Parašė Pupsis
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[A14] Vilnius - Molėtai - Utena
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ziurint koks kelio statusas. Jei bus priskirtas pvz B kategorijos gatves statusas (greiciausiai taip ir bus), tai be skiriamosios juostos gali gauti max.60kmph. Na gal su tam tikromis STR islygomis - 70kmph. O toliau uz visu pereju bei sviesoforu, jau galima tiketis ir daugiau.Paskutinis taisė Ginthus; 2009.06.12, 10:52.
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
dar visai neseniai siek tiek uz norfos galima buvo vaziuot 90, veliau padare 70, dar veliau prie zaldokynes idejo 50, dabar pastate 4 juostu kelia, o gali but kad visame jame bus 60km/h ribojamas greitis. Tai gal dar vezimus su arkliais tegu visiem padalina?
Jei mazina greiti del prekybcentriu salia kelio tai kokio velnio juos ten leidzia statyt? Cia kai pas lenkus gaunasi, kad magistraliniai keliai per visus imanomus kaimus eina, kiekvienam dar po penkias perejas ir du sviesoforus irengia (geriausias pvz kelias nuo varsuvos link katovicu).
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ištrauka iš Kelių direkcijos puslapio klausimų-atsakymų skilties.
Klausimas: "Sveiki. Kada numatoma Vilniaus - Utenos plento rekonstrukcija nuo 16 km.? Ir iki kelinto km. numatytos keturios eismo juostos? Ačiū. ( 2009-06-05 )"
Atsakymas: "Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A14 Vilnius–Utena rekonstrukcijos nuo 16 km projektas bus ruošiamas, o rekonstrukcijos darbai prasidės pagerėjus finansavimui. Perspektyvoje Vilnius–Utena kelias bus keturių juostų iki sankryžos su krašto keliu Nr. 108 Vievis–Maišiagala–Nemenčinė. Artimiausiu metu šiame kelyje numatom darbai – dviejų lygių sankryžos įrengimas su rajoniniu keliu Nr. 5210 Bendoriai–Riešė–Kalinas."
Hm... yra vilties, kad visgi viaduką turėsime.
...
Tarp kitko dėl perėjos prie “Norfos”. Apie 100 m nuo išvažavimo iš prekybos centro aikštelės, apsauginėje tvorelėje yra paliktas tarpas :-)
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Manyčiau ten bus perėja, kadangi kaip minėjai paliktas tarpas tarp barjerų, o artėjant prie tos vietos punktyras pasikeičia į ištisinę juostą... Aišku požeminę perėjimą įrengti tradiciškai buvo sunku...Parašė ArunasK Rodyti pranešimą...
Tarp kitko dėl perėjos prie “Norfos”. Apie 100 m nuo išvažavimo iš prekybos centro aikštelės, apsauginėje tvorelėje yra paliktas tarpas :-)
 Ech, tas lėšų taupymas...
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Vakar vaziavau, tai maciau jau sukabintus busimus zenklus, tik kol kas nusuktus. Greitis deja tik 70 km/h. Jokio pokycio nuo pirmykscio varianto, nors kelias ir paplatejo ir atitvarai atsirado ir nebeliko daugelio kairiuju posukiu tike vaziuojant keliu tiek issukant is ivairiu keliuku i pagrindini kelia. Nusivyliau....
PS: kai kurie zenklai nenormaliai dideli pasirode. Pasikeite standartas? gal keis visus zenklus ir bus nauja nisa pinigams plauti???
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Gal ir gerai, kad 70 km/h padarė. Vis tiek vairuotojai ~10-15 km/h, nuo leistino dažniausiai viršija, nes policija dėl tiek nesitepa rankų. Todėl, manau, kad vyraujantis greitis nuo sąnkryžos į Riešę užmiesčio link bus ~80-85 km/h. Padarytų leistiną greitį 80 km/h, tai lėktų dauguma 90 km/h ir daugiau.
Didžiausi nepatogumai šiame ruože, kad ant visko labai pataupyta, nes ko gero bus kelios perėjos (viena prie norfos, kita berods prie lauko kavinės ir autobuso stotelės), dvi šviesoforinės sankryžos (viena, tikėkimės, laikina 2-a Riešės sankryža), paliktas ir vienas kairysis posūkis (apie 100 m nuo 1-os sąnkryžos į Riešę prie Argintos).
Taupoma. Duok Dieve, kad nebūtų sutaupyta ant žmonių sveikatos.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Parašė Xmaster Rodyti pranešimą70? Smagu
 Važiuoju 4 eismo juostų keliu su atitvarais iš abiejų pusių apribotais išsukimais iš įvairių keliukų ir turi tą patį greitį, kaip ir prieš rekonstrukcijos pradžią. 
Vienas iš projekto tikslų:
· sutrumpinti kelionės trukmę.
Nežinau kaip sutrumpės mano kelionė jei greitis tas pats
Parašė Pupsis Rodyti pranešimąVakar vaziavau, tai maciau jau sukabintus busimus zenklus, tik kol kas nusuktus. Greitis deja tik 70 km/h. Jokio pokycio nuo pirmykscio varianto, nors kelias ir paplatejo ir atitvarai atsirado ir nebeliko daugelio kairiuju posukiu tike vaziuojant keliu tiek issukant is ivairiu keliuku i pagrindini kelia. Nusivyliau....
Uztat pagrindinis tikslas - padidinti sauguma pagal visus europinius standartus.
Be to keliones trukme salyginai irgi sutrumpes. Nebetrukdys visokie stabdziotojai meginantys pasukti, sustoti kelkrastyje arbuzu ir pan. Sakau "salyginai", nes nuo idejos iki igyvendinimo daug laiko praejo ir situacija pasikeite, papildomi trukdziai atsirado. Tad su senomis dviejomis juostomis situacija atrodytu isvis apgailetina.
Su tais standartais siokia tokia painiava gavosi. Republikiniu mastu kelio kategorija reikalauja atitinkamo dydzio zenklu (saugumo sumetimais, kad neatitrauktu demesio nuo kelio). Ar ne absurdiska, kai Gelezinio vilko gatveje, kur greitis 80, zenklai vos iziurimi, kelis kartus mazesni, nei kelyje kur greitis 70? Bet tai cia jau labiau akmuo i miestininku darza ir tema visai atskira.Parašė Pupsis Rodyti pranešimąPS: kai kurie zenklai nenormaliai dideli pasirode. Pasikeite standartas? gal keis visus zenklus ir bus nauja nisa pinigams plauti???
Paskutinis taisė Ginthus; 2009.06.18, 13:56.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai bus netgi du sviesoforai?Parašė ArunasK Rodyti pranešimąDidžiausi nepatogumai šiame ruože, kad ant visko labai pataupyta, nes ko gero bus kelios perėjos (viena prie norfos, kita berods prie lauko kavinės ir autobuso stotelės), dvi šviesoforinės sankryžos (viena, tikėkimės, laikina 2-a Riešės sankryža), paliktas ir vienas kairysis posūkis (apie 100 m nuo 1-os sąnkryžos į Riešę prie Argintos).
 Taip suprantu nusileidus nuo kalno? Na pagalvojus geriau 
, aisku nepatogu, bet isukantiems is pasalinio kelio dabartineje situacijoje be sviesoforo butu ne itin saugu. 
Vieno momento nepagaunu - ten lyg ir turetu buti viadukas. Tai kai jam bus skirta pinigu, vel viska draskys, ardys, ribos eisma ir pan. O negalejo viadukui kolonu is karto islieti, pasiruosti busimam viadukui? Ir dar - apsvietimo stulpus galejo sukalt per viduri ir sukabint po du sviestuvus - kiek pinigelio butu sutaupe... Ar cia tipo nesaugu, nors ir yra apsaugine sienele? Beje ties kavine po avarijos aplamdytas atitvaras kol kas nepakeistas...
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
greicio ribojimai kelyje kur pats ribojimas nebutinas ne padidina sauguma o sumazina! todel 70 sitoj vietoj nepateisinamas pagal jokius standartus ir reikalavimus.
90 km/h - lektuParašė ArunasK Rodyti pranešimąPadarytų leistiną greitį 80 km/h, tai lėktų dauguma 90 km/h ir daugiau.
apie 1000Lt nuo stulpo dar 6 km kabelio po 3-4Lt/m ir apie 300-400Lt nuo stulpo darbui ir 20-25 Lt metrui kabelio. Stulpai ten nezinau ar kas 30 ar kas 50 m. Gaunasi turbut panasiai tiek kiek viaduko kolonos kainuojaParašė Pupsis Rodyti pranešimąIr dar - apsvietimo stulpus galejo sukalt per viduri ir sukabint po du sviestuvus - kiek pinigelio butu sutaupe... Ar cia tipo nesaugu, nors ir yra apsaugine sienele?
							
						Paskutinis taisė JlL; 2009.06.18, 22:30.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Prasau pagriskite sita teigini, nes nematau jame logikos. Tik girdziu "ple vel visokie stabdziai maisysis, kegliai ant kelio begios ir trukdys man prasinest su vejeliu".Parašė JlL Rodyti pranešimągreicio ribojimai kelyje kur pats ribojimas nebutinas ne padidina sauguma o sumazina! todel 70 sitoj vietoj nepateisinamas pagal jokius standartus ir reikalavimus.
Kita vertus viduryje jau tektu deti jau ne viena, o dvi atitvaru juostas. Papildomai kokie 250Lt/m. Velgi pagal saugumo reikalavimus, kad nenunestu stulpu kartu su atitvarais reiktu didinti ir skiriamosios juostos ploti. Rezultate jau reiktu automagistrales plocio kelio. Arba sakykime siauresne skiriamoji juosta, taciau sustiprinta atitvaru konstrukcija kaip ant estakadu, o bet taciau sitie jau kelis kartus brangesni. Taip kad apie sutaupyma turbut negali buti ir kalbu.Parašė JlL Rodyti pranešimąapie 1000Lt nuo stulpo dar 6 km kabelio po 3-4Lt/m ir apie 300-400Lt nuo stulpo darbui ir 20-25 Lt metrui kabelio. Stulpai ten nezinau ar kas 30 ar kas 50 m. Gaunasi turbut panasiai tiek kiek viaduko kolonos kainuoja
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Viskas labai paprasta daugelis vairuotoju vaziuoja ne taip kaip liepia zenklai o taip kaip leidzia konkreti situacija, jie patys ivertina kas yra saugu tam tikru momentu ir beje yra absoliuciai teisus taip darydami. Todel tokiam kelyje kur realiai saugus greitis yra gerokai didesnis nei 70 atsiranda pavojus nes kai kurie vaziuoja tiksliai pagal zenklus ir "trugdo" daugumai kuri vaziuoja pagal situacija. Tuo paciu vaziuodami ant 70 jie provokuoja kitus eismo dalyvius vaziuoti greiciau ir pavojngai manevruoti - staigus lenkimai, persirikiavimai ir pan. Tarkim siaip vaziuotum sau ant 80 ir ramiai nuvaziuotum, bet jei tau trugdo kitas vaziuodamas ant 70 tai jau spausi gaza lenksi ir leksi ant kokiu 100 ir greiciausiai aplenkes dar negreitai suletinsi iki buvusiu 80.Parašė Ginthus Rodyti pranešimąPrasau pagriskite sita teigini, nes nematau jame logikos. Tik girdziu "ple vel visokie stabdziai maisysis, kegliai ant kelio begios ir trukdys man prasinest su vejeliu".
Avarijos del greicio dazniausiai ivyksta ne del to kad nesilaikoma zenklo, jos ivyksta del to kad prarandamas saugumo jausmas ir lekiama ant velniai zino kiek, nuo tokiu ereliu neapsaugos nei 90 nei 70 nei 40 zenklai, kaip tik kuo mazesnis zenklas bus pakabintas tuo labiau jis provuokos ereli.
Aisku galima apsimesti idealistais ir aiskint kad va jei visi laikytusi ir t.t. bet manau geriau laikas butu suvokti kad kas butu jeigu butu yra nerealu o gyvename realiame pasaulyje ir reiketu taikytis prie jo o ne bandyti ji pritaikyti prie saves.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Dalinai pritariu. Nors as nesu erelis, bet mane galima isvesti is pusiausvyros nepamatuotai letu vaziavimu. Pritariu, kad kiekvienas vaziuoja taip, kaip jam atrodo saugu pagal esama situacija.Parašė JlL Rodyti pranešimąViskas labai paprasta daugelis vairuotoju vaziuoja ne taip kaip liepia zenklai o taip kaip leidzia konkreti situacija, jie patys ivertina kas yra saugu tam tikru momentu ir beje yra absoliuciai teisus taip darydami. Todel tokiam kelyje kur realiai saugus greitis yra gerokai didesnis nei 70 atsiranda pavojus nes kai kurie vaziuoja tiksliai pagal zenklus ir "trugdo" daugumai kuri vaziuoja pagal situacija. Tuo paciu vaziuodami ant 70 jie provokuoja kitus eismo dalyvius vaziuoti greiciau ir pavojngai manevruoti - staigus lenkimai, persirikiavimai ir pan. Tarkim siaip vaziuotum sau ant 80 ir ramiai nuvaziuotum, bet jei tau trugdo kitas vaziuodamas ant 70 tai jau spausi gaza lenksi ir leksi ant kokiu 100 ir greiciausiai aplenkes dar negreitai suletinsi iki buvusiu 80.
Avarijos del greicio dazniausiai ivyksta ne del to kad nesilaikoma zenklo, jos ivyksta del to kad prarandamas saugumo jausmas ir lekiama ant velniai zino kiek, nuo tokiu ereliu neapsaugos nei 90 nei 70 nei 40 zenklai, kaip tik kuo mazesnis zenklas bus pakabintas tuo labiau jis provuokos ereli.
Deja siam kely darbininkai nesivargina nukabinti nebeaktualiu zenklu, tokiu kaip pvz lenkti draudziama. Lenkimas yra isvaziavimas i priespriesinio eismo juosta. Leiskite paklausti, kiek vairuotoju bandys persokti tvorele, kad kazka aplenktu? Juk nepersokus nebus lenkimo! Bus apipirminimas. Arba greitis 50? Asfaltas paklotas, sieneles sustatytos, eismo juostos suzymetos - kas trukdo leisti vaziuoti greiciau? O policija tik ir ganosi tokiose vietose. Vaziuoji 55 TIK del policijos pasalu ir jautiesi kvailiu.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nu geras. Važiuoja greičiau tai tegul važiuoja, praktika su teorija ne visada išvien eina, bet valdininkai tokia logika besivadovaudami tik skatina pažeidinėti jų pačių priimtas taisykles. Molėtų plentas galėtų būti (galbūt ir yra) natūrali GV gatvės tąsa, tad greičio apribojimas nuo pat GV/Žalgirio gatvių sankryžos iki Raudondvario kaimo turėtų būti 80. Vieno lygio perėjos tokioje gatvėje irgi yra daugiau nei kritikuotinos.Parašė JlL Rodyti pranešimąViskas labai paprasta daugelis vairuotoju vaziuoja ne taip kaip liepia zenklai o taip kaip leidzia konkreti situacija, jie patys ivertina kas yra saugu tam tikru momentu ir beje yra absoliuciai teisus taip darydami. Todel tokiam kelyje kur realiai saugus greitis yra gerokai didesnis nei 70 atsiranda pavojus nes kai kurie vaziuoja tiksliai pagal zenklus ir "trugdo" daugumai kuri vaziuoja pagal situacija. Tuo paciu vaziuodami ant 70 jie provokuoja kitus eismo dalyvius vaziuoti greiciau ir pavojngai manevruoti - staigus lenkimai, persirikiavimai ir pan.
Aisku galima apsimesti idealistais ir aiskint kad va jei visi laikytusi ir t.t. bet manau geriau laikas butu suvokti kad kas butu jeigu butu yra nerealu o gyvename realiame pasaulyje ir reiketu taikytis prie jo o ne bandyti ji pritaikyti prie saves.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Dar pridėčiau, kad važiuojant lėčiau negu leidžia situacija yra sunkiau išlikt susikoncentravus į vairavimą.Parašė JlL Rodyti pranešimąViskas labai paprasta daugelis vairuotoju vaziuoja ne taip kaip liepia zenklai o taip kaip leidzia konkreti situacija, jie patys ivertina kas yra saugu tam tikru momentu ir beje yra absoliuciai teisus taip darydami. Todel tokiam kelyje kur realiai saugus greitis yra gerokai didesnis nei 70 atsiranda pavojus nes kai kurie vaziuoja tiksliai pagal zenklus ir "trugdo" daugumai kuri vaziuoja pagal situacija. Tuo paciu vaziuodami ant 70 jie provokuoja kitus eismo dalyvius vaziuoti greiciau ir pavojngai manevruoti - staigus lenkimai, persirikiavimai ir pan. Tarkim siaip vaziuotum sau ant 80 ir ramiai nuvaziuotum, bet jei tau trugdo kitas vaziuodamas ant 70 tai jau spausi gaza lenksi ir leksi ant kokiu 100 ir greiciausiai aplenkes dar negreitai suletinsi iki buvusiu 80.
Avarijos del greicio dazniausiai ivyksta ne del to kad nesilaikoma zenklo, jos ivyksta del to kad prarandamas saugumo jausmas ir lekiama ant velniai zino kiek, nuo tokiu ereliu neapsaugos nei 90 nei 70 nei 40 zenklai, kaip tik kuo mazesnis zenklas bus pakabintas tuo labiau jis provuokos ereli.
Aisku galima apsimesti idealistais ir aiskint kad va jei visi laikytusi ir t.t. bet manau geriau laikas butu suvokti kad kas butu jeigu butu yra nerealu o gyvename realiame pasaulyje ir reiketu taikytis prie jo o ne bandyti ji pritaikyti prie saves.Got sun in my face, sleeping rough on the road
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Vakar teko pravažiuoti šiuo ruožu, tai jau atkarpa per upelį sutvarkyta ir eismas visoje rekonstruotoje atkarpoje vyksta 4 juostomis, telikę tik juostų žymėjimas, mačiau elektrikus besikrapštančius prie apšvietimo stulpų, kelininkai ruošiasi žolytės sėjai, beigi baigiama sumontuot šviesoforai sankryžoje su keliu Kalinas - Riešė. Ties autobusų stotele netoli Norfos - nereguliuojama pėsčiųjų perėja
							
						
Comment
 
Comment