Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
    Visas Via Baltika srautas taip ir lieka sukirstas su Sargėnų-Domeikavos srautu... Kamštis ir toliau stovės
    jeigu nepastebėjai, tai nebus galima sukti nuo klaipėdos atvažiuojantiems ir kelias išplatintas iki dviejų juostų, viena į Klaipėda kita į Vilnių. Kada iš ten kamščiai buvo, kada buvo remontuojami tiltai ant rytinio aplinkelio (Marijampolės plento) ir dabar kai ateities plentą tvarko.

    Comment


      Parašė mantasm Rodyti pranešimą
      Ar gerai suprantu, kad iš Megos į Klaipėdą bus galima išvažiuoti tik jau už nusukimo į Marijampolę? T.y. kažkur ties 9 fortu.
      važiuosi link vandžiogalos, tada suki link Marės, tada link Kauno ir ties nauju apsisukimu ties eoltu apsisuki ir link šauni link Kaipėdos viskas paprasta

      Comment


        Parašė mantasm Rodyti pranešimą
        Ar gerai suprantu, kad iš Megos į Klaipėdą bus galima išvažiuoti tik jau už nusukimo į Marijampolę? T.y. kažkur ties 9 fortu.
        Spėju, geriausia bus pro miestą, Kuršių g.

        Comment


          Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
          Visas Via Baltika srautas taip ir lieka sukirstas su Sargėnų-Domeikavos srautu... Kamštis ir toliau stovės
          Tikėkimės, kad nuties kažkada prieš 10 m. planuotus tunelinius viadukus tam, kad nesikirstų srautai.

          Comment


            Nevisai supratau, kur tie vietiniai keliai?

            Comment


              Parašė mantasm Rodyti pranešimą
              Ar gerai suprantu, kad iš Megos į Klaipėdą bus galima išvažiuoti tik jau už nusukimo į Marijampolę? T.y. kažkur ties 9 fortu.
              važiuosi link vandžiogalos, tada suki link Marės, tada link Kauno ir ties nauju apsisukimu ties eoltu apsisuki ir link šauni link Kaipėdos viskas paprasta
              Senesniuose brėžiniuose buvo pažymėta žiedinė sankryža ties įvažiavimu į Sargėnus, pro ją ir bus galima išvažiuoti nuo Megos link Klaipėdos... Vėliau...

              Comment


                Parašė vaidast Rodyti pranešimą

                Senesniuose brėžiniuose buvo pažymėta žiedinė sankryža ties įvažiavimu į Sargėnus, pro ją ir bus galima išvažiuoti nuo Megos link Klaipėdos... Vėliau...
                mano manymu tau jau yra miesto ar rajono teritorijoje ir jau čia ne jiems priklauso, panašiai kaip buvo su įvaža į Ašigalio gatve, taip pat ir Panerių gatvėje iš abiejų pusių yra numatyti žiedai, bet manau jie atsiras jeigu miestas statys.

                Comment


                  Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                  jeigu nepastebėjai, tai nebus galima sukti nuo klaipėdos atvažiuojantiems ir kelias išplatintas iki dviejų juostų, viena į Klaipėda kita į Vilnių. Kada iš ten kamščiai buvo, kada buvo remontuojami tiltai ant rytinio aplinkelio (Marijampolės plento) ir dabar kai ateities plentą tvarko.
                  Nelabai supratau apie kurią vietą pats rašai, bet aš turėjau omenyje visą srautą, kuris atvažiuoja nuo Marijampolės, ir turi daryti kilpą po tiltu, kad išvažiuoti link Klaipėdos/Rygos. PO tuo tiltu ir susikerta visas srautas, kuris važiuoja į Domeikavą... Vieni lėtėja, kiti greitėja...
                  Mano blogas

                  Comment


                    apskritai via baltikos kaklelis yra tragiška vieta, ne mažiau, gal net kartais labiau užsikemšanti, nei klebarų tiltai abu

                    Comment


                      Labai retas atvejis, kad kamstis ViaBaltikoj nuo Marijampoles puses susidaro del Domeikavos srauto, kur kas dazniau del Kleboniskio tilto ir siaip del kelio susiaurejimo

                      Comment


                        Parašė vaidast Rodyti pranešimą
                        Labai retas atvejis, kad kamstis ViaBaltikoj nuo Marijampoles puses susidaro del Domeikavos srauto, kur kas dazniau del Kleboniskio tilto ir siaip del kelio susiaurejimo
                        Nesvarbu dėl ko, svarbu kad kamstis ten yra pastovus... Tokios reikšmės ir apkrovimo kelyje...
                        Mano blogas

                        Comment


                          Kas turėtų būti padaryta su IX forto sankr.
                          Attached Files

                          Comment


                            Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                            Kas turėtų būti padaryta su IX forto sankr.
                            Suprantu dėl nuvažiavimų į Sargėnus, tačiau koks tikslas to Žemaičių pl - A1 Vilniaus kryptis dešinio nusukimo perstūmimas? Ilgesnė greitėjimo juosta?

                            Comment


                              Parašė disident Rodyti pranešimą

                              Suprantu dėl nuvažiavimų į Sargėnus, tačiau koks tikslas to Žemaičių pl - A1 Vilniaus kryptis dešinio nusukimo perstūmimas? Ilgesnė greitėjimo juosta?
                              taip, tik reikia nepamiršti kad tai ne tik greitėjimo juosta bet ir letėjimo juosta prieš Megos sankryžą (po rekonstrukcijos turbūt taps normali nauja juosta, bet joje vis tiek ir toliau susikirs srautai), tad kuo ji ilgesnė, tuo geriau

                              Comment


                                Įdomu būtų pamatyti galutinius sprendinius. Pvz. dabar numatyta yra išplatinti viaduką, kad dvi Via Baltica juostos įsilietų į A1 ir kartu su srautu nuo Klaipėdos sudarytų keturias juostas. Ankstesniuose projektuose tas berods nebuvo numatyta.

                                Comment


                                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                  Po truputi lenda galai kodėl Mega nenori A1 rekonstrukcijos?
                                  https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...1020292?copied

                                  BNS 2018.08.27
                                  Kelių direkcija įtaria, kad aikštelė šalia Kauno „Megos“ įrengta neteisėtai

                                  „Senukų prekybos centro“ akcininkų Rakauskų šeimos netiesiogiai valdomam Kauno prekybos centrui „Mega“ per teismus bandant stabdyti Islandijos plento rekonstrukcijos projektą, Lietuvos automobilių kelių direkcija bando aiškintis, kas įrengė automobilių stovėjimo aikštelę šalia magistralinio kelio Vilnius-Kaunas-Klaipėda, greta „Megos“.
                                  Kelių direkcijos laikinasis vadovas sako, jog aikštelė yra neteisėta, nes automobilių vietos įrengtos valstybinio kelio žemėje.

                                  https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=78905585

                                  Regia.lt ir Maps.lt ortofoto nuotraukose dar nesimato rekonstruotos "Megos" su daugiaaukščiu parkingu.
                                  Sklypų ribos iš www.regia.lt.


                                  Naujesnė ortofoto iš www.maps.google


                                  Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                  Pažiūrėjus palydovinę nuotrauką, matosi įrengta žvyruota stovėjimo aikštelė arčiau magistralės.
                                  Tačiau didžiausia problema čia turbūt bus bendrovei UAB "Kauno autobusai", nes būtent autobusų stotelių išsikišimai ir aikštelės pateko į valstybinės žemės ribas. Ir būtent dėl tų stotelių turėtų vykti ginčas. Jei norės panaikinti šias aikšteles, turės keisti maršrutų tvarkaraščius, nes neliks kur jiems stovėti.
                                  Turbūt autobusų stotelės ir įsiterpė į infrastruktūrinį sklypą

                                  Comment


                                    Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                    Turbūt autobusų stotelės ir įsiterpė į infrastruktūrinį sklypą
                                    O ir tos stotelės ten įrengtos dar nuo Megos atidarymo laikų prieš daugiau nei dešimtmetį.

                                    Comment


                                      Tai jei 10 metų stotelės niekam neužkliuvo, šitą tarpusavio pasigrūmojimą turbūt galima nurašyti kaip PiaRinius reikalus.
                                      Paskutinis taisė Romas; 2018.09.02, 15:05.

                                      Comment


                                        Ten kas naujo pridėta palygint su pirmu Megos atidarymu, tai laikina aikštelė su skaldos danga nuo rekonstravimo pradžios, kuri dar ir dabar buna naudojama...

                                        Comment


                                          Na dabar, kai remontuoja radzinausko tiltą per Nemuną, visa spūstis susidarė ties šia vieta, ją įveikus nei ties mega ,nei ties kleboniškio tiltu kamštis link Vilniaus nesusudaro rytais. Vadinasi reikia labai rimtų ir gerų sprendimų su via baltika kakleliu į A1, nes turbūt koks 70-80 proc rytinio srauto atvažiuoja šia kryptimi

                                          Comment

                                          Working...
                                          X