Ten tai sankryžai reikia kompleksnio sprendimo kartu su žiedu. Jeigu statyt viaduką, galbūt būtų logiška viaduką pratęst nuo žiedo virš Saltoniškių sankryžos ir tada nuleist žemyn? Tada pėsčiųjų eismas galėtų vykti žemės lygyje.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus tiltai ir viadukai
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tokiu atveju galima būtų ne tik prie sankryžos nuleisti žemyn, bet ir per visą žiedą. Po žiedu, bet virš Glž. Vilko gatvės. Aišku, Trys trumpi viadukai turbūt žymiai brangiau nei vienas ilgas.Parašė Creatium Rodyti pranešimąTen tai sankryžai reikia kompleksnio sprendimo kartu su žiedu. Jeigu statyt viaduką, galbūt būtų logiška viaduką pratęst nuo žiedo virš Saltoniškių sankryžos ir tada nuleist žemyn? Tada pėsčiųjų eismas galėtų vykti žemės lygyje.Lietuva visiems.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tuo pačiu būtų galima padaryti išvažiavimą tiesiai iš Narbuto į GVParašė abruo Rodyti pranešimą
Tokiu atveju galima būtų ne tik prie sankryžos nuleisti žemyn, bet ir per visą žiedą. Po žiedu, bet virš Glž. Vilko gatvės. Aišku, Trys trumpi viadukai turbūt žymiai brangiau nei vienas ilgas.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Aš turėjau omenyje idėją virš žiedo statyt viaduką iš Konstitucijos pr., tik jį pratęst toliau. Tavo idėja yra kažkas pan., apie ką aš galvojau irgi. Tai tokiu atveju prie Panoramos automobiliai lįstų į tunelį, iš tunelio išlįstų po žiedu, bet virš GV, vėl įlįstų po Konstitucijos pr. ir įšlįstų arba prieš arba už Linkmenų g. sankryžos. Neaišku tik ar realiai užtektų aukščio ten po žiedu. Gal. Bet būtų įdomus šiaip sprendimas. Ir turbūt geresnis nei viadukas (vizualine prasme).Parašė abruo Rodyti pranešimą
Tokiu atveju galima būtų ne tik prie sankryžos nuleisti žemyn, bet ir per visą žiedą. Po žiedu, bet virš Glž. Vilko gatvės. Aišku, Trys trumpi viadukai turbūt žymiai brangiau nei vienas ilgas.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jeigu jau taip tai galėtų lįsti po žeme jau nuo duobės ties Elnių g./Lokių g., o ant viršaus atstatyti grid'ą.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Aš turėjau omenyje idėją virš žiedo statyt viaduką iš Konstitucijos pr., tik jį pratęst toliau. Tavo idėja yra kažkas pan., apie ką aš galvojau irgi. Tai tokiu atveju prie Panoramos automobiliai lįstų į tunelį, iš tunelio išlįstų po žiedu, bet virš GV, vėl įlįstų po Konstitucijos pr. ir įšlįstų arba prieš arba už Linkmenų g. sankryžos. Neaišku tik ar realiai užtektų aukščio ten po žiedu. Gal. Bet būtų įdomus šiaip sprendimas. Ir turbūt geresnis nei viadukas (vizualine prasme).
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Šiaip labai teisinga idėja, tik kad turbūt žymiai brangesnė. Bet jei norima kelis zuikius vienu šūviu nušaut, tai būtų nerealu. Išsispręstų Lokių g. sujungimas, pro ten būtų galima nukreipti dalį eismo, atlaisvinant Narbuto/Sėlių sankryžą. Gal net nukreipti pro ten iš Žvėryno važiuojantį VT (kažkada mačiau, kad bent vieną maršrutą planavo taip padaryt). Išsispręstų tiek Saltoniškių sankryžos problemos, tiek ir pedagoginio žiedo.Parašė felar Rodyti pranešimą
Jeigu jau taip tai galėtų lįsti po žeme jau nuo duobės ties Elnių g./Lokių g., o ant viršaus atstatyti grid'ą.Lietuva visiems.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Naujai atsiradusių sklypų vertė galėtų padengti nemažą dalį statybų kainos. Žemė ten tokia... ne pigi.Parašė abruo Rodyti pranešimą
Šiaip labai teisinga idėja, tik kad turbūt žymiai brangesnė. Bet jei norima kelis zuikius vienu šūviu nušaut, tai būtų nerealu. Išsispręstų Lokių g. sujungimas, pro ten būtų galima nukreipti dalį eismo, atlaisvinant Narbuto/Sėlių sankryžą. Gal net nukreipti pro ten iš Žvėryno važiuojantį VT (kažkada mačiau, kad bent vieną maršrutą planavo taip padaryt). Išsispręstų tiek Saltoniškių sankryžos problemos, tiek ir pedagoginio žiedo.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Po žiedu nepakaktų aukščio. Jau dabar GV gatvė po viadukais yra "duobėje". Taip pat Žvėryno pusėje gali būti sudėtinga į tunelį nuleisti jungtis su žiedu. Nors gatvių tinklo atstatymas Žvėrynas skamba labai labai patraukliai ir turbūt pateisintu rekonstrukcijos lėšas dėl pagerinto susisiekimo ir atsilaisvinančio žemės ploto.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai duobė kaip tik gerai, vadinasi, nereikės viaduko statyti taip aukštai, kaip dabar yra žiedo viadukai. O naujus žiedo viadukus galima būtų šiek tiek iškelti. Be to, žiedas yra pakankamai didelis, kad ties viaduku per GV Narbuto gatvė šiek tiek "pakiltų".Parašė kutas Rodyti pranešimąPo žiedu nepakaktų aukščio. Jau dabar GV gatvė po viadukais yra "duobėje".Lietuva visiems.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Labai abejoju, kad užtektų aukščio, nes papaišyme "tunelis" pavaizduotas kaip tiltas ir užima kokius 2 metrus, o realybėje tokia konstrukcija būtų žymiai stambesnė.Parašė Creatium Rodyti pranešimąPapaišiau kaip galėtų atrodyt. Iš principo būtų du tuneliai su viaduku virš GV. Būtų kiek "banguota", nes važiuojat nuo Narbuto būtų: žemyn tuneliu, aukšty, pervažiuojam GV, vėl žemyn tuneliu, vėl aukštyn į Konstitucijos pr.

Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai būtų ne stambesnė nei šios foto gale ar priekyje esantys viadukai. O aukštyje jis galėtų būti tame pačiame, o gal ir truputį žemesniame.Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Labai abejoju, kad užtektų aukščio, nes papaišyme "tunelis" pavaizduotas kaip tiltas ir užima kokius 2 metrus, o realybėje tokia konstrukcija būtų žymiai stambesnė.
Va kaip atrodytų pjūvis. Dėl tunelių gylio galėtų būti arba jie gilesni arba būtų leista važiuot tik lengvosioms. Aišku, galima būtų svarstyt ir GV pagilinimą, jei tai įmanoma.
Paskutinis taisė Creatium; 2019.09.23, 13:20.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai kad jūsų pavaizduotų tunelių ilgiai būtų po 100-150 metrų, su tokiu aukščių šokinėjimų, jeigu tai išvis realu tokiose trumpose atkarpose, gautųsi amerikietiški kalneliai.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Tai būtų ne stambesnė nei šios foto gale ar priekyje esantys viadukai. O aukštyje jis galėtų būti tame pačiame, o gal ir truputį žemesniame.
Va kaip atrodytų pjūvis. Dėl tunelių gylio galėtų būti arba jie gilesni arba būtų leista važiuot tik lengvosioms. Aišku, galima būtų svarstyt ir GV pagilinimą, jei tai įmanoma.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tik klausimas, ar ką išspręstų tas viadukas, nes tiek prieš jį, tiek už jo būna kamščiai vakarais, tai realiai tik nusikeltų į kitą vietą.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Tai būtų ne stambesnė nei šios foto gale ar priekyje esantys viadukai. O aukštyje jis galėtų būti tame pačiame, o gal ir truputį žemesniame.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Gali būt. Nematavau kiek reikėtų gilyn nueit tuneliui, nežinau kokie yra reikalavimai laipsniams. Čia tik idėja. Jei įdomu - galit skirt laiko ir paskaičiuot. Gal nebūtų taip baisu, kaip atrodoParašė ttttt Rodyti pranešimą
Tai kad jūsų pavaizduotų tunelių ilgiai būtų po 100-150 metrų, su tokiu aukščių šokinėjimų, jeigu tai išvis realu tokiose trumpose atkarpose, gautųsi amerikietiški kalneliai.
 Juolab, kad išvažiavimus galima būtų pratęst toliau.
Taip. Tada gal reikėtų peržengti artimiausias sankryžas. Bet čia tik idėja.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Tik klausimas, ar ką išspręstų tas viadukas, nes tiek prieš jį, tiek už jo būna kamščiai vakarais, tai realiai tik nusikeltų į kitą vietą.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ne tik artimiausias sankryžas, Konstitucijos pr. būna užsikišęs nuo Kalvarijų g. ar net žirmūnų žiedo, Narbuto g. nuo Sėlių g., GV visas pastrigęs ties kakleliu Žalgirio g. sankryža, kitoje pusėje GV stovi kamštis ties Vingio parku. Šiuo metu pigiausias variantas sumažinti kamščius šitoje vietoje, padaryti daugiau juostų ties žiedu (pvz. kad nuo Konstitucijos pr. būtų galima įvažiuoti trim juostom kaip nuo Narbuto g., padaryti dešinius nusukimus nuo Ukmergės g. ir upės pusės (čia berodos tą jau planuoja daryti) ir praplatinti GV iki Žalgirio g. sankryžos kaip dabar tas buvo padaryta centro kryptimi.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Gali būt. Nematavau kiek reikėtų gilyn nueit tuneliui, nežinau kokie yra reikalavimai laipsniams. Čia tik idėja. Jei įdomu - galit skirt laiko ir paskaičiuot. Gal nebūtų taip baisu, kaip atrodo
 Juolab, kad išvažiavimus galima būtų pratęst toliau.
Taip. Tada gal reikėtų peržengti artimiausias sankryžas. Bet čia tik idėja.
							
						Paskutinis taisė Lettered; 2019.09.23, 13:41.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Klausimas dėl ko užsikišęs. Konstitucijos pr. daugiausiai užsikišęs dėl žiedo. Viadukas/tunelis eismą perkeltų prie Spaudos rūmų sankryžos. Ar labai blogai ten būtų - sunku pasakyt. Tikrai nesiimsiu prognozuot.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Ne tik artimiausias sankryžas, Konstitucijos pr. būna užsikišęs nuo Kalvarijų g. ar net žirmūnų žiedo, Narbuto g. nuo Sėlių g., GV visas pastrigęs ties kakleliu Žalgirio g. sankryža, kitoje pusėje GV stovi kamštis ties Vingio parku. Šiuo metu pigiausias variantas sumažinti kamščius šitoje vietoje, padaryti daugiau juostų ties žiedu (pvz. kad nuo Konstitucijos pr. būtų galima įvažiuoti trim juostom kaip nuo Narbuto g., padaryti dešinius nusukimus nuo Ukmergės g. ir upės pusės (čia berodos tą jau planuoja daryti) ir praplatinti GV iki Žalgirio g. sankryžos kaip dabar tas buvo padaryta centro kryptimi.
Vėl gi, čia idėja - atsvara minčiai statyt viaduką virš žiedo (apie tai kalbama juk jau seniai).
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Viaduko reikia ne tik tam kad perkeltų transportą iš Narbuto g. į Kosntitucijos g. (ir atvirkščiai), bet ir tam kad atlaisvintų žiedą kitomis kryptimis. Nauda tikrai būtų didelė, bet jį reiktų projektuoti pakankamai ilgą ir jis turėtų tęstis ir virš sankryžos su Saltoniškių g. Tunelis būtų vizualiai geriau, deja su esamu reljefu jo ten niekaip neįpaišysi.
Kalbant apie Spaudos rūmų sankryžą, tai labai seniai buvo planuotas tunelis į Narbuto g. Vietos ten yra pilna ir galbūt tolimoje ateityje jis bus įrengtas.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
O ką ten tunelis duos, jei rytais Narbuto gatvėje visi stovi, o vakarais Pilaitės pr. Manau tuneliu nieko neišloši, jei vistiek viskas atsiremia į pirmą šviesoforą. Apskritai manau, kad bet koks automobilių infrastruktūros gerinimas tik dar labiau skatinai jais naudotis ir vėl viskas iš naujo. Puikus pavyzdys applinkkelis. Reikia alternatyvas prioritizuoti ir nereikės tunelių ir viadukų.Parašė themanual Rodyti pranešimąViaduko reikia ne tik tam kad perkeltų transportą iš Narbuto g. į Kosntitucijos g. (ir atvirkščiai), bet ir tam kad atlaisvintų žiedą kitomis kryptimis. Nauda tikrai būtų didelė, bet jį reiktų projektuoti pakankamai ilgą ir jis turėtų tęstis ir virš sankryžos su Saltoniškių g. Tunelis būtų vizualiai geriau, deja su esamu reljefu jo ten niekaip neįpaišysi.
Kalbant apie Spaudos rūmų sankryžą, tai labai seniai buvo planuotas tunelis į Narbuto g. Vietos ten yra pilna ir galbūt tolimoje ateityje jis bus įrengtas.Paskutinis taisė fiction; 2019.09.26, 11:33.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Būtent, tuneliu tik prašoktum vieną tašką, bet toliau taip pat sėdėtum kamštyje, nes ten visos aplinkinės gatvės ir sankryžos užsikišusios, ne tik ties žiedu. Geras pvz. dėl aplinkkelio, visi galvojo, kad dings kamščiai toje miesto dalyje, bet kamštis dabar rytais nuo pačios pilaitės iki savanorių žiedo beveik ištisinis, užsikišęs tiek aplinkkelis, tiek Laisvės pr. Nieko nedavė ir Taurupės g. išasfaltavimas, nieko neduodų net dar keli nauji keliai iš pilaitės.Parašė fiction Rodyti pranešimą
O ką ten tunelis duos, jei rytais Narbuto gatvėje visi stovi, o vakarais Pilaitės pr. Manau tuneliu nieko neišloši, jei vistiek viskas atsiremia į pirmą šviesoforą. Apskritai manau, kad bet koks automobilių infrastruktūros gerinimas tik dar labiau skatinai jais naudotis ir vėl viskas iš naujo. Puikus pavyzdys applinkkelis. Reikia alternatyvas prioritizuoti ir nereikės tunelių ir viadukų.
Comment
 

Comment