Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus tiltai ir viadukai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą

    O kokie tie svarbesni dalykai? Keletą pavyzdžių gal?
    Na, verkiama, kad dėl pinigų stokos nieko negali padaryt su pavojingais sveikatai šaligatviais, net Senamiesty ir Stoties rajone, kurį Šimašius vis vadina ypatingai svarbia teritorija ir "miesto vartais". Neturi pinigų vos gyvoms gatvėms suremontuot, tas pats su kiemais, apšvietimu, tas pats su labai daug kuo, bet prioritezuoja labai abejotino (kolkas) reikalingumo pėsčiųjų tilto statybą, tai ką aš žinau... Jeigu norit būtent tiltų pavyzdžiui, tai labiau svarbūs būtų Saltoniškių ir NMC sujungimas, apie kurį kalbėjo Šimašius, Didlaukio gatvės sujungimas, nes ten labai didelis srautas studentų, viadukas per GV žiedą, galima lengvai rast žymiai svarbesnių vietų. Bet vėlgi, beprasmiškas šis tiltas tik kolkas, jeigu jį stato nes žino, kad yra planų užstatyti laukus prie Seimo - tai aš tik už, lai tik stato.

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

      Bene visose paminėtos vietose irgi yra bent pusėtinos alternatyvos. Tai kam ten daryt, kai galima daryt... nežinau, ką nor kitą?
      Papasakok kaip važiuot per apsnigtą kryžių kelią šlapią tamsų vakarą yra toks pat pusėtinumas kaip skųstis siauroku šaligatviu ant senojo žvėryno tikti. Nepamirštant, kad yra 2 variantai įveikt šlaitui - siauras mtb takelis arba status grindinys. Arba kaip Kalvarijų gatvės A juosta yra toks pat vargas kaip stumdytis su pėsčiaisiais ant Baltojo tilto. Kam realiai gerint susisiekimą dviračiu ir sujunginėti dvirtakių gabalus jei galima toliau tankinti infrastruktūrą ten kur ji jau egzistuoja.

      Šitas Šimašiaus tiltas turbūt būtų dar mažiau naudingas nei MG Baltic viadukas esantis netoliese.

      Comment


        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

        Tiltas ties Litexpo<->Vingio parku? Pėsčiųjų tiltas iš Valakampių į Verkius irgi atneštų daug daugiau naudos, atsirastų patogus būdas susisiekti su centru iš tos pusės pasinaudojant esamais dvirtakiais palei upę. Dabar lieka arba Kalvarijų gatvė, arba reikia kirsti kampą per Kryžių taką, kuriame vargu ar kadanors bus asfaltuotas dvirtakis ir šiaip reljefas nepalankus.

        Dar visai nieko būtų pagaliau užbaigti dvirtakį nuo Gariūnų tilto iki VA žaliojo viaduko į Lazdynus bei padaryti jungtį per pasakų parką iki Laisvės prospekto.

        T.y. statyti infrastruktūrą kur jos realiai nėra. O ne daryti dar vieną alternatyvą kur jau yra bent pusėtinų variantų (Baltas tiltas ir senasis Žvėryno).
        Tai infrastruktūros nėra ir kur nors miške už miesto. Davai stato tiltą kur nors Bezdonyse? Ar gal visgi reikia statyti infrastruktūrą, kur yra didžiausia žmonių koncentracija?

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą

          Tai infrastruktūros nėra ir kur nors miške už miesto. Davai stato tiltą kur nors Bezdonyse? Ar gal visgi reikia statyti infrastruktūrą, kur yra didžiausia žmonių koncentracija?
          Gal infrastruktūrą reikia statyti ne pagal žmonių koncentraciją, o kur jai yra didžiausias poreikis?

          Comment


            Miesto planavimo grupėje irgi diskutuojama apie tilto prasmingumą

            https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater

            5 mln. eurų dėl 50 sutaupytų metrų pėstiesiems? Kažkas man čia ne taip. Net ir įsivaizduojant, kad Geležinio vilko ir Liubarto tiltai netinka pėstiesiems, nesuvokiu kam naujasis tiltas apskritai bus reikalingas. Visas Konstitucijos pr. ir toliau į centrą vaikščios Baltuoju tiltu, o Žvėrynas - Žvėryno tiltu. Net ir iš "Green Hall" einant naujuoju tiltu iki pvz Lukiškių aikštės pėstieji sutaupys vos 50 m. pasivaikščiojimo puikiai sutvarkyta Neries krantine. 5 mln. eurų dėl 50 sutaupytų metrų? (ar 150 jei kokį įstrižą takelį padarysit, bet esmės tai nekeičia) Mes rimtai tokie turtingi? Povilas Poderskis, o dabar sąžiningai ir atvirai sakykite - kas yra tikrasis tilto užsakovas? Ir kodėl šio tilto statybos apskritai yra svarstomos, kai mieste dar tiek daug TIKRŲ transporto ir susisiekimo problemų?

            Comment


              Dėl 50m net ir tie 100 gabalų architektūriniam konkursui yra pinigų išmetimas į balą. Arba tiesiog pinigų plovimas. Geriau už tuos pinigus Žvėryne vieną kitą šaligatvį sutvarkytų - daugiau naudos būtų.

              Comment


                Visi gudrūs kritikuot, kai galima išsirankioti argumentus ir pateikti viską taip, kaip patogu pačiam. Kažkodėl niekas nekomentuoja šito:

                68262210_2668091819868274_5128243603428081664_o.jpg (1078×771)

                Comment


                  Man įdomiau, ką eilinis miestietis turi surasti tame mistiniame "Vilniaus centre".
                  O priešais planuojamą tiltą apskritai kažkokia dykynė atsiveria: degalinė, tunelis, parkingas-purvynas, apleisti institutai Goštauto g...

                  Comment


                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                    Visi gudrūs kritikuot, kai galima išsirankioti argumentus ir pateikti viską taip, kaip patogu pačiam. Kažkodėl niekas nekomentuoja šito:

                    68262210_2668091819868274_5128243603428081664_o.jpg (1078×771)
                    Gal nes yra GV tiltas per kurį nei pėsčiųjų nei dviračių eismas nėra uždraustas? Dar nelabai aišku ką veikti toje pažymėtoje vietoje ir kiek žmonių per dieną nueina ten nuo Barclays, kad būtų prasminga leist 5 milijonus, kai nėra pinigų svarbesniems dalykams... Šito tilto statyba dabar pasiteisins tik jeigu yra žinoma, kad greitu metu užstatys tuos laukus prie Seimo, nes jeigu ne, pastačius tiltą nuo jo net nebus kaip normaliai praeit link Gedimino pr. ar Lukiškių g., kas darys jį visiškai beprasmišku.

                    Comment


                      Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                      Miesto planavimo grupėje irgi diskutuojama apie tilto prasmingumą

                      https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater



                      Idėja šito tilto tame, kad į tą oranžinį burbulą įeina visos vakarinio Vilniaus ***niškės, kas yra didelė dalis šito miesto gyventojų.

                      Comment


                        Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                        Gal nes yra GV tiltas per kurį nei pėsčiųjų nei dviračių eismas nėra uždraustas? Dar nelabai aišku ką veikti toje pažymėtoje vietoje ir kiek žmonių per dieną nueina ten nuo Barclays, kad būtų prasminga leist 5 milijonus, kai nėra pinigų svarbesniems dalykams... Šito tilto statyba dabar pasiteisins tik jeigu yra žinoma, kad greitu metu užstatys tuos laukus prie Seimo, nes jeigu ne, pastačius tiltą nuo jo net nebus kaip normaliai praeit link Gedimino pr. ar Lukiškių g., kas darys jį visiškai beprasmišku.
                        ... nes nuo pažymėto pastato daugiau nėra kur eit? Nesuprantu posto esmės. Įjunkit vaizduotę ir pamatysit, kad nuo pažymėto pastato galima patekti ir į planuojamą kompleksą prie bažnyčios, į būsimą teritoriją prie Seimo, būsimą Lukiškių kompleksą ir t.t.

                        Niekas dabar tilto nestato. Jūs gi žinot kokie tempai. Geriausiu atveju ne kitais, o dar kitais metais jį pradės statyt.

                        Comment


                          Parašė felar Rodyti pranešimą

                          Idėja šito tilto tame, kad į tą oranžinį burbulą įeina visos vakarinio Vilniaus ***niškės, kas yra didelė dalis šito miesto gyventojų.
                          Tai norit pasakyt, kad iš visų Vakarinio Vilniaus ****niškių žmonės, važiuodami į centrą, važiuos prie šito tilto, kad paskui nuo jo eitų pėsčiom? Eeem, kam jiems tai? Ten yra kažkokie traukos centrai, apie kuriuos mes dar nežinom?

                          Comment


                            Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                            Tai norit pasakyt, kad iš visų Vakarinio Vilniaus ****niškių žmonės, važiuodami į centrą, važiuos prie šito tilto, kad paskui nuo jo eitų pėsčiom? Eeem, kam jiems tai? Ten yra kažkokie traukos centrai, apie kuriuos mes dar nežinom?
                            Turbūt nori pasakyti, kad atmynus kelis kilometrus 100m yra svarbus skirtumas, kuris yra lemiamas renkantis transporto rūšį.

                            Comment


                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                              Niekas dabar tilto nestato. Jūs gi žinot kokie tempai. Geriausiu atveju ne kitais, o dar kitais metais jį pradės statyt.
                              Bet jau dabar leidžia pinigus architektūriniam konkrsui. Žinant tempus, to konkurso rezultatai nuguls į stalčių. O pagaliau prisiruošus statyt pasikeis aplinkybės ir reiks naujo konkurso.

                              Comment


                                Kai nori kažko nedaryt, visada rasi argumentų tam.

                                Comment


                                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                  Turbūt nori pasakyti, kad atmynus kelis kilometrus 100m yra svarbus skirtumas, kuris yra lemiamas renkantis transporto rūšį.
                                  Tikriausiai logika tokia: 20 metų važinėjau iš Justiniškių į darbą Gedimino pr. nuosavu atomobiliu, dabar Vilnius pastatė naują tiltą - važiuosiu paspirtuku arba eisiu pėsčiomis

                                  Comment


                                    Šita logika tiktų jei turėtume neribotus išteklius ir man nepatiktų, kad šitas tiltas niokoja natūralų vingį ar dar kas. Deja miesto biudžetas nėra guminis. Svarstoma ne ar daryti X Y Z, o kam teikti pirmenybę. Ir teikti šitam projektui pirmenybę tikrai nereikėtų. Kai bus išspręstos opesnės problemos, kai kažkas vyks su seimo parkingu... Tada gal ir būtų prasmės šnekėti apie šitą tiltą.

                                    Comment


                                      Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                                      Tai norit pasakyt, kad iš visų Vakarinio Vilniaus ****niškių žmonės, važiuodami į centrą, važiuos prie šito tilto, kad paskui nuo jo eitų pėsčiom? Eeem, kam jiems tai? Ten yra kažkokie traukos centrai, apie kuriuos mes dar nežinom?
                                      Jie važiuos per šitą tiltą, nes tai bus trumpiausias kelias iki centro. Tiltas statomas pėstiesiems IR dviračiams/paspirtukams/etc.

                                      O dėl traukos centrų - aš važinėjau šituo maršrutu du metus. Siūlau nueit pasivaikščioti aplink Vertus ir Danske, kurie įsikūrę Gynėjų g. gale ir pažiūrėti žmonių srautus ryte/vakare. Į šitą sąrašą galima būtų įtraukti ir Seimo kompleksą, Mažvydo biblioteką ir visus pastatus kurie garantuotai atsiras dabartiniam 2.5ha "Seimo parkingo" sklype. O po pasivaikčiojimo pėsčiomis pereiti GV tiltą ir pasimėgauti dulkių ir NOx aromatais. Itin aštriems pojūčiams patirti siūlau tai daryti per lengvą lietutį su 80km/h pralekiančiom fūrom šalia.

                                      Comment


                                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                        ... nes nuo pažymėto pastato daugiau nėra kur eit? Nesuprantu posto esmės. Įjunkit vaizduotę ir pamatysit, kad nuo pažymėto pastato galima patekti ir į planuojamą kompleksą prie bažnyčios, į būsimą teritoriją prie Seimo, būsimą Lukiškių kompleksą ir t.t.

                                        Niekas dabar tilto nestato. Jūs gi žinot kokie tempai. Geriausiu atveju ne kitais, o dar kitais metais jį pradės statyt.
                                        Esmė, kad dabar (o tas dabar yra ne tik šiandien, o dar kokie 2-3 metai į priekį, nes jeigu net jau dabar kažką planuoją prie Seimo, anksčiau ten nieko neatsiras), iš jūsų pažymėto taško A į tašką B eina žiauriai mažai žmonių, kurie gali praeit per GV tiltą (pats kartais pravažiuoju su dviračiu, taip, žinoma ten per siauras šaligatvis) o į kitas jūsų aprašytas vietas visai patogu nueit per Baltajį ir Žveryno tiltus. Don't get me wrong, aš esu už šį tiltą, bet tik su sąlyga, kad teritorija iš Seimo pusės keisis tuo pačiu metu, nes jeigu po 2 metų pastatys šitą tiltą, o dar 7-10 metų ten bus laukai, parkingas ir degalinė, tai kam jį statyt būtent dabar, kad Barcays ofisų darbuotojai galėtų nemokamai pasistatyt mašinas prie Seimo?

                                        Comment


                                          Parašė felar Rodyti pranešimą
                                          Jie važiuos per šitą tiltą, nes tai bus trumpiausias kelias iki centro. Tiltas statomas pėstiesiems IR dviračiams/paspirtukams/etc.
                                          Niekas nesiginčyja, kad bus žmonių, kurie naudosis šitu tiltu. Niekas nesiginčyja, kad jis bent pora metrų kažkuriai krypčiai sutaupys. Esminis klausimas yra ar tie keli metrai yra verti 5 000 000. Už kuriuos būtų galima pasiekti daug daugiau naudos kitose vietose.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X