Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Kaunas - Kryžkalnis - Klaipėda

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Tam ir yra ta papildoma juosta, kad sugedusios transporto priemonės nestovėtų važiuojamojoje dalyje. Viadukų ties kiekvienu kaimu nepristatyti, o žmogus vis tiek eis ten kur jam reikia, nevaikščios keliasdešimt km. aplinkui. Taip, kad padėti gali nebent tvoros. Žuvusiųjų skaičius pagrinde yra dėl greičio viršijimo, po to eina alkoholis ir pėsčiųjų neatsargumas. Būtent neatsargumas, ypač, kai girti eina kur papuola net nesidairydami...
    Kodėl būtent tvoras, o ne viadukus reikia statyti? O apie pėsčiuosius išvis nereikia galvoti? Jei Morta nuotraukoje užfiksuotas dviratininkas, bandantis kirsti kelią, vadinasi, toje vietoje tam tikras pėsčiųjų srautas yra, ir reikia suteikti jiems galimybę saugiai kirsti magistralę. Kas žino, gal tam dviratininkui ir kai kuriems jo kaimynams artimiausias kioskas yra kitoje A1 pusėje, o aplink kelių km spinduliu jokio kito viaduko nėra?

    O pastatyti pėsčiųjų viaduką nėra taip jau brangu, čia tik pas mus įprasta viską statyti prabangiai.

    Komentuoti:


  • Čikupakas
    replied
    Parašė nepolitikas Rodyti pranešimą
    ??? kiekvienoj pakelės kavinėj ir degalinėse tualetai yra, reikia tik turėti kultūros ir nemy_ti bele kur
    Tiktai yra tokia viena problemėlė - degalinėse ir kavinėse ant tualetų durų dažnai būna užrašyta "tik degalinės/kavinės pirkėjams", o raktas pas atsakingą žmogų.
    A1 keletas naujų wc tikrai nepatrukdytų.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
    Nuo Kauno iki Kryžkalnio (gal ir iki Klaipėdos) nėra WC.
    Aukščiausioje magistralės vietoje yra WC, netgi labai prabangus sakyčiau.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė John
    Ė, Morta, a tai ką tau trugda ka žmuogus sustuoja? A koks tava reikals? Nu gal jam reikėja sustot. Ka čia daba stukalini?



    Šiaip jo, tokių vaizdelių matosi daug. O kur dar grybų/uogų prekeiviai arba šalikele važiuojantys dviratininkai. Baisiausia tai, kad policija visiškai abejinga tokiems pažeidimams. Dar drįsčiau teigti, kad tokių vaizdelių dažnumas A1 ir A2 tiesiogiai koreliuoja su keliuose žuvusių žmonių skaičiumi 1mln. gyventojų. Kitaip tariant, tai bendras mūsų vairavimo ir KET laikymosi kultūros atspindys.
    Tam ir yra ta papildoma juosta, kad sugedusios transporto priemonės nestovėtų važiuojamojoje dalyje. Viadukų ties kiekvienu kaimu nepristatyti, o žmogus vis tiek eis ten kur jam reikia, nevaikščios keliasdešimt km. aplinkui. Taip, kad padėti gali nebent tvoros. Žuvusiųjų skaičius pagrinde yra dėl greičio viršijimo, po to eina alkoholis ir pėsčiųjų neatsargumas. Būtent neatsargumas, ypač, kai girti eina kur papuola net nesidairydami...

    Komentuoti:


  • nepolitikas
    replied
    Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
    Nuo Kauno iki Kryžkalnio (gal ir iki Klaipėdos) nėra WC.
    ??? kiekvienoj pakelės kavinėj ir degalinėse tualetai yra, reikia tik turėti kultūros ir nemy_ti bele kur

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Parašė disident Rodyti pranešimą
    ..Taip pat ir pakelės sustojimo aikštelių mažoka.
    Nuo Kauno iki Kryžkalnio (gal ir iki Klaipėdos) nėra WC.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė disident Rodyti pranešimą
    Kaltas šiuo atveju ne dviratininkas, o kelių direkcija, nepamenu, kad arti būtų viadukas.. Taigi, ta mūsų automagistralės koncepcija labai abejotina - mažai tunelių ir viadukų dvikojams ir keturkojams žvėrims. Taip pat ir pakelės sustojimo aikštelių mažoka.
    Tai aišku visada kalta aplinka (visi aplinkiniai), bet tik ne mes patys. Gal galite nurodyti kuriose "ne mūsų" automagistralėse statomi viadukai pavieniams dviratininkams viduryje laukų ar miškų. Kelių direkcijos kaltė yra nebent tik todėl, kad tas ruožas nėra aptvertas tvora.

    P.S. už 120 metrų nuo tos vietos, matomos nuotraukoje, po automagistrale praeina berods žvyrkelis.

    O dėl sustojimo aikštelių, tai jų atsirastu daugiau, jei tik būtų poreikis. Kažkaip nepamenu jog esančios aikštelės būtų sausakimšos nuo automobilių ar sunkvežimių.

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
    Va, kokių kliūčių buna "Automagistralėje":

    Atvaizdas


    Prie kavinės „170,6 km“, greičių apribojimų čia nėra.
    Kaltas šiuo atveju ne dviratininkas, o kelių direkcija, nepamenu, kad arti būtų viadukas.. Taigi, ta mūsų automagistralės koncepcija labai abejotina - mažai tunelių ir viadukų dvikojams ir keturkojams žvėrims. Taip pat ir pakelės sustojimo aikštelių mažoka.

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Kaip tai nėra apribojimų? Juk 130 km/h maksimalus leistinas greitis
    Taip, 130+tolerancija, kaip atrodytu faršas ant metalolaužo po susidurimo... ?

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
    Va, kokių kliūčių buna "Automagistralėje":

    Atvaizdas


    Prie kavinės „170,6 km“, greičių apribojimų čia nėra.
    Kaip tai nėra apribojimų? Juk 130 km/h maksimalus leistinas greitis

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Parašė John
    ...Baisiausia tai, kad policija visiškai abejinga tokiems pažeidimams...
    Todel kad jų požiūris irgi toks: "...a tai ką tau trugda ka žmuogus sustuoja? A koks tava reikals? Nu gal jam reikėja sustot, Ka čia daba stukalini?..."

    O kur dar grybų/uogų prekeiviai.
    Nufotkinsiu ir grybus.... ne sezonas dar...

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Dar vienas "ožys" be jokių signalų:



    Autobahn "Via Baltic"... kabutėse...

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Dar viena kliūtis, iškart po ženklo "Atsargiai! Ožiai", vienas jų atstovas:



    Dubisos slėnis. Kryptis į Klaipėdą.

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Va, kokių kliūčių buna "Automagistralėje":



    Prie kavinės „170,6 km“, greičių apribojimų čia nėra.

    Komentuoti:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Automagistralė atkirstų nuo žemių

    Dar viena pavyzdys, kuriame susikirto eismo dalyvių ir ūkininkų interesai A1 kelyje. Keista, kad iki šiol tokios Lietuvos magistralių probleminės vietos nebuvo sprendžiamos (pvz. už ES lėšas statomi viadukai), apsiribojant kelių dangų stiprinimu ir pan.:

    Automagistralė atkirstų nuo žemių

    Jei būtų panaikinta apsisukti automagistralėje skirta vieta, daugeliui tektų atsisakyti ūkininkavimo.

    Paliepių seniūnijos Sujainių kaimo (Raseinių r.) ūkininkai sunerimo, kai seniūnė Virginija Kiaušienė jiems pranešė, kad šį pavasarį numatyta panaikinti apsisukti skirtą vietą automagistralės Vilnius–Klaipėda 183-iame (nuo Klaipėdos pusės – 127-ame) kilometre ties Sujainių kaimu.

    Gyventojai tikina, kad jiems tai – tiesiog katastrofa, nes už automagistralės yra net 76 seniūnijos gyventojų žemės, kurių bendras plotas sudaro gerokai per 400 ha.

    Bloga žinia

    Pasėlių deklaravimo duomenimis, toje kadastrinėje vietovėje savo pasėlius yra deklaravę 49 Sujainių kaimo žemdirbiai. Dar apie 10 ūkininkų yra iš gretimo Gervinės kaimo. Be to, ta apsisukti skirta vieta naudojasi Lakštučių kaimo gyventojai ir kt. Kitoje automagistralės pusėje yra ir sujainiškių bei gretimų kaimų miškai.

    Ūkininkų sąjungos Raseinių skyriaus pirmininkas Eugenijus Jasiulis sako, kad, panaikinus minėtą apvažiavimą, dalis jų seniūnijos teritorijos būtų padalyta į „šiapus“ ir „anapus“ magistralės, o norėdamos susitikti tos „pusės“ turėtų sukarti ilgą kelią per Viduklės ar Raseinių viadukus, kurie yra gana toli nuo Sujainių. Ūkininkams tektų įveikti apie 30 km papildomo kelio.

    Paliepių seniūnijos seniūnės pavaduotoja Remigija Skrodenienė šią mintį tęsia: „Na, tarkime, ūkininkas, kuris neskaičiuoja nei degalų, nei laiko, į savo laukus brazda per arčiausiai esantį Viduklės viaduką. Bet ar tie saugaus eismo sergėtojai bent matė, kokiu keliu toliau ūkininkui tektų važiuoti į savo laukus? Tai yra siaurutis miško keliukas pro Paupį, kuriame dvi transporto priemonės niekaip neprasilenktų. Jei tektų prasilenkti, tarkime, kombainui ar traktoriui, reikėtų dviejų eismo reguliuotojų abiejuose to keliuko galuose.“

    Bet netgi ne kilometrai, kurie šiuo metu kone kasdien „brangsta“, šioje situacijoje būtų didžiausia bėda. Blogiausia tai, kad Kelių eismo taisyklės draudžia žemės ūkio mašinoms važiuoti automagistrale, jų įvažiavimas į automagistralę jau gali būti fiksuojamas kaip saugaus eismo pažeidimas.

    Ūkininkų sąjungos vadovas Eugenijus sako, kad jokių kitų privažiavimo kelių į ūkininkų laukus tiesiog nėra, išskyrus tą vienintelę vietą apsisukti ties Sujainiais, kurią ketinama panaikinti.

    Renka parašus

    Nepavydėtinoje padėtyje atsidūrė ir gyvulių augintojai, kurių pievos bei ganyklos yra už automagistralės. Ganiavos metu prie karvių per dieną tenka sukarti 2–3 kartus. Reikia ne tik pašerti ar pagirdyti gyvulius, bet ir karves pamelžti. Galvijų augintojai sako, kad jei ganyklas pasiekti jiems būtų leista tik per Viduklės ar Raseinių viadukus, tektų atsisakyti tokio ūkininkavimo, nes dėl šiandien smarkiai padidėjusių degalų kainų toks ūkininkavimas būtų ne tik nuostolingas, bet ir pražūtingas. O ir laiko žemdirbys neturi tiek, kad galėtų tuščiai šitiek kilometrų minti. Ūkininkai guodžiasi, kad kitapus automagistralės esančios jų žemės prarastų ir savo prekinę vertę, nes be privažiavimo jų niekas nė nepirktų.

    Todėl Sujainių žmonės parašė kolektyvinį laišką savo rajono vadovams, aplinkos ir susisiekimo ministrams, kreipėsi į savo išrinktą Seimo narį Edmundą Jonyną. Laišką pasirašė per 600 ūkininkų. Šiuo laišku žmonės prašo nenaikinti dabartinės apsisukti skirtos vietos automagistralėje, kol nebus pastatytas viadukas ties Sujainiais. Ūkininkai žino, kad tokį projektą rengiamasi įgyvendinti 2012– 2013 m.

    Tunelis per mažas

    Tiesa, palei Upę po tiltu yra įrengtas požeminis išvažiavimas, kuriuo galima patekti į kitą automagistralės pusę. Bet juo galima važiuoti tik dviračiu ar lengvuoju automobiliu, šiuolaikinei žemės ūkio technikai šis tunelis yra per žemas, jo aukštis – tik 2,5 metro.

    Gyvenvietės ūkininkams dėl susidariusios situacijos apmaudu dar ir todėl, kad apie laukiančius nepatogumus jie sužinojo tik dabar. Rajono valdžia – irgi. O tik pernai ji išasfaltavo kelio atkarpą nuo gyvenvietės iki automagistralės. Išasfaltavo kaip tik ūkininkų patogumui, kad mažiau būtų laužoma technika.

    Ūkininkai išgirdo ir dar vieną naujieną – šį pavasarį automagistralė ties nuvažiavimu į Sujainius bus aptverta tinklo tvora. Girdi, saugumui užtikrinti. Bet ūkininkai teigia, kad toks atsargumas niekuo nepagrįstas, nes dėl to, kad jie naudojasi šiuo apsisukimu, čia nėra buvę jokio eismo įvykio, netgi nėra susidariusi avarinė situacija.

    Aistras dar labiau įkaitino viešoje erdvėje pasirodžiusi informacija, kad maždaug už 300 metrų nuo dabar esančio apsisukimo po automagistrale planuojama įrengti požeminį išvažiavimą. „Kuriems galams jį rengti, jei nei kombainu, nei kita stambesne technika tuo tuneliu nepralįsi?“– klausia ūkininkai.

    Kaimiečiai neatmeta galimybės, kad jei į jų pageidavimus nebus atsižvelgta, jie organizuos piketus ir kitokias protesto akcijas, nes jie yra įvaryti į kampą: jei laukai taps nebepasiekiami, jie turės atsisakyti ir ūkininkavimo. Ir netgi ima įtarinėti, jog galbūt kas nors kaip tik to ir siekia, nes tuomet labai pigiai nupirktų jų žemes.

    Egidijus Skrodenis, Lietuvos automobilių kelių direkcijos Eismo saugumo skyriaus vedėjas

    Žemdirbių pageidavimu paliekame viską taip, kaip buvo iki šiol, jie ir toliau galės apsisukti įprastinėje vietoje. Tikrai niekam nenorime pakenkti ar kaitinti aistrų, o ypač dabar, artėjant sėjos metui, kai ūkininkams reikės daug važinėti. Tačiau yra ir kiti eismo dalyviai, kurie pyksta dėl greičio ribojimo šiame ruože.

    O abiem šalims įtikti, kaip žinote, nėra paprasta. Todėl šiuo metu aiškinamės, kiek eismo dalyvių naudojasi tuo apsisukimu ir kt. Tikime, jog čia pastatysime viaduką ir tuomet problemos neliks. Tada visiems bus saugiau, žemės ūkio technikai visai nebereikės įvažiuoti į automagistralę. O kol kas viskas lieka taip, kaip buvę.


    info: http://verslas.delfi.lt/country/auto....d?id=42897387

    Kiek teko pastebėti, toje pat magistralės vietoje, keli km arčiau Kauno, yra pora km atkarpa, kur t.p. ribojamas (bent jau vasaros sezono metu) greitis, greičiausiai, dėl magistrale šmirinėjančių pėsčiųjų...

    Komentuoti:


  • enjojk
    replied


    Nuotraukos fotografuotos šio mėnesio 12 dieną, kai visą kelią snigo, o kelio sąlygos buvo... na patys pamatysit.

    1. Įvažiuojam į A1 ties Kryžkalniu


    2.


    3.Šilalės rajonui priklausanti kelio dalis tikrai gerai nuvalyta ir kokybiška


    4.


    5.


    6.


    7.


    8.Baigėsi Šilalės rajonas


    9.


    10. Kažkur ties Endriejavu


    11.Tiltas per Miniją


    12.


    13.


    14.


    15. Ties Dauparais


    16. Matome patikrinimo postą


    17. Kažkaip paklydęs sunkvežimis


    18.


    19.


    20. Žiede


    21. Klaipėda, Šilutės plentas

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė oranger Rodyti pranešimą
    Patikrinimo vengiantys turi būti traktuojami kaip kontrabandininkai, o jų "fūros" konfiskuojamos. Viskas paprasta.
    Pritariu.

    Komentuoti:


  • Pupsis
    replied
    oranger - pilnai tau pritariu.

    Komentuoti:


  • oranger
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Pastačius postą:

    Kelininkai stabdo vilkikų vairuotojų savivalę

    http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...vivale-504758/
    Patikrinimo vengiantys turi būti traktuojami kaip kontrabandininkai, o jų "fūros" konfiskuojamos. Viskas paprasta.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    www.maps.lt palydovinės nuotraukos paskutinį kartą atnaujintos prieš maždaug 4-5 metus, jei ne daugiau. Gal dabar ten situacija pasikeitus?

    Komentuoti:

Working...
X