Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A1] Kaunas - Kryžkalnis - Klaipėda
Collapse
X
-
Įrengtas tiesiog pirmas tokio patikrinimo postas, ar kas sakė, kad tai pirmas ir paskutinis? Ateis laikas ir pastatys daugiau, jei bus poreikis aikšku....
-
Yra daugybė kitų pažeidėjų. Juk pagrindiniai Lietuvos keliai gadinami tikrai ne vietinių savivarčių.
Komentuoti:
-
Ar ne vietiniai, statybas aptarnaujantys savivarčiais, dažniausi tokio pobūdžio pažeidėjai? Tokiu atveju nedaug ir naudos iš to posto, Gargždus ir karjerus kitais keliais galima pasiekti.
Komentuoti:
-
Tame "V.E." straipsnyje gi parasyta buvo, kad policija ir transporto inspekcija sustiprins kontrole rajonu keliose. Tai kad viskas OK.
Komentuoti:
-
nusukimas i 228 jau uz posto...
o kadangi transportininkai dabar tures pastovu lizda ir nereiks jiems pries Endriejava sedet ant autostrados, tai manau laisvai gales filtruoti kitus smulkesnius kelius
Komentuoti:
-
Kodėl taip? 227 228 juk galima.Parašė WILD_WEST Rodyti pranešimą
Nemanau, kad važiuojantiems iš Vilniaus/ Kauno keliai 216, 217 ir 168 bus labai patogus būdas aplenkti šį kontrolės punktą, pažymėtą raudonu taškeliu. Nors tokių sukčių tikrai atsiras, bet nedaug...
Komentuoti:
-
Nemanau, kad važiuojantiems iš Vilniaus/ Kauno keliai 216, 217 ir 168 bus labai patogus būdas aplenkti šį kontrolės punktą, pažymėtą raudonu taškeliu. Nors tokių sukčių tikrai atsiras, bet nedaug...
Komentuoti:
-
Na manau, kad vilkikas, važiuojantis iš Klaipėdos į Rytų kryptim pro Kretingą ar Šilutę, automatiškai bus laikomas įtartinu.Parašė kempas Rodyti pranešimąO tai i Klaipėda tik vienas kelias
, kas pažeidinės taisyklęs tas atras visokių šunkelių ir apvažiuos šitą postą
. Prie kiekvieno šunkelio transporto inspekcijos nepastatys. Lėšų švaistymas tokie projektai.
Komentuoti:
-
Sutinku, kad yra ir kitų kelių, bet galiu garantuot, kad vistiek atsiras šimtai pažeidėjų...Parašė kempas Rodyti pranešimąO tai i Klaipėda tik vienas kelias
, kas pažeidinės taisyklęs tas atras visokių šunkelių ir apvažiuos šitą postą
. Prie kiekvieno šunkelio transporto inspekcijos nepastatys. Lėšų švaistymas tokie projektai.
Komentuoti:
-
O tai i Klaipėda tik vienas kelias
, kas pažeidinės taisyklęs tas atras visokių šunkelių ir apvažiuos šitą postą
. Prie kiekvieno šunkelio transporto inspekcijos nepastatys. Lėšų švaistymas tokie projektai.
Komentuoti:
-
Pakeliui į Klaipėdą sijos sunkvežimius
http://www.ve.lt/?data=2009-12-17&ru...rub=1190113119
Komentuoti:
-
Rekonstruotas ruožas Kauno pusės link
Įrenginėjami informaciniai ženklai

Šioje kelio dalyje kelias išplatintas iki 3 eismo juostų, pirmoje juostoje galės važiuoti tik krovininis transportas, kurį galės stebėti muitininkai ir kaip suprantu šviesaforinės ar kitos įrangos pagalba galės būti nukreipiamas į patikros postą, esantį kitoje aumagistralės pusėje

Nusukimas į muitinės patikros postą bei aviaeskadrilę

Patikros postas

rekonstruoto ruožo pabaiga
Komentuoti:
-
Rekonstruoto ruožo atkarpa prieš Klaipėdą. Nuotraukos darytos Klaipėdos link. Visame rekonstruotame ruože įrengtas apšvietimas.

Kelyje šiuo metu tvarkomi kelkraščiai ir braižomos linijos.

Šioje vietoje kelias praplatės iki 3 eismo juostų su lėtėjimo ir greitėjimo juostomis į aviaeskadrilę ir krovininio transporto patikros postą.

Krovininio transporto patikros postas


Išvažiavimas iš patikros posto:

Rekonstruotas tiltas:

Klaipėdos riboženklis:

Kitą dieną padarysiu nuotraukas Kauno pusės link
Komentuoti:
-
Iš viso nuo Kauno iki Klaipėdos tvarkomi 9 ruožai, tame skaičiuje o iki Kryžkalnio - 6 ruožai (bendras ilgis17,5 km)Apribojimai dėl darbų keliuose 2009-07-10
A1 Vilnius-Kaunas-Klaipėda
nuo 111,5 iki 117,5 km remontuojama danga, kairėje kelio pusėje greitis apribotas visą parą iki 70 km/val. (iki 07-20)
nuo 161 iki 165,5 km frezuojama danga, kairėje kelio pusėje greitis apribotas visą parą iki 70 km/val. (iki 07-15)
nuo 165,5 iki 166,5 km viaduko pakloto keitimas, eismas kreipiamas į dešinę kelio pusę ir visą parą apribotas greitis iki 50 km/val. (iki 08-01)
nuo 170 iki 175 km remontuojama danga, dešinėje kelio pusėje greitis apribotas visą parą 70 km/val. (iki 09-01)
nuo 181,5 iki 182,09 km dangos remontas, kairėje kelio pusėje greitis apribotas visą parą iki 70 km/val. (iki 07-15)
nuo 204,5 iki 204,9 km dangos remontas, kairėje kelio pusėje greitis apribotas visą parą iki 70 km/val. (iki 07-15)
230,5 km dešinėje pusėje požeminio perėjimo įrengimas, Eismas kreipiamas į kairę kelio pusę, greitis visą parą apribotas 50 km/val. (iki 08-25)
nuo 241,35 iki 244,2 km dangos stiprinimo darbai, eismas kreipiamas į kairę kelio pusę ir visą parą apribotas greitis iki 50 km/val. (iki 07-17)
nuo 301,5 iki 303,7 km dangos platinimas, kairėje kelio pusėje greitis apribotas visą parą iki 70 km/val. (iki 07-13)

http://www.lra.lt/lt.php/eismo_infor..._keliuose/1335
Vienas straipsnis šia tema:
"Vilniaus diena" 2009-07-10, 10:46
„Automagistralė”: šį savaitgalį greitkelyje tokių spūsčių nebus
Lietuvos kelių arterija - magistralė Vilnius-Kaunas-Klaipėda - vasaromis neretai užsikemša dėl atliekamų remonto darbų. Kelininkai sako dirbantys savo darbą, o vairuotojai juos keikia.
Spūstyje nelaikė nervai
Pirmadienį po ilgojo savaitgalio nuo pajūrio Kauno ir Vilniaus link traukę žmonės prakeikė kelininkus, policininkus, vieni kitus ir likimą. Iš Palangos į Vilnių automobiliu su šeima važiavęs Darius M. pasakojo įveikęs pusiaukelę net nepagalvojęs, kad apie kelionę pažįstamiems turės ką pasakoti mažiausiai savaitę. Maždaug apie 17 val. ties Raseiniais Dariaus M. „VW Passat“ įklimpo į poros dešimčių kilometrų ilgio spūstį, kuri susidarė dėl atliekamų magistralės remonto darbų atsiradusio važiuojamosios dalies susiaurėjimo.
„Mačiau, kad už mūsų automobilių eilė tik didėjo. Girdėjau, kad kai kurie vairuotojai protingai padarė ir ties Raseiniais pasuko į Žemaičių plentą, o mes pirmojoje spūstyje praleidome apie valandą“, - pasakojo vilnietis.
Kilometrus nusidriekusi automobilių kolona ne tik judėjo itin lėtai, bet neretai visiškai sustodavo. Gudresni už kitus norę pasirodyti vairuotojai pradėjo lėkti šalikėlėmis. Įsivyravo įtampa, kurios zonoje skraidė ne tik keiksmai, bet ir grasinimai. Antradienį žiniasklaidos priemones apskriejo vaizdo medžiaga, kurioje matyti, kaip „Volvo“ vairuotojas bando pristabdyti neleistinai šalikele skriejančius automobilius. Dėl to iš „Toyota“ automobilio su ramentu rankoje iššoko brandaus amžiaus moteris ir ginklu tapusiu ramentu pradėjo tvatinti per pro langą iškištą „Volvo“ vairuotojo ranką. Tądien spūstyje užstrigę žmonės pasakojo, kad tokių incidentų buvo ne vienas.
Savaitgaliui nebuvo pasirengę
Tris didžiuosius Lietuvos miestus jungiantį magistralinį kelią Vilnius-Kaunas-Klaipėda prižiūrinčios valstybinės įmonės „Automagistralė“ vadovas Vladislovas Molis teigė po ilgojo savaitgalio turėjęs priekaištų kelyje darbus atliekančių bendrovių atstovams.
„Jau padaryti tam tikri pakeitimai, kurie garantuos, kad šį savaitgalį tokių didelių automobilių kamščių nebus“, - pažadėjo V.Molis.
V.Molis teigė, kad magistralėje dirbę kelininkai neatsižvelgė, kad artėja ilgasis savaitgalis ir jam nepasirengė, tačiau pabrėžė, kad bene didžiausi susidariusio didelio automobilių kamščio kaltininkai - vairuotojai.
„Kamščiai susidaro beveik visame pasaulyje, tačiau skirtumas toks, kad pas mus nėra vairuotojų kultūros. Jeigu vairuotojai būtų važiavę ten, kur leistina, eismo srautas būtų lėtas, bet judėtų, nesustotų“, - teigė V.Molis.
„Automagistralės“ vadovas sakė, kad vis dažniau toli nuo susiaurėjimo vietos pradedami įrengti atitvarai, kurie priverstinai automobilius į vieną eilę sustumia, kol jie dar neprivažiavę susiaurėjimo.
(...)
Spūstyje pirmadienį užstrigę vairuotojai piktinosi, kad toli gražu ne visų tų ženklų reikėjo - jie atitvėrė važiavimui tinkamą vieną eismo juostą. Net ir darbo dienomis atitvertoje juostoje darbininkų nesimato, tačiau šie tvirtino, kad dirba pagal instrukcijas. Jie taip pat atmetė kaltinimus dėl per lėto darbo.
(...)
Vairuotojų manymu, didelių spūsčių problemą magistralėje išspręstų trečios eismo juostos įrengimas, tačiau V.Molis teigė, kad kol kas magistralės atkarpoje nuo Kauno iki Klaipėdos jos poreikio nėra. Tačiau jau senokai inžinieriai paskaičiavo, kad tokią juostą reikėtų įrengti prie Kauno ir Vilniaus. Labiausiai užkimšta magistralės vieta - nuo Biruliškių iki Sargėnų.
(...)
Šiais metais visus remonto ir statybos darbus magistralėje atlieka trys pagrindiniai rangovai: „Fegda“, „Lemminkainen Lietuva“, „Alkesta“. Iki lapkričio žadama sutvarkyti daugiau nei 43 km magistralės dangos, rekonstruoti devynis tiltus ir viadukas, įrengs atitvarus, požeminę perėją gyvūnams, statys tvorą nuo jų bei atlikti nemažai kitų darbų.
http://vilniaus.diena.lt/naujienos/m...u-nebus-227637
Komentuoti:
-
Jei tu nevažiuoji Kaunas - Klaipėda atkarpa, o tik Kaunas - Vilnius, tai dar nereiškia, kad anot tavęs būtų kišamos lėšos į tą atkarpą. Tiesiog ir taip kasmet vos ne visos lėšos kišamos ten, tad laikas atnaujint ir kitą ruožąParašė Romas Rodyti pranešimą/\ Yra reikalingesnių kelių.
Geriau už tuos 60 mln. Lt padarytų normalią autostradą tarp Vilniaus ir Kauno
Komentuoti:
-
Jau taip šimtai milijonų į šią atkarpą sukišta, tai siūlai dar kišt pinigus ir skaitysis efektyvesnis lėšų panaudojimas?Parašė Romas Rodyti pranešimą/\ Yra reikalingesnių kelių.
Geriau už tuos 60 mln. Lt padarytų normalią autostradą tarp Vilniaus ir Kauno
Komentuoti:
-
Guest repliedPo kiekvienų metų rekonstrukcijos A1 Vilniaus - Kauno ruože, atnaujintame kelyje galima vis lėčiau (70-80 km/h greičiu) važiuoti...
Komentuoti:
-
Tai kad Vilniaus-Kauno autostradai nemazai demesio buvo skirta. Kiek jau kelio ruozo atnaujinta, irengtos uztvaros zverims, yra net pora vairuotoju informavymo svieslenciu. Reikia nepamirsti ir kito ruozo, nuo Kauno. Juk sis ruozas irgi kencia nemaza masinu srauta. Nors tiesa sakant ir Kauno-Vilniaus autostradoje dar reikia daug ka atlikti ir tobulinti.Parašė Romas Rodyti pranešimą/\ Yra reikalingesnių kelių.
Geriau už tuos 60 mln. Lt padarytų normalią autostradą tarp Vilniaus ir Kauno
Komentuoti:
Komentuoti: