Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Man įtarimą sukėlė Eigulių sankryžos ženklinimas.
    Nėra jokių "Įvažiuoti draudžiama" ženklų, keliui, kur srautas atvažiuoja nuo Klaipėdos. Street view iš 2021 m., bet nelabai tikiu, kad kažkokie ženklai galėjo atsirasti.
    https://goo.gl/maps/qeHVAT1bbrRXTZVDA

    Nes man kitaip sunku įsivaizduot dėl ko dar galėjo važiuot prieš eismą. Labai keista/sunku įsivaizduoti, kad priešprieša pradėjo važiuot nuo kokios Muravos sankryžos, ar dar kitos vietos.
    Galėjo apsižioplint, sumaišyt išvažiavimą. Ne veltui užsienio šalyse tokius kelius stengiasi pažymėt plytomis ir (ar) wrong way ženklais ypač gerai, nes tokie kaktomušiniai susidūrimai tikrai žmones paveikia, gali tapti atistiktine auka.

    Beje, tas irgi palieka įspūdį, nes važiavom tuo pačiu maršrutu prieš pora val. iki įvykio, išsukom į tą Eigulių išsukimą. Ten kaktomuša irgi būtų buvę ne juokas, mažiausiai auto apgadinimas grėstų.
    Mano irgi tokia pati pirma mintis buvo, bet panašu, kad vis tik važiavo nuo Muravos https://kaunas.kasvyksta.lt/2023/02/...kkelyje-video/

    Comment


      Parašė PoDV Rodyti pranešimą
      Man įtarimą sukėlė Eigulių sankryžos ženklinimas.
      Nėra jokių "Įvažiuoti draudžiama" ženklų, keliui, kur srautas atvažiuoja nuo Klaipėdos. Street view iš 2021 m., bet nelabai tikiu, kad kažkokie ženklai galėjo atsirasti.
      https://goo.gl/maps/qeHVAT1bbrRXTZVDA
      (...)
      Beje, tas irgi palieka įspūdį, nes važiavom tuo pačiu maršrutu prieš pora val. iki įvykio, išsukom į tą Eigulių išsukimą. Ten kaktomuša irgi būtų buvę ne juokas, mažiausiai auto apgadinimas grėstų.
      Parašė disident Rodyti pranešimą
      Mano irgi tokia pati pirma mintis buvo, bet panašu, kad vis tik važiavo nuo Muravos https://kaunas.kasvyksta.lt/2023/02/...kkelyje-video/
      Nors panašu, kad tas mersas blaškėsi nuo pat Muravos, vis dėlto yra pasibaisėtina , kad Kauno Ašigalio perėjoje nėra jokių eismą draudžiančių ženklų važiuoti prišprišine juosta į autostradą A1.
      Negi ten taip yra ir dabar?

      https://www.google.com/maps/@54.9339...7i16384!8i8192

      Comment


        Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
        Privacios imones nesamoningi darbai.. uz darbo sauga reikia pabauduot.. nes ne pirmas atvejis sioje vietoje.. Bet turim kokias institucijas tokias turim.
        Tikėtina, kad viskas pagal projektą buvo daroma teisingai. Gal šiek tiek ir keistai atrodo tas ardymas iš abiejų pusių išlaikant "svarstyklių" simetriją. Bet matant kolonos ir skersinio jungties masyvumą, tai gal atlaikytų ir vienpusę konsolę ...jeigu viduje būtų armatūra
        Gal vis tik sovietiniame tilto projekte buvo matoma kitokia situacija, nei padaryta realybėje?

        Comment


          Prieš metus/pusantrų, esu nuo Juragių važiuojant link Marijampolės ant viaduko sutikęs pilietį važiuojantį prieš eismą, tik buvo šviesus paros metas, automobilių mažai, tai spėjau sureaguoti ir pasitraukti į pirmą juostą. Žiniasklaida nerašė, tai tas atvejis tikriausiai pasibaigė laimingai...

          Comment


            Ar niekas nepastebėjo gudraus plano su tuo tiltu? uždarius panerių gatvę pylė gruntą, neva apsaugoti gatvę, beeet, man pasirodė ir gal kas patvirtinkite, kas važiuosite, kad jie ta proga nuo viršaus visiškai sumastė užpilti viską gruntų, taip keliolika metrų sumažinant aukštį pakibusios dalies, o ir gal net ją su auktšu pneumo kūjų ir nutrupins privažiavę nuo megos pusės nauju pylimu, tai būtų visai logiškas ir ganėtinai paprastas sprendimas, užpilti panerių gatvę gruntu, sutrupinti tiltą, nukasti gruntą..

            papildymas - taip, panašu kad tiesa, parašyta kauno dienoje - https://kauno.diena.lt/naujienos/lie...i-kovo-1114561
            Paskutinis taisė miraged; 2023.02.19, 23:11.

            Comment


              Parašė Romas Rodyti pranešimą
              Nors panašu, kad tas mersas blaškėsi nuo pat Muravos, vis dėlto yra pasibaisėtina , kad Kauno Ašigalio perėjoje nėra jokių eismą draudžiančių ženklų važiuoti prišprišine juosta į autostradą A1.
              Negi ten taip yra ir dabar?
              Šiandien gražus oras buvo, tad išlindau ir prasukęs pro šį galą patikrinau - ženklų eismo draudimui nėra. Išties, galėtų juos uždėti pvz. vietoje dvipusio pėsčiųjų perėjos ženklo (jei taip leidžiama).

              Aišku nuo įvykusios nelaimės, panašu, kad nebūtų išgelbėję - žmonės teigia matę šį visureigį lakstant prieš eismą ir kitose vietose. Panašu, kad bus alkoholis ir/ar susisukęs protas.

              Comment


                Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą

                Tikėtina, kad viskas pagal projektą buvo daroma teisingai. Gal šiek tiek ir keistai atrodo tas ardymas iš abiejų pusių išlaikant "svarstyklių" simetriją. Bet matant kolonos ir skersinio jungties masyvumą, tai gal atlaikytų ir vienpusę konsolę ...jeigu viduje būtų armatūra
                Gal vis tik sovietiniame tilto projekte buvo matoma kitokia situacija, nei padaryta realybėje?
                Aš irgi tą pastebėjau, kad visiškai nebuvo armatūros toje jungtyje. Man įdomu kaip jį aplamai pastatė, nes mano supratimu statybų metodas turėjo būt toks pat kaip ir griovimo tik atvirštinis, t.y. nuo atramos statant į abi puses vienu metu svarstyklių principu. Bent jau dabar taip būtų statoma mano įsivaizdavimu. Kažkas panašiai kaip nuotraukoj žemiau. Kitu atveju reiktų milžiniškų pastolių ar kažkokių kitokių laikinų atramų kuriuos įrengti per upę būtų labai nepraktiška ir neekonomiška.

                Comment


                  Parašė disident Rodyti pranešimą

                  Mano irgi tokia pati pirma mintis buvo, bet panašu, kad vis tik važiavo nuo Muravos https://kaunas.kasvyksta.lt/2023/02/...kkelyje-video/
                  Sunkoka kažką ir komentuoti.
                  Net nešovė į galvą, kad gali vairuotojas pasielgti taip absurdiškai. Turbūt blogiausias įmanomas veiksmas eisme apsisukti autostradoje ir pradėt važiuot prieš eismą.

                  Comment


                    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą

                    Tikėtina, kad viskas pagal projektą buvo daroma teisingai. Gal šiek tiek ir keistai atrodo tas ardymas iš abiejų pusių išlaikant "svarstyklių" simetriją. Bet matant kolonos ir skersinio jungties masyvumą, tai gal atlaikytų ir vienpusę konsolę ...jeigu viduje būtų armatūra
                    Gal vis tik sovietiniame tilto projekte buvo matoma kitokia situacija, nei padaryta realybėje?
                    o gal armatura ir cemento dali isvoge? kiek girdejau tai buvo standartine praktika, todel ir darydavo projektus kad atlaikytu atomine bomba.
                    "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                    - George W. Bush President of the USA

                    Comment


                      LRT.lt: Šiąnakt prasidės pasvirusio Meškinio tilto ardymo darbai: eismas automagistrale bus uždarytas
                      Nuo š. m. vasario 23 d. (ketvirtadienio) 23 val. iki vasario 24 d. (penktadienio) 5 val. ryto dėl A. Meškinio tilto per Nerį (vidurinis tiltas) įvykio padarinių šalinimo darbų bus uždaromas eismas magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda ruože nuo 99,03 iki 100,47 km esančiais tiltais per Nerį. Planuojama, kad eismas bus uždarytas taip pat ir vasario 25 d., ir vasario 26 d. naktimis, kol bus pašalinti įvykio padariniai. Padarinius planuojama pašalinti per kelias naktis. Šis laikas pasirinktas atsižvelgiant į mažiausio eismo intensyvumo srautus.

                      Padarinių šalinimo metu eismas bus kreipiamas apylankomis:
                      • važiuojantiems Vilnius–Klaipėda kryptimi, eismas kreipiamas per Jonavos g., Salako g., Nuokalnės g., Varnių g., Neries krant., Baltų pr., Rasytės g. ir Jotvingių g. (paliekant galimybę rinktis Žemaičių plentą);
                      • važiuojantiems Klaipėda–Vilnius kryptimi, eismas kreipiamas per Panerių g., Varnių g., Nuokalnės g., Eigulių g. ir Jonavos g.

                      Valstybinės reikšmės susisiekimo projektų brėžiniai žemėlapyje (arcgis.lt)
                      Kauno susisiekimo projektų brėžiniai žemėlapyje (arcgis.lt)

                      Comment


                        Na va, taip ir griauna, daugiau foto - https://kaunas.kasvyksta.lt/2023/02/...as-foto-video/
                        Parašė miraged Rodyti pranešimą
                        Ar niekas nepastebėjo gudraus plano su tuo tiltu? uždarius panerių gatvę pylė gruntą, neva apsaugoti gatvę, beeet, man pasirodė ir gal kas patvirtinkite, kas važiuosite, kad jie ta proga nuo viršaus visiškai sumastė užpilti viską gruntų, taip keliolika metrų sumažinant aukštį pakibusios dalies, o ir gal net ją su auktšu pneumo kūjų ir nutrupins privažiavę nuo megos pusės nauju pylimu, tai būtų visai logiškas ir ganėtinai paprastas sprendimas, užpilti panerių gatvę gruntu, sutrupinti tiltą, nukasti gruntą..

                        papildymas - taip, panašu kad tiesa, parašyta kauno dienoje - https://kauno.diena.lt/naujienos/lie...i-kovo-1114561

                        Comment


                          Per savaitgalį nukarpė apie 14m.
                          Click image for larger version

Name:	tiltas.png
Views:	1925
Size:	2,09 MB
ID:	2033397

                          Comment


                            Parašė skyrma Rodyti pranešimą
                            Per savaitgalį nukarpė apie 14 m
                            Jau nukirpta 20 metrų iš 29

                            LTR Panorama 2023.02.28
                            Kleboniškio tilto konstrukcijos ardymas
                            Tvarkant atitrūkusią Kleboniškio tilto konstrukciją, nuardyta jau 20 metrų griuvusios perdangos. Tęsiant darbus automagistralė nebebus uždaroma, judėjimas naktį bus ribojamas iki vienos eismo juostos abiem kryptimis.
                            Ardymo darbus planuojama baigti kitą savaitę.







                            Video: https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/...biem-kryptimis

                            Comment


                              Pranešimas cituojamas iš temos A5 Kaunas-Marijampolė - LT/PL siena
                              Parašė spekas Rodyti pranešimą
                              Tokios avarijos parodo kaip žūtbūt reikia 4 juostų magistralės - susidūria transportas, užbarikaduoja abi juostas... Gaunasi, kad šalies viena svarbiausių transporto arterijų atjungta...
                              Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
                              Kaune ta pati magistralė atjungiama kasdien, kai šimtai Sargėnų, Domeikavos gyventojų grįžta namo ir dėl siauros gatvės (Vandžiogalos pl.) užkemša nuvažiavimą nuo A5 į A1...
                              Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
                              Gatvė gali būti siaura, nei man, nei tranzitinio transporto vairuotojams tai nei įdomu, nei aktualu. Viskas ko reikia, tai atskirti srautus, kad jie nesikirstų, kaip yra dabar. Idealiu atveju, turėtų būti viadukas virš viso to mazgo tiesiai į A1.


                              Ten tas mazgas aplamai yra košmariškas: A5>A1 kertasi srautai po Sargėnų viaduku (kurį dabar remontuoja), o A1>A5 ruože nuo IX forto iki Mosėdžio g. 3 kartus persidengia greitėjimo/lėtėjimo juostos: Jei važiuoji A1>A5, tave blokuoja atvažiuojantys nuo Megos ir sukantys link Depo, tada eismas stoja, nes kažkas išsukinėja į Circle K, kažkas iš jos bando įsilieti, ir už keliasdešimt metrų bando į A5 įsilieti atvažiavę pro Skubą (nežinau kokia ten gatvė)...
                              Ten rytais kelias nuo Lampėdžių visuomet yra užsikimšęs.
                              Būtų puiku, jei fūroms ir kitiems tranzitinims keliautojams važiuojant iš Kauno į Rygą nereikėtų važiuot ratais trikdant eismą Klaipėdos-Vilniaus trasoje..
                              Paskutinis taisė Romas; 2023.04.17, 16:41. Priežastis: cituojamas

                              Comment


                                Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                Pranešimas citujamas iš temos A5 Kaunas-Marijampolė - LT/PL siena





                                Ten rytais kelias nuo Lampėdžių visuomet yra užsikimšęs.
                                Būtų puiku, jei fūroms ir kitiems tranzitinims keliautojams važiuojant iš Kauno į Rygą nereikėtų važiuot ratais trikdant eismą Klaipėdos-Vilniaus trasoje..
                                Tai, kad ten viskas +- yra gerai. Padarytos naujos dvi juostos: viena- nusukimui i Klaipėdą, kita- važiuoti link Vilniaus. Srautai toje vietoje tik susilieja, bet nesikerta- atvažiuojanties nuo Klaipėdos negalima važiuoti į nuvažiavimą.
                                Toje vietoje kamščiai susidaro tada, kai toleliau prie Megos, ar ant A. Meškinio tilto nutinka avarija (kas dažniausiai ir būna).

                                Comment


                                  Parašė strongiukas Rodyti pranešimą

                                  Tai, kad ten viskas +- yra gerai. Padarytos naujos dvi juostos: viena- nusukimui i Klaipėdą, kita- važiuoti link Vilniaus. Srautai toje vietoje tik susilieja, bet nesikerta- atvažiuojanties nuo Klaipėdos negalima važiuoti į nuvažiavimą.
                                  Toje vietoje kamščiai susidaro tada, kai toleliau prie Megos, ar ant A. Meškinio tilto nutinka avarija (kas dažniausiai ir būna).
                                  Ne apie tą vietą šnekam. Srautai susikerta važiuojant A5>A1 Klaipėdos kryptimi, kai atvažiavus nuo Marijampolės reikia daryti kilpą, ir prasilenkti su važiuojančiais iš Šilainių į Domeikavą. Toje vietoje vietiniam transportui be visa ko pirmenybė prieš Via Baltika tranzitą. Ten 5 val. vakare galima stebėti Indijos lygio eismą...
                                  Paskutinis taisė goolfietis; 2023.03.14, 12:35.
                                  Mano blogas

                                  Comment


                                    LRT.lt 2023.04.17
                                    Paaiškėjo, kodėl griuvo Kleboniškio tiltas
                                    Valstybinė teritorijų planavimo ir statybos inspekcija prie Aplinkos ministerijos pirmadienį pranešė, kad pagaliau paaiškėjo, kodėl vasario 14-ąją nukrito ardomo Alfonso Meškinio (Kleboniškio) tilto konstrukcija. Nustatyta, kad buvo pažeistas technologijos projektas, tiltas ardytas netolygiai, dėl ko neišlaikyta pusiausvyra ir įvyko nelaimė.
                                    Bendrovė „Kauno tiltai“ apgailestauja ir teigia, kad kolonos būtų atlaikiusios ir nesimetrinio ardymo krūvius, jeigu tik tiltas būtų statytas taip, kaip numatyta 1962 metų projekte.


                                    Valstybinės teritorijų planavimo ir statybos inspekcijos prie Aplinkos ministerijos Pirmojo statybos priežiūros skyriaus patarėja Gintarė Slušnienė, yra esminis pažeidimas.
                                    „Darbai buvo vykdomi nesimetriškai, dėl ko ir galėjo kilti avarija. Taip pat tyrimo metu nustatyta, kad buvo dvigubai mažesnis armatūros kiekis konstrukcijose, negu buvo numatyta tarybiniais laikais rengtame projekte, kas taip pat lėmė griūtį. Dar nustatėme statybos dalyvių darbų veiklos vykdymo pažeidimus tiek rangovo, tiek subrangovų paskirtų statybos vadovų“, – kalbėjo ji. (...)
                                    Pasak jos, ardymo darbai vyko pažeidžiant technologijos projektą – vyko netolygiai, dėl ko neišlaikyta pusiausvyra ir tiltas įgriuvo.

                                    Statybos inspekcija ruošia dokumentus ir kreipsis į Statybos sektoriaus vystymo agentūrą, kuri ir įvertins statybos dalyvių veiklą. (...) Be to, anot jos, minėta agentūra turi teisę pusmečiui ar neribotam laikui stabdyti tiek rangovų, tiek subrangovų bei paskirtų darbų vadovų veiklą, panaikindama kvalifikacinius atestatus.

                                    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...klos-stabdymas

                                    Comment


                                      Žinau, kad seniau vogdavo, bet pavogti ousę armatūros tokio svarbumo ir viešumo bei saugumo objekte...

                                      Comment


                                        Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                        Žinau, kad seniau vogdavo, bet pavogti ousę armatūros tokio svarbumo ir viešumo bei saugumo objekte...
                                        Tai ir pavogė tik pusę...

                                        Comment


                                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                          Tai ir pavogė tik pusę...
                                          bet ir atlaike be problemu tiek ir tiek metu

                                          Comment

                                          Working...
                                          X