Kelio remontų ženklinimas A1 išlieka tragiškas.
Bet kaip prižymėta betko - ir girdime dažnai per žinias "A1 nutiko nelaimė". Kur gi nenutiks su tokiais remontais ir jų žymėtojais. Įdomu kas per dvejetukininkai projektuotojai suderina laikinas eismo schemas.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A1] Kaunas - Kryžkalnis - Klaipėda
Collapse
X
-
Viskas ok, padaro tegul tyrimus kur reikalingos perėjimo vietos (ekodukai). Yra migraciniai maršrutai, žinoti kaip autostrada prisidėjo prie faunos elgesio pokyčių ir daugmaž sukurti kompromisines geriausias sąlygas.Parašė thomcius Rodyti pranešimą
o kodėl tvorelių reikia tik miškinguose rajonuose? Ar galvoji, kad žvėrys kaip pasakose gyvena tik miškuose? Dažniausi susidūrimai yra su stirnom, elniais, briedžiais. Stirnos dažniausiai maitinasi ūkininkų laukuose, tad tvoros ir žalieji tiltai reikalingi.
Komentuoti:
-
o kodėl tvorelių reikia tik miškinguose rajonuose? Ar galvoji, kad žvėrys kaip pasakose gyvena tik miškuose? Dažniausi susidūrimai yra su stirnom, elniais, briedžiais. Stirnos dažniausiai maitinasi ūkininkų laukuose, tad tvoros ir žalieji tiltai reikalingi.Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Raseinių rajonas nėra labai miškingas gal tokio dramatiško poreikio tvorelėms ar juolabiau gyvūnų perėjimo vietoms mažiau. Svarbu kelias bus labiau izoliuotas tai kaip priklauso autostradai...
Aktualiausia vieta dėl gyvūnų perėjimo vietų, man atrodo, Rietavo miškai. Ten manau reikėtų poros ekodukų. Gal dar Dubysos ir Nevėžio slėniai.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Stato daug tvoros A1 kelyje. Gal kas gali pasidalinti skaičiais?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Raseinių rajonas nėra labai miškingas gal tokio dramatiško poreikio tvorelėms ar juolabiau gyvūnų perėjimo vietoms mažiau. Svarbu kelias bus labiau izoliuotas tai kaip priklauso autostradai...Parašė sleader Rodyti pranešimąA1 ne kartą teko susidurti su situacija kai per kelią bėgo stirnos, elnias. Ir visa tai buvo ruožuose, kurie turėjo tvoras nuo gyvūnų.
Aktualiausia vieta dėl gyvūnų perėjimo vietų, man atrodo, Rietavo miškai. Ten manau reikėtų poros ekodukų. Gal dar Dubysos ir Nevėžio slėniai.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Vien tvorų nepakanka. Reikia ir žaliųjų tiltų, požeminių pralaidų tiems gyvūnams praeiti. Pas mus tik aptveriama, bet didelis klausimas ar sprendžiama kaip gyvūnai migruos iš vienos kelio pusės į kitą, nes kažkokių statybų apart tvorų tvėrimo nevyksta. Užtenka pažiūrėti kiek naujai tiesiamuose AM ruožuose statoma atitinkamų statinių, tai akivaizdu, kad ne viskas tvoromis pasibaigia.Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Vilnius-Panevėžys berods visur jau yra tvoros nuo gyvūnų.
Labai stebina didžiulė atkarpa tarp Kauno ir Klaipėdos be tvorelių būtent ties Raseiniais ir Kryžkalniu. Norisi tikėtis, visa atkarpa bus su tvorelėm nuo gyvūnų. Ilgiau nei dešimtmetį tvorelės baigėsi kažkur už Ariogalos, ir nuo Klaipėdos pusės tvorelės prasidėjo kažkur ties Šilale.
A1 ne kartą teko susidurti su situacija kai per kelią bėgo stirnos, elnias. Ir visa tai buvo ruožuose, kurie turėjo tvoras nuo gyvūnų.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Vilnius-Panevėžys berods visur jau yra tvoros nuo gyvūnų.Parašė thomcius Rodyti pranešimąTies Ariogala ir Raseiniais kažkur ~ 30km ruože įrenginėjama apsauginė tvora nuo gyvūnų abejose kelio pusėse.
Kamščių eilinę darbo dieną visame ruože nuo Kauno iki Klaipėdos nebuvo.
Labai stebina didžiulė atkarpa tarp Kauno ir Klaipėdos be tvorelių būtent ties Raseiniais ir Kryžkalniu. Norisi tikėtis, visa atkarpa bus su tvorelėm nuo gyvūnų. Ilgiau nei dešimtmetį tvorelės baigėsi kažkur už Ariogalos, ir nuo Klaipėdos pusės tvorelės prasidėjo kažkur ties Šilale.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Ties Ariogala ir Raseiniais kažkur ~ 30km ruože įrenginėjama apsauginė tvora nuo gyvūnų abejose kelio pusėse.
Kamščių eilinę darbo dieną visame ruože nuo Kauno iki Klaipėdos nebuvo.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Foto 2025.11.01
Šeštadienį dar vienas kamštis buvo ir ties Babtais







Susiaurėjimas - gal 20 -30 metrų atkarpoje, o kamštis vos ne pora kilometrų

Nusukame į Vilkiją.
Vis dėlto net ir per kamščius važiavimas turbūt buvo greitesnis nei per Raudondvarį

Įdienojus A1 kelyje buvo kamštis Klaipėdos kryptimi iki Cinkiškių ir toliau - turbūt dėl kokios avarijos ar Gėluvos (Ariogalos) viaduko rekonstrukcijos.Paskutinis taisė Romas; 2025.11.03, 23:41.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Tarp Kumpių (Užliedžių) viaduko ir Sausinės / Muniškių
Foto 2025.11.01

Dešinėje - neseniai rekonstruotas "jungiamsis kelias" į niekur

Ta pati vieta įspūdingai atrodo iš oro

Pervažiavimas į kitą pusę



Grįžimas į savo juostą

Apribojimų ir kamščių pabaiga
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tarp IX forto (Sargėnų) ir Kumpių (Užliedžių) viaduko
Foto 2025.11.01


Kaip vėliau išaiškėjo, eismas kairiąja juosta vyko žymiai greičiau.
Buvo minčių pasukti į tą juostą, tačiau grūstyje ir buvo per trumpas atstumas persirikiavimui


Kitoje pusėje greičiai didesni abiem kryptimis

Autobusas bando "gudrauti" - nusuka per Kumpių kaimo ofisyną


Autobusas nuvažiavo greičiau, bet užstrigo grįždamas iš žiedo į autostradą. Sutaupė gal minutę

Gudrauti važiuodamos per Kumpių kaimo ofisyną bandė ir keliso "fūros"

Komentuoti:
-
Susiaurinta A1 atkarpa Kumpiai - Sausinė (103,28 - 108.906 km)

https://eismoinfo.lt/#!/
Foto 2025.11.01
Kamštis iki Sargėnų (IX forto) mazgo




- 2 patinka
Komentuoti:
-
A1 tarp Sausinės ir Giraitės pradėjo smaigstyti kelio ženklų stulpus. Kažkur mačiau, kad ruošiasi naujinti kelio dangą Klaipėdos?? kryptymi..
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Puikiai atsimenu, kai statė Giraitės viaduką, ir pompastiškai atidarinėjant, Skuodis, paklaustas, kodėl darant tokios apimties darbus, nebuvo pakeista asfalto danga, numykė, kad deja, dangai neliko pinigėlių, teks palaukti geresnių laikų.
Beje, čia dažnai minima, kad rekonstruojant kelią, atliekamas auditas, ir dėl to, pvz. atsiranda kelio ženklai, kur anksčiau jų nebuvo, nors greitis leidžiamas buvo didesnis.
Klausimas žinovams: kaip priduodamas toks projektas kaip prie Giraitės, kur važiuojant antra juosta, ir kairėje užvažiavus ant priasfaltuotos juostos, mašiną realiai jaučiamai tampo dėl nelygumų. O greitis ten 130 km/h...
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Taip, ir man teko. Tik gal nelyginkime pagalbinio kelio, kuris atlieka susisiekimo funkciją, kuris sujungia pilnavertiškus 2 taškus, su 1km atkarpomis, kurios baigiasi "tupiku" į mišką, kur palikti privaziavimai tik į kelis sklypus, tam, kad traktorius galėtų privažiuoti laukų suarti.Parašė Nitro Rodyti pranešimąNa didesnės nesamonės, kaip gruntiniai pagalbiniai keliai prie autostrados is nesugalvosi. Vasarą važiavom link Lenkijos, tai buvo labai smagu važiuoti dulkėse, kurias kelia tuo lygiagrečiai autostrados nutiestu pagalbiniu žvyrkeliu 100km/h važiuojantis automobilis.
Nelabai įsivaizduoju, kad ten kas lakstytų 100km/h, ar bent 50km/h jei būtų žvyro danga
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Taip į sklypus, kurie pagal Regia turi privažiavimus iš kitos sklypų pusės nuo užplanuotos Stasio Krasausko g.(išskirtas sklypas keliui). Tad kelias kaip ir į niekur ir dar su įvažomis kažkam į sklypus už ačiū... (patekimui ant viaduko šie keliukai nuo miško kažin ar "aktyviai" naudojami, reik stirnų klaust).Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Ne į niekur, o į sklypus. Beje apsukus kamerą 180 laipsnių pasimatytų kad labai aktyviai naudojami šie jungiamieji keliai.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Na didesnės nesamonės, kaip gruntiniai pagalbiniai keliai prie autostrados is nesugalvosi. Vasarą važiavom link Lenkijos, tai buvo labai smagu važiuoti dulkėse, kurias kelia tuo lygiagrečiai autostrados nutiestu pagalbiniu žvyrkeliu 100km/h važiuojantis automobilis.
Parašė strongiukas Rodyti pranešimą
Reikėjo privažiavimo į sklypus? tose atkarpose manau būtų pilnai užtekę žvyro dangosPaskutinis taisė Nitro; 2025.04.24, 09:11.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Aktyviai?Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Ne į niekur, o į sklypus. Beje apsukus kamerą 180 laipsnių pasimatytų kad labai aktyviai naudojami šie jungiamieji keliai.
mačiau TV laida "Gazas Dugnas" dažnai ten išbando mašinas 0-100km/h, ar 100-0km/h. Dar grybautojai naudoja šitas atkarpas nuo viaduko.
Nesuprantu, kam reikėjo daryti 2 atkarpas po beveik kilometrą asfalto. Perspektyva? Na jei ta perspektyva būtų buvus 2-3 metai, tai gal ir OK, bet dabar tai perspektyvų nesimato 10 metų i priekį.
Dabar stovi nenaudojama beveik 2km asfalto.
Reikėjo privažiavimo į sklypus? tose atkarpose manau būtų pilnai užtekę žvyro dangos
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Ne į niekur, o į sklypus. Beje apsukus kamerą 180 laipsnių pasimatytų kad labai aktyviai naudojami šie jungiamieji keliai.Parašė Romas Rodyti pranešimą"Via Lietuva" įdėjo gražią autostrados nuotrauką su jungiamaisiais keliais vedančiais į niekur.
Panašu į A1, bet neatpažįstu vietos.[/URL]
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Nuotrauka A1 link Klaipėdos už Giraitės. Gerai, kad nesimato nuotraukoje kokia baisios būklės danga pagrindiniame kelyje.
- 6 patinka
Komentuoti:

Komentuoti: