Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Delfi straipsnyje yra schema, griaunamas senesnis šiaurinis tiltas ir vietoje jo naujas 2x2 juostų tiltas:

    Ta raudona juosta ka reiskia? Kad ja nugriaus?!

    Comment


      Spalvos ir paaiškinimas bei šiaurės pietų suvokimas yra visapusiškai komplikuotai pateiktas. Tapo dar neaiškiau

      Comment


        Ar šios rekonstrukcijos metu numatoma pastatyti viaduką/estakadą kuri tiesiogiai sujungtų A5/E67 ir A1/E85 kelius? Galbūt maždaug taip, kaip nubraižiau.

        Žemėlapis iš maps.lt

        Comment


          Parašė liutass Rodyti pranešimą

          Ta raudona juosta ka reiskia? Kad ja nugriaus?!
          Raudona - naujas tiltas (2 juostų), geltona - naujas 4 juostų tiltas vietoje seniausio 2 juostų, žalia - remontuojamas naujesnis tiltas.
          Flickr

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

            Raudona - naujas tiltas (2 juostų), geltona - naujas 4 juostų tiltas vietoje seniausio 2 juostų, žalia - remontuojamas naujesnis tiltas.
            jei taip, tai tada viska kaip ir neblogai. Bet ar tikrai? Kur spalvu paaiskinimas?

            Comment


              Parašė liutass Rodyti pranešimą

              jei taip, tai tada viska kaip ir neblogai. Bet ar tikrai? Kur spalvu paaiskinimas?
              Logiška, kad griaus seniausią, t.y. šiaurinį, o pagal schemą tai taip ir parodyta kaip suprantu.
              Flickr

              Comment


                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                Logiška, kad griaus seniausią, t.y. šiaurinį, o pagal schemą tai taip ir parodyta kaip suprantu.
                kad griaus tai aisku, bet klausimas, ar nauja pastatys vietoje to

                Comment


                  Parašė liutass Rodyti pranešimą

                  kad griaus tai aisku, bet klausimas, ar nauja pastatys vietoje to
                  Taigi labai aiškiai parašyta, kad dalinai nugriaus šiaurinį tiltą (esantį dabar po nupieštomis dvejomis geltonomis linijomis), ir vietoj jo bus pastatyas 2x2.
                  O prieš griaunant bus pastatys 2 juostų visiškai naujas DAR vienas tiltas.
                  Po visų darbų bus trys tiltai: 2 - 2x2 - 2

                  Comment


                    Bet atkreipkit demesi terminus - 10metu. Tragedija, kito zodzio nerandu. Is pradziu buvo iki 2020m, paskui per 5m, o galiaisiai per 10m. Tai tiek laiko kamsciuose stumdysimes?????

                    Comment


                      Parašė Auwris Rodyti pranešimą

                      Taigi labai aiškiai parašyta, kad dalinai nugriaus šiaurinį tiltą (esantį dabar po nupieštomis dvejomis geltonomis linijomis), ir vietoj jo bus pastatyas 2x2.
                      O prieš griaunant bus pastatys 2 juostų visiškai naujas DAR vienas tiltas.
                      Po visų darbų bus trys tiltai: 2 - 2x2 - 2
                      ne taip parasyta, kaip tu sakai. O va kaip:

                      Raudona juosta butu sita dalis:
                      Pirmiausia planuojama pastatyti naują, dviejų eismo juostų tiltą nuo Kleboniškio pusės.

                      Cia butu dvi geltonos juostos (vietoje esamo Vilnius - Klaipeda krypties tilto)
                      Tuomet viduryje atsidursiantis seniausias tiltas būtų dalinai griaunamas, o jo vietoje statomas visiškai naujas keturių eismo juostų tiltas.
                      O apie zalia juosta (esamas tiltas kryptimi Klaipeda - Vilnius) nieko nerasoma.






                      Comment


                        Realiai tai pastačius Kaunui vidinį titą per Nerį (net keli labai racionalūs variantai jau buvo aptarti forume), ir paplatinus pietinį Kauno aplinkelį, visų šitų kosminių investicijų nereikėtų visai arba reikėtų žymiai mažiau, pilnai ir ilgam užtektų 3x3 kelio, o ne 2x2 + 2x2.
                        As much power as necessary, as much freedom as possible

                        Comment


                          Otkatam neuztektu

                          Comment


                            Parašė liutass Rodyti pranešimą

                            ne taip parasyta, kaip tu sakai. O va kaip:

                            Raudona juosta butu sita dalis:



                            Cia butu dvi geltonos juostos (vietoje esamo Vilnius - Klaipeda krypties tilto)


                            O apie zalia juosta (esamas tiltas kryptimi Klaipeda - Vilnius) nieko nerasoma.


                            Nežinau ar Jūs čia išsikalinėjat ar ką, bet būtent taip ir parašiau.

                            O apie pietinį (Klaipėda-Vilnius) tiltą, taip nieko nerašo. Tai arba jo nelies arba aptvarkys.

                            Trumpai tariant: griaunamas šiaurinis tiltas (Vilnius - Klaipėda), ir statomi du nauji: vienas keturių, kitas dviejų juostų. Jeigu vis dar nesupratote, tai ir nelempta suprasti. Palaukit kol bus pastatyta - tada gal suprasite.

                            Comment


                              As viska supratau, bet klausiau del treciojo tilto, kadangi nieko apie tai neraso, del to ir neaisku. Ta trispalve schema (galejo bent spalvas teisingai sudelioti ) be jokiu paaiskinimu.

                              Comment


                                Nesuprantu, ko piktinasi administracijos direktorius. Tiek tranzitiniam, tiek vietiniam transportui skirta po 4 juostas. Anot administracijos direktoriaus, vietinis srautas siekia apie 75 %. Tai ką jis siūlo? Tranzitiniam transportui mažiau 4 juostų juk nebus. Tai jis nori 6 juostų vietiniam??

                                Comment


                                  Turbūt nori 3x3 arba 4x4, neatskiriant vietinio nuo tranzitinio. Kad vietinis srautas toliau nardytų skersai-išilgai.

                                  Comment


                                    Kažkaip niekas nekelia klausimo, kaip atrodys kamščiai, kol vyks tilto griovimas ir rekonstrukcija.
                                    Užuojauta kauniečiams ir tranzitu keliaujantiems.

                                    Comment


                                      Tai, kad pirmiausia pastatys naują 2 juostų ir tik po to griaus. Jei nepatingės normaliai padaryti laikinų jungiamųjų kelių - trukdžių turbūt bus palyginus nedaug.

                                      Comment


                                        Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                        Kažkaip niekas nekelia klausimo, kaip atrodys kamščiai, kol vyks tilto griovimas ir rekonstrukcija.
                                        Užuojauta kauniečiams ir tranzitu keliaujantiems.
                                        Ir taip aišku, kad teks pakentėti. O juk jau buvo vienas tiltas anksčiau uždarytas. Eismas vyko kitu tiltu. Ir ką, išgyvenom

                                        Comment


                                          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                          Nesuprantu, ko piktinasi administracijos direktorius. Tiek tranzitiniam, tiek vietiniam transportui skirta po 4 juostas. Anot administracijos direktoriaus, vietinis srautas siekia apie 75 %. Tai ką jis siūlo? Tranzitiniam transportui mažiau 4 juostų juk nebus. Tai jis nori 6 juostų vietiniam??
                                          turbut jam, kaip ir man neaisku del trecio tilto, nes projekte apie ji neuzsiminta.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X