Didžiausia šios VMS valdžios nesamonė - prikepti krūvas projektų, viešinti, rengti architektūrinius konkursus ir statyti į eilę juos reitinguojant, kai patys žino, kad mažiausiai 2-4 metus jie nebus pradėti. Ateis koks naujas interesantas, vėl suprojektuos kokį tiltuką, sureitinguos, kad jis čia vertas didesnio dėmesio ir dar žemiau nustums ankstesnius projektus. Kiek tokių projektų projektėlių prikurta, tai ta eilė, pagal tokius įdirbius nesibaigs 10 metų. Prie Zuoko augo įsisikolinimų eilė, o prie Šimašiaus - neįgyvendintų projektų eilės. Ateis nauja valdžia, pradės naujos eilės kūrimą, o seni projektukai ir liks stalčiuose, kaip kad vyksta 8 metus iš eilės.
Statybos leidimas galioja 5 metus, parengta topogfrafija - 3 metus. Tai, kuo ilgiau guli stalčiuje, tuo nevertingesnis projektas tampa. Iš stalčiaus gali keliauti tiesiai į šiukšliadėžę
Statybos leidimas galioja 5 metus, parengta topogfrafija - 3 metus. Tai, kuo ilgiau guli stalčiuje, tuo nevertingesnis projektas tampa. Iš stalčiaus gali keliauti tiesiai į šiukšliadėžę
Čia ir blogai, nes jeigu statybos inspekcijai nepranešta apie statybos pradžią, tai negalioja ir kitos, su leidimu susijusios prievolės, kaip NT įregistravimas ar pranešimas apie nebaigtą statybą. Kai kur galima rasti informaciją apie numatomą darbų pradžią, bet neaišku, ar ji atitinką kaip oficialus pranešimas, tokiu atveju atsiranda kitos prievolės. Vėl gi, tai krūva administracinių dalykų. Kai pagalvoji, kiek tokių yra, tai gal neverta švaistyti mokesčių mokėtojų pinigų tuščiam projektavimui. Kai kurie projektai parengti ir išviešinti, jiems pritarta, sumokėta konkurso laimėtojams dar 2018-2019 metais ir jokio judėsio, kol morališkai pasens ir reikės iš naujo taisyti ar pritaikyti pagal gretimų teritorijų ar infrastruktūros pasikeitimus.
Vilniaus pesčiųjų tilto tarp Buchtos (Bukčių) ir TEC-2 (Vilniaus II termofikacinės elektrinės) statyba
Apei 1957
Atsiuntė наташа / Nataša, autorius nenurodytas https://vilnius.borda.ru/?1-11-0-000...0-0-1616285029
Valakampių tiltas jau turbūt 3 metus yra apribotas
Šiandien straipsnis LRT buvo, kad tik baigiamas rekonstrukcijos projektas, nors turėjo darbai būti baigti 2022 m.
LRT 2023.02.26 Vilniečiams prireiks kantrybės: savivaldybė dėlioja kelio remonto darbus, žada imtis Valakampių tilto
Ne vienerius metus sostinėje kalbama apie Valakampių tilto rekonstrukciją. Vilniaus miesto savivaldybė buvo pažadėjusi, jog darbai bus baigti iki 2022-ųjų pabaigos. Nors jau įsibėgėjo 2023 m., realūs darbai šioje vietoje net nepradėti.
Pasak Vilniaus miesto savivaldybės Rinkodaros ir komunikacijos skyriaus ryšių su žiniasklaida specialisto G. Grubinsko, šiuo metu baigiamas rengti Valakampių tilto rekonstrukcijos projektas, jis bus teikiamas ekspertizei, o tuomet bus skelbiamas rangos darbų pirkimas.
„Projektavimo darbai dėl projektuotojo kaltės užsitęsė ir dėl to jam yra skaičiuojami delspinigiai, tačiau savivaldybė nusprendė nenutraukti sutarties ir užbaigti projektavimo etapą su dabartiniu konkurso laimėtoju, nes nutraukus sutartį tektų skelbti naują konkursą, kurio laimėtojas projektavimo darbus turėtų atlikti nuo pradžių, o tai užtruktų ilgiau ir tilto rekonstrukcija įvyktų dar vėliau“, – situaciją apibūdino savivaldybės atstovas.
Jis pabrėžė, kad minėtas tiltas yra itin svarbus užtikrinant tinkamą gyventojų susisiekimą, todėl bus dedamos pastangos, kad rekonstrukcija turėtų kuo mažiau įtakos įprastoms vilniečių kelionėms.
„Primename, kad užtikrinant eismo saugumą, Valakampių tiltu eismas jau yra ribojamas: įvesti svorio ir greičio ribojimai visoms transporto priemonėms, o pirmosios juostos abejomis kryptimis skirtos tik viešajam transportui. Kol kas galutiniai sprendimai dėl eismo organizavimo pakeitimų rekonstrukcijos metu nėra priimti, jie bus derinami su rangovais. Tikimasi, kad Valakampių tilto rekonstrukcija bus užbaigta dar šiemet“, – aiškino G. Grubinskas.
LRT 2023.02.26 Vilniečiams prireiks kantrybės: savivaldybė dėlioja kelio remonto darbus, žada imtis Valakampių tilto
„Primename, kad užtikrinant eismo saugumą, Valakampių tiltu eismas jau yra ribojamas: įvesti svorio ir greičio ribojimai visoms transporto priemonėms, o pirmosios juostos abejomis kryptimis skirtos tik viešajam transportui.
Ir įdėta Valakampių tilto nuotrauka, kurioje matosi, kad pirmom juostom abiem kryptymis važiuoja bet kas, tik ne viešasis transportas
Ir įdėta Valakampių tilto nuotrauka, kurioje matosi, kad pirmom juostom abiem kryptymis važiuoja bet kas, tik ne viešasis transportas
Tenka kiekvieną rytą važiuoti šiuo tiltu link centro - rytinio piko metu, sutiksi viena kitą gudrutį važiuojantį A juosta. Visi likę važiuoja antra juosta. Reikia jungtis su eismu nuo nusukimų, o po to iš pirmos juostos į antrą prieš pat tiltą - susidaro didėlės spūstys vien tam, kad pravažiuoti šį tiltą.
Ar nėra taip, kad čia yra sena nuotrauka?
Tenka kiekvieną rytą važiuoti šiuo tiltu link centro - rytinio piko metu, sutiksi viena kitą gudrutį važiuojantį A juosta. Visi likę važiuoja antra juosta. Reikia jungtis su eismu nuo nusukimų, o po to iš pirmos juostos į antrą prieš pat tiltą - susidaro didėlės spūstys vien tam, kad pravažiuoti šį tiltą.
Ar nėra taip, kad čia yra sena nuotrauka?
Nežinau dėl nuotraukos senumo. Nesu vilnietis, matau tik tai, kas parašyta ir įdėta LRT straipsnyje
Made in Vilnius / 15 min.lt 2023.03.03 Tiltai griūna ne tik Kėdainiuose ir Kaune: Vilniuje – net du avariniai
Vilniaus miesto savivaldybė Valakampių ir Kazbėjų tiltus įvardina kaip galimai avarinės būklės.
Tiesa, Valakampių tiltu automobilių eismas nėra stabdomas ir vyksta toliau, tačiau su tam tikrais apribojimais. tikisi, kad per artimiausius metus tiltą pavyks atnaujinti.
„Valakampių tiltu eismas vyksta, bet jis nuo 2021 m. vasario apribotas – ribojamas tiltu važiuojančių automobilių svoris, o pirmoji juosta abiem kryptimis yra skirta tik viešajam transportui. Šiuo metu baigiamas rengti Valakampių tilto rekonstrukcijos projektas, jis bus teikiamas ekspertizei, o tuomet bus skelbiamas rangos darbų pirkimas. Tikimasi, kad rekonstrukcija bus užbaigta dar šiemet”, – sako G. Grubinskas, Vilniaus miesto savivaldybės atstovas.
Kitas – Kazbėjų tiltas – irgi yra avarinės būklės, tačiau automobilių eismą čia uždraudė dar 2018 metais. Kirsti tiltą vis dar gali pėstieji ir dviratininkai. Savivaldybė jau pradėjo remontuoti tiltą praėjusių metų pabaigoje. Tiltą planuojama atnaujinti per kelerius metus.
Palyginimui - Kazbėjų tilto per Vokė 2018 m. nuotraukos.
Vilniaus m. savivladybė 2018 m. kovo 16 d. paskelbė, kad ketinama tą prieškarinį tiltą išvis nugriauti/ tačiau jį pavyko iš saugoti https://www.15min.lt/naujiena/aktual...upe-56-1239768
Žiūriu Benkunsko programą (už jį nebalsavau) ir transporto plane matau daug ko kas man labai patinka ir kai ko kas nepatinka.
Labai patinka:
- tunelis Geležinio vilko, Ukmergės ir Žalgirio gatvių sankryžoje (tikiuosi jis bus skirtas GV paversti nepertraukiamo eismo gatve)
- tunelis Mokslininkų ir Geležinio vilko sankryžoje
- Pėsčiųjų ir automobilių viadukas virš Gariūnų gatvės
Nepatinka, nes neprioritetas:
- tunelis Kalvarijų ir Ozo gatvių sankryžoje
- tunelis Kareivių ir Žirmūnų g. sankryžoje
- Konstitucijos ir Narbuto gatves sujungiantis viadukas
Žiūriu Benkunsko programą (už jį nebalsavau) ir transporto plane matau daug ko kas man labai patinka ir kai ko kas nepatinka.
Labai patinka:
- tunelis Geležinio vilko, Ukmergės ir Žalgirio gatvių sankryžoje (tikiuosi jis bus skirtas GV paversti nepertraukiamo eismo gatve)
- tunelis Mokslininkų ir Geležinio vilko sankryžoje
- Pėsčiųjų ir automobilių viadukas virš Gariūnų gatvės
Nepatinka, nes neprioritetas:
- tunelis Kalvarijų ir Ozo gatvių sankryžoje
- tunelis Kareivių ir Žirmūnų g. sankryžoje
- Konstitucijos ir Narbuto gatves sujungiantis viadukas
Parašyta, kad bus pastatytas vienas tunelis (tas turbūt GV - Žalgirio sankryžoje), o kitų tik projektai parengti, tai tų projektų ir dabar daug prirengta į stalčių, ta pati pvz. Šiaurinė gatvė.
Parašyta, kad bus pastatytas vienas tunelis (tas turbūt GV - Žalgirio sankryžoje), o kitų tik projektai parengti, tai tų projektų ir dabar daug prirengta į stalčių, ta pati pvz. Šiaurinė gatvė.
Kaip ir buvo parengtas 2 viadukų (auto + pėsčiųjų ) virš GV sujungiant Didlaukio. Irgi į stalčių.
Kaip ir pažadas įrengti trūkstamą kilpą Ateities/GV šalia kamino kad atrišti absurdą ties makveža. Vietos yra, nebrangiai kainuotų.
Mažiausiai tikėčiau kuo nors.
Comment