Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Kaunas - Kryžkalnis - Klaipėda

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Eimantas
    replied
    Važiuojant į Klaipėdą nuo Kauno, prie transporto kontrolės posto

    2013 04







    Paskutinis taisė digital; 2022.11.07, 17:31. Priežastis: atkurtos nuotraukos

    Komentuoti:


  • LBP
    replied
    Gal gali kas nors paaiškinti, kas ta DAUDA?

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Prasidės rekonstrukcijos darbai keturiuose kelio Vilnius–Kaunas–Klaipėda ruožuose

    2013 m. sausio 22 d. Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos ir AB „Kauno tiltai“ pasirašė rangos sutartį, kurios priimta suma (be PVM) yra 93,2 mln. Lt, PVM, sumokamas į Lietuvos Respublikos biudžetą, sudaro 19,6 mln. Lt. Apie 74% sutarties vertės numatoma finansuoti ES sanglaudos fondo lėšomis.
    Pagal šią sutartį kelyje A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda bus sustiprinta 25,02 km kelio dangos, rekonstruoti 2 tiltai, 3 viadukai, įdiegtos saugaus eismo priemonės ir rekonstruoti inžineriniai tinklai.
    Planuojama darbų pabaiga – 2014 m. sausio mėn.

    http://www.lra.lt/lt.php/naujienos/p...ruozuose/13826
    TINKAMOS IŠLAIDOS:
    1. Kelio E85 (A1) Vilnius–Kaunas–Klaipėda ruožo 187,20–190,00 km kairėje kelio
    pusėje rekonstravimas:
    1.1. kelio ruožo 187,20–190,00 km kairėje kelio pusėje rekonstravimas;
    1.2. daudos per Apusino upelį 189,47 km rekonstravimas.
    2. Kelio E85 (A1) Vilnius–Kaunas–Klaipėda ruožo 205,50–216,95 km dešinėje kelio
    pusėje rekonstravimas:
    2.1. kelio ruožo 205,50–216,95 km dešinėje kelio pusėje rekonstravimas;
    2.2. tunelinio viaduko 206,38 km rekonstravimas;
    2.3. tilto per Ančią 207,68 km rekonstravimas;
    2.4. Bijotų viaduko 210,75 km rekonstravimas;
    2.5. tunelinio viaduko 215,55 km rekonstravimas;
    NETINKAMOS IŠLAIDOS:
    2.6. inžineriniai tinklai:
    2.6.1. ETL rekonstravimas.
    TINKAMOS IŠLAIDOS:
    3. Kelio E85 (A1) Vilnius–Kaunas–Klaipėda ruožo 220,05–228,02 km kairėje kelio
    pusėje rekonstravimas:
    3.1. kelio ruožo 220,05–228,02 km kairėje kelio pusėje rekonstravimas;
    3.2. daudos per Akmenos upę 224,78 km rekonstravimas;
    NETINKAMOS IŠLAIDOS:
    3.3. inžineriniai tinklai:
    3.3.1. ETL rekonstravimas.
    TINKAMOS IŠLAIDOS:
    4. Kelio E85 (A1) Vilnius–Kaunas–Klaipėda ruožo 240,00–242,80 km kairėje kelio
    pusėje rekonstravimas:
    4.1. kelio ruožo 240,00–242,80 km kairėje kelio pusėje rekonstravimas;
    4.2. tilto per Lokystą 241,27 km rekonstravimas.
    NETINKAMOS IŠLAIDOS:
    4.3. ryšių kabelių apsauga.

    https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...PP=notices.asp

    Komentuoti:


  • WastedYears
    replied
    Automagistralei Kaunas-Klaipėda sukanka 25-eri metai
    http://auto.delfi.lt/soft/automagist....d?id=59445381

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Magistralės Kaunas–Klaipėda ruožuose didinamas leistinas greitis
    http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...#axzz1vdXh6AA2

    Pagaliau.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Turiu klausimą - gal kas žino, kur galima rasti informacijos apie Kaunas-Klaipėda automagistralės statybos eigą ? Vaikystėj teko juo kas vasarą 1980-1988 važinėti, ir kiekvienais metais vis kitaip kažkas buvo. Dabar gi labai įdomu būtų prisiminti istoriją...

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Vilkikų vairuotojų baubas - kontrolės postas dirba be poilsio valandų

    http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...#axzz1ry0voN4I

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    [A1]... ir biški Kauno senamiesčio [HD720p]:



    click on map:

    Map: http://g.co/maps/hfvfm

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Automagistralėje Vilnius–Klaipėda atidaromi rekonstruoti kelio ruožai ir viadukai

    Magistralės rekonstrukcija vyko tarp Kauno ir Klaipėdos. Kelio danga sustiprinta apie 4,5 km ilgio ruože ties Vincentava, ties Pagrybio kaimu (apie 3,5 km abiejose magistralės pusėse) bei tarp Endriejavo sankryžos ir Šilėnų (apie 3 km).

    Atnaujinant susidėvėjusią asfaltbetonio dangą, taip pat rekonstruoti trys viadukai: Vincentavos sankryžoje (134,7-ajame magistralės A1 kilometre), Pagrybio sankryžoje (220,2 km) ir Endriejavo sankryžoje (272,6 km).

    Be to, įrengtas apšvietimas apžvalgos aikštelėje netoli Kryžkalnio ties Pagrybio kaimu (219 km).
    http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...adukai-606650/

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Autostrada nuo 3527 kelio ties Turbinavos gyvenviete, ties Ariogala




    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Fragmentas nuo penktos minutes:

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Kryžkalnis. Žurnalas "Švyturys" 1959m.

    Komentuoti:


  • nepolitikas
    replied
    Parašė Sefas20 Rodyti pranešimą
    Aš kiek kartų degalinėse eidamas tik paprašydavau į tuoleta ir nieko pirkti nereikdavo įleidžia paprastai (jeigu reikalas jau spaudžia, ir kad įeitum į tuoleta reikia tau kanors nusipirkti tai ir nebesulauksi salėje pridarysi.....)
    tikrai taip ir tik labai kompleksuoti sustoja bet kur ir nesitraukdami nuo mašinos varo, bet čia tik vyrų "kultūra", moterų taip besielgiančių matyti neteko.
    respekt's moterim

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Kodėl būtent tvoras, o ne viadukus reikia statyti? O apie pėsčiuosius išvis nereikia galvoti? Jei Morta nuotraukoje užfiksuotas dviratininkas, bandantis kirsti kelią, vadinasi, toje vietoje tam tikras pėsčiųjų srautas yra, ir reikia suteikti jiems galimybę saugiai kirsti magistralę. Kas žino, gal tam dviratininkui ir kai kuriems jo kaimynams artimiausias kioskas yra kitoje A1 pusėje, o aplink kelių km spinduliu jokio kito viaduko nėra?

    O pastatyti pėsčiųjų viaduką nėra taip jau brangu, čia tik pas mus įprasta viską statyti prabangiai.
    Tvoras reikia statyti ten, kur pėstiesiems ar dviratininkams "prireikia" kirsti kelią ten, kur jie užsimano. Jei nagrinėsime tą konkretų atvejį, tai kaip jau rašiau, už 120m nuo tos vietos yra galimybė pravažiuoti po automagistrale (matosi pažiūrėjus ortofoto).
    Kitas dalykas, prieš statant viaduką, reikia žinoti bent jau konkrečia vietą, kurioje žmonėms yra poreikis kirsti kelią. Nestatysi viaduko vedančio į kažkieno dirbamų laukų vidurį, kur nėra jokio kelio/takelio. Tada gali atsitikti taip, kad dar už 150 metrų kitas "proto bokštas" sugalvos kirsti kelią ir lipti per atitvarus. Nejaugi ir ten suskubsime statyti dar vieną viaduką.

    Komentuoti:


  • Sefas210
    replied
    Aš kiek kartų degalinėse eidamas tik paprašydavau į tuoleta ir nieko pirkti nereikdavo įleidžia paprastai (jeigu reikalas jau spaudžia, ir kad įeitum į tuoleta reikia tau kanors nusipirkti tai ir nebesulauksi salėje pridarysi.....)

    Komentuoti:


  • Petrozilijus Cvakelmanas
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Kodėl būtent tvoras, o ne viadukus reikia statyti? O apie pėsčiuosius išvis nereikia galvoti? Jei Morta nuotraukoje užfiksuotas dviratininkas, bandantis kirsti kelią, vadinasi, toje vietoje tam tikras pėsčiųjų srautas yra, ir reikia suteikti jiems galimybę saugiai kirsti magistralę. Kas žino, gal tam dviratininkui ir kai kuriems jo kaimynams artimiausias kioskas yra kitoje A1 pusėje, o aplink kelių km spinduliu jokio kito viaduko nėra?

    O pastatyti pėsčiųjų viaduką nėra taip jau brangu, čia tik pas mus įprasta viską statyti prabangiai.
    Visų pirma, dėl kožno kaimiečio viaduko nepastatysi. Bent jau kol neradom didžiulių naftos klodų kur nors palei Subačių ar Kurtuvėnus. Antra, kaip jau kažkas minėjo, prie 170,6 žvyrkelis po magistrale yra (tuo nesunku įsitikinti atsivertus maps.lt), bet tikram džigitui juo važiuot, žinoma, ne lygis.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Gal reikės atskiros temos pakelių infrastruktūrai

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Parašė dyko
    O tai beda nusipirkt kavos/arbatos/vandens ir nueit tuoletan?
    Apie tai ir kalba, nera WC, bet yra keleta kaviniu ir keleta koloneliu. Bet jei man reikalingas WC, kam man kazka pirkti? Kodel Lenkijoje.. ir toliau į vakarus tai nera problema o pas mus yra?

    Komentuoti:


  • Čikupakas
    replied
    Parašė dyko
    O tai beda nusipirkt kavos/arbatos/vandens ir nueit tuoletan?
    Bėda, jeigu man nereikia nei kavos, nei vandens, nei dar kažko. Čia yra grynai tų įstaigų piknaudžiavimas esama padėtimi. Jeigu jos nori darytis "biznį" tai tegul užsideda užrašą - "tualetas - 2lt".

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Tam ir yra ta papildoma juosta, kad sugedusios transporto priemonės nestovėtų važiuojamojoje dalyje. Viadukų ties kiekvienu kaimu nepristatyti, o žmogus vis tiek eis ten kur jam reikia, nevaikščios keliasdešimt km. aplinkui. Taip, kad padėti gali nebent tvoros. Žuvusiųjų skaičius pagrinde yra dėl greičio viršijimo, po to eina alkoholis ir pėsčiųjų neatsargumas. Būtent neatsargumas, ypač, kai girti eina kur papuola net nesidairydami...
    Kodėl būtent tvoras, o ne viadukus reikia statyti? O apie pėsčiuosius išvis nereikia galvoti? Jei Morta nuotraukoje užfiksuotas dviratininkas, bandantis kirsti kelią, vadinasi, toje vietoje tam tikras pėsčiųjų srautas yra, ir reikia suteikti jiems galimybę saugiai kirsti magistralę. Kas žino, gal tam dviratininkui ir kai kuriems jo kaimynams artimiausias kioskas yra kitoje A1 pusėje, o aplink kelių km spinduliu jokio kito viaduko nėra?

    O pastatyti pėsčiųjų viaduką nėra taip jau brangu, čia tik pas mus įprasta viską statyti prabangiai.

    Komentuoti:

Working...
X