Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A1] Kaunas - Kryžkalnis - Klaipėda
Collapse
X
-
A1 tarp Sausinės ir Giraitės pradėjo smaigstyti kelio ženklų stulpus. Kažkur mačiau, kad ruošiasi naujinti kelio dangą Klaipėdos?? kryptymi..
- 1 patinka
-
Puikiai atsimenu, kai statė Giraitės viaduką, ir pompastiškai atidarinėjant, Skuodis, paklaustas, kodėl darant tokios apimties darbus, nebuvo pakeista asfalto danga, numykė, kad deja, dangai neliko pinigėlių, teks palaukti geresnių laikų.
Beje, čia dažnai minima, kad rekonstruojant kelią, atliekamas auditas, ir dėl to, pvz. atsiranda kelio ženklai, kur anksčiau jų nebuvo, nors greitis leidžiamas buvo didesnis.
Klausimas žinovams: kaip priduodamas toks projektas kaip prie Giraitės, kur važiuojant antra juosta, ir kairėje užvažiavus ant priasfaltuotos juostos, mašiną realiai jaučiamai tampo dėl nelygumų. O greitis ten 130 km/h...
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimąNa didesnės nesamonės, kaip gruntiniai pagalbiniai keliai prie autostrados is nesugalvosi. Vasarą važiavom link Lenkijos, tai buvo labai smagu važiuoti dulkėse, kurias kelia tuo lygiagrečiai autostrados nutiestu pagalbiniu žvyrkeliu 100km/h važiuojantis automobilis.
Nelabai įsivaizduoju, kad ten kas lakstytų 100km/h, ar bent 50km/h jei būtų žvyro danga
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Ne į niekur, o į sklypus. Beje apsukus kamerą 180 laipsnių pasimatytų kad labai aktyviai naudojami šie jungiamieji keliai.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Na didesnės nesamonės, kaip gruntiniai pagalbiniai keliai prie autostrados is nesugalvosi. Vasarą važiavom link Lenkijos, tai buvo labai smagu važiuoti dulkėse, kurias kelia tuo lygiagrečiai autostrados nutiestu pagalbiniu žvyrkeliu 100km/h važiuojantis automobilis.
Parašė strongiukas Rodyti pranešimą
Reikėjo privažiavimo į sklypus? tose atkarpose manau būtų pilnai užtekę žvyro dangosPaskutinis taisė Nitro; 2025.04.24, 08:11.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Ne į niekur, o į sklypus. Beje apsukus kamerą 180 laipsnių pasimatytų kad labai aktyviai naudojami šie jungiamieji keliai.mačiau TV laida "Gazas Dugnas" dažnai ten išbando mašinas 0-100km/h, ar 100-0km/h. Dar grybautojai naudoja šitas atkarpas nuo viaduko.
Nesuprantu, kam reikėjo daryti 2 atkarpas po beveik kilometrą asfalto. Perspektyva? Na jei ta perspektyva būtų buvus 2-3 metai, tai gal ir OK, bet dabar tai perspektyvų nesimato 10 metų i priekį.
Dabar stovi nenaudojama beveik 2km asfalto.
Reikėjo privažiavimo į sklypus? tose atkarpose manau būtų pilnai užtekę žvyro dangos
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą"Via Lietuva" įdėjo gražią autostrados nuotrauką su jungiamaisiais keliais vedančiais į niekur.
Panašu į A1, bet neatpažįstu vietos.[/URL]
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Nuotrauka A1 link Klaipėdos už Giraitės. Gerai, kad nesimato nuotraukoje kokia baisios būklės danga pagrindiniame kelyje.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
"Via Lietuva" įdėjo gražią autostrados nuotrauką su jungiamaisiais keliais vedančiais į niekur.
Panašu į A1, bet neatpažįstu vietos.
Gal Lietuvos kelių žinovai atspės, kurioje vietoje buvo fotografuota
https://vialietuva.lt/naujienos/via-...-demiu-skaiciu
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Nenurodyta vieta ir projekto pavadinimas.
Reikėjo šiek tiek panagrinėti brėžinį, kol buvo surastas raktinis žodis "Industrijos Parko g." esanti kitapus autostrados A1 ties Sitkūnais.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Pagal projektinius pasiūlymus bus rekonstruojamas taip pat kaip ir tiltas per Nerį – griaunamas ir statomas iš naujo. Griovimas vyktų naktimis, o eismas nukreipiamas laikinuoju keliu su žvyro danga.
Komentuoti:
-
Pagal straipsnį manau, kad kalba apie senajį Sitkūnų viaduką ties Dojumi. Nes straipsno gale parašyta "2022 metų duomenimis, viaduku per parą pravažiuodavo vidutiniškai apie 470 transporto priemonių". Per viadukų einattį nuo Panevėžio per valandą jaučiu panašiai mašinų pravažiuoja.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Šiaip logiška, kad senesnis Sitkūnų viadukas turėtų sulaukti remonto, nes spėju nieks neremontavo jo, net kai statė A1/A8 sankryžą.
Idealu būtų jei į remontą įtrauktų Sitkūnų stotelių iškėlimą iš autostrados, nes jos įrengtos per toli greitėjimo juostoje, kosmetiniai patobulinimai (nedidelis fizinis barjeras) kaip Sausinės sustojime link Kauno, nesigauna.
Visada mačiau, kad Sitkūnų sustojimą reiktų įrengti sankryžos jungiamuosiuose keliuose, suformuojant žiedą ties pagr. įvažiavimu į Sitkūnų gyvenvietę. Pati sankryža leidžia tokį variantą įgyvendinti santykinai nebrangiai, kainuotų tik stotelių įvažos ir žiedas.Paskutinis taisė PoDV; 2024.09.30, 18:26.
Komentuoti:
-
Iš straipsnio neaišku, kuris Sitkūnų viadukas bus rekonstruojamas - esantis sankryžoje su A8 "Via Baltica" link Panevėžio ar vietinės reikšmės viadukas į Sitkūnų gyvenvietę.
Tačiau paskaičius iki galo apie eismo intensyvumą panašu, jog tai antras variantas.
LRT.lt 2024.09.30
Planuojama rekonstruoti viaduką prie Sitkūnų
Valstybės valdoma bendrovė „Via Lietuva“ planuoja rekonstruoti 91 metro ilgio avarinės būklės nesaugų viaduką prie Sitkūnų Kauno rajone, automagistralėje Vilnius–Klaipėda.
„Via Lietuvos“ atstovės Jolitos Orentaitės teigimu, kad darbai artimiausiu metu nebus pradėti, o jų pradžia paaiškės sužinojus kitų metų finansavimo galimybes. (...)
Skelbiama, kad rekonstrukcijos metu dalis viaduko gali būti uždaryta, laikinai bus ribojamas eismas.
2022 metų duomenimis, viaduku per parą pravažiuodavo vidutiniškai apie 470 transporto priemonių.
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...lnius-klaipeda
Komentuoti:
-
A5 temoje diskusijos apie triukšmo sienutės ir jų spalvas.
Prie Jakų netoli Klaipėdos kažkas atkreipė dėmesį į sienutės spalvas, tai spėjo kažkas nudažyt trispalvę.
Iki 2022 m. neteko pastebėti tokių piešinių, tai spėju susiję su naujausiais geopolitiniais įvykiais. Pagal Google Street view istorinius vaizdus piešinys atsirado kažkur tarp 2022 m. ir 2023 m. Pati sienutė įrengta iš vis gal 2010 ar 2011 m., dėl to niekas taip ir daugiau neatkreipė dėmesio į sienutės spalvas. Net man nelabai kažkokių asociacijų kildavo, nebent "mėlyna = jūra". Jei šiandien įrenginėtų tokiom spalvom gal labiau atkreiptų publiką dėmesį.
https://maps.app.goo.gl/DquipYJR3NBCAgZL7Paskutinis taisė PoDV; 2024.09.18, 22:48.
Komentuoti:
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Įdomu, kad pirmame ruože darbai jau visai į pabaigą. Atitvarai pastatyti, šiandien jau Kelių priežiūra piešė linijas...
Išskyrus, kad darbai buvo vykdomi vasaros sezono įkarštyje, nėra priekaištų dėl stojančių darbų, viskas po truputį vyksta, eismas organizuojamas siauromis 4 juostomis, civilizuotai atskirti priešpriešiniai srautai.
Patiko, kad ruožas netgi buvo patobulintas, stotelėse (Sausinės ir Muniškių) įrengtas fizinis trinkelių ir bordiūrų barjeras, priartinantis prie autostradai labiau tinkamo stotelės standarto. Iš kitos pusės, šiek tiek abejoju ar buvo tiesiami pėsčiųjų takai link tų stotelių, nes reikalingos papildomos lėšos.
Lieka įdomu ar ir kitoje pusėje kada nors tvarkant kelią nebus padaryta tas pats, nors ten ženklinimas kitoks (viena stora A juostos linija), kai Kauno kryptimi buvo matyt iš senų laikų likęs ženklinimas (galima pažiūrėt 1996-1999 Ortofoto), kur stotelė buvo atskirta dvejomis storomis linijomis. Sitkūnų sustojimas Klaipėdos kryptimi net perasfaltavus neturi fizinio atskyrimo, bet gal ten pati stotelė yra per siaura arba nesaugi tokiai infrastruktūrai, pvz. per toli greitėjimo juostoje, nors labai seni ortofoto rodo, kad stotelė buvo atskirta dviguba linija, o po vėlesnių perasfaltavimų tik viena linija.
Iš kitos pusės, buvo panaikintas Gailiušų sustojimas Klaipėdos kryptimi (tarp Sitkūnų ir Babtų), kuris neturi jokios bent kiek tinkamos autostradai infrastruktūros, stotelė liko tik Kauno kryptimi. Nenustebčiau, kad Gailiušų sustojimas autostradoje gali būti panaikintas iš vis. Tai yra atoki vietovė, pritarčiau, kad VT verčiau būtų organizuojamas Muniškių-Stabaunyčiaus-Babtų trasoje.
Dar Al1 kažkada minėjo, kad nieks Kaunas-Klaipėda stotelių neiškeldinės kaip Kaunas-Vilnius, gal turėjo inside'o nežinau, bet sutinku, kad VT keliavimas tampa apsunkinamas kai stoteles iškelia ir reikia sukinėtis. Pats dažnai važinėjau Vilnius-Kaunas autobusu tai tie užsukimai į Elektrėnus ar Rumšiškės tikrai nepatogūs, geriau stotelės tokiu atveju būtų įrengiamos parareliai autostrados einančiuose jungiamuosiuose keliuose arba autostradoje, bet fiziškai atskirtose stotelėse.Paskutinis taisė PoDV; 2024.08.04, 20:29.
Komentuoti:
-
Automagistralėje tarp Vilniaus ir Klaipėdos laukia nepatogumai – netrukus prasidės kelio darbai
Remonto ir kelio atnaujinimo darbus šiais metais planuojama vykdyti septyniuose automagistralės Vilnius–Kaunas–Klaipėda ruožuose, kurių bendras ilgis sudaro beveik 23 km. Planuojama, kad kovo pabaigoje–balandžio pradžioje darbai prasidės šešiuose automagistralės ruožuose, o vasaros pradžioje – dar viename.
Važiuojant iš pajūrio Vilniaus link, paprastojo remonto darbai vyks ruože nuo Paparčių iki Sausinės (107,254–108,66 km ir 108,71–111,614 km (kilometrai nurodyti nuo Vilniaus).
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Foto 2023.08
Paupio sankryža (180 km) su keliu RK3215 Raseiniai-Paupys-Eržvilkas
Komentuoti:
-
Būdavo smagu sustot rytiniam vasaros piknikui iš Vilniaus ar Kauno pakeliui į Klaipėdą - prie Gynėvės. Ten motelis "Pastogė", gražios pavėsinės, kuriom leisdavo naudotis ir padorus WC. Kiek suprantu, ten viskas bankrutavę, ir į teritoriją neįeisi. Aišku, CircleK ir kitos degalinės nukonkuravo daugumą tokių sustojimo vietų. Nors teoriškai sugalvojus konversijos planą, būtų smagu, kad būtų - vieta graži.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Kalbi apie circle k kryžkalniį?
Aš kaip tik galvojau, kad čia kalba apie mažas polsio aikšteles be pastatų, kurių yra memažai.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: