Parašė liutass
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis
Collapse
X
-
Ir tai trukdo vilniaus ponamsParašė geriantis Rodyti pranešimą
Nemeluok. Iš matavimų - stebėjimų aišku, kad net ir vasaros metu daugiausia (80 proc) srauto sudaro kauno priemesčių bachūrai.When a man lies, he murders some part of the world
Comment
-
Ooho. Bet čia turbūt nemažai žemės paimti? Nes toje linijoje privačių namų prištampuota. Ar ne?Parašė mindau Rodyti pranešimąPagal bendrąjį miesto planą tiltas Baltų pr. tąsoje jungiamas su žeimenos gatve
Comment
-
Taip yra namų toj vietoj, ir dar negana to stato naujus, tiesiai tilto vietoje. Nežinia kiek prietilčiai užimtų, bet turbūt užimtų. Prieš kokius 5 metus ten neleido projektuoti nieko, bet pasikeitus valdžiai leidimai pajudėjoParašė Auwris Rodyti pranešimą
Ooho. Bet čia turbūt nemažai žemės paimti? Nes toje linijoje privačių namų prištampuota. Ar ne?
Comment
-
Perskaityk straipsnį ir suprasi. Skaičiuoja, kur tos visos mašinos važiuojaParašė Krokas Rodyti pranešimąKokius cia tyrimus jie atlikineja, kasdien vaziuoju po kelis kartus pirmyn ir atgal siom atkarpom, cia paprasciausiai per daug masinu ant dveju juostu ka jie cia dar skaiciuoja
- 1 patinka
Comment
-
Beje, aš irgi atlikau tyrimą šiek tiek padirbėjęs su Taxify
Visada paklausiu, kokio maršruto pageidauja, tad Šilainiškiai išties dažnai renkasi važiavimą per autostradą. Tuo pačiu centrinė Kauno dalis išvykimui iš miesto irgi renkasi vykti per Jonavos g. ir kimšti Kleboniškio tiltą, nors galėtų išvažiuoti be kamščių per Šilainius, Baltų pr.
Comment
-
Šiuo metu tamstos tyrimas ne itin tikslus, nes remontuojamas Varnių tiltas. Nors kamščių ten vasarą beveik nebėra, žmonės vistiek nenori važiuoti "per remontą".Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąBeje, aš irgi atlikau tyrimą šiek tiek padirbėjęs su Taxify
Visada paklausiu, kokio maršruto pageidauja, tad Šilainiškiai išties dažnai renkasi važiavimą per autostradą. Tuo pačiu centrinė Kauno dalis išvykimui iš miesto irgi renkasi vykti per Jonavos g. ir kimšti Kleboniškio tiltą, nors galėtų išvažiuoti be kamščių per Šilainius, Baltų pr.
Comment
-
Dar pridėčiau, kad uždarytas pietinis Kauno aplinkelis dėl kvailai suplanuotų tiltų remontų, todėl dalis transporto turi važiuoti per A1/A5 vietoj kirtę kampą per Petrašiūnus. Realiai dabar A1 ties Mega yra max apkrovime dėl Varnių ir aplinkelio tiltų remontų, todėl visi tyrimai turėtų rodyti max vietinio eismo dalį.Parašė disident Rodyti pranešimą
Šiuo metu tamstos tyrimas ne itin tikslus, nes remontuojamas Varnių tiltas. Nors kamščių ten vasarą beveik nebėra, žmonės vistiek nenori važiuoti "per remontą".
Beje, kituose miestuose:
Varšuvos aplinkelis (S8) - ten net miesto autobusų trasa praeina;
Milano aplinkeliai - visur pilna vietinio eismo, ypač po darbo;
Vilniaus naujasis aplinkelis - juo ką vietiniai nevažinėja????
Ties kiekvienu didesniu Vokietijos miestu yra greičio apribojimai, daugiau juostų etc, gal čia ne dėl vietinio eismo????
Taigi, man keisti tie norai vietinį eismą paleisti per kažkur kitur.As much power as necessary, as much freedom as possible
Comment
-
Tai, kad A1 projektuotojai buvo aplenkę laiką kokiais 30-40 metų dar nereiškia, kad turėtume ieškoti kitokių pavadinimų keliui, kuris buvo pastatytas, kad srautas nevažiuotų per miestą, t.y. aplinkelis, bet pavadinimas esmės nekeičia.Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąTiesą sakant šitos A1 atkarpos nevadinčiau aplinkkeliu. Visų pirma tai yra tranzitinis kelias, o aplinkkelį miestui šalia būtų galima ir pastatyti.
Kai nebuvo A5 tilto per Nemuną ir visas srautas ėjo per Birštono gatvę, tai ji buvo visa užkišta 1992 (nesuklydau, 1992-1993) metais, tuo metu kai niekas LT nežinojo kas yra kamštis. Ir kai visas srautas pajudėjo ten, tai kas ten - aplinkelis ar tranzitinis kelias?As much power as necessary, as much freedom as possible
Comment
-
Tai aplinkkelis ir yra skirtas tam, kad žmonės (kad ir tranzitu) važiuotų aplink miestą, o ne per.Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąTiesą sakant šitos A1 atkarpos nevadinčiau aplinkkeliu. Visų pirma tai yra tranzitinis kelias, o aplinkkelį miestui šalia būtų galima ir pastatyti.
Comment
-
Tikrai keista. Žadėjo "per savaitę" išmatuoti, bet jau mėnesis praėjo, o išvadų negirdėti. Gal nustatė, kad kažką daryti vis gi reikia?Parašė daktaras Rodyti pranešimąKažko skaičiavimo jų apie srautus vis dar nematyti...
- 1 patinka
Comment
-
Vilniuje konstitucijos prospekte irgi pakabino greicio kamera, bet dar testuoja.Parašė daktaras Rodyti pranešimąpakabino kamerą kažkokią naglą ant stulpo, kylant nuo lapių kelio ant A1 prie megos. Tai arba registruos visus, kurie ten kerta pastoviai ne į temą esančią ištisinę liniją, arba dar toliau vykdo "stebėjimus ir skaičiavimus"
Comment



Comment