Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus tiltai ir viadukai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė abruo Rodyti pranešimą

    Įdomu, ar tas tiltas link Litexpo bus skirtas tik pėstiesiems ir dviratininkams, ar visgi padarys ir viešojo transporto juostas, kaip kad Zuokas planavo. Kažkaip nesinorėtų Laisvės pr. gauti šviesoforą, ypač tokiu metu kai paskutinis šviesoforas iki Narbuto g. tuoj bus panaikintas...

    O tiltas prie Green Hall - labai puikus dalykas, pamenu, irgi Zuoko laikais planuotas, nors ten vieta numatyta jau sovietmečiu. Nuims nemažai srauto nuo pedagoginio žiedo.
    Litexpo tik pėsčiųjų ir dviratininkų.

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
      Kitas, apie kurį trumpai užsiminė (tik neaišku ar tikrai numatomas ar dar svarstoma) - tiltas iš Žvėryno link Seimo (spėju nuo Green Hall). Kažkas naujo?
      Nelabai suprantu jo paskirties. Yra daug vietų, kur tiltas reikalingesnis.

      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

      Litexpo tik pėsčiųjų ir dviratininkų.
      VT lygtais planuota irgi.

      Comment


        Parašė Sula Rodyti pranešimą

        VT lygtais planuota irgi.
        Nebeplanuojama.

        Comment



          Miestui trūksta ir tiltų – tiek viadukų, tiek tiltų per Nerį. Galvojama vieną pėstiesiems tiltą pastatyti nuo „Litexpo“ į Vingio parką. Apie naują pėsčiųjų ir dviratininkų viaduką galvojama transporto žiede prie Lietuvos edukologijos universiteto.

          Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...tus-221-948292

          Comment


            Lazdynų tiltas XX a. septintajame dešimtmetyje.



            UAB „Tilsta“ tinklalapyje teigiama, kad čia nufotografuotas Geležinio Vilko tiltas, bet tokias atramas turi tik Lazdynų tiltas.

            Comment


              https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=77666669
              Sostinėje yra 47 tiltai, 52 viadukai ir 5 estakados. Tiltų, viadukų ir estakadų remontui šiemet skirta apie 1,5 mln. eurų.

              Pasak direktoriaus pavaduotojo, savivaldybė senus, korozijos pažeistus tiltų ar viadukų turėklus keičia naujais cinkuoto metalo turėklais, nes jie nereikalauja papildomos priežiūros, t. y., dažymo. „Ateityje planuojame pakeisti ir šio tilto turėklus“, – aiškino A. Visockas.

              Šiemet bus atnaujinti 8 viadukai ir tiltai: Laisvės pr. – A. P. Kavoliuko g. viadukas, Architektų g. – Laisvės pr. viadukas, Dariaus ir Girėno viadukas per geležinkelį, Valakampių tiltas, Ozo g. – Ukmergės g. viadukas, Pūčkorių pėsčiųjų tiltas, S. Batoro tiltas, Dariaus ir Girėno g. – Tūkstantmečio viadukas.

              Vilniaus miesto savivaldybė skelbė, jog šiemet sostinė ketina išasfaltuoti 80 km miesto gatvių, apie 10 km iš jų – žvyrkelių. Tam skirti 27 mln. eurų – 4 mln. eurų daugiau nei pernai: 16 mln. eurų iš miesto biudžeto, daugiau kaip 11 mln. eurų – iš nacionalinės Kelių priežiūros ir plėtros programos.

              Comment


                Tiltas per Vokės upę įrašytas į Kultūros vertybių registrą

                Prie Kultūros paveldo departamento veikianti pirmoji nekilnojamojo kultūros paveldo vertinimo taryba teisinę apsaugą suteikė Kazbėjų tiltui (unikalus kodas 42670), esančiam Kazbėjų kaime, Vilniaus miesto savivaldybėje. Ketinamo nugriauti tilto likimu susirūpinę gyventojai ir visuomenininkai kreipėsi į Kultūros paveldo departamentą, kad būtų nustatytos šio tilto vertingosios savybės bei suteikta teisinė apsauga...
                Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...ybiu-registra/ .
                Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                Comment


                  Parašė lukass Rodyti pranešimą
                  Tiltas per Vokės upę įrašytas į Kultūros vertybių registrą
                  Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...ybiu-registra/ .
                  Ai tai dabar viskas čiki. Kai ką nors įtraukia į vertybių registrą, tie daiktai iškart pasidaro nebe avarinės būklės. Jei nestrigs visokie derinimai, tai gal per kokį dešimtmetį ir rekonstrukcijos projektą suderins...

                  Comment


                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                    Ai tai dabar viskas čiki. Kai ką nors įtraukia į vertybių registrą, tie daiktai iškart pasidaro nebe avarinės būklės. Jei nestrigs visokie derinimai, tai gal per kokį dešimtmetį ir rekonstrukcijos projektą suderins...
                    ?

                    Tiltas įtrauktas tam, kad jo nenugriautų. O problemos sprendimų yra trys, kuriuos įvardino meras:
                    1. nugriauti tiltą, bet atstatyti tokį patį, tik naują (nes dabartinio suremontuoti neįmanoma);
                    2. šitą palikti tik pėstiesiems ir dviratininkams, o šalia statyti naują gelžbetoninį;
                    3. šitą tiltą palikti pėstiesiems ir dviratininkams, o naujo tilto nestatyti visai;

                    Comment


                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                      ?

                      Tiltas įtrauktas tam, kad jo nenugriautų. O problemos sprendimų yra trys, kuriuos įvardino meras:
                      1. nugriauti tiltą, bet atstatyti tokį patį, tik naują (nes dabartinio suremontuoti neįmanoma);
                      2. šitą palikti tik pėstiesiems ir dviratininkams, o šalia statyti naują gelžbetoninį;
                      3. šitą tiltą palikti pėstiesiems ir dviratininkams, o naujo tilto nestatyti visai;
                      Tai tvarkoj. Pirmuoju atveju visvien tektų griauti, tai kaip ir jokio skirtumo. Kitais dviem atvejais visvien reikalingas kapitalinis arba rekonstravimas. Įtraukimas į registrą tik prideda daugiau keblumų derinant projektą ir kelia kainą. Bet užtat pats įtraukimas nieko nekainuoja ir leidžia pasipiarint.

                      Comment


                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                        Tai tvarkoj. Pirmuoju atveju visvien tektų griauti, tai kaip ir jokio skirtumo. Kitais dviem atvejais visvien reikalingas kapitalinis arba rekonstravimas. Įtraukimas į registrą tik prideda daugiau keblumų derinant projektą ir kelia kainą. Bet užtat pats įtraukimas nieko nekainuoja ir leidžia pasipiarint.
                        Įtraukimas užtikrina, kad objektas nebus sunaikintas. Na, teoriškai, nes jis gali ir pats sugriūt.

                        Sakė, kad rekonstruoti neįmanoma, nėra kaip. O pėstiesiems turėtų atlaikyti ilgai. Vis ne 3 tonos.

                        Comment


                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                          Įtraukimas užtikrina, kad objektas nebus sunaikintas. Na, teoriškai, nes jis gali ir pats sugriūt.

                          Sakė, kad rekonstruoti neįmanoma, nėra kaip. O pėstiesiems turėtų atlaikyti ilgai. Vis ne 3 tonos.
                          Tfu, vos nepaspringau. Ta jei tik pėstiesiems, tai nieko ir nedarys?

                          Comment


                            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                            Tfu, vos nepaspringau. Ta jei tik pėstiesiems, tai nieko ir nedarys?
                            Nu taip išeina.

                            Comment


                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                              Įtraukimas užtikrina, kad objektas nebus sunaikintas. Na, teoriškai, nes jis gali ir pats sugriūt.

                              Sakė, kad rekonstruoti neįmanoma, nėra kaip. O pėstiesiems turėtų atlaikyti ilgai. Vis ne 3 tonos.
                              Tegu pastato naują tiltą šalia ir viskas. O šitas "paveldas" tegu dūlėja ir griūna. "Paveldo" draugai galės grožėtis į vandenį sukritusiomis sijomis, jei jiems tai taip patinka.
                              Lietuva visiems.

                              Comment


                                Greitai sostinės senamiesčio gyventojai džiaugsis nauju pėsčiųjų tiltu per Vilnią.
                                http://www.statybunaujienos.lt/nauji...ologijos/10934

                                Comment


                                  Brėžinys iš Bendrojo plano pristatymo Pilaitės bendruomenei. Atkreipkite dėmesį į planuojamą "skirtingo lygio sankirtą" ties VSD ir naują gatvę, jungiančią Pilaitės prospektą su Šešuolių gatve.

                                  Comment


                                    Įdomu kaip pilnas sprendimas sujungus Senąjį kelią su Šešuolių g. pakeistų srautus visam rajone

                                    Comment


                                      Parašė tomtom Rodyti pranešimą
                                      Įdomu kaip pilnas sprendimas sujungus Senąjį kelią su Šešuolių g. pakeistų srautus visam rajone
                                      Iš tikrųjų tai niekas labai nepasikeistų. Važiuojantys rytais į šiaurinę miesto dalį, dabar gali pasukti į aplinkkelį ir po to į tą pačią Šešuolių gatvę. Esant jungčiai, tiesiog tai daryti būtų patogiau, bet kažko grandioziško ji neduotų.

                                      Tikrai kažką grandioziško miestui duotų jungtis iš Žvėryno į Justiniškių g. (miško proskyna), bet čia jau atskira tema.
                                      Snowflakes will attack U <3

                                      Comment


                                        Toje vietoje tarsi pakaktų sankirtos, jungiančios Sidaronių-Šešuolių gatves su Vakariniu aplinkkeliu. Bet stačiakampiai plane tikriausiai žymi paprastą viaduką be patekimo iš vieno kelio į kitą galimybės. Jei taip, tai įdomu kodėl suplanuotas toks sprendimas, reikalaujantis dviejų viadukų vietoj vieno ir papildomos gatvės atkarpos. Galbūt ties Sidaronių-Šešuolių gatvėmis tiesiog nėra vietos viadukui su nuovažomis. Arba planuojama, kad didžioji dalis srauto iš Buivydiškių toliau vistiek tęsis Pilaitės prospektu.

                                        Comment


                                          Narbuto viadukas.















                                          Comment

                                          Working...
                                          X