininkas, o kelių direkcija, nepamenu, kad arti būtų viadukas.. Taigi, ta mūsų automagistralės koncepcija labai abejotina - mažai tunelių ir viadukų dvikojams ir keturkojams žvėrims. Taip pat ir pakelės sustojimo aikštelių mažoka.
P.S. už 120 metrų nuo tos vietos, matomos nuotraukoje, po automagistrale praeina berods žvyrkelis.
O dėl sustojimo aikštelių, tai jų atsirastu daugiau, jei tik būtų poreikis. Kažkaip nepamenu jog esančios aikštelės būtų sausakimšos nuo automobilių ar sunkvežimių.
Komentuoti:
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąVa, kokių kliūčių buna "Automagistralėje":
Atvaizdas
Prie kavinės „170,6 km“, greičių apribojimų čia nėra.
Komentuoti:
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąKaip tai nėra apribojimų? Juk 130 km/h maksimalus leistinas greitis
Komentuoti:
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąVa, kokių kliūčių buna "Automagistralėje":
Atvaizdas
Prie kavinės „170,6 km“, greičių apribojimų čia nėra.
Komentuoti:
-
Parašė John...Baisiausia tai, kad policija visiškai abejinga tokiems pažeidimams...
O kur dar grybų/uogų prekeiviai.
Komentuoti:
Komentuoti: