Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A2] Vilnius - Ukmergė - Panevėžys

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Parašė John Rodyti pranešimą
    15 minučių limito neturi. Yra tik 20GB failo limitas.
    Ačiū.

    Ar tokiems traktoriams apskritai leidžiama važiuoti automagistrale?
    O kuo jiems dar važiuoti? Juk nėra lygiagretaus keliuko, kaip naujoje A9 atkarpoje. A2 automagistralė, skirtingai nei A1 (yra Žemaičių plentas), neturi normalių altarnatyviųjų dublių.
    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
    Marsrutai.lt tinklaraštis!
    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

    Comment


      #62
      Parašė John
      Ar tokiems traktoriams apskritai leidžiama važiuoti automagistrale?
      Draudžiama, tačiau čia yra mūsų automagistralių "perliukai". Dalis sankryžų su paprastais ir neintensyviais keliais nepadarytos dviejų lygių, o padaryti "išimtiniai" apsisukimai magistralėje. Jau seniai reikėjo užsiimt tokių nesaugių sankryžų naikinimais perdarant jas į dviejų lygių, tačiau niekas nejuda.

      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
      O kuo jiems dar važiuoti? Juk nėra lygiagretaus keliuko, kaip naujoje A9 atkarpoje. A2 automagistralė, skirtingai nei A1 (yra Žemaičių plentas), neturi normalių altarnatyviųjų dublių.
      Važiuoti kitais keliais ar lauko keliukais. Visokiems traktoriams nėra reikalo važiuoti automagistralėm, nes niekas iš Vilniaus į Ukmergė ar Panevėžį traktoriumi nevažiuoja.
      Su A9 naująja atkarpa yra kitas dalykas, nes ten kelias rekonstruotas iš paprasto plento, kuris turėjo daugybę nuovažų į laukus, kitas teritorijas. Taigi reikėjo nutiesti lygiagretų kelią, kad būtų galimybė patekti į tuos laukus ir teritorijas. O šioje A2 automagistralėje jokių nuovažų į laukus nėra ir nebuvo, nes aukštos kategorijos kelias buvo tiesiamas naujai, o ne rekonstruojamas iš paprasto plento.
      Paskutinis taisė sleader; 2011.11.05, 18:59.

      Comment


        #63
        ... kaip iš kibiro, arba nevisi moka vairuoti povandeninį laivą:



        Map: http://g.co/maps/qu9qp
        Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
        Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

        Comment


          #64
          Mano ratui mano užsiėmimai nedaugiau "keisti", nei aš pati... o prie manes jie jau priprato...
          Jei tik žinotum visus mano "keistus" užsiėmimus...
          Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
          Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

          Comment


            #65
            Vakar važiuodamas pro Viloną (čia kur tarp Vilniaus ir Maišiagalos), pastebėjau, kad ties juo kelias atitvertas ne tradicine tinkline tvora, bet gana nemažas tarpas atitvertas medine tvora. Įdomu, kokios priežastys, ar čia Vilonas savo klientų privatumą saugo, ar dar kas nors ?

            Comment


              #66
              /\ Gal čia triukšmo slopinimo sienutė?
              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
              Marsrutai.lt tinklaraštis!
              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

              Comment


                #67
                Parašė RamasN Rodyti pranešimą
                Vakar važiuodamas pro Viloną (čia kur tarp Vilniaus ir Maišiagalos), pastebėjau, kad ties juo kelias atitvertas ne tradicine tinkline tvora, bet gana nemažas tarpas atitvertas medine tvora. Įdomu, kokios priežastys, ar čia Vilonas savo klientų privatumą saugo, ar dar kas nors ?
                Todėl kad ten privačių namų kvartalas atsirado.

                Comment


                  #68
                  Panevėžys - Vilnius

                  Foto 2012.10

                  Autostrados A2 ruožas Panevėžio rajone






                  Vieno lygio sankryža su 3017 keliu Velžys - Jotainiai - Pagiriai - Šėta








                  Genėtiniai. Vieno lygio sankryža su keliu b/n Genėtiniai - Jotainiai ir liestinė su 3010 keliu Raguva - Velykiai


                  Comment


                    #69
                    Vis dar Panevėžio rajonas

                    Vieno lygio sankryža su 3026 keliu (Raguva) - Kazimierava - Alantės -Vadokliai




                    Už poros kilometrų - posūkis į nepravažiuojamą šunkelį link Alančių


                    Vieno lygio sankryža su 3011 keliu Raguva - Šilai - Vadokliai




                    Nušokimai keturkojams




                    Netoli Panevėžio ir Ukmergės rajonų ribos. Iki Vilniaus liko 100 km

                    Comment


                      #70
                      Ruožas Ukmergės rajone
                      Balelių - Taujėnų miškai


                      90 km. nuo Vilniaus (46 nuo Panevėžio)
                      1204 plento Kavarskas - Taujėnai - Ramygala viadukas




                      Poilsiavietė prie Kurėnų ežero.
                      Kitoje pusėje - vos ne vienintėlė degalinė į aną pusę (neskaitant Emsi ir Lukoilo prie Vilniaus)


                      Rečionys. Sankryža su senuoju Ukmergės - Raguvos - Panevėžio plentu, turinčiu 174 numerį


                      Artėjame prie sankryžos su A6


                      Ukmergės prieigos.
                      Sankryža su plentu A6 / E262 Kaunas - Utena - Zarasai - Daugpilis

                      Comment


                        #71
                        Ruožas nuo Ukmergės iki rajono ribos

                        Leidžiamės į Šventosios slėnį






                        Sankryža su 115 keliu Ukemrgė - Molėtai






                        Sulėtėjimas iki 110 ties Krikštėnų - Gailiūnų sankryža (4830 ir 4826 keliai)

                        Comment


                          #72
                          A2 ruožas Širvintų rajone



                          Viesos. Tiltas per Širvintą


                          45 km, Širvintų prieigos. Tolumoje - 116 plento Širvintos - Kernavė viadukas


                          35 km, sankryža su 4313 plentu Jauniūnai - Bartkuškis - Musninkai


                          Tiltas per Musę.
                          Kuo arčiau Vilniaus, tuo gilesnės provėžos




                          Širvintų ir Vilniaus rajonų riba

                          Comment


                            #73
                            Paskutinė A2 atkarpa iki Vilniaus

                            Maišiagala. Sankryža su 108 keliu Nemenčinė - Pikeliškės - Maišiagala - Vievis




                            Šis ženklas tik prieš porą papildė lietuvišką kelių ženklų sąrašą - ir kuo toliau, tuo dažniau jį tenka matyti


                            Tvora. Vaizdelis nekoks


                            Vis dar tvora


                            Priešpaskutinė sankryža su 5237 keliu į Dūkštas ir Sudervę




                            Bukiškės / Užubaliai. Autostrados pabaiga
                            Kairėje - Lukoilo degalinė ir "Orange Office"


                            Bukiškės / Avižieniai. Sankryža su 171 keliu į Kernavę






                            Sveiki atvykę, bet čia dar ne visai Vilnius


                            Tarandės žuvų rukykla


                            Jau Vilnius

                            Comment


                              #74
                              Panašu, kad A2 sulauks atgaivos nuo provėžų.

                              Transeuropinio tinklo kelio E272 (Vilnius–Panevėžys–Šiauliai–Palanga) plėtra. Dangos rekonstravimas. V etapas

                              Perkami darbai apima projektavimo paslaugas - projektavimui būtinų išeities duomenų surinkimą, poveikio aplinkai vertinimo procedūrų atlikimą, kelio statinių (kelio ruožų, tiltų bei viadukų) tyrimus, topografinių tyrinėjimų ir geologinių tyrimų atlikimą, techninių ir darbo (ar techninių-darbo) projektų parengimą, statybos leidimų gavimą, statinių projekto vykdymo priežiūros paslaugas, statybos (rekonstravimo) bei defektų ištaisymo darbus, sekančių valstybinės reikšmės magistralinio kelio A2 Vilnius–Panevėžys kelio ruožų bei tiltų:
                              1. nuo 18,58 iki 25,50 km kairėje kelio pusėje,
                              2. nuo 31,00 iki 33,00 km kairėje kelio pusėje,
                              3. nuo 33,00 iki 36,00 km kairėje kelio pusėje,
                              4. nuo 72,08 iki 76,16 km kairėje kelio pusėje,
                              5. nuo 17,00 iki 21,01 km dešinėje kelio pusėje,
                              6. nuo 31,00 iki 33,82 km dešinėje kelio pusėje,
                              7. nuo 65,64 iki 68,78 km dešinėje kelio pusėje rekonstravimo bei
                              8. tame pačiame kelyje esančių tilto per Musę 34,10 km kairėje kelio pusėje,
                              9. tiltų per Šventąją 72,84 km kairėje ir dešinėje kelio pusėse ir
                              10. Dukstynos viadukų 74,68 km kairėje ir dešinėje kelio pusėse rekonstravimo.
                              Iš viso 25,97 km.

                              https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...PP=notices.asp

                              Comment


                                #75
                                Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                                Panašu, kad A2 sulauks atgaivos nuo provėžų.

                                Transeuropinio tinklo kelio E272 (Vilnius–Panevėžys–Šiauliai–Palanga) plėtra. Dangos rekonstravimas. V etapas
                                Iš viso 25,97 km.
                                https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...PP=notices.asp
                                Gerai žinoma, kad tvarko.
                                Bet aš mieliau čia važinėčiau netvarkytomis provėžomis ir už tai gaučiau 20 km autostrados už Panevėžio

                                Comment


                                  #76
                                  Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                                  Gerai žinoma, kad tvarko.
                                  Bet aš mieliau čia važinėčiau netvarkytomis provėžomis ir už tai gaučiau 20 km autostrados už Panevėžio
                                  Suprantama, bet už tokią sumą 20 km automagistralės nenuties .

                                  Comment


                                    #77
                                    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                                    Gerai žinoma, kad tvarko.
                                    Bet aš mieliau čia važinėčiau netvarkytomis provėžomis ir už tai gaučiau 20 km autostrados už Panevėžio
                                    Man asmeniškai geriau būtu nors ir trumpesnis, tačiau maksimaliai saugus kelias. T.y. geros būklės danga (be duobių, provėžų), panaikintos vieno lygio sankryžos (kas yra apskritai nesuvokiamas dalykas tokiame kelyje), išnaikinta galima pėsčiųjų migracija ir apsauga nuo gyvūnų (tvoros, pralaidos/viadukai). Nes dabar turime kelią, kuriame neužtikrintas saugumas važiuojant maksimaliu leistinu greičiu. Tas atsispindi ir eismo įvykių suvestinėse.

                                    Comment


                                      #78
                                      /\ Jonai, ar žadi kada nors grąžinti savo nuotraukas, kurias ištrynei iš šitos temos?
                                      Kol jų negrąžinai, Tavo dalyvavimas tokiose temose atrodo labai dviprasmiškai.

                                      Comment


                                        #79
                                        Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                        /\ Jonai, ar žadi kada nors grąžinti savo nuotraukas, kurias ištrynei iš šitos temos?
                                        Kol jų negrąžinai, Tavo dalyvavimas tokiose temose atrodo labai dviprasmiškai.
                                        Romai, mano nuotraukos tebėra/bus prieinamos mano Flickr'e ir Skyscrapercity atitinkamose temose. Niekam nedraudžiau ir nedraudžiu jų čia publikuoti, bet pats šiuo metu to daryti neplanuoju. Ar grąžinsiu savo nuotraukas į forumą, priklausys nuo aplinkybių, kurios, deja, nėra mano valioje.

                                        O kaip kam ir kodėl atrodo Mano dalyvavimas tokiose ir kitokiose temose, nesidomėjau.

                                        Comment


                                          #80
                                          Septyniuose magistralės ruožuose bus atnaujinta danga, taip pat ruošiamasi rekonstruoti penkis tiltus

                                          Viena didžiausių Baltijos šalyse kelių ir geležinkelių statybos ir projektavimo bendrovių „Panevėžio keliai“ pradėjo beveik dvejus metus truksiančius darbus valstybinės reikšmės magistraliniame kelyje A2 Vilnius-Panevėžys.

                                          Iki 2015 metų magistralėje bus rekonstruota kelio danga septyniuose ruožuose, kurių bendras ilgis – beveik 26 kilometrai. Taip pat bus rekonstruojami kelyje esantys 5 tiltai ir viadukai. „Panevėžio keliai“ šiame projekte jau atliko poveikio aplinkai vertinimą, kelio statinių tyrimus, topografinius tyrinėjimus, geologinius tyrimus, parengė techninį darbo projektą, atliks projekto vykdymo priežiūrą bei rangos darbus.

                                          „Tai – pirmasis šalies kelių sektoriuje projektas, kai tokia didele apimtimi apjungti projektavimo ir rangos darbai........


                                          ............Vykdant projekto darbus, „Panevėžio keliai“ atliks kelio dangos rekonstrukciją, įrengs pokonstrukcinio drenažo, paviršinio vandens nuvedimo nuo kelio konstrukcijos sistemas, kur reikalinga, atliks dangos frezavimo, plyšių užtaisymo darbus, įrengs įtempius absorbuojantį membranos (SAM) sluoksnį, paklos apatinį ir viršutinį asfalto sluoksnius ir pan.

                                          Kelio danga bus rekonstruojama visu pločiu, įskaitant sustojimo ir kraštines saugos juostas. Dviejuose iš septynių ruožų bus klojama vadinamoji kompaktinė asfalto danga. Tai yra, asfaltavimo darbai bus vykdomi naudojant metodą „karštas ant karšto“, kai viršutinis ir apatinis asfalto sluoksniai klojami vienu metu.

                                          Projekte numatyta prailginti greitėjimo ir lėtėjimo juostas, atsižvelgiant į pakitusius Kelių techninio reglamento reikalavimus. Atliekant horizontalųjį kelio ženklinimą, bus vadovaujamasi naujausiais šią sritį reglamentuojančių teisės aktų reikalavimais. Pavyzdžiui, kraštinės kelio linijos bus rengiamos ne 20 cm, kaip įprasta, o 30 cm pločio.

                                          Projekto vykdymo metu magistralės Vilnius–Panevėžys danga bus rekonstruojama 7 ruožuose: ruožo nuo 18,58 iki 25,50 km, ruožo nuo 31,00 iki 33,00 km, ruožo nuo 33,00 iki 36,00 km, ruožo nuo 72,08 iki 76,16 km kairėje kelio pusėje ir ruožo nuo 17,00 iki 21,01 km, ruožo nuo 31,00 iki 33,82 km, ruožo nuo 65,64 iki 68,78 km dešinėje kelio pusėje. Lygiagrečiai bus rekonstruoti tame pačiame kelyje esantys tiltas per Musę 34,10 km kairėje kelio pusėje, tiltai per Šventąją 72,84 km kairėje ir dešinėje kelio pusėse ir Dukstynos viadukai 74,68 km kairėje ir dešinėje kelio pusėse...........



                                          ............Magistralėje esančių tiltų ir viadukų būklė yra sudėtinga, tiltų per Šventosios ir Musės upę 34,1 km dangoje susidariusios provėžos, atitvarai ir turėklai surūdiję, šlaitiniai laiptai blogos būklės, aptrupėjęs sijų ir atramų apsauginis betono sluoksnis. Planuojama pakeisti paklotą, taip pat būtina rekonstruoti ir atramas, nes jų būklė yra labai bloga – rūdija laikančioji armatūra, skilinėja ir byra betonas, vietomis labai sumažėjęs kolonų skerspjūvis.

                                          Minėti darbai vykdomi vadovaujantis 2013 m. balandžio 25 d. AB „Panevėžio keliai“ pasirašyta sutartimi su Lietuvos automobilių kelių direkcija prie LR susisiekimo ministerijos. Projektas – „Transeuropinio tinklo kelio E272 (Vilnius-Panevėžys-Šiauliai-Palanga) plėtra. Dangos rekonstravimas. V etapas“. Sutarties kaina su PVM – 73,88 mln. Lt. Darbų pabaiga – 2015 m. sausio 25 d.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X