Padarius automobilių tiltą, Č. Sugiharos, A.P Kavoliuko ir I. Šimulionio gatvės taptų pakankamai intensyvaus tranzitinio eismo gatvėmis (bent jau piko metu) važiuojantiems į Ozo g. / Akropolį.
O miegamųjų rajonų vidinės gatvės neskirtos tranzitui.
O as galvoju kad labai blogai jog jos netaps tranzitinem gatvem. Nes gatviu tinklas turi tureti kuo daugiau jungciu, kitaip visus suvarom i chordas, kaip Laisves pr., ir to pasekoje stovime 10 minuciu prie Mados. O Kavoliuko g. ir taip jau seniausiai tranzitine.
Cia nera joks automobilijazmo skatinimas, cia yra naturalus dalykas kad rajonai turi tureti daug jungciu o ne viena-dvi, kurios visalaik uzsikemsa. O automobiliazmas mazinamas kitais budais - mokamu parkingu, tarsos mokesciais, patogiu VT ir kt.
Olandijoje kaip tik rajonai projektuojami su 1 siauru išvažiavimu, kad būtų kaip įmanoma nepatogiau naudotis asmeniniu transportu. Tai tegu jau ten kelkraščiuose stovi automobiliai, nei tarp jų skraido visokie tranzitiniai ereliai.
Galėjo pastatyt tiltą su galimybe važinėti automobiliams, o tada galėtų žiūrėti reikia draudimo ar ne, gal drausti važinėti tik vakarais ar pan. Na bet tuščios kalbos dabar tik
Na, sovietmečiu tiek Kavoliuko, tiek Šimuliono gatvės buvo suplanuotos kaip tranzitinės, Šimulionio g. net VT važinėjo. Aišku, tai buvo klaida. Problema, kad šios gatvės dabar liko per plačios, todėl teko pridėti visokių iškilių perėjų, gulinčių policininkų ir pan. Galbūt kada nors bus imtasi jų siaurinimo įrengiant parkavimo vietas ir normalius dviračių takus (dabar tai ten pasityčiojimas). Bet ne prie šitios valdžios.
Na, sovietmečiu tiek Kavoliuko, tiek Šimuliono gatvės buvo suplanuotos kaip tranzitinės, Šimulionio g. net VT važinėjo. Aišku, tai buvo klaida. Problema, kad šios gatvės dabar liko per plačios, todėl teko pridėti visokių iškilių perėjų, gulinčių policininkų ir pan. Galbūt kada nors bus imtasi jų siaurinimo įrengiant parkavimo vietas ir normalius dviračių takus (dabar tai ten pasityčiojimas). Bet ne prie šitios valdžios.
Na ne tai kad tranzitinės, o skirtos sujungti gretimus mikrorajonus, ar kitaip tariant išvažiuoti iš mikrorajono. Tuo tarpu Laisvės pr. jau skirtas pravažiuoti mikrorajonus tranzitu. Šiuo atveju tikrai galėtų gautis absurdiška situacija, kad šiomis gatvėmis būtų patogiau patekti nuo Vakarinio link Ozo, nei per Viršuliškių šviesoforus, kur turėtų eiti tikrasis tranzitas be šviesoforinių sankryžų. Tektų dirbtinai apsunkinti eismo sąlygas, kas tik dar labiau kirstųsi su logika.
Comment