Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A14] Vilnius - Molėtai - Utena

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kaip ten yra su dabartiniais sankasos matmenų standartais, nežinau, tačiau rekonstruotose kelio atkarpose ji ryškiai nukasta, kelkraščiai susiaurėję.
    O taip smagu, kai sustoji kur vidury kelio šalikelėj niekam netrukdydamas.
    Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

    Comment


      Kelininkai mokosi taupyti žemę
      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

      Comment


        Parašė Tomas Rodyti pranešimą
        Kelininkai mokosi taupyti žemę
        Tikriausiai taupymo priežastis kaip visada - nenupirkta žemė iš privačių savininkų.. Taip ir gaunasi ir sankasos siauresnės, ir atskiros juostos nusukimams neatsiranda..

        Comment


          Molėtų rajono savivaldybės 2 a foje kabo rengiamo detalaus teritorijos plano žemėlapis, kuriame A14 ir kelio 173 sankryža (įvažiavimas į Molėtus ties naujaja Maxima) pavaizduota kaip žiedinė. Savivaldybės administracijos Architektūros ir teritorijų planavimo skyriaus specialistės paaiškino, kad tokias projektavimo sąlygas išdavė kelininkai. Matyt jie (kelininkai) ką nors tokio planuoja tolimesnėje ateityje.

          Comment


            Važiuojantiems 173 keliu žiedinė sankryža reikalinga ir naudinga, nes nebereikes stoveti laukiant.. Bet važiuojantiems A14 tai reikštų greičio sulėtėjimą..

            Comment


              Parašė Aurelius Rodyti pranešimą
              Važiuojantiems 173 keliu žiedinė sankryža reikalinga ir naudinga, nes nebereikes stoveti laukiant.. Bet važiuojantiems A14 tai reikštų greičio sulėtėjimą..
              Tokio tipo sankryžos yra gana pavojingos, taigi kol nėra galimybės įrengti dviejų lygių sankryžos, žiedas šioje vietoje yra pakankamai logiškas.
              Mano galerija Flickr'yje

              Comment


                Parašė Aurelius Rodyti pranešimą
                Važiuojantiems 173 keliu žiedinė sankryža reikalinga ir naudinga, nes nebereikes stoveti laukiant.. Bet važiuojantiems A14 tai reikštų greičio sulėtėjimą..
                Šiaip ten būnu dažnai ir dažnai kertam tą sankryžą. Mokančiam važiuoti problemų ją pervažiuoti nebūna net ir vasarą, kai eismas intensyvus. Bet ne visiems taip atrodo ko gero...
                http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

                Comment


                  Parašė dainiauskas Rodyti pranešimą
                  Šiaip ten būnu dažnai ir dažnai kertam tą sankryžą. Mokančiam važiuoti problemų ją pervažiuoti nebūna net ir vasarą, kai eismas intensyvus. Bet ne visiems taip atrodo ko gero...
                  Man taip pat dažnai tenka pro ten pravažiuoti ir problemų nekyla.. Bet modernizacija yra modernizacija.. Neaišku kaip greitai planai įrengti žiedą bus įgyvendinti, jei rengiami pirmieji planai, vadinasi gali užtrukti dar netrumpai..

                  Comment


                    Parašė Aurelius Rodyti pranešimą
                    Važiuojantiems 173 keliu žiedinė sankryža reikalinga ir naudinga, nes nebereikes stoveti laukiant.. Bet važiuojantiems A14 tai reikštų greičio sulėtėjimą..
                    Važiuojantiems A14 greitis ir taip dažnai ten nukrenta (ypač Vilniaus kryptim), nes kas nors įsuka prieš pat nosį iš 173 kelio ir nespėja įsibėgėti.
                    Kad tik žiedas būtų pakankamo dydžio.

                    Comment


                      Parašė dainiauskas Rodyti pranešimą
                      Šiaip ten būnu dažnai ir dažnai kertam tą sankryžą. Mokančiam važiuoti problemų ją pervažiuoti nebūna net ir vasarą, kai eismas intensyvus. Bet ne visiems taip atrodo ko gero...
                      Aš tai biški nesuprantu racijos šitos žiedinės sankryžos.
                      Juk sankryža su keliu į Ignaliną intensyvesnė. Bent iš pirmo žvilgsnio, o ir šalutinis kelias didesnės reikšmės, nei kad vedantis Inturkėn.
                      Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                      Comment


                        Parašė praetor Rodyti pranešimą
                        Aš tai biški nesuprantu racijos šitos žiedinės sankryžos.
                        Juk sankryža su keliu į Ignaliną intensyvesnė. Bent iš pirmo žvilgsnio, o ir šalutinis kelias didesnės reikšmės, nei kad vedantis Inturkėn.
                        Racija paprasta - saugumas. Ir bent jau iš mano pirmo žvilgsnio tai A14 ir 173 kelių sankryža kur kas intensyvesnė už A14 ir 114 kelių sankryžą, nes per ją pravažiuoja visi, kurie iš Molėtų vyksta į Vilnių.
                        Got sun in my face, sleeping rough on the road

                        Comment


                          Neseniai buvau parašęs paklausimą Utenos regiono kelių tinklalapyje:

                          Laba diena,
                          Molėtų savivaldybėje stende pamačiau iškabintą teritorijos šalia A14 ir 173 kelių sankryža detalujį planą, kuriame kelių A14 ir 173 sankryža yra žiedinė. Norėjau paklausti, kada planuojama sankryžos rekonstrukcija ir kada apie tai bus paskelbta daugiau informacijos? Taip pat įdomu, ar yra planuojama taip pat rekonstruoti ir sankryžą A14 su 114? Gal numatoma daugiau A14 kelio rekonstrukcijos projektų regione?

                          2010-01-14
                          Laba diena. Šiuo metu yra pradėti A14 ir 173 projektavimo darbai. Taip pat į projektuojamų objektų sąrašą įtraukta A14 ir 114 sankryža, kuri numatyta rekonstruoti į žiedinę. Rekonstrukcijos darbų datos pasakyti kol kas negalime, nes objektų įgyvendinimas priklauso nuo skiriamo finansavimo, kuris yra smarkiai sumažėjęs. Ateityje daugiau informacijos galėsite rasti: http://www.lra.lt/ skyrelyje „Projektai".

                          Comment


                            Parašė praetor Rodyti pranešimą
                            Aš tai biški nesuprantu racijos šitos žiedinės sankryžos.
                            Juk sankryža su keliu į Ignaliną intensyvesnė. Bent iš pirmo žvilgsnio, o ir šalutinis kelias didesnės reikšmės, nei kad vedantis Inturkėn.
                            Ar tikrai ji intensyvesnė ? Nes bent jau vasaros sezono metu, didelis poilsiautojų automobilių srautas tarp Molėtų ir Inturkės.

                            Comment


                              ant viaduko tegu pinigus krapsto vietoj nesamoniu projektavimo. Bele sugadint tai ka turim, tuoj visas kelias vien 70 bus.

                              Comment


                                Ne paslaptis, kad pries pat ziedus stovi greicio ribojimo zenklai 50. Vadinasi ateityje keliones laikas nuo Vilniaus iki Utenos tik ilges. O gal kas turi info kiek siose sankryzose per pastaruosius du metus uzfiksuota eismo ivykiu?

                                Comment


                                  nedaug turbut, ten nei demes nera, nei greicio ribojimu

                                  Comment


                                    Iš tiesų aš jau seniai manau, kad šių sankryžų rekonstrukcija yra reikalinga. Ir ne tik norintiems tiesiai važiuoti 173 ar 114 keliais, betir sukantiems į kairę iš A14, nes dabar gan dažnai tenka visiškai sustoti vidury sankryžos ir laukti progos prasmukti.

                                    Comment


                                      gal ir reikia rekonstruot, bet ziedas tokiam plente isvis kazkokia nesamone, as vis pasvajoju kad kada nors ten bus autostrada, o dabar bac ziedu pristatys, dar tik gulinciu policininku truksta.

                                      Comment


                                        Na tikrai, kelionės laikas tai linkęs augti. Neseniai padarė ruožą su 70 ženklu (ir dar didžiuliu ženklu avaringas ruožas) rekonstruoto ruožo pradžioje (jei nuo Vilniaus) arba pabaigoje (jei žiūrint nuo Utenos) kur yra paprastas kelio vingis... Idomūs tikrai sprendimai.

                                        Comment


                                          Parašė JlL Rodyti pranešimą
                                          ant viaduko tegu pinigus krapsto vietoj nesamoniu projektavimo. Bele sugadint tai ka turim, tuoj visas kelias vien 70 bus.
                                          O aš pvz. visai nenorėčiau, kad valstybė švaistytų pinigus statydama viadukus ten, kur jų visai nereikia. Molėtai tai ne Jakai, kad žiedinės sankryžos neužtektų. Kitas dalykas, kad A14 stabdyt dėl papildomų greičio apribojimų tenka tikrai mažai. Tėra kelios atkarpos po 70 ir nei vieno miestelio per visą 100 kilometrų.

                                          Parašė JlL Rodyti pranešimą
                                          gal ir reikia rekonstruot, bet ziedas tokiam plente isvis kazkokia nesamone, as vis pasvajoju kad kada nors ten bus autostrada, o dabar bac ziedu pristatys, dar tik gulinciu policininku truksta.
                                          Kokiam "tokiam"?

                                          O apie autostradą aišku galima svajot, tik kad tokios svajos turi mažai bendro su realybe. Ir jei kada nors Lietuva pas save atras tiek naftos, dujų, aukso ar kitų gerų dalykų, kad autostradas galės statyt bet kur, tai žiedas prie Molėtų bus mažiausia problema.
                                          Got sun in my face, sleeping rough on the road

                                          Comment

                                          Working...
                                          X