Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė disident Rodyti pranešimą
    Bet tai kai buvo prieš porą metų sugriuvęs vienas iš tiltų, taip pat buvo analogiška situacija, ir tikrai nepamenu, kad būtų buvę spūsčių iki Tėvynės.
    Buvo sugriuvęs kitas tiltas. Todėl spūstys būdavo iš Šilainių pusės.

    Comment


      Parašė disident Rodyti pranešimą
      Bet tai kai buvo prieš porą metų sugriuvęs vienas iš tiltų, taip pat buvo analogiška situacija, ir tikrai nepamenu, kad būtų buvę spūsčių iki Tėvynės.
      Tada buvo kita eismo pusė uždaryta ir tai keičia visą situaciją.
      Šiandien pats mačiau kamštį iki Tėvynės, o kartą teko stovėti praktiškai nuo muravos.. Žodžiu ten kamščiai tikrai būna nemaži

      Comment


        islandijos plentas praktiškai tapęs miesto vidine gatve ir kai ta gatve visa lietuva pajuda iš vilniaus link klaipėdos, o po savaitgalio atgal, problemos neišvengiamos. jau seniai reikėjo pradėti statyti miesto plinkelį, kuriuo miestiečiai nesinaudotų
        pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

        Comment


          8 minutes ten praleist neimanoma nenaudojant svytureliu

          Comment


            Imanoma dar su furistais per racija tartis, bet cia irgi kaip ir naglai gaunasi..

            Comment


              bet kaip paprastas civiliokas isokes i kamsti ties tevyne ten vargu ar 8 min tepraleistum

              Comment


                Eismo reguliavimo ar eismo trukdymo tarnybos?

                Kaune yra automagistralės Vilnius-Klaipėda tiltas per Nerį. Šiuo metu jis remontuojamas. Remontus šioje vietoje visuomet lydi kamščiai. Kasdien bent dukart važiuoju šiuo tiltu. Vietoje dviejų vienos krypties eismo juostų, čia kasdien atsiveria bent 4 eismo juostos.

                Nebegalioja jokie kelio ženklai, ženklinimas ir kitos kelių eismo taisyklės. Svarbiausia taisyklė - prisigrūsti iki pat siauriausios kelio vietos ir tuomet akiplėšiškai lįsti. Populiariausia važiuoti prieš eismą (užvažiavimui ant tilto), staigus lindimas į menkiausią atsiradusį tarpelį, važiavimas žole, grioviais. Kelių „džigitai“ jau gimę turėjo įstatytas kiaulės akis, todėl avarinių situacijų sudarymas įaugęs į kraują. Kokiems 10 proc. tautiečių garbės reikalas „apdėti lochus“, nes laukti bendroje eilėje yra visiška negarbė ir gėda. Dar kokie 20 proc. įsidrąsina pamatę pirmuosius.

                Kelių policijos reakcija? Stovi po tiltu ir matuoja greitį. Nesertifikuotais savo „fenais“ pamosavę pasičiumpa kokį nabagą ir pusę valandos pildo protokolus. Po tiltu sustabdytas vairuotojas teisingai nubaustas, protokolas surašytas, baudų surinkimo planas vykdomas. Ekipažas atrodo gerai prieš viršininkus, viršininkas atrodo gerai prieš savo viršininką ir t.t. Pasaka be galo. O ant tilto gyva pekla verda.

                Prie užkilimo ant tilto avarija? Kam vargintis, juk lengviau Jonavos gatvėje, už 300 metrų nuo avarijos vietos mosuoti fenais. Gal 6 juostų gatvėje kas nors viršys šiukštu bau neviršijamą 50 km/val greitį.

                Kitaip kaip neįgalumu (nesugebėjimu savarankiškai atlikti kasdieninės veiklos) to pavadint negaliu. O ir pati neįgalumo forma - sunki. Išmokė gaudyt pažeidėjus pasislėpus pakrūmėse - gaudom. Vos tik atsirado kokia rimtesnė situacija, kur reikia pasukt galvą ir padirbėt - nė per kur.

                Šaunuoliai sunkvežimių vairuotojai neapsikentę įvedinėja savo tvarką -užtveria antrą juostą ir situacija kaipmat ima gerėti. Stabilizuojasi bendras kolonos greitis. Išnyksta stop-trukt-stop važiavimas. Pravažiuoji padoriu tokiai vietai greičiu, o už tilto kamščio nė ženklo.

                Turiu 10 metų aktyvaus vairavimo stažą ir nė vienos avarijos. Nesu nedrąsiai vairan įsikibęs klevelis šliaužiantis 30km/val. greičiu greitkelyje. Taip pat tikiu elementaria vairavimo (ir bendravimo)
                kultūra.

                Susidaro įspūdis, kad Lietuvoje eismo reguliavimo tarnybos yra labiau eismo trukdymo. Kai jų reikia, kai pažeidimai daromi nuolat ir masiškai, jokio reguliavimo nė su žiburiu nerasi.

                Stacionaraus greičio matuoklio nuotraukos baudai skirti visiškai užtenka. Vieno policininko su vaizdo kamera pastatyti ant Megos tilto neįmanoma. Arba perkabint vieną iš greičio matuoklių, tykančių vairuotojų kokiame 5 namų kaime tolimam užkampyje. Mėnesio baudų planą įvykdytų per pusdienį.

                P.S. Taip, aš irgi laaabai skubu, man irgi labai labai labai reikia pravažiuot greičiau, su mažais vaikais, palikau namie įjungtą viryklę, uošvienė gimdo ir t.t.
                labai teisingas ir puikiai visą situaciją iliustruojantis komentaras, pačiam bent kartą per savaitę tenka pro šitą vietą pravažiuoti, tai vaizdelis labai liūdnas, bandžiau kartą aplenkti ir važiuoti Šiaurės prospektu ir tada Varnių tiltu, bet kadangi buvo vakarinio piko metas tai visai nepasiteisino
                Istorijos nesuklastosi! P. B. Prūdas

                Comment


                  Man tenka bent 2 kartus mažiausiai pravažiuoti pro šį tiltą, tad labai teisingai nušviesta situacija. O pats pikčiausias dalykas kad policija pakankamai dažnai stovi tik pravažiavus tilta ir gaudo šnekančius telefonu ir t.t. nors prieš tiltą pastoviai sukeliamos avarinės situacijos. Žinoma prie to stipriai prisideda ir prastas vairuotojų informavimas. Jei ne fūros tai būtų išviso baisu toje vietoje. Kaune esu pastebėjęs dar vieną vietą kur policija nesiima jokių veiksmų, tai taikos ir ateities plento sankryža, ir gudročiai sukantys iš antros juostos kuomet didelis kamštis taikos prospekte susidaro.. O policija už kelių šimtų metrų stovi ir tikrina mašinas su raudonais numeriais ir t.t.

                  Comment


                    o klausimas tada - iš kur į kur važiuoji, kad kelias per magistralę tau yra neišvengiamas? Pastebėjau, kad srautas iš Jonavos gatvės palyginus su pirmosiomis dienomis kai tik uždarė tiltą, yra gerokai sumažėjęs, ko gero, dauguma keliaujančių miesto ribose pasirinko Varnių tiltą, važiavimas magistrale, ko gero neišvengiamas tik sukantiems į Lapes? Aš pats važiuoju iš Vilniaus į Šilainius, tai jau paskutinį kartą įjungiau durnių ir nuvažiavau laisva dešne juosta pro visą kamštį į Jonavos gatvę, šiaip niekada taip nedaryčiau, bet kad nėra jokios alternatyvos
                    Istorijos nesuklastosi! P. B. Prūdas

                    Comment


                      Parašė Maarko Rodyti pranešimą
                      o klausimas tada - iš kur į kur važiuoji, kad kelias per magistralę tau yra neišvengiamas? Pastebėjau, kad srautas iš Jonavos gatvės palyginus su pirmosiomis dienomis kai tik uždarė tiltą, yra gerokai sumažėjęs, ko gero, dauguma keliaujančių miesto ribose pasirinko Varnių tiltą, važiavimas magistrale, ko gero neišvengiamas tik sukantiems į Lapes? Aš pats važiuoju iš Vilniaus į Šilainius, tai jau paskutinį kartą įjungiau durnių ir nuvažiavau laisva dešne juosta pro visą kamštį į Jonavos gatvę, šiaip niekada taip nedaryčiau, bet kad nėra jokios alternatyvos
                      Na man tenka važinėti iš Ateities plento iki Vytėnų, tad bet kuriuo atveju gaunasi didelis lankas, o darbo metu dažniausiai ilgai neužtrunka ten pravažiuoti, pagrindinės bėdos piko metu.
                      Na o šiandien važiuojant mačiau kad tiltas jau tuščias, likę tik pastoliai po tiltu, o deformacinės siūlės jau užbetonuotos ir užasfaltuotos, tad tikėtina kad kitą savaitę jau atidarys tiltą manau. Visi konteineriai jau iškraustyti ir kelininkų daigtų jau nebesimato.

                      Comment


                        Apie užbaigimą ir spauda jau rašo

                        Baigtas Kauno Kleboniškio tilto remontas
                        Baigtas Kauno Kleboniškio tilto remontas – pirmadienio rytą eismas judriausiu Lietuvos tiltu atnaujintas - pakeisti tilto lankstai ir deformacinės siūlės.
                        http://kauno.diena.lt/naujienos/mies...emontas-355273

                        Comment


                          Parašė Auwris Rodyti pranešimą
                          Apie užbaigimą ir spauda jau rašo


                          http://kauno.diena.lt/naujienos/mies...emontas-355273
                          Jau tikrai baigta, pats pravažiavau šiandien. Pagaliau piko metu nereikės stovėt.

                          Comment


                            Lygtais šiton temon įkėliau

                            Magistralės A1 ties Kaunu laukia grandiozinės permainos (yra foto)

                            Antradienį Kauno savivaldybėje pristatyti pagrindinės Lietuvos magistralės A1 atkarpos ties Kauno rekonstrukcijos planai. Planuojama iš esmės rekonstruoti 13 km ruožą (94-107 km), įrengti eilę naujų sankryžų ir kelių, pastatyti naujus tiltus. Optimistiškais paskaičiavimais, viso projekto įgyvendinimas kainuotų ketvirtį milijardo litų, o visi darbai truktų 4-5 metus.

                            Po rekonstrukcijos eismo juostų skaičius greitkelyje ties Kaunu turėtų padidėti iki 3, o Kleboniškio tiltai išplatės iki 4 eismo juostų. Po rekonstrukcijos kelyje būtų galima važiuoti 110-130 km/val. greičiu.
                            Tikėkimes darbai pradės judėti neužilgo

                            Comment


                              Čia tos deimantines sankryžos pavyzdys esantis netoli Paryžiaus:



                              Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                              Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                              Comment


                                man tai keistai atrodo ta sankryža bei eismo organizavimas joje
                                Daugiau mano nuotraukų >>
                                Mano rajonas ir apylinkės >>

                                Comment


                                  Nesuptrantu ir aš kuo ji pranašesnė nei paprasta klasikinė dobilo tipo.

                                  Comment


                                    Mano šviesiaplaukė galva neišneša tokio komplikuoto vaizdo...
                                    Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                    Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                    Comment


                                      Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                      Nesuptrantu ir aš kuo ji pranašesnė nei paprasta klasikinė dobilo tipo.
                                      Užima žymiai mažiau vietos.

                                      Comment


                                        Parašė artexs Rodyti pranešimą
                                        Užima žymiai mažiau vietos.
                                        O kam toks privalumas toje vietoje? Juolab dobile srautai praktiškai nesusikerta, o čia...

                                        Comment


                                          Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                          O kam toks privalumas toje vietoje? Juolab dobile srautai praktiškai nesusikerta, o čia...
                                          Na, dabartiniame dobile labai kertasi srautai atvažiuojant nuo Vilniaus ir sukant link Kauno ir atvažiuojant iš Kauno ir įsukinėjant link Klaipėdos. Manau, kad ši ir yra problematiškiausia vieta greičio padidinimui.
                                          Bet įgyvendinus tą deimantinę sankryžą, įtariu, kad nekas būtų su srautais Jonava - Kaunas kelyje.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X