Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Kaunas - Kryžkalnis - Klaipėda

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Fulgur
    replied
    Kelio remontų ženklinimas A1 išlieka tragiškas.

    Bet kaip prižymėta betko - ir girdime dažnai per žinias "A1 nutiko nelaimė". Kur gi nenutiks su tokiais remontais ir jų žymėtojais. Įdomu kas per dvejetukininkai projektuotojai suderina laikinas eismo schemas.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    o kodėl tvorelių reikia tik miškinguose rajonuose? Ar galvoji, kad žvėrys kaip pasakose gyvena tik miškuose? Dažniausi susidūrimai yra su stirnom, elniais, briedžiais. Stirnos dažniausiai maitinasi ūkininkų laukuose, tad tvoros ir žalieji tiltai reikalingi.
    Viskas ok, padaro tegul tyrimus kur reikalingos perėjimo vietos (ekodukai). Yra migraciniai maršrutai, žinoti kaip autostrada prisidėjo prie faunos elgesio pokyčių ir daugmaž sukurti kompromisines geriausias sąlygas.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Raseinių rajonas nėra labai miškingas gal tokio dramatiško poreikio tvorelėms ar juolabiau gyvūnų perėjimo vietoms mažiau. Svarbu kelias bus labiau izoliuotas tai kaip priklauso autostradai...

    Aktualiausia vieta dėl gyvūnų perėjimo vietų, man atrodo, Rietavo miškai. Ten manau reikėtų poros ekodukų. Gal dar Dubysos ir Nevėžio slėniai.
    o kodėl tvorelių reikia tik miškinguose rajonuose? Ar galvoji, kad žvėrys kaip pasakose gyvena tik miškuose? Dažniausi susidūrimai yra su stirnom, elniais, briedžiais. Stirnos dažniausiai maitinasi ūkininkų laukuose, tad tvoros ir žalieji tiltai reikalingi.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Stato daug tvoros A1 kelyje. Gal kas gali pasidalinti skaičiais?

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    A1 ne kartą teko susidurti su situacija kai per kelią bėgo stirnos, elnias. Ir visa tai buvo ruožuose, kurie turėjo tvoras nuo gyvūnų.
    Raseinių rajonas nėra labai miškingas gal tokio dramatiško poreikio tvorelėms ar juolabiau gyvūnų perėjimo vietoms mažiau. Svarbu kelias bus labiau izoliuotas tai kaip priklauso autostradai...

    Aktualiausia vieta dėl gyvūnų perėjimo vietų, man atrodo, Rietavo miškai. Ten manau reikėtų poros ekodukų. Gal dar Dubysos ir Nevėžio slėniai.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Vilnius-Panevėžys berods visur jau yra tvoros nuo gyvūnų.

    Labai stebina didžiulė atkarpa tarp Kauno ir Klaipėdos be tvorelių būtent ties Raseiniais ir Kryžkalniu. Norisi tikėtis, visa atkarpa bus su tvorelėm nuo gyvūnų. Ilgiau nei dešimtmetį tvorelės baigėsi kažkur už Ariogalos, ir nuo Klaipėdos pusės tvorelės prasidėjo kažkur ties Šilale.
    Vien tvorų nepakanka. Reikia ir žaliųjų tiltų, požeminių pralaidų tiems gyvūnams praeiti. Pas mus tik aptveriama, bet didelis klausimas ar sprendžiama kaip gyvūnai migruos iš vienos kelio pusės į kitą, nes kažkokių statybų apart tvorų tvėrimo nevyksta. Užtenka pažiūrėti kiek naujai tiesiamuose AM ruožuose statoma atitinkamų statinių, tai akivaizdu, kad ne viskas tvoromis pasibaigia.
    A1 ne kartą teko susidurti su situacija kai per kelią bėgo stirnos, elnias. Ir visa tai buvo ruožuose, kurie turėjo tvoras nuo gyvūnų.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą
    Ties Ariogala ir Raseiniais kažkur ~ 30km ruože įrenginėjama apsauginė tvora nuo gyvūnų abejose kelio pusėse.

    Kamščių eilinę darbo dieną visame ruože nuo Kauno iki Klaipėdos nebuvo.
    Vilnius-Panevėžys berods visur jau yra tvoros nuo gyvūnų.

    Labai stebina didžiulė atkarpa tarp Kauno ir Klaipėdos be tvorelių būtent ties Raseiniais ir Kryžkalniu. Norisi tikėtis, visa atkarpa bus su tvorelėm nuo gyvūnų. Ilgiau nei dešimtmetį tvorelės baigėsi kažkur už Ariogalos, ir nuo Klaipėdos pusės tvorelės prasidėjo kažkur ties Šilale.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Ties Ariogala ir Raseiniais kažkur ~ 30km ruože įrenginėjama apsauginė tvora nuo gyvūnų abejose kelio pusėse.

    Kamščių eilinę darbo dieną visame ruože nuo Kauno iki Klaipėdos nebuvo.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Foto 2025.11.01
    Šeštadienį dar vienas kamštis buvo ir ties Babtais














    Susiaurėjimas - gal 20 -30 metrų atkarpoje, o kamštis vos ne pora kilometrų


    Nusukame į Vilkiją.
    Vis dėlto net ir per kamščius važiavimas turbūt buvo greitesnis nei per Raudondvarį


    Įdienojus A1 kelyje buvo kamštis Klaipėdos kryptimi iki Cinkiškių ir toliau - turbūt dėl kokios avarijos ar Gėluvos (Ariogalos) viaduko rekonstrukcijos.
    Paskutinis taisė Romas; 2025.11.03, 23:41.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Tarp Kumpių (Užliedžių) viaduko ir Sausinės / Muniškių
    Foto 2025.11.01


    Dešinėje - neseniai rekonstruotas "jungiamsis kelias" į niekur


    Ta pati vieta įspūdingai atrodo iš oro


    Pervažiavimas į kitą pusę






    Grįžimas į savo juostą


    Apribojimų ir kamščių pabaiga
    Paskutinis taisė Romas; 2025.11.03, 22:49. Priežastis: Nuotraukų rodymas

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Tarp IX forto (Sargėnų) ir Kumpių (Užliedžių) viaduko
    Foto 2025.11.01




    Kaip vėliau išaiškėjo, eismas kairiąja juosta vyko žymiai greičiau.
    Buvo minčių pasukti į tą juostą, tačiau grūstyje ir buvo per trumpas atstumas persirikiavimui




    Kitoje pusėje greičiai didesni abiem kryptimis


    Autobusas bando "gudrauti" - nusuka per Kumpių kaimo ofisyną




    Autobusas nuvažiavo greičiau, bet užstrigo grįždamas iš žiedo į autostradą. Sutaupė gal minutę


    Gudrauti važiuodamos per Kumpių kaimo ofisyną bandė ir keliso "fūros"


    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Susiaurinta A1 atkarpa Kumpiai - Sausinė (103,28 - 108.906 km)

    https://eismoinfo.lt/#!/

    Foto 2025.11.01
    Kamštis iki Sargėnų (IX forto) mazgo








    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    A1 tarp Sausinės ir Giraitės pradėjo smaigstyti kelio ženklų stulpus. Kažkur mačiau, kad ruošiasi naujinti kelio dangą Klaipėdos?? kryptymi..

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Puikiai atsimenu, kai statė Giraitės viaduką, ir pompastiškai atidarinėjant, Skuodis, paklaustas, kodėl darant tokios apimties darbus, nebuvo pakeista asfalto danga, numykė, kad deja, dangai neliko pinigėlių, teks palaukti geresnių laikų.

    Beje, čia dažnai minima, kad rekonstruojant kelią, atliekamas auditas, ir dėl to, pvz. atsiranda kelio ženklai, kur anksčiau jų nebuvo, nors greitis leidžiamas buvo didesnis.

    Klausimas žinovams: kaip priduodamas toks projektas kaip prie Giraitės, kur važiuojant antra juosta, ir kairėje užvažiavus ant priasfaltuotos juostos, mašiną realiai jaučiamai tampo dėl nelygumų. O greitis ten 130 km/h...

    Komentuoti:


  • strongiukas
    replied
    Parašė Nitro Rodyti pranešimą
    Na didesnės nesamonės, kaip gruntiniai pagalbiniai keliai prie autostrados is nesugalvosi. Vasarą važiavom link Lenkijos, tai buvo labai smagu važiuoti dulkėse, kurias kelia tuo lygiagrečiai autostrados nutiestu pagalbiniu žvyrkeliu 100km/h važiuojantis automobilis.


    Taip, ir man teko. Tik gal nelyginkime pagalbinio kelio, kuris atlieka susisiekimo funkciją, kuris sujungia pilnavertiškus 2 taškus, su 1km atkarpomis, kurios baigiasi "tupiku" į mišką, kur palikti privaziavimai tik į kelis sklypus, tam, kad traktorius galėtų privažiuoti laukų suarti.
    Nelabai įsivaizduoju, kad ten kas lakstytų 100km/h, ar bent 50km/h jei būtų žvyro danga

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Ne į niekur, o į sklypus. Beje apsukus kamerą 180 laipsnių pasimatytų kad labai aktyviai naudojami šie jungiamieji keliai.
    Taip į sklypus, kurie pagal Regia turi privažiavimus iš kitos sklypų pusės nuo užplanuotos Stasio Krasausko g.(išskirtas sklypas keliui). Tad kelias kaip ir į niekur ir dar su įvažomis kažkam į sklypus už ačiū... (patekimui ant viaduko šie keliukai nuo miško kažin ar "aktyviai" naudojami, reik stirnų klaust).

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Na didesnės nesamonės, kaip gruntiniai pagalbiniai keliai prie autostrados is nesugalvosi. Vasarą važiavom link Lenkijos, tai buvo labai smagu važiuoti dulkėse, kurias kelia tuo lygiagrečiai autostrados nutiestu pagalbiniu žvyrkeliu 100km/h važiuojantis automobilis.


    Parašė strongiukas Rodyti pranešimą

    Reikėjo privažiavimo į sklypus? tose atkarpose manau būtų pilnai užtekę žvyro dangos
    Paskutinis taisė Nitro; 2025.04.24, 09:11.

    Komentuoti:


  • strongiukas
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Ne į niekur, o į sklypus. Beje apsukus kamerą 180 laipsnių pasimatytų kad labai aktyviai naudojami šie jungiamieji keliai.
    Aktyviai? mačiau TV laida "Gazas Dugnas" dažnai ten išbando mašinas 0-100km/h, ar 100-0km/h. Dar grybautojai naudoja šitas atkarpas nuo viaduko.
    Nesuprantu, kam reikėjo daryti 2 atkarpas po beveik kilometrą asfalto. Perspektyva? Na jei ta perspektyva būtų buvus 2-3 metai, tai gal ir OK, bet dabar tai perspektyvų nesimato 10 metų i priekį.
    Dabar stovi nenaudojama beveik 2km asfalto.
    Reikėjo privažiavimo į sklypus? tose atkarpose manau būtų pilnai užtekę žvyro dangos

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    "Via Lietuva" įdėjo gražią autostrados nuotrauką su jungiamaisiais keliais vedančiais į niekur.
    Panašu į A1, bet neatpažįstu vietos.[/URL]
    Ne į niekur, o į sklypus. Beje apsukus kamerą 180 laipsnių pasimatytų kad labai aktyviai naudojami šie jungiamieji keliai.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Nuotrauka A1 link Klaipėdos už Giraitės. Gerai, kad nesimato nuotraukoje kokia baisios būklės danga pagrindiniame kelyje.

    Komentuoti:

Working...
X