Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Auwris Rodyti pranešimą

    Pagal tą patį brėžinį matosi kad numatytos tokios pačios triukšmo sienelės ant visų tiltų - ir naujų ir senojo.
    na aš deja įžiūriu tik paprastus turėklus, kurie vizualiai yra apie 1 metro aukščio ir ant naujų tiltų ir ant restauruotino.

    Comment


      kodel nieko nebedaro prie giraites? tiek nebedaug liko, nulis technikos gal teismai jau kokie prasidejo?

      Comment


        Parašė Krokas Rodyti pranešimą
        kodel nieko nebedaro prie giraites? tiek nebedaug liko, nulis technikos gal teismai jau kokie prasidejo?
        Technika išvažiavo į Ukrainą atmuštų tankų vežioti
        Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

        Comment


          Parašė Krokas Rodyti pranešimą
          kodel nieko nebedaro prie giraites? tiek nebedaug liko, nulis technikos gal teismai jau kokie prasidejo?
          Iki kovo 15 dienos ziemos pertrauka. Visuose objektuose buna.

          Comment


            kazkaip niekam netrukdo dirbti aplink, namai statosi, lenkai autostrada stampuoja nuo sienos, lietuviam matai pertraukos man kiekviena diena baisu ziuret i ta eile isvaziuojant nuo giraites i autostrada kur urodai nesugebejo padaryti greitejimo juostos normalios ir turi ivaziuoti i pirma juosta autostrados kur furos nesitraukia

            Comment


              Parašė Krokas Rodyti pranešimą
              kazkaip niekam netrukdo dirbti aplink, namai statosi, lenkai autostrada stampuoja nuo sienos, lietuviam matai pertraukos man kiekviena diena baisu ziuret i ta eile isvaziuojant nuo giraites i autostrada kur urodai nesugebejo padaryti greitejimo juostos normalios ir turi ivaziuoti i pirma juosta autostrados kur furos nesitraukia
              Pakenciamas tas isvaziavimas, po fura ner ko list, o kai vaziuoja lengvos ten vietos ivaziuot uztenka. Nereikia iskart sokt i pirma juosta. Ta isvaziuojanti eile siemet netgi mazesne nei buvo iki darbu pradzios.

              Comment


                teko šiandien praeiti naujo tilto techniniu šaligatviu, dalinuosi keletu foto:
                Praėjimo plotas kokie 75 cm, dviem prasilenkti jau reiktų šonu, bet juk čia tik techninis šaligatvis.
                Nesuprantu tokiu masyvių ženklų rėmų, o ženklas uždėtas vos pastebimas ir nuoroda į Šėta, rimtai? ne į Vilijampolę, ne į Lapes. Tiesiai ir galėjo nurodyti Klaipėda, Waršuva, juk šiuo tiltu mažiausiai du metus naudos būtent kaip A1 kelio dalį, o ne kaip vietinio susisiekimo. Bet galbūt taip reikia objekto pridavimui? Paskui sudės kitus...
                Stiklinė triukšmo sienelė virš 3 metrų, ir per ją matosi upė, įdomūs padaryti langeliai apšvietimo stulpų aptarnavimui. Durys triukšmo sienelėje dar veda į niekur, nes nepabaigtas pylimas megos pusėje.
                Click image for larger version

Name:	IMG_20220313_161754.jpg
Views:	2222
Size:	467,9 kB
ID:	1955795 Click image for larger version

Name:	IMG_20220313_161005.jpg
Views:	2219
Size:	515,3 kB
ID:	1955796 Click image for larger version

Name:	IMG_20220313_161034.jpg
Views:	2220
Size:	856,7 kB
ID:	1955797 Click image for larger version

Name:	IMG_20220313_161617_1.jpg
Views:	2220
Size:	540,8 kB
ID:	1955798 Click image for larger version

Name:	IMG_20220313_161158.jpg
Views:	3982
Size:	483,3 kB
ID:	1955799 Click image for larger version

Name:	det2.jpg
Views:	2218
Size:	572,1 kB
ID:	1955800 Click image for larger version

Name:	IMG_20220313_161728.jpg
Views:	2225
Size:	725,7 kB
ID:	1955801 Click image for larger version

Name:	triuksmo.jpg
Views:	2209
Size:	487,5 kB
ID:	1955802 Click image for larger version

Name:	IMG_20220313_161841.jpg
Views:	2222
Size:	542,2 kB
ID:	1955803

                Comment


                  Parašė vaidast Rodyti pranešimą

                  Pakenciamas tas isvaziavimas, po fura ner ko list, o kai vaziuoja lengvos ten vietos ivaziuot uztenka. Nereikia iskart sokt i pirma juosta. Ta isvaziuojanti eile siemet netgi mazesne nei buvo iki darbu pradzios.
                  Matosi kad nevazineji cia kasdien ir nematai kas vyksta isvaziuojant i autostrada 90% vairuotoju neuztenka ploto ir jie laukia kol pirmoje juostoje nebus visiskai auto ir tik tada isvaziuoja..... tada turi rizikuoti juos lenkti per sona o yra vienas gudrocius kur specialiai filmuoja ir i e policija deda ir viskas tik del to kad padarytu normalia greitejimo juosta

                  Comment


                    Parašė Krokas Rodyti pranešimą

                    Matosi kad nevazineji cia kasdien ir nematai kas vyksta isvaziuojant i autostrada 90% vairuotoju neuztenka ploto ir jie laukia kol pirmoje juostoje nebus visiskai auto ir tik tada isvaziuoja..... tada turi rizikuoti juos lenkti per sona o yra vienas gudrocius kur specialiai filmuoja ir i e policija deda ir viskas tik del to kad padarytu normalia greitejimo juosta
                    Pripazistu, paskutiniu metu daugiausia dirbu is namu, bet vaikus vezu i darzelius, tai kamscio dydi matau. Stabdziu ten pilna. Na manau jau ilgai netruks ir sulauksim normalios greitejimo juostos.

                    Comment


                      Kovo 31d. atidarys naują tiltą

                      https://kaunas.kasvyksta.lt/2022/03/...kXWr3wZq8Ptdb4

                      Comment


                        Atidarė naują tiltą, sekančio tilto pirkimai prasidės po savaitės, žada nugriauti ir pastatyti per 2 metus, na tai dar pridėkime +/- 6-12mėn

                        https://kaunas.kasvyksta.lt/2022/03/...per-neri-foto/

                        Comment


                          Man buvo susišvietę, kad bus 2 viduriniai tranzitiniai, kraśtiniai vietiniai. O bus tik trys, tai tranzitinis bus tik vienas į Klaipėdos pusę?

                          Comment


                            Parašė Gator Rodyti pranešimą
                            Man buvo susišvietę, kad bus 2 viduriniai tranzitiniai, kraśtiniai vietiniai. O bus tik trys, tai tranzitinis bus tik vienas į Klaipėdos pusę?
                            Jep, trys tiltai.

                            Ilgametį Klaipėdos krypties tiltą išplatins (kiek pamenu, kažkur šioje temoje buvo aptarta kaip tai bus padaryta) ir pritaikys 110 km/h greitį.
                            Vilniaus krypties tiltą, kiek teko skaityti, tik atnaujins, pakeis apšvietimą, atnaujins dangas (ypač šaligatviui to reikia), bet visi parametrai liks tie patys (t.y. jokio kelkraščio, siauras šaligatvis).

                            Comment


                              Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                              Jep, trys tiltai.

                              Ilgametį Klaipėdos krypties tiltą išplatins (kiek pamenu, kažkur šioje temoje buvo aptarta kaip tai bus padaryta) ir pritaikys 110 km/h greitį.
                              Vilniaus krypties tiltą, kiek teko skaityti, tik atnaujins, pakeis apšvietimą, atnaujins dangas (ypač šaligatviui to reikia), bet visi parametrai liks tie patys (t.y. jokio kelkraščio, siauras šaligatvis).
                              Išplatins nuo 2 iki 4 juostų vidurinį? Tą buvau ir paniršęs.

                              Comment


                                Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                Išplatins nuo 2 iki 4 juostų vidurinį? Tą buvau ir paniršęs.
                                Taip, kai pirmą kart sužinojau, irgi nustebau.

                                Comment


                                  Vienas tranzitinis, bet į abi puses, ten tiesiog po rekonstrukcijos keturios juostos bus (2+2)

                                  O mane sudomino viena citata iš aukščiau nurodyto straipsnio:

                                  Vairuotojai naująjį tiltą išbandyti gali jau šiandien. Eismas tiltu organizuojamas Vilnius–Klaipėda kryptimi, vairuotojams nusukant į Lapes bei Panerių gatvę, taip pat vykstant į prekybos ir laisvalaikio centrą „Mega“. Naujai atidarytu tiltu ir viaduku važiuos visi nuo Jonavos g. esamu jungiamuoju keliu užkilsiantys eismo dalyviai.

                                  Magistralinio kelio ruožas, kuriame vyksta eismas Klaipėdos link, liks tranzitinėms transporto priemonėms iki kol bus pradėti viduriniojo tilto per Nerį rekonstravimo darbai
                                  Taip išeina, jog kolkas eismas vyks visais trim tiltais ? Kada čia tą vidurinį tiltą uždarys, spėsim dar bent šiek tiek pasidžiaugt atlaisvėjusiu važiavimu ?

                                  Comment


                                    Dar tik rangovo konkursą skelbs viduriniam... Negi nebuvo galima suderinti taip, kad vidurrinis būtų pradėtas rekonstruot iškart atidarius naująjį? Eilinį kartą nesugebėta optimaliai darbus daryti?

                                    Comment


                                      Taip, šiuo metu visi trys tiltai naudojami. Išbandžiau naująjį šiandien, nuo Kleboniškio į Panerių g.
                                      Naujame tilte dabar 2 eksploatuojamos juostos ir dar 1 plati dešinėje laisva palikta, tik pabaigoje pavirsta į lėtėjimo juostą nusukimui.
                                      Jau spėjo naujojo tilto pradžioje keli automobiliai susidaužyt, nesusigaudę naujoje realybėje.
                                      -

                                      Comment


                                        Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                        Man buvo susišvietę, kad bus 2 viduriniai tranzitiniai, kraśtiniai vietiniai. O bus tik trys, tai tranzitinis bus tik vienas į Klaipėdos pusę?
                                        atsiverskit vieną puslapį atgal ir bus brėžinys, kaip jūs mėgstat spėlioti ir interpretuoti, kažkur girdėjau, galvojau, bobutė sakė... vietoj dabartinio vidurinio viengubo 13,10m pločio pastatytas dvigubą po 13m pločio, tiltas kurį atidarė yra 14,5m pločio.

                                        Comment


                                          Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                          Dar tik rangovo konkursą skelbs viduriniam... Negi nebuvo galima suderinti taip, kad vidurrinis būtų pradėtas rekonstruot iškart atidarius naująjį? Eilinį kartą nesugebėta optimaliai darbus daryti?
                                          Sakyčiau nedidelė bėda eismo prasme, galima kuriam laikui pasidžiaugti keturiomis juostomis pasiskirsčiusiu srautu, netgi greitis 110 km/h viduriniam tiltui, kiek teko užmatyti paskutinį kartą važiuojant. Uždarius vidurinį tiltą naujasis tiltas turės priimti visą iki atidarymo buvusį srautą.

                                          Sutinku, kad norisi greičiau tų darbų, norisi, kad ne vien tiltus sutvarkytų, bet ir ruožą iki Muravos, ten daug netvarkingų įvažų/nuovažų, pats kelio intensyvumas iki pat Muravos jau tikrai viršija normas 2x2 kelio kategorijai.

                                          Netgi A1 iki Muravos neužtenka, dar Vakariniame aplinkkelyje srautas didžiulis, kelias tranzitinis Via Baltica, ten irgi reikia panašaus platinimo. Tai tas nerimas dėl gaišimo suprantamas
                                          Paskutinis taisė PoDV; 2022.03.31, 21:09.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X