Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Kaunas - Kryžkalnis - Klaipėda

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • URBANISTAS
    replied
    Įrengtas tiesiog pirmas tokio patikrinimo postas, ar kas sakė, kad tai pirmas ir paskutinis? Ateis laikas ir pastatys daugiau, jei bus poreikis aikšku....

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Yra daugybė kitų pažeidėjų. Juk pagrindiniai Lietuvos keliai gadinami tikrai ne vietinių savivarčių.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Ar ne vietiniai, statybas aptarnaujantys savivarčiais, dažniausi tokio pobūdžio pažeidėjai? Tokiu atveju nedaug ir naudos iš to posto, Gargždus ir karjerus kitais keliais galima pasiekti.

    Komentuoti:


  • ex. SDmaster
    replied
    Tame "V.E." straipsnyje gi parasyta buvo, kad policija ir transporto inspekcija sustiprins kontrole rajonu keliose. Tai kad viskas OK.

    Komentuoti:


  • JustKnot
    replied
    nusukimas i 228 jau uz posto...
    o kadangi transportininkai dabar tures pastovu lizda ir nereiks jiems pries Endriejava sedet ant autostrados, tai manau laisvai gales filtruoti kitus smulkesnius kelius

    Komentuoti:


  • copper
    replied
    Parašė WILD_WEST Rodyti pranešimą

    Nemanau, kad važiuojantiems iš Vilniaus/ Kauno keliai 216, 217 ir 168 bus labai patogus būdas aplenkti šį kontrolės punktą, pažymėtą raudonu taškeliu. Nors tokių sukčių tikrai atsiras, bet nedaug...
    Kodėl taip? 227 228 juk galima.

    Komentuoti:


  • WILD_WEST
    replied


    Nemanau, kad važiuojantiems iš Vilniaus/ Kauno keliai 216, 217 ir 168 bus labai patogus būdas aplenkti šį kontrolės punktą, pažymėtą raudonu taškeliu. Nors tokių sukčių tikrai atsiras, bet nedaug...

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Dar vienas kyšių surinkimo punktas.

    Komentuoti:


  • balietis
    replied
    Parašė kempas Rodyti pranešimą
    O tai i Klaipėda tik vienas kelias , kas pažeidinės taisyklęs tas atras visokių šunkelių ir apvažiuos šitą postą . Prie kiekvieno šunkelio transporto inspekcijos nepastatys. Lėšų švaistymas tokie projektai.
    Na manau, kad vilkikas, važiuojantis iš Klaipėdos į Rytų kryptim pro Kretingą ar Šilutę, automatiškai bus laikomas įtartinu.

    Komentuoti:


  • URBANISTAS
    replied
    Parašė kempas Rodyti pranešimą
    O tai i Klaipėda tik vienas kelias , kas pažeidinės taisyklęs tas atras visokių šunkelių ir apvažiuos šitą postą . Prie kiekvieno šunkelio transporto inspekcijos nepastatys. Lėšų švaistymas tokie projektai.
    Sutinku, kad yra ir kitų kelių, bet galiu garantuot, kad vistiek atsiras šimtai pažeidėjų...

    Komentuoti:


  • kempas
    replied
    O tai i Klaipėda tik vienas kelias , kas pažeidinės taisyklęs tas atras visokių šunkelių ir apvažiuos šitą postą . Prie kiekvieno šunkelio transporto inspekcijos nepastatys. Lėšų švaistymas tokie projektai.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Pakeliui į Klaipėdą sijos sunkvežimius
    http://www.ve.lt/?data=2009-12-17&ru...rub=1190113119

    Komentuoti:


  • Fanas
    replied
    Rekonstruotas ruožas Kauno pusės link

    Įrenginėjami informaciniai ženklai



    Šioje kelio dalyje kelias išplatintas iki 3 eismo juostų, pirmoje juostoje galės važiuoti tik krovininis transportas, kurį galės stebėti muitininkai ir kaip suprantu šviesaforinės ar kitos įrangos pagalba galės būti nukreipiamas į patikros postą, esantį kitoje aumagistralės pusėje



    Nusukimas į muitinės patikros postą bei aviaeskadrilę



    Patikros postas



    rekonstruoto ruožo pabaiga

    Komentuoti:


  • Fanas
    replied
    Rekonstruoto ruožo atkarpa prieš Klaipėdą. Nuotraukos darytos Klaipėdos link. Visame rekonstruotame ruože įrengtas apšvietimas.



    Kelyje šiuo metu tvarkomi kelkraščiai ir braižomos linijos.



    Šioje vietoje kelias praplatės iki 3 eismo juostų su lėtėjimo ir greitėjimo juostomis į aviaeskadrilę ir krovininio transporto patikros postą.



    Krovininio transporto patikros postas





    Išvažiavimas iš patikros posto:



    Rekonstruotas tiltas:



    Klaipėdos riboženklis:



    Kitą dieną padarysiu nuotraukas Kauno pusės link

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    2009-07-30
    Šventės pajūryje koreguoja eismą autostrada

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Apribojimai dėl darbų keliuose 2009-07-10

    A1 Vilnius-Kaunas-Klaipėda
    nuo 111,5 iki 117,5 km remontuojama danga, kairėje kelio pusėje greitis apribotas visą parą iki 70 km/val. (iki 07-20)
    nuo 161 iki 165,5 km frezuojama danga, kairėje kelio pusėje greitis apribotas visą parą iki 70 km/val. (iki 07-15)
    nuo 165,5 iki 166,5 km viaduko pakloto keitimas, eismas kreipiamas į dešinę kelio pusę ir visą parą apribotas greitis iki 50 km/val. (iki 08-01)
    nuo 170 iki 175 km remontuojama danga, dešinėje kelio pusėje greitis apribotas visą parą 70 km/val. (iki 09-01)
    nuo 181,5 iki 182,09 km dangos remontas, kairėje kelio pusėje greitis apribotas visą parą iki 70 km/val. (iki 07-15)
    nuo 204,5 iki 204,9 km dangos remontas, kairėje kelio pusėje greitis apribotas visą parą iki 70 km/val. (iki 07-15)
    230,5 km dešinėje pusėje požeminio perėjimo įrengimas, Eismas kreipiamas į kairę kelio pusę, greitis visą parą apribotas 50 km/val. (iki 08-25)
    nuo 241,35 iki 244,2 km dangos stiprinimo darbai, eismas kreipiamas į kairę kelio pusę ir visą parą apribotas greitis iki 50 km/val. (iki 07-17)
    nuo 301,5 iki 303,7 km dangos platinimas, kairėje kelio pusėje greitis apribotas visą parą iki 70 km/val. (iki 07-13)


    http://www.lra.lt/lt.php/eismo_infor..._keliuose/1335
    Iš viso nuo Kauno iki Klaipėdos tvarkomi 9 ruožai, tame skaičiuje o iki Kryžkalnio - 6 ruožai (bendras ilgis17,5 km)

    Vienas straipsnis šia tema:
    "Vilniaus diena" 2009-07-10, 10:46
    „Automagistralė”: šį savaitgalį greitkelyje tokių spūsčių nebus
    Lietuvos kelių arterija - magistralė Vilnius-Kaunas-Klaipėda - vasaromis neretai užsikemša dėl atliekamų remonto darbų. Kelininkai sako dirbantys savo darbą, o vairuotojai juos keikia.

    Spūstyje nelaikė nervai
    Pirmadienį po ilgojo savaitgalio nuo pajūrio Kauno ir Vilniaus link traukę žmonės prakeikė kelininkus, policininkus, vieni kitus ir likimą. Iš Palangos į Vilnių automobiliu su šeima važiavęs Darius M. pasakojo įveikęs pusiaukelę net nepagalvojęs, kad apie kelionę pažįstamiems turės ką pasakoti mažiausiai savaitę. Maždaug apie 17 val. ties Raseiniais Dariaus M. „VW Passat“ įklimpo į poros dešimčių kilometrų ilgio spūstį, kuri susidarė dėl atliekamų magistralės remonto darbų atsiradusio važiuojamosios dalies susiaurėjimo.
    „Mačiau, kad už mūsų automobilių eilė tik didėjo. Girdėjau, kad kai kurie vairuotojai protingai padarė ir ties Raseiniais pasuko į Žemaičių plentą, o mes pirmojoje spūstyje praleidome apie valandą“, - pasakojo vilnietis.

    Kilometrus nusidriekusi automobilių kolona ne tik judėjo itin lėtai, bet neretai visiškai sustodavo. Gudresni už kitus norę pasirodyti vairuotojai pradėjo lėkti šalikėlėmis. Įsivyravo įtampa, kurios zonoje skraidė ne tik keiksmai, bet ir grasinimai. Antradienį žiniasklaidos priemones apskriejo vaizdo medžiaga, kurioje matyti, kaip „Volvo“ vairuotojas bando pristabdyti neleistinai šalikele skriejančius automobilius. Dėl to iš „Toyota“ automobilio su ramentu rankoje iššoko brandaus amžiaus moteris ir ginklu tapusiu ramentu pradėjo tvatinti per pro langą iškištą „Volvo“ vairuotojo ranką. Tądien spūstyje užstrigę žmonės pasakojo, kad tokių incidentų buvo ne vienas.

    Savaitgaliui nebuvo pasirengę
    Tris didžiuosius Lietuvos miestus jungiantį magistralinį kelią Vilnius-Kaunas-Klaipėda prižiūrinčios valstybinės įmonės „Automagistralė“ vadovas Vladislovas Molis teigė po ilgojo savaitgalio turėjęs priekaištų kelyje darbus atliekančių bendrovių atstovams.
    „Jau padaryti tam tikri pakeitimai, kurie garantuos, kad šį savaitgalį tokių didelių automobilių kamščių nebus“, - pažadėjo V.Molis.
    V.Molis teigė, kad magistralėje dirbę kelininkai neatsižvelgė, kad artėja ilgasis savaitgalis ir jam nepasirengė, tačiau pabrėžė, kad bene didžiausi susidariusio didelio automobilių kamščio kaltininkai - vairuotojai.
    „Kamščiai susidaro beveik visame pasaulyje, tačiau skirtumas toks, kad pas mus nėra vairuotojų kultūros. Jeigu vairuotojai būtų važiavę ten, kur leistina, eismo srautas būtų lėtas, bet judėtų, nesustotų“, - teigė V.Molis.
    „Automagistralės“ vadovas sakė, kad vis dažniau toli nuo susiaurėjimo vietos pradedami įrengti atitvarai, kurie priverstinai automobilius į vieną eilę sustumia, kol jie dar neprivažiavę susiaurėjimo.
    (...)
    Spūstyje pirmadienį užstrigę vairuotojai piktinosi, kad toli gražu ne visų tų ženklų reikėjo - jie atitvėrė važiavimui tinkamą vieną eismo juostą. Net ir darbo dienomis atitvertoje juostoje darbininkų nesimato, tačiau šie tvirtino, kad dirba pagal instrukcijas. Jie taip pat atmetė kaltinimus dėl per lėto darbo.
    (...)
    Vairuotojų manymu, didelių spūsčių problemą magistralėje išspręstų trečios eismo juostos įrengimas, tačiau V.Molis teigė, kad kol kas magistralės atkarpoje nuo Kauno iki Klaipėdos jos poreikio nėra. Tačiau jau senokai inžinieriai paskaičiavo, kad tokią juostą reikėtų įrengti prie Kauno ir Vilniaus. Labiausiai užkimšta magistralės vieta - nuo Biruliškių iki Sargėnų.
    (...)
    Šiais metais visus remonto ir statybos darbus magistralėje atlieka trys pagrindiniai rangovai: „Fegda“, „Lemminkainen Lietuva“, „Alkesta“. Iki lapkričio žadama sutvarkyti daugiau nei 43 km magistralės dangos, rekonstruoti devynis tiltus ir viadukas, įrengs atitvarus, požeminę perėją gyvūnams, statys tvorą nuo jų bei atlikti nemažai kitų darbų.
    http://vilniaus.diena.lt/naujienos/m...u-nebus-227637

    Komentuoti:


  • Fanas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    /\ Yra reikalingesnių kelių.
    Geriau už tuos 60 mln. Lt padarytų normalią autostradą tarp Vilniaus ir Kauno
    Jei tu nevažiuoji Kaunas - Klaipėda atkarpa, o tik Kaunas - Vilnius, tai dar nereiškia, kad anot tavęs būtų kišamos lėšos į tą atkarpą. Tiesiog ir taip kasmet vos ne visos lėšos kišamos ten, tad laikas atnaujint ir kitą ruožą

    Komentuoti:


  • URBANISTAS
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    /\ Yra reikalingesnių kelių.
    Geriau už tuos 60 mln. Lt padarytų normalią autostradą tarp Vilniaus ir Kauno
    Jau taip šimtai milijonų į šią atkarpą sukišta, tai siūlai dar kišt pinigus ir skaitysis efektyvesnis lėšų panaudojimas?

    Komentuoti:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Po kiekvienų metų rekonstrukcijos A1 Vilniaus - Kauno ruože, atnaujintame kelyje galima vis lėčiau (70-80 km/h greičiu) važiuoti...

    Komentuoti:


  • groundzer
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    /\ Yra reikalingesnių kelių.
    Geriau už tuos 60 mln. Lt padarytų normalią autostradą tarp Vilniaus ir Kauno
    Tai kad Vilniaus-Kauno autostradai nemazai demesio buvo skirta. Kiek jau kelio ruozo atnaujinta, irengtos uztvaros zverims, yra net pora vairuotoju informavymo svieslenciu. Reikia nepamirsti ir kito ruozo, nuo Kauno. Juk sis ruozas irgi kencia nemaza masinu srauta. Nors tiesa sakant ir Kauno-Vilniaus autostradoje dar reikia daug ka atlikti ir tobulinti.

    Komentuoti:

Working...
X