Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    I etapas prasideda ar gal geriau skambėtų pasibaigia, nes jį darys paskutinį, nuo įvažiavimo iš Jonavos pusės į Klaipėda. Tarp Tėvynės ir Viados. Biruliškių sankryža yra II etapas, kuris nemanau, kad prasidės anksčiau nei 2030m. bet gal ir klystu.

    PS.: brėžinių +/- panašių į realybę yra šioje temoje.
    Kalbėjo apie 2028 m., bet dabartinė valdžia prioritetą teikia 130 ruožo rekonstrukcijai ir berods A9 kelią irgi nori paversti 2+1.
    Tai nenustebintų, kad nusikels iki kažkur 203X m.
    Norėtųsi bent jau laikinų sprendimų su Biruliškių sankryža, tuo apsisukimu ir degalinėm, tada gal dar pakenčiama būtų. Labiausiai nervina ne kad juostų trūksta, o sankryžų įrengimas kaip iš Maskvos MKAD (peržiūrėkit Google palydovą):
    https://goo.gl/maps/2Lc9K4u2Sfavu7ix6
    https://goo.gl/maps/ebiwHHL51AJH6Mk68

    Comment


      Atsilieka LAKD su PR
      Pasirašyta sutartis dėl viduriniojo tilto per Nerį https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2022-685325
      Laimėjo Kauno tiltai, suma 56,5 mln. EUR

      Comment


        Neradau tik iki kada turi būti atlikti darbai? Spėju bus porą metų..

        Comment


          skelbimo apie pirkimą:
          II dalis: Objektas
          II.2.7) Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
          Trukmė mėnesiais: 31
          Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
          Paskutinis taisė Kirstukas; 2023.02.12, 20:55.
          Valstybinės reikšmės susisiekimo projektų brėžiniai žemėlapyje (arcgis.lt)
          Kauno susisiekimo projektų brėžiniai žemėlapyje (arcgis.lt)

          Comment


            31mėnesis? Turi pabaigti iki 2025-06?
            Atrodo labai ilgas terminas.

            Comment


              Parašė iPhone Rodyti pranešimą
              31mėnesis? Turi pabaigti iki 2025-06?
              Atrodo labai ilgas terminas.
              Pabandom paskaičiuoti. Tuoj prasidės žiemos techninė pauzė. Po to reikės įrengti visus laikinus sujungimus, suvežti techniką, pats tiltas taigi bus 4 juostų, o ne 2, turės laikyti tranzitinį transportą. Jaučiu įmanoma 2024 sezono galui pabaigti, bet turbūt užsimeta rizikos. Na ir projekto greitis matyt papildomi pinigai, tam tikrom fazėm reikia tam tikrų resursų (technikos ir žmogiškųjų), gal kas nors dubliuojasi su kitais prioritetiniais projektais LT, kur panašių dalykų reikės ?

              Smagu skaityt, kad tai "rekonstrukcija perstatant tiltą". Įdomu bent ką iš senos konstrukcijos paliks, kad vadina "rekonstrukcija" ?

              Comment


                Parašė RamasN Rodyti pranešimą

                Pabandom paskaičiuoti. Tuoj prasidės žiemos techninė pauzė. Po to reikės įrengti visus laikinus sujungimus, suvežti techniką, pats tiltas taigi bus 4 juostų, o ne 2, turės laikyti tranzitinį transportą. Jaučiu įmanoma 2024 sezono galui pabaigti, bet turbūt užsimeta rizikos. Na ir projekto greitis matyt papildomi pinigai, tam tikrom fazėm reikia tam tikrų resursų (technikos ir žmogiškųjų), gal kas nors dubliuojasi su kitais prioritetiniais projektais LT, kur panašių dalykų reikės ?

                Smagu skaityt, kad tai "rekonstrukcija perstatant tiltą". Įdomu bent ką iš senos konstrukcijos paliks, kad vadina "rekonstrukcija" ?
                Iš seno tilto manau liks "dalis" pamatų. Daugiau neįsivaizduoju ką gali palikti.

                Kas dėl laiko - aš puikiai suprantu, projektas sudėtingas ir t.t. bet čia jau aš apeliuoju į LAKD kuri mano nuomone pradelsė paskelbti konkursą ir t.t. Realiai atidarius naują tiltą kitą dieną šį jau turėjo griauti. Jei jau taip sunku suplanuoti - pasirašyti sutartį galėjo taip, kad griovimo darbus. galėtų vykdyti žiemą t.y. iki griovimo darbų spėtų pasiruošti visus laikinus sujungimus ir t.t.

                Comment


                  Plius aną tiltą irgi statė Kauno Tiltai. Patys būtų susiplanavę viską.

                  Comment


                    Netoli A1/A6 sankryžos panaikintas Biruliškių sustojimas. Sudėtos tvorelės.

                    Vis tik manau, kad pėsčiųjų praėjimo nereikėjo naikinti kol neatsirado tiltas.
                    Nuėjau, tvorelė nuo gyvūnų radau prakirptą, išvaikščiotas takelis.
                    Nu arba reikėjo kažkokiom tvirtesnėm medžiagom įrengti.

                    Tiesa, pro ten autostrados niekada nesu kirtęs. Visada renkuosi taką palei A6 kelią.

                    Iki tų remontų pats ten retkarčiais nueidavau pasivaikščiojimų metu trumpai prieit prie autostrados (tuo pačiu taku pirmyn, atgal), tai jausdavosi, kad kartais praeinanti publika probleminė, mėgstanti išgerti. Nežinau jeigu dėl jų naikinti, tai gal ir nieko, tik reikėjo labiau pasistengti, tik jaučiu ten pėsčiųjų srautas šiaip nemažas. Tos tvorelės turbūt nelabai ką padeda dabar.

                    Tik norisi tikėtis, kad tas Urban Hub pajudės ir tiltas atsiras, nes jis bus patogesnis nei dabar praėjimas palei A6 kelią su taku kur pravažiavimus užstoja krūmai, auto greitis didelis, pėsčiųjų/dviratininkų nesitiki, nors sudėti įspėjamieji ženklai.
                    Paskutinis taisė PoDV; 2022.11.04, 14:01.

                    Comment


                      Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                      Netoli A1/A6 sankryžos panaikintas Biruliškių sustojimas. Sudėtos tvorelės.

                      Vis tik manau, kad pėsčiųjų praėjimo nereikėjo naikinti kol neatsirado tiltas.
                      Nuėjau, tvorelė nuo gyvūnų radau prakirptą, išvaikščiotas takelis.
                      Nu arba reikėjo kažkokiom tvirtesnėm medžiagom įrengti.

                      Tiesa, pro ten autostrados niekada nesu kirtęs. Visada renkuosi taką palei A6 kelią.

                      Iki tų remontų pats ten retkarčiais nueidavau pasivaikščiojimų metu trumpai prieit prie autostrados (tuo pačiu taku pirmyn, atgal), tai jausdavosi, kad kartais praeinanti publika probleminė, mėgstanti išgerti. Nežinau jeigu dėl jų naikinti, tai gal ir nieko, tik reikėjo labiau pasistengti, tik jaučiu ten pėsčiųjų srautas šiaip nemažas. Tos tvorelės turbūt nelabai ką padeda dabar.

                      Tik norisi tikėtis, kad tas Urban Hub pajudės ir tiltas atsiras, nes jis bus patogesnis nei dabar praėjimas palei A6 kelią su taku kur pravažiavimus užstoja krūmai, auto greitis didelis, pėsčiųjų/dviratininkų nesitiki, nors sudėti įspėjamieji ženklai.
                      Aš ten kartais matydavau atostradą kertantį vyriškį neįgaliojo vežymėlyje. Na jam jau viskas, nebepavyks niekaip kirsti..

                      Comment


                        Netrukus prasidės vieno intensyviausių tiltų per Nerį rekonstrukcija
                        https://kaunas.kasvyksta.lt/2022/11/...ekonstrukcija/

                        Comment


                          Parašė iPhone Rodyti pranešimą

                          Aš ten kartais matydavau atostradą kertantį vyriškį neįgaliojo vežymėlyje. Na jam jau viskas, nebepavyks niekaip kirsti..
                          Kaip tik puiku, žmogelis liks gyvas...

                          Comment


                            TIES KAUNU IŠKILS VIADUKAS: STATYBOS DARBAI PRASIDĖS KITAIS METAIS

                            https://m.kauno.diena.lt/naujienos/k...metais-1103128
                            Ties Ašigalio gatve prieš keletą metų įrengtas įvažiavimas iš A1 kelio į miestą. Čia galima įvažiuoti į Kauną atvykstantiems nuo Klaipėdos ir išvažiuoti Vilniaus kryptimi. Miestas turi ambicingų planų įrengti viaduką, kuris leistų iš Ašigalio gatvės keliauti link pajūrio ir į miestą įsukti atvažiavus nuo Vilniaus.

                            Šis projektas žymiai pagerintų susisiekimą su Kaunu, sumažintų automobilių srautus kituose įvažiavimo į miestą keliuose. Dar vasarą Kauno miesto savivaldybės taryba priėmė sprendimą šio projekto įgyvendinimą perimti iš Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) ir viaduką statyti savo ir valstybės lėšomis.
                            Paskutinis taisė digital; 2022.11.18, 15:05. Priežastis: pridėta citata

                            Comment


                              Magistraliniame kelyje A1 numatomi eismo pokyčiai
                              (Kauno savivaldybė per facebook.com)
                              Nuo lapkričio 21 d. iki kitų metų sausio 9 d. dėl remonto laikinai neliks nuvažiavimo į Jonavos gatvę iš magistralinio A1 kelio palei Kleboniškio mišką.
                              Eismas bus nukreiptas apylanka per viaduką prekybos centro „Mega“ link. Išvažiavimas iš Jonavos g. ribojamas nebus.
                              Dėl rekonstrukcijos tuo pačiu uždaromas ir vidurinis A. Meškinio tiltas per Nerį. Darbų metu eismas pajūrio link bus nukreiptas per naująjį šiaurinį tiltą.
                              Planuojama, kad po atnaujinimo vidurinis tiltas bus skirtas tik tranzitiniam judėjimui.
                              Valstybinės reikšmės susisiekimo projektų brėžiniai žemėlapyje (arcgis.lt)
                              Kauno susisiekimo projektų brėžiniai žemėlapyje (arcgis.lt)

                              Comment


                                Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
                                TIES KAUNU IŠKILS VIADUKAS: STATYBOS DARBAI PRASIDĖS KITAIS METAIS

                                https://m.kauno.diena.lt/naujienos/k...metais-1103128
                                Apie tai, kad reikės iškirsti dalį medžių, parašė visą pastraipą

                                Comment


                                  Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                                  Apie tai, kad reikės iškirsti dalį medžių, parašė visą pastraipą
                                  Įdomu, koks bus sujungimas su Islandijos plentu. Dobilo principu galbūt mažiau medžių tektų kirsti, nei įrengiant papildomą žieduką, bet stabdytų gretią eismą. Aš tik nepamenu, ar paties Islandijos plento nebuvo vizijų platinti ?

                                  Comment


                                    Brėžiniai buvo pasidalinti kažkada [A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis temoje. Manau ten ir reiktų šita tema diskutuoti.
                                    Valstybinės reikšmės susisiekimo projektų brėžiniai žemėlapyje (arcgis.lt)
                                    Kauno susisiekimo projektų brėžiniai žemėlapyje (arcgis.lt)

                                    Comment


                                      Tikėjausi kad darbus pradės netrukus, nes jau atsivežė betono plokščių naudojamų laikiniems privažiavimams technikai .
                                      -

                                      Comment


                                        Ar tikrai ten viskas taip baisu?
                                        Gal kelionę į Klaipėdą planuoti per Telšius ar Kėdainius...

                                        Diena.lt 2022.11.23
                                        Prieš šventes pradėti remonto darbai kauniečius varo į neviltį: bus katastrofa!
                                        Vakar Kaune jau prasidėjo kelio remonto darbai viename intensyviausių eismo ruožų Lietuvoje, kurie truks pusantro mėnesio. Vykstant nuo Vilniaus magistrale uždarytas nuvažiavimas į Jonavos gatvę, o judant Klaipėdos link – vienas judriausių tiltų per Nerį. Vairuotojai sako, kad bus katastrofa, pasakojama LNK reportaže. (...)

                                        Dabar nuo Vilniaus Klaipėdos link srautai grūsis į vieną eismo juostą, kuri bus dar ir susiaurinta. Čia mažinamas greitis – nuo 90 km/val. iki 70 km/val. Siaurinamos eismo juostos ir iš kitos pusės: nuo Klaipėdos link Vilniaus.
                                        Šis kelio ruožas valstybinis. Savivaldybė sako, kad čia užprogramuota bėda. Jau dabar aišku, kad užsikiš visas miestas. Kentėti teks. Labiausiai kentės Varnių ir Senamiesčio tiltai. „Mes įžvelgiame problemą, kad bus siaurinamos juostos, – kalbėjo Kauno savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Martynas Matusevičius. – Viena juosta – iki 2,5 m, kita – iki 3,25 m. Manome, kad čia bus iššūkis ir miestui“.

                                        Pasak M. Matusevičiaus, jau dabar aišku, kad užsikiš visas miestas. „Kentėti teks. Labiausiai kentės Varnių ir Senamiesčio tiltai“, – sakė M. Matusevičius. Esą bėdų bus ir pasirinkus kitus maršrutus. Miestas perprogramuoja šviesoforus. „Turime Baltų pr. ir Rasytės g. sankryžą, kuri yra netoli A1 kelio. Reikės truputėlį pakoreguoti fazes, kad nuo „Megos“ važiuojantys automobiliai lengviau pravažiuotų per tą sankryžą“, – dėstė M. Matusevičius. – Varnių g. ir Neries kr. sankryža, kur dideli srautai nuo A1 kelio, ten irgi pailginsime fazę atvažiuojantiems nuo Šilainių pusės“.

                                        https://kauno.diena.lt/naujienos/ver...tojams-1103654

                                        Comment


                                          Nesvarbu, kokio pločio kažkada bus Kleboniškio tiltas, bet tai, kad kad keli srautai - ir vietinaii, ir Vilnius-Klaipėda, ir Utena - Jonava - Marijampolė sukoncentruoti vienoje vietoje, yra baidsi klaida.

                                          Labai netoliaregiška, kad nėra net galvojama tiesti tikrą Kauno šiaurinį aplinkkelį Palemonas -Lapės - Babtai.
                                          Nebuvo pasinaudota ir proga nutiesti ir automobilio kelią šalia Rail Balticos tilto per Nerį (kaip Daugplilio alinkkelyje per Dauguvą). Juk pagrindinė problema ne pinigai ar konstrukcijso sudėtingumas, o žemių išpirkimas.

                                          Gal bandymas nuspėti perspektyvą kai kam įsijungs, kai mato kas dedasi Ukrainoje.
                                          Užtektų vienos rusiškos raketos iš Kaliningrado į Kleboniškį, kad būtų paralyžiuotas eismas pagrindiniame Lietuvos kelyje .

                                          Nors su tiltų priežiūros kokybe neriekės ir rusiškų raketų - kas žino, ar "meškinio tiltas" (ir kas sugalvoja tokius pavadinimus) atlaikys padidiėjusias apkrovas,

                                          Comment

                                          Working...
                                          X