Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Į kurią pusę netolygumai?
    Visomis kryptimis. Ir visai čia nesvarbu, į kurią pusę ryte, o į kurią - vakare.

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    autostrados pavienėm atkarpom atskiriamos ir pvz 3+3 pavirsta į po vieną juostą sunkvežimiams ir po dvi lengvam transportui.
    Jei tai ženklais reguliuojamas srauto atskyrimas, tai visai kas kita. Norėčiau sužinoti, kur DE yra autostrada su fiziškai atskirtu srautu fūroms ir lengvoms (čia neina kalba apie laikinus sprendimus remontų metu)
    As much power as necessary, as much freedom as possible

    Comment


      Parašė acetonas Rodyti pranešimą
      Milane reikėtų išskirti dešimtis kilometrų, kas tikrai yra neracionalu. Kaune žada išskirt tik 5 kilometrus.
      Deja, Milane 6x6 yra būtent <5km ruože. Galit per guglę pasivažinėt patys. Visur kitur 2x2 arba 3x3, dar 5 km yra 4x4.
      As much power as necessary, as much freedom as possible

      Comment


        Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
        Visomis kryptimis. Ir visai čia nesvarbu, į kurią pusę ryte, o į kurią - vakare.
        Turiu omeny daugiau tranzito ar daugiau vietinio eismo?

        Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
        Jei tai ženklais reguliuojamas srauto atskyrimas, tai visai kas kita. Norėčiau sužinoti, kur DE yra autostrada su fiziškai atskirtu srautu fūroms ir lengvoms (čia neina kalba apie laikinus sprendimus remontų metu)
        Žemėlapyje nerasiu, bet kažkur prie Nurembergo. Toks vaizdas, kad buvo sena 2+2 autostrada, lipant į kalną būdavo kamščiai ir pastatė fiziškai atskirtą papildomą juostą fūroms.

        Taip pat tose vietose teko matyti kelių autostradų išsiskyrimą, kuriame vien tik fūroms buvo pastatyta fiziškai atskirta papildoma juosta. Kad nereiktų rikiuotis į 3-4 juostas ir maišytis su lengvųjų eismu. Kažkaip kitaip apvažiuoja sankryžą.

        Comment


          Nurembergas tai Niurnbergas (Nürnberg)? Pro ten tenka važinėtis 6 ir 9 autostrada, kalnų ten sočiai, apribojimų taip pat, bet fiziškai atskirtos juostos fūroms dar neteko matyt. Gal ir yra kur, nes kelių ten maišalynė, bet tai tikrai ne tas sprendimas, kurį reikia imt kaip pavyzdį ir taikyt Lietuvoj, nes kažkur taip mačiau padaryta.
          As much power as necessary, as much freedom as possible

          Comment


            Taip, Niurnbergas. Gal dėl vietos maišau. Važiavau iš Hamburgo į Miuncheną ir kažkur per vidurį buvo

            Tą patį galima pasakyti apie Milano pavyzdį - jei kažkur mačiau, nereiškia, kad taip reikia daryti. Reikia imti konkrečią vietą ir žiūrėti koks sprendimas jai tinkamiausias.

            Konkrečiai Kauno atveju būtų įdomu pamatyti plikus srautų analizės skaičius. Įtariu, kad nemaža dalis Kauno srauto važiuotų tranzitiniu tiltu. Pvz Savanoriai - Via Baltica. Arba Giraitė - Savanoriai. Kitas dalykas - griauti abu esamus tiltus ir jų vietoje statyti naują 4+4 tiltą reikštų amžiną kamštį kelis metus. Sprendimas su 3 tiltais padaro gyvenimą statybų metu daug lengvesnį.

            Comment


              dar labai įdomu, koks sprendimas bus, kaip įlieti srautą iš via balticos? nes juo irgi važiuoja daug tranzito, o ir tie patys priemiesčių gyventojai važiuoja į darbą kitoje miesto pusėje, ar net iki Vilniaus

              Comment


                Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                Sprendimas su 3 tiltais padaro gyvenimą statybų metu daug lengvesnį.
                Kaip įgyvendinti sprendimus tai jau atskira kalba. Statybų metu bus blogai bet kokiu atveju, bet statybos vyks 2-3 metus, o po jų teks gyventi dar 20-30. Kuris laikotarpis yra prioritetas? Šita problema nesprendžiama jau daugybė metų, aišku, kad dabar bet kokios statybos labai pablogins situaciją. Ir blogiausia, kad nematyt akivaizdaus pagerėjimo poto
                As much power as necessary, as much freedom as possible

                Comment


                  Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą

                  Kaip įgyvendinti sprendimus tai jau atskira kalba. Statybų metu bus blogai bet kokiu atveju, bet statybos vyks 2-3 metus, o po jų teks gyventi dar 20-30. Kuris laikotarpis yra prioritetas? Šita problema nesprendžiama jau daugybė metų, aišku, kad dabar bet kokios statybos labai pablogins situaciją. Ir blogiausia, kad nematyt akivaizdaus pagerėjimo poto
                  Su trim tiltais kaip suprantu darys taip. Pastatys naują 2 juostų tiltą. Per jį paleis dabartinį griaunamo tilto eismą. Jei nepagailės ir kokybiškai įrengs jungiamuosius kelius - trukdžių bus minimaliai. Naujo 4 juostų tilto statyba eismą irgi įtakos palyginus nedaug - nebent kiek transporto važinės į/iš statybų aikštelės. Senojo tilto rekonstrukcija išvis bus mizeris, nes jau bus daugiau juostų nei dabar.

                  Palyginus jei būtų griaunami esami tiltai ir statomas naujas 6-8 juostų.. Tai reikštų, kad bent metus-du nebūtų visiškai jokio A1 tilto per Nerį. Tai visiškai nesulyginami scenarijai.

                  Trukdžiai statybų metu vienareikšmiškai yra svarbi dedamoji. Čia tas pats kas sakyti, kad VNO tako rekonstrukcija buvo paprasta - kas čia reiškia uždaryti oro uostą mėnesiui vardan 10-20 metų...

                  Comment


                    Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
                    Ir blogiausia, kad nematyt akivaizdaus pagerėjimo poto
                    Tarp 2x2 ir 2+2x2+2 kelio nėra akivaizdaus skirtumo?
                    Flickr

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                      Tarp 2x2 ir 2+2x2+2 kelio nėra akivaizdaus skirtumo?
                      Žiūrint tik iš tilto taško, tai kaip ir bus pagerėjimas, bet velnias slypi detalėse: kas bus už tilto, ir prieš tiltą? Tas kažkaip nėr akivaizdu. Jei sėdėsi kamštyje, o už tvoros bus 2x2 tuščias kelias, tai pagęrėjimu nelabai kvepia. Va jei statytų 2x2 Kauno aplinkelį per Karmėlavą ir dideliu lanku aplenktų visą Kauną ir išlystų už Giraitės, tai sakyčiau rezultatas garantuotai būtų geras. Brangu tai taip, bet pokytis esminis būtų. O dabar velniai žino, gal ir gerai bus, gal tik truputį geriau, o gal kol pastatys eismas tiek suintensyvės, kad skirtumo nebebus..., o 100 limonų išleist planuoja. Kad nebūtų kaip su Jakų žiedu - viena kryptis pagerėjo, kiti stovi nuolat kamštyje, tada vėl ir vėl rekonstrukcijos...
                      As much power as necessary, as much freedom as possible

                      Comment


                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                        Palyginus jei būtų griaunami esami tiltai ir statomas naujas 6-8 juostų.. Tai reikštų, kad bent metus-du nebūtų visiškai jokio A1 tilto per Nerį. Tai visiškai nesulyginami scenarijai.
                        Na aš suprantu, kad kiekvienas nori įrodyti savo teisybę, bet kai argumentu tampa, kad abu tiltus griaus ir 2 metus nebus A1 kelio per Nerį, tai jau neberimta...

                        Jei jau rimtas aplinkelis per brangu (ten tai statybų metu tikrai nieks nesikliudytų esamame kelyje), kitas variantas yra pastačius Kaune vietinį tiltą per Nerį tarp Kalniečių ir Šilainių jis nuimtų dalį vietinio eismo, o tada jau galima ir po vieną A1 tiltus perstatinėti. Iš akies čia aišku sunku vertinti, bet kaštai ir nauda visai neakivaizdu kieno pusėje.

                        As much power as necessary, as much freedom as possible

                        Comment


                          Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
                          Na aš suprantu, kad kiekvienas nori įrodyti savo teisybę, bet kai argumentu tampa, kad abu tiltus griaus ir 2 metus nebus A1 kelio per Nerį, tai jau neberimta...
                          O kaip įsivaizduoji naujo 3x3 ar 4x4 statybas? Pastatyt šone ir daryti kelio vingį 30čiai metų? Pačiu geriausiu atveju (griauna vieną tiltą, jo pusę pastato, tada griauna kitą tiltą) statybų metu reiktų grūstis į 1+1..

                          Comment


                            Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą

                            Žiūrint tik iš tilto taško, tai kaip ir bus pagerėjimas, bet velnias slypi detalėse: kas bus už tilto, ir prieš tiltą? Tas kažkaip nėr akivaizdu. Jei sėdėsi kamštyje, o už tvoros bus 2x2 tuščias kelias, tai pagęrėjimu nelabai kvepia. Va jei statytų 2x2 Kauno aplinkelį per Karmėlavą ir dideliu lanku aplenktų visą Kauną ir išlystų už Giraitės, tai sakyčiau rezultatas garantuotai būtų geras. Brangu tai taip, bet pokytis esminis būtų. O dabar velniai žino, gal ir gerai bus, gal tik truputį geriau, o gal kol pastatys eismas tiek suintensyvės, kad skirtumo nebebus..., o 100 limonų išleist planuoja. Kad nebūtų kaip su Jakų žiedu - viena kryptis pagerėjo, kiti stovi nuolat kamštyje, tada vėl ir vėl rekonstrukcijos...
                            Taip, detalius planus kaip bus sujungtas tranzitinis ir vietinis srautas būtų įdomu pamatyti.

                            Net ir tavo apibūdintoje situacijoje, kamštis bus trumpesnis nei dabar, nes nemaža dalis stovėjusių kamštyje važiuos tranzitiniu tiltu. Be to, rekonstrukcijos tikslas ne tik sumažinti kamščių, bet ir padidinti saugumą. Dabartinė situacija su greitėjimo juostomis prie tų tiltų yra švelniai tariant liūdna. Čia tas pats kas sakyti, kad jungiamieji keliai prie autostradų yra nesąmonė ir reikia daryt įvažiavimą ties kiekviena troba. Kas čia per nesąmonė važiuoti siauru keliūkščiu 10km kai už tvoros spaudžia 14...

                            Comment


                              Nelabai yra apie ką diskutuot, kol nėra detalių brėžinių, kaip kokie srautai įsilies. Kelio ir tilto profilio dalinimo variantas atrodo įdomiai. Įdomu pamatyti kaip atrodys realizuotas sprendimas. Buvo net ir čia forume diskusija, kad 3+3 variantas turi trūkumų dėl daugybės įvažų/nuovažų ir dėl to atsirandančių problemų, įsiliejant srautams.

                              Comment


                                Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą

                                Žiūrint tik iš tilto taško, tai kaip ir bus pagerėjimas, bet velnias slypi detalėse: kas bus už tilto, ir prieš tiltą? Tas kažkaip nėr akivaizdu. Jei sėdėsi kamštyje, o už tvoros bus 2x2 tuščias kelias, tai pagęrėjimu nelabai kvepia. Va jei statytų 2x2 Kauno aplinkelį per Karmėlavą ir dideliu lanku aplenktų visą Kauną ir išlystų už Giraitės, tai sakyčiau rezultatas garantuotai būtų geras. Brangu tai taip, bet pokytis esminis būtų. O dabar velniai žino, gal ir gerai bus, gal tik truputį geriau, o gal kol pastatys eismas tiek suintensyvės, kad skirtumo nebebus..., o 100 limonų išleist planuoja. Kad nebūtų kaip su Jakų žiedu - viena kryptis pagerėjo, kiti stovi nuolat kamštyje, tada vėl ir vėl rekonstrukcijos...
                                Kaip suprantu, intensyviausioje dalyje, kur ir būna kamščiai, nuo Savanorių pr. iki forto bus 3x3 kelias, plius greitėjimo juostos? Tą šiaip ir dabar nesunkiai galima padaryti, pieva skiriamojoje juostoje pakankamai plati, tik nėra tikslo, kol tas pats tiltas silpna aplinkkelio vieta. Su Jakų žiedu buvo sufailinta dėl to, kad pastatyta jungtis ne ten, kur eismas didžiausias, t.y. ne Klaipėdos - Palangos kryptimi, o Kauno - Palangos, plius žiedas susiaurintas nuo 3 iki 2 juostų ir įvažiavimai taip pat, pvz. nuo Palangos buvo likus tik viena juosta įvažiuot į žiedą. Dabar juk seno tilto siaurinti niekas nesiruošia, o dvigubai daugiau juostų negali reikšt nepagerėjimo.
                                Flickr

                                Comment


                                  Panasu, kad rekonstukcija dar gali nusikelti… Megos valdytojas uzprotestavo teisme dabartini rekonstukcijos projekta
                                  http://kaunas.kasvyksta.lt/2018/08/2...konstrukcijos/

                                  Comment


                                    Pastatytu ta tilta i Siaures pr ir dingtu problemos

                                    Comment


                                      BNS 2018 m. rugpjūčio 22 d.
                                      „Megos“ valdytoja dėl kelio Vilnius–Klaipėda atkarpos Kaune kreipėsi į teismą
                                      Kaune esančio prekybos centro „Mega“ valdytoja Augustino Rakausko netiesiogiai valdoma bendrovė „Baltic Shopping Centers“kreipėsi į teismą dėl Lietuvos automobilių kelių direkcijos numatomos rekonstruoti Kaune esančios magistralinio kelio Vilnius–Klaipėda atkarpos. (...)

                                      "Prekybos centro veikla yra visiškai priklausoma nuo galimybės jį pasiekti magistraliniu keliu". (...) Skunde nurodoma, kad projektiniuose pasiūlymuose numatyta pertvarkyti skirtingų lygių Vytėnų sankryžą. Ši sankryža užtikrina susisiekimą su prekybos centru. Pareiškėjo nuomone, projektiniuose pasiūlymuose yra numatoma sankryžą pertvarkyti taip, kad patekimas į prekybos centrą būtų neracionaliai apsunkintas. (...)

                                      Kelio Vilnius–Klaipėda ruožą nuo Biruliškių iki „Megos“ sankryžos numatoma rekonstruoti į aštuonių eismo juostų kelią: atitvarais atskirtos keturios vidurinės juostos būtų skirtos tranzitiniam eismui, kur didžiausias leistinas greitis būtų 110 km per valandą, o šoninės 4 eismo juostos, po dvi iš kiekvienos pusės, būtų jungiamosios vietiniam eismui.

                                      https://www.delfi.lt/verslas/verslas....d?id=78869503

                                      Comment


                                        Ko ir buvo galima tikėtis. Verslo interesas tapo aukštesnis už visuomenės.
                                        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                        Comment


                                          Parašė lukass Rodyti pranešimą
                                          Ko ir buvo galima tikėtis. Verslo interesas tapo aukštesnis už visuomenės.
                                          Dar netapo, tiesiog verslas kol kas gina savo interesus.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X