Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    gatvėse/keliuose medžiai irgi neatitverti. Čia gi jau nebe autostrada, kur tie stulpeliai stovi.
    Na, autostrada bus 130 km/h iki projekto ruožo pabaigos ties 9-u fortu.
    Spėju, barjerai dar gali atsirasti ties tais ženklais, nors pvz. kai Vilnius-Kaunas remontavo, tai atitverimus dar anksčiau įrengė nei buvo įrengtos krypčių ženklų atramos.

    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    esate konstruktorius? pasiūlysit savo variantą?
    Važiavau tik ką prieš atidarymą, tai bandyta padaryti, kad ženklas matytųsi virš pirmos juostos kelis šimtus metrų prieš lėtėjimo juostos pradžią, tai panaudojo šiek tiek ilgesnę atramą. Iš viso įrengtos dvi atramos, nes dar viena įrengta virš lėtėjimo juostos pradžios. Savotiškas sprendimas. Sunku ir pakomentuoti, nes matomumas ženklų geras, tik priemonės brangios, estetikos nesužiūrėta iki galo. Beje kaip tik trūksta autostradoje Kaunas-Klaipėda matomų išsukimų,
    Klausimas ar surizikuotų LAKD tokias atramas sudėjusi visame Kaunas-Klaipėda ruože Šiaip, kad ženklai matosi yra liuks, tik reiktų pagalvoti apie estetiką.

    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Nelabai suprantu tik, kam tie akligatviai link Klaipėdos pusės. Jeigu ir statys kažką po dešimtmečio kito, tai ten viskas apirs ir apaugs.
    Jei rimtai, tai norėtųsi tokio sprendinio, kad bent jau tarp Giraitės ir tos Via Baltica sankryžos į Rygą nebūtų tų smulkių sankryžėlių į autostradą, užtektų ir šių punktyriniais kelkraščiais pažymėtų kelių, kurie panašūs projektuojami A5 kelyje link Lenkijos, kurie bus skirti susisiekti su degalinėmis ir pan.
    A8 Via Baltica kelias bet kokiu atveju būtų pasiekiama autostrada, o tokių jungiamųjų kelių realiai iki to senojo Žemaičių pl. (196 kelio) išsišakojimo reiktų, bet čia jau bus galima įgyvendinti bėgant dešimtmečiams, susisiekimui su pagrindine autostrada paliekant rekonstruotas Babtų ir Kėdainių (229 kelias) sankryžas. Toliau jau neapsimoka, juolabiau atstumai tarp sankryžų ten padoresni, beveik nėra ne-autostradai būdingų smulkių išsukimų.

    Vyksta Via Baltica plėtra, jeil susiims bent jau tam ruožui tarp Giraitės ir Sitkūnų, per kokius 5-10 metų tai bus labai gerai.
    Paskutinis taisė PoDV; 2022.06.08, 11:08.

    Comment


      Parašė PoDV Rodyti pranešimą

      Na, autostrada bus 130 km/h iki projekto ruožo pabaigos ties 9-u fortu.
      Spėju, barjerai dar gali atsirasti ties tais ženklais, nors pvz. kai Vilnius-Kaunas remontavo, tai atitverimus dar anksčiau įrengė nei buvo įrengtos krypčių ženklų atramos.
      kiek įžiuriu nuo autostrados jie atitverti, tiesiai i stulpą įvažiuoti galima tik iš tų dobilo lapų. P.S. iš Kauno pusės neatitverti nuo autostrados, bet matosi kad tvorelės dar neįrengtos.
      Paskutinis taisė gerietis; 2022.06.08, 10:59.
      -

      Comment


        Tokie stulpai labai bloga praktika nes smūgis į juos būtų kaip į medį. Daug geresnis variantas yra žemiau (nuotrauka iš 61 psl, prie naujo tilto).

        Comment


          Parašė Luckeris Rodyti pranešimą
          Tokie stulpai labai bloga praktika nes smūgis į juos būtų kaip į medį. Daug geresnis variantas yra žemiau (nuotrauka iš 61 psl, prie naujo tilto).

          Man tai asmeniškai buvo staigmena, kad sudėjo panašių atramų kaip pvz. ant Kleboniškio tilto per Nerį.

          Comment


            Parašė Sula Rodyti pranešimą
            Nelabai suprantu tik, kam tie akligatviai link Klaipėdos pusės. Jeigu ir statys kažką po dešimtmečio kito, tai ten viskas apirs ir apaugs.
            Bus sujungimui su Sausine, OSM kažkas bent jau taip pažymėjo.

            Click image for larger version

Name:	2022-06-08_13-36-15.png
Views:	1885
Size:	583,9 kB
ID:	1973274
            Valstybinės reikšmės susisiekimo projektų brėžiniai žemėlapyje (arcgis.lt)
            Kauno susisiekimo projektų brėžiniai žemėlapyje (arcgis.lt)

            Comment


              Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą

              Bus sujungimui su Sausine, OSM kažkas bent jau taip pažymėjo.
              Turėkite omeny jog šitas pažymėjimas yra nuo 2014

              Comment


                Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                gatvėse/keliuose medžiai irgi neatitverti. Čia gi jau nebe autostrada, kur tie stulpeliai stovi.
                deja autostrada kuri nuo Klaipėdos pusės pasibaigs ties IX fortu. O keliuose stulpai, medžiai esantys arti važiuojamosios dalies daugeliu atveju yra atitveriami, puikus pavyzdys vidutinio greičio matuoklių stulpai. Atitvarai mano nuomone jau pabaigti, nes jų galai suleisti į žeme, galiu aišku klysti (spendžiu iš foto).

                Comment


                  Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą

                  Bus sujungimui su Sausine, OSM kažkas bent jau taip pažymėjo.

                  Click image for larger version  Name:	2022-06-08_13-36-15.png Views:	0 Size:	583,9 kB ID:	1973274
                  Su tuo pažymėjimu yra toks dalykas

                  Jau nuo 2014 m. projekte matėsi, kad keliai baigiasi miškuose dab. projekto ribose tarsi vidury niekur ties 107-uoju kilometru. Tada dar negalvojau, kad jie bus ženklinami kaip krašto keliai su kelkraščio linijomis. Dabar darosi tik dar aiškiau, kad kažkas į tą pusę turės tęstis, tik klausimas kiek laiko turės praeiti. Kitaip nereikėtų statyti tokių kelių, užtektų siauresnių, kurie užsibaigtų akligatviu, pvz. užsisukdami į sklypus.
                  Pažymėtos orientacinės linijos, ties Sausine gali būti visokie sprendiniai taikomi, nebūtinai gali būti tie užsukimai, jie tiesiog taip pažymėti, nes mažiausiai trukdo aplinkiniams sklypams.
                  Paskutinis taisė PoDV; 2022.06.08, 15:11.

                  Comment


                    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                    esate konstruktorius? pasiūlysit savo variantą?
                    Taip, konstruktorius. Tikrai yra vizualiai "lengvesnių" sprendimų vietoj šitų balvonų.
                    Mano blogas

                    Comment


                      Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą

                      Bus sujungimui su Sausine, OSM kažkas bent jau taip pažymėjo.
                      Suprantama. Bet tikriausiai dar daug vanmdens nutekės, kol sujungimai bus nutiesti, o iki to laiko akligatviai suirs. Norėjau į tai atkreipti dėmesį. Ten, aišku viso labo po puskelometrį.
                      Bet gal būt kažkur kitur kilometras reikalingo gero kelio už šiuos pinigus "dirbtų" ir neštų naudą visuomenei.

                      Comment


                        Parašė Sula Rodyti pranešimą

                        Suprantama. Bet tikriausiai dar daug vanmdens nutekės, kol sujungimai bus nutiesti, o iki to laiko akligatviai suirs. Norėjau į tai atkreipti dėmesį. Ten, aišku viso labo po puskelometrį.
                        Bet gal būt kažkur kitur kilometras reikalingo gero kelio už šiuos pinigus "dirbtų" ir neštų naudą visuomenei.
                        aš įtariu kad rekonstrukcija vykdoma nuo iki tam tikro kilometro. Tad šiuo atveju kur pasibaigė ir prasidėjo lėtėjimo/greitėjimo juostos lygegrečiai pateko ir ateitį numatomas sujungimas su Sausine. O dėl ko jie suirs?

                        Comment


                          Parašė thomcius Rodyti pranešimą
                          O dėl ko jie suirs?
                          Visiškos nuogirdos ir gal kas nors pataisys jei klystu, bet kiek žinau asfaltui reikia nuolatinio „krūvio“, tam kad jis išliktų stangrus. Laisvas pradeda akėti nuo gamtos reiškinių.

                          Comment


                            Atrodo, kad viduriniojo tilto per Nerį rekonstrukcijos dar teks palaukti - klasika

                            https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2022-660887

                            Citata: "VI.3)Papildoma informacija


                            Sutartyje nus numatyta tiesioginio atsiskaitymo su subrangovais galimybė. Pirkimo procedūros nutrauktos, nes atsakant į tiekėjų klausimus buvo galimai pažeistos Viešųjų pirkimų įstatymo 22 str. 10 dalies nuostatos ir 17 str. 1 d. nurodyti lygiateisiškumo ir skaidrumo principai ir šios padėties negalima ištaisyti."

                            EDIT: gal ir ne taip blogai. Yra paraleliai paskelbtas kitas konkursas, kurio pasiūlymų terminas liepos 15 d. https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2022-646706
                            Paskutinis taisė Xmaster; 2022.07.07, 09:11.

                            Comment


                              Kaune jungtį su magistrale pagerins naujas viadukas

                              https://kaunas.kasvyksta.lt/2022/07/...viadukas-foto/

                              Bent jau man tai gana keistas sprendimas. Nelabai suprantu koks tikslas dabar už miesto pinigus statyti viaduką jeigu pagal viską jis vistiek anksčiau ar vėliau turėtų būt pastatytas kai bus rekonstruojamas Islandijos plentas atskiriant vietinį ir tranzitinį eismą LAKD lėšomis, o tie pinigai galėtų būti panaudoti, kad ir tam pačiam Kėdainių tiltui, pietiniam aplinkeliui arba gatvių remontui. Nors tiesa sakant, bent jau man atrodo, kad aplamai nebekalbama apie darbus seksiančius viduriniojo Kleboniškio tilto rekonstrukciją. Taip pat nieko negirdėti ir apie Sargėnų turbo žiedą.
                              Ar tikrai naujas viadukas ten dabar taip reikalingas? Dėl viaduko statybos vėl kokią pusę metų formuosis ten kamsčiai dėl įvairių apribojimų, o tada kelių metų bėgyje ta atkarpa dar kartą bus rekonstruojama. Bus sukuriamas papildomas lėtai važiuojančių automobilių srautas, ypač iš miesto, kuris kirsis su tranzitiniu eismu ir taip jau gana pavojingame ir perkrautame ruože. Tik nesupraskit neteisingai, aš neturiu nieko prieš viaduką, bet kodėl negalima jo įrengti tuo pačiu metu kai bus rekonstruojamas visas ruožas?

                              Comment


                                Parašė Luckeris Rodyti pranešimą
                                Kaune jungtį su magistrale pagerins naujas viadukas

                                https://kaunas.kasvyksta.lt/2022/07/...viadukas-foto/

                                Bent jau man tai gana keistas sprendimas. Nelabai suprantu koks tikslas dabar už miesto pinigus statyti viaduką jeigu pagal viską jis vistiek anksčiau ar vėliau turėtų būt pastatytas kai bus rekonstruojamas Islandijos plentas atskiriant vietinį ir tranzitinį eismą LAKD lėšomis, o tie pinigai galėtų būti panaudoti, kad ir tam pačiam Kėdainių tiltui, pietiniam aplinkeliui arba gatvių remontui. Nors tiesa sakant, bent jau man atrodo, kad aplamai nebekalbama apie darbus seksiančius viduriniojo Kleboniškio tilto rekonstrukciją. Taip pat nieko negirdėti ir apie Sargėnų turbo žiedą.
                                Ar tikrai naujas viadukas ten dabar taip reikalingas? Dėl viaduko statybos vėl kokią pusę metų formuosis ten kamsčiai dėl įvairių apribojimų, o tada kelių metų bėgyje ta atkarpa dar kartą bus rekonstruojama. Bus sukuriamas papildomas lėtai važiuojančių automobilių srautas, ypač iš miesto, kuris kirsis su tranzitiniu eismu ir taip jau gana pavojingame ir perkrautame ruože. Tik nesupraskit neteisingai, aš neturiu nieko prieš viaduką, bet kodėl negalima jo įrengti tuo pačiu metu kai bus rekonstruojamas visas ruožas?
                                Šitą viaduką nuo pat pradžių žadėjo pastatyti tada, kai bus išspręstas judesio į vakarus aplinkkeliu klausimas (kad dar labiau neapkrauti vienintelio tuo metu tilto). Pastatė tiltą, tai dabar pastatys viaduką.

                                Comment


                                  Tai kad ten niekas dar nešspręsta nes vidurinį tiltą tuoj uždarys dviem metam ir grįžtam ten kur ir buvom dar prieš pusmetį

                                  Comment


                                    Parašė Luckeris Rodyti pranešimą
                                    Kaune jungtį su magistrale pagerins naujas viadukas

                                    https://kaunas.kasvyksta.lt/2022/07/...viadukas-foto/

                                    Bent jau man tai gana keistas sprendimas. Nelabai suprantu koks tikslas dabar už miesto pinigus statyti viaduką jeigu pagal viską jis vistiek anksčiau ar vėliau turėtų būt pastatytas kai bus rekonstruojamas Islandijos plentas atskiriant vietinį ir tranzitinį eismą LAKD lėšomis, o tie pinigai galėtų būti panaudoti, kad ir tam pačiam Kėdainių tiltui, pietiniam aplinkeliui arba gatvių remontui. Nors tiesa sakant, bent jau man atrodo, kad aplamai nebekalbama apie darbus seksiančius viduriniojo Kleboniškio tilto rekonstrukciją. Taip pat nieko negirdėti ir apie Sargėnų turbo žiedą.
                                    Ar tikrai naujas viadukas ten dabar taip reikalingas? Dėl viaduko statybos vėl kokią pusę metų formuosis ten kamsčiai dėl įvairių apribojimų, o tada kelių metų bėgyje ta atkarpa dar kartą bus rekonstruojama. Bus sukuriamas papildomas lėtai važiuojančių automobilių srautas, ypač iš miesto, kuris kirsis su tranzitiniu eismu ir taip jau gana pavojingame ir perkrautame ruože. Tik nesupraskit neteisingai, aš neturiu nieko prieš viaduką, bet kodėl negalima jo įrengti tuo pačiu metu kai bus rekonstruojamas visas ruožas?
                                    Jau vien keista, kad statys savivaldybė, kai turėtų užsiimti LAKD.

                                    Nereikia ten net viaduko, užtektų Briedžių tako patekimą į magistralę išspręsti, nutiesiant jungiamąjį keliuką, ten kur sklypai išeina į autostradą, o patį viaduką įrengtų LAKD vėlesniais laikais, galbūt kartu su A1 platinimu. Pašalinti galimybę pėstiesiems kirsti magistralę remiantis, kad srautas per didelis. Ten dabar likę Dėmesio! Pėstieji ženklai. Ten jau dabar pastačius Eigulių jung. kelius pėstiesiems labai sunku judėti.

                                    Beje tą platinimą link Biruliškių žadėjo 2028 m. Realiai neaišku kada. Labai netrukdo dvi juostos, bet tikrai reiktų kažką daryti su ruožu tarp Eigulių degalinių ir Biruliškių apsisukimo. Ten reikia sutvarkyti įvažiavimus/išvažiavimus, dabar ten košė.

                                    ---
                                    Dėl Sargėnų turbožiedo tai įdomu. Gal Šeduvos g. namai užprotestavo. Šiaip ne super skubus projektas, netgi A1/A6 sankryžos sutvarkymas galėtų būti pirmiau.
                                    A5 kelyje irgi reiktų įvažų ir nuovažų košę sutvarkyti, įrengiant jungiamąjį keliuką.
                                    Paskutinis taisė PoDV; 2022.07.19, 00:18.

                                    Comment


                                      O kas girdėt dėl vidurinio tilto per Nerį ties Mega? Kažkaip ilgai viskas tylu ir ilgai joki darbai nevyksta nuo pavasario. Įdomu kodėl viskas tiek laiko užstrigę? Ar buvo konkursas paskelbtas šį vidurinį tiltą griauti ir naują statyti? O gal konkursas įvykęs ir paskelbtas nugalėtojas?

                                      Comment


                                        Parašė kesukazzz Rodyti pranešimą
                                        O kas girdėt dėl vidurinio tilto per Nerį ties Mega? Kažkaip ilgai viskas tylu ir ilgai joki darbai nevyksta nuo pavasario. Įdomu kodėl viskas tiek laiko užstrigę? Ar buvo konkursas paskelbtas šį vidurinį tiltą griauti ir naują statyti? O gal konkursas įvykęs ir paskelbtas nugalėtojas?
                                        Kad normalus ir tas esamas. Asfaltą truputį palygintu ir dar 100 metų

                                        Comment


                                          Parašė liutass Rodyti pranešimą

                                          Kad normalus ir tas esamas. Asfaltą truputį palygintu ir dar 100 metų
                                          Koks tau normalus? Šis naujas tiltas turės būti 4 eismų juostų, tai apie kokį čia palyginimą kalbi?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X