Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Aciu visiems uz patarimus
    Paveiksliuka tiesiog su pele uzsivilkau ant dekstopo, bet kai norejau ikelt i foruma parase kad formatas netinkamas. Tai banaliai ir nufotkinau su telefonu kad del formato klausimu nemetytu

    Comment


      Vairuotojams prireiks kantrybės: bus testuojamas labiausiai apkrautas Lietuvos tiltas
      Jau kurį laiką greitkelyje A1 vyksta pasiruošimo darbai bei skelbiama informacija apie artėjančius bandymus. Pagrindinė tilto apžiūra vyks lapkričio 5 dieną, tad po to paaiškės galutinės išvados.
      Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/patarimai/....d?id=76243471
      Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

      Comment


        Uždėta plyta jau is šiaures pr. žiedu nusukti į ašigalio g. kartais budi jau ir policija, biški nesąmone nes žmonės į degaline ar į aikštele negali nusukti, turi daryt rata visa. Ruošiamasi sparčiai nuvažiavimui į ašigalio g. iškirsti medžiai, lyginama žemė

        Comment


          Užfiksavo, koks vairuotojų elgesys sukelia spūstis – chaosas tampa nevaldomas

          Lietuviai visą vasarą strigo automagistralės A1 Vilnius – Kaunas – Klaipėda atkarpoje ties laikinąja sostine. Vairuotojai kaltino kelių ir tiltų remontą, tačiau Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) įžvelgė ir kitas priežastis. REKLAMA Kelio žymėjimo nepaisantys vairuotojai sutrikdo greitėjimo juosta į pagrindinį kelią įsiliejančio transporto srautą, o galiausiai tai virsta banguojančia spūstimi.
          LAKD per 2018 metus planuoja pagerinti eismo sąlygas kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda ruože nuo 91 iki 107 kilometro. Nuspręsta rekonstruoti dvi sankryžas. Bus tvarkoma Sargėnų sankryža, kurioje vyksta sudėtingas srauto vykstančio iš „Via Baltica“ įsiliejimas ir „Megos“ sankryža. Pastarojoje srautų pasiskirstymas yra itin sudėtingas, be to vairuotojai nevengia apsisukti. Visa tai žadama išspręsti.
          ...
          Japonijos mokslininkų komanda pirmąjį tyrimą atliko beveik prieš 10 metų. Jo metu bus atkurtas keistas spūsčių fenomenas.
          Jie paprašė vairuotojų važiuoti pastoviu 30 km/val. greičiu. Iš pradžių transporto srautas judėjo sklandžiai, tačiau greitai tarpai tarp automobilių pasidarė nevienodi. Vairuotojai nebegalėjo palaikyti pastovaus greičio, o galiausiai keletas jų buvo priversti trumpam sustoti.
          https://auto.lrytas.lt/saugus-eismas...domas-3648388/

          p.s. retorinis klausimas, ar egzistuoja teorinė galimybė, kad tikras kaunietis sugebėtų važiuoti 30km/h greičiu?
          Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

          Comment


            Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
            p.s. retorinis klausimas, ar egzistuoja teorinė galimybė, kad tikras kaunietis sugebėtų važiuoti 30km/h greičiu?
            Šiaip kad cituojamas leidinys nuolat kakoja ant Kauno jau nieko nebestebina, jie visada tam turėjo priežasčių, laimei tas leidinys Lietuvoje jau labai toli nuo populiariausio. Bet kad panašias paralelias varo ir aktyvūs forumo dalyviai, tai jau čia reiktų į kampą pastatyti... Tikėkimės pasitaisys.

            Tas japonų filmukas man matytas jau labai seniai, taigi ištrauktas iš archyvų ala kaip naujas. Bet jis skirtas parodyti kaip susidaro kamščiai ir jis puikiai tą parodo, tik vat interpretuoti ką matome jau ne visiems vienodai gerai sekasi. Kai didelis eismas aišku ir pastovaus greičio palaikymas tampa problema, bet dažniausiai tenka pristabdyti dėl persirikiuojančių iš juostos į juostą piliečių arba dėl įsiliejančių iš šono. Ir tada už daug mašinų nuo pristabdžiusio kitiems jau tenka visiškai sustoti. Ir tokie kamščiai yra visame pasaulyje, UK tai vadinasi stop and go traffic, DE: stoppende verkehr, IT: code a tratti, ir jie susidaro iš esmės dėl per didelio eismo srauto. Ir tai yra skirtingas dalykas nei kamštis, kuris UK vadinasi traffic jam, DE stau, IT coda ir dažniausiai susidaro dėl avarijų, remontų etc.

            Taip kad čia ne apie tikrus kauniečius eina kalba, o apie LAKD nenorėjimą spręsti neadekvataus kelių tinklo ties Mega problemą, kuri vasarą buvo stipriai užaštrinta dėl 1,5 metų uždaryto pietinio Kauno aplinkelio. Priminsiu, kad 4x4 kelio idėja ties Mega pristatyta 2007 metais to paties LAKD. 10 years later..... kai kam kauniečiai kalti, kad vis (dar ir) daugiau važiuoja.
            Paskutinis taisė myhorsegallery; 2017.11.24, 23:06.
            As much power as necessary, as much freedom as possible

            Comment


              Ranka pasiekiamas Lietuvos pajūris: tikrina, kaip ten nuvykti greičiau

              Pasak E. Skrodenio, pasiekti Klaipėdą greičiau automobiliu bus įmanoma daug artimesniu laiku: „Automagistralės yra pritaikytos tam, kad būtų galima didinti leistiną važiavimo greitį. Kelias yra pakankamai platus, tad ruože Kaunas-Klaipėda vairuotojai galėtų važiuoti 140 km/h. Įdomu tai, jog pastarajame kelyje vairuotojai pasiekia vidutiniškai 118 km/h greitį, tad „neišnaudojami“ net dabartiniai greičio limitai.“
              Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=76482135
              Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

              Comment


              Sutvarkys ir ten, reikia tik gauti ~0,5 mlrd. EUR finansavimą.

              Comment


                Parašė Saturn

                Ar aplinkelį turi omenyje?
                Na man nelabai svarbu aplinkeli ar ta pacia arterija platint, svarbu, kad kazka daryt.
                Studentas

                Comment


                  Laukiam

                  15min.lt
                  Kelių direkcija apie kelių pertvarką prie Kauno „Megos“
                  https://www.15min.lt/m/id/gazas/saug...jai-787-898806
                  Paskutinis taisė Romas; 2017.12.21, 15:57. Priežastis: Plika nuoroda. Pridėtas pavadinimas

                  Comment


                    jei nebus tilto per Neri, tai nieko labai nepakeis

                    Comment


                      Parašė abatareika Rodyti pranešimą
                      Laukiam

                      15min.lt
                      Kelių direkcija apie kelių pertvarką prie Kauno „Megos“
                      https://www.15min.lt/m/id/gazas/saug...jai-787-898806
                      Kas gali paaiškinti, kokie patobulinimai numatomi IX forto sankryžoje ir ką tai duos
                      Kažkodėl kai tenka važiuoti ryte nuo IX forto link Jurbarko visuomet iš kitos pusės būna fūrų eilė.
                      Jungtis Klaipėda - Sargėnai vargu ar gali būti prioritetinė

                      Jau kitąmet bus rekonstruojama Sargėnų sankryža (sudėtingas srauto vykstančio iš „Via Baltica“ įsiliejimas, persirikiavimas į kelią A1) ir vadinamoji „Megos“ sankryža (sudėtingas srautų pasiskirstymas sankryžoje, atliekami apsisukimų manevrai sankryžoje).

                      Atvažiuojant nuo Marijampolės keliu A5, kuris įsilieja į kelia A1, bus įrengtas papildomas „ūsas“, kuris leis vieną A1 eismo juostą skirti sklandesniam automobilių įsiliejimui – skirtingi srautai nebesusikirs. Tokios pertvarkos laukia Sargėnų sankryžos.


                      O „Megos“ sankryža bus platesnė su papildomomis jungiamosiomis gatvėmis.



                      Tiesa, su Kauno savivaldybe buvo diskutuota ir dėl kito sprendimo – platinti A.Meškinio (Kleboniškio) tiltą per Nerį. „LAKD nuomonė nesiskiria nuo Kauno miesto savivaldybės. Mes tik norime pabrėžti, kad vien tik tilto platinimas, kuris reikalauja didžiulių lėšų, visų problemų neišspręs. Tai yra kompleksinis klausimas. Todėl šiuo metu atliekamas makromodeliavimas – įvertinamas visas transporto srautų pasiskirstymas. Taigi tik priemonių visuma gali išspręsti intensyviausios kelio atkarpos problemas. Mūsų vizija tokia: visi magistraliniai keliai tam tikrose atkarpose turi turėti jungiamąsias gatves. Taigi LAKD norėtų atskirti tranzitinį srautą (kuris galėtų palaikyti gal net 110 km/val. greitį) nuo miesto srauto. Todėl gali atsirasti įvairių sprendimų: ir esamos tilto platinimas, ir naujo tilto statyba, kuriuo galėtume paleisti vietinių gatvių srautus“, – aiškino V.Andrejevas. Susisiekimo ministerija ir Kauno savivaldybė yra sutarusi, kad visas kompleksinis sprendimas bus pristatytas 2018 m. vasario antroje pusėje, kai bus atlikti ir tilto bandymai.

                      https://www.15min.lt/m/id/gazas/saug...jai-787-898806
                      Apie Kleboniškio tilto matavimus ir gaivinimus skaityti jau nebejuokinga.
                      Seniai laikas galvoti apie A1 kitą tiltą per Nerį tiesioje jungtyje Palenomas - Babtai, sną jį tiltą paliekant miesto reikmėms ir tranzitui tarp A1-A6 su A5 ir KK141.

                      Comment


                        Parašė Romas Rodyti pranešimą

                        Kas gali paaiškinti, kokie patobulinimai numatomi IX forto sankryžoje ir ką tai duos
                        Kažkodėl kai tenka važiuoti ryte nuo IX forto link Jurbarko visuomet iš kitos pusės būna fūrų eilė.
                        Jungtis Klaipėda - Sargėnai vargu ar gali būti prioritetinė
                        Aš kaip suprantu ten padarys normalią juostą vietoj įsiliejimo juostos važiuojant Marijampolė -> MEGA, kad būtų galima tiesiog važiuoti ir nesukti galvos kaip įsilieti į srautą ir tuo pačiu saugotis atsitiktinių transporto priemonių važiuojančių Klaipėda -> Sargėnai.

                        Šiaip bent iš pirmo žvilgsnio pasiūlymai gana vykę ir manau pasiteisintis. Džiugu kad prie MEGOS nusprendė daryti atskirtas juostas abejose pusėse (pradiniame pasiūlyme lygtais buvo tik vienoje)

                        Comment


                          Parašė tomtom Rodyti pranešimą
                          Aš kaip suprantu ten padarys normalią juostą vietoj įsiliejimo juostos važiuojant Marijampolė -> MEGA, kad būtų galima tiesiog važiuoti ir nesukti galvos kaip įsilieti į srautą ir tuo pačiu saugotis atsitiktinių transporto priemonių važiuojančių Klaipėda -> Sargėnai.
                          Žodžiu, panašiai, kas šiuo metu yra padaryta po Megos viaduku.

                          Buvo sunku pamatyti tą naują atlanką Ji yra apatinėje Sargėnų sankr. dalyje, link Žemaičių pl.

                          Tik įdomu, kokiu tikslu bus įrengiami kintamos informacijos ženklai.
                          Paskutinis taisė PoDV; 2017.12.21, 23:55.

                          Comment


                            Parašė sv-x-as Rodyti pranešimą

                            Na man nelabai svarbu aplinkeli ar ta pacia arterija platint, svarbu, kad kazka daryt.
                            Toks naujas aplinkelis yra visiska nesamone. Skamba panasiai kaip kad tieskime nauja autostrada is Vilniaus i Siaulius ,kad nekabintume Panevezio, arba is Klaipedos i Kalvarija, kad nekabint Kauno ir Marijampoles.... Kazkokia nenormali prabanga. Verta paskaityti cia:

                            „Savaitraštis Kaunui“ 2016 m. lapkričio 12 d. 13:52
                            Brėžiami nauji Kauno šiaurinio aplinkkelio kontūrai
                            : https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=72830102
                            Sitam straipsnyje aiskiai isdestyta kodel jo neturetu buti. Vienas is argumentu, kad toks aplinkelis nebus apkrautas ir neatsipirks. Srautas kuris vaziuoja Vilnius - Klaipeda sudaro nezymia dali ir del jo tiest autostrada butu nelogiska. O dabartini platint tikrai pigiau nei nauja tiest. Atkreipkit demesi kiek zemes reiktu paimt visuomenes poreikiams ir dar kiek visko....
                            Paskutinis taisė Romas; 2017.12.29, 23:48. Priežastis: Nurodyti staipsnio rekvizitai

                            Comment


                              Parašė abatareika Rodyti pranešimą
                              Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=72830102
                              Sitam straipsnyje aiskiai isdestyta kodel jo neturetu buti. Vienas is argumentu, kad toks aplinkelis nebus apkrautas ir neatsipirks. Srautas kuris vaziuoja Vilnius - Klaipeda sudaro nezymia dali ir del jo tiest autostrada butu nelogiska. O dabartini platint tikrai pigiau nei nauja tiest. Atkreipkit demesi kiek zemes reiktu paimt visuomenes poreikiams ir dar kiek visko....
                              Būtent. Automagistralė tokiam srautui būtų labai nerentabilus sprendimas, o nutiesus žemesnės kategorijos kelią, jis nebus patrauklus vairuotojams. Vienareikšmiškai yra tikslingiau rekonstruoti ir patobulinti esamą kelio atkarpa. Juo labiau nutiesus automagistralę/greitkelį Kaunas - Lenkijos siena, tai esamame kelyje padidės srautas važiuojančių iš Vilniaus į Lenkiją, nes dabar važiuoti per Alytų ir Lazdijus labiau apsimoka nei sukti per Kauną.
                              Kitas dalykas, kad tikrai yra ne vienas ir ne du, kurie važiuodami iš Vilniaus į Klaipėda dar užsuka su reikalais į Kauną. Tokie jokia aplinkkelio trasa nesinaudotų ir toliau apkrautų esamą A1 atkarpą. Galiausiai paaiškėtų, kad važiuti A1 ir aplenkti Kauną beveik niekam nereikia (gal išskyrus vasaros sezono keliones).

                              Comment


                                Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                Kitas dalykas, kad tikrai yra ne vienas ir ne du, kurie važiuodami iš Vilniaus į Klaipėda dar užsuka su reikalais į Kauną. Tokie jokia aplinkkelio trasa nesinaudotų ir toliau apkrautų esamą A1 atkarpą. Galiausiai paaiškėtų, kad važiuti A1 ir aplenkti Kauną beveik niekam nereikia (gal išskyrus vasaros sezono keliones).
                                -80 kmh 2+2/3+3 kelyje yra atbaidantis veiksnys.
                                -Giraitės apsisukimas yra labai blogai. Ten kiekvieną kartą avarinėms situacijoms artimi persirikiavimai
                                -persirikiavimai greitėjimas->II juosta yra nesaugu (bet suprantu kauniečius, kuriems reikia į kitą miesto pusę ir A1 greičiausias būdas)
                                -logistikos centrai prie Troleibusų parko padidins įsukančių ant 40 kmh srautą.
                                -Mega su stovinčiu srautu yra žiauru. Iš stovinčios juostos sukantys į I juostą (nes atsibodo laukti) su pradiniu greičiu 20 kmh yra savižudžiai 80 kmh sraute.
                                -degalinės su burgerių valgytojais
                                -Iš Marijampolės įsukti į Vilnių yra ne pyragai
                                -Kaune nėra AM ženklo, tad traktorius pirmoje juostoje A1 yra legalu

                                IŠVADA
                                Naujas Kauno apvažiavimas be jungčių būtų puiki išeitis. Net nesitiki kad taip europietiškai gali būti išspręsta šita knebeknė. Būtų kažkas naujo Lietuvoje. Galima lyginti su Vilniaus Vakariniu aplinkkeliu (kritikai sakytų nafik, yra Ukmergės gatvė).

                                Comment


                                  Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                  IŠVADA
                                  Naujas Kauno apvažiavimas be jungčių būtų puiki išeitis. Net nesitiki kad taip europietiškai gali būti išspręsta šita knebeknė. Būtų kažkas naujo Lietuvoje. Galima lyginti su Vilniaus Vakariniu aplinkkeliu (kritikai sakytų nafik, yra Ukmergės gatvė).
                                  Pacituotame mano komentare minėjau, kad kelio rekonstrukcija ir patobulinimas yra būtina sąlyga. Taigi visas išvardintas problemas įmanoma išspręsti, nes niekas ir nekalba apie 80 km/h greitį (tarp kitko, beveik visoje atkarpoje dabar leidžiama 90 km/h, išskyrus atkarpą ties Giraite). Vietoje apsisukimų privalo būti skirtingų lygių sankryžos, visiems gausiems įvažiavimams/išvažiavimams privalo būti nutiestos dubliuojančios eismo juostos šonuose, kurios nuo pagrindinio srauto būtų atskiros atitvarais ir tas leistų pagrindinį srautą paleisti netgi ir 130 km/h.

                                  Comment


                                    Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                    Pacituotame mano komentare minėjau, kad kelio rekonstrukcija ir patobulinimas yra būtina sąlyga. Taigi visas išvardintas problemas įmanoma išspręsti, nes niekas ir nekalba apie 80 km/h greitį (tarp kitko, beveik visoje atkarpoje dabar leidžiama 90 km/h, išskyrus atkarpą ties Giraite). Vietoje apsisukimų privalo būti skirtingų lygių sankryžos, visiems gausiems įvažiavimams/išvažiavimams privalo būti nutiestos dubliuojančios eismo juostos šonuose, kurios nuo pagrindinio srauto būtų atskiros atitvarais ir tas leistų pagrindinį srautą paleisti netgi ir 130 km/h.
                                    Kaune nuo Muravos/Savanorių iki Megos 80km/h, tik naktį 100km/h. Ties Mega rodos visą parą 80km/h?

                                    Comment


                                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                      Kaune nuo Muravos/Savanorių iki Megos 80km/h, tik naktį 100km/h. Ties Mega rodos visą parą 80km/h?
                                      Iš kur čia tokios fantazijos? Visoje atkarpoje visą parą yra 90 km/h.

                                      Comment


                                        Parašė sigius Rodyti pranešimą
                                        Iš kur čia tokios fantazijos? Visoje atkarpoje visą parą yra 90 km/h.
                                        Čia neseniai pakeitė?

                                        Seniau būdavo 80km/h visą parą. Google Street View vis dar taip rodo. Kažkuriuo metu atsirado naktį 100km/h. Esu beveik tikras, kad per kalėdas irgi buvo tas pats. Bet gal ir pakeista, per mišrainėm užpiltas akis galiu ir nematyt naujų ženklų

                                        Comment

                                        Working...
                                        X