Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A14] Vilnius - Molėtai - Utena

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Evier Rodyti pranešimą

    Kadangi dažnai ten važinėju tai galiu pasakyti, kad gyvai atrodo visai neblogai. Įdomiau nei standartiniai pėsčiųjų viadukai stačiakampio gretasienio formos. Kol buvo tik atramos irgi baisėjaus ta mėlyna spalva, bet galutinis vaizdas ne toks ir blogas, aišku jei nelyginsim su oranger įkeltu pavyzdžiu (galima pagalvot visur Vakaruose tokie įrengti).
    Aišku, kad ne visur. Čia tik toks eco building pavyzdys. Ir nesakau, kad kažkoks geriausias, bet visada reikia turėti siekiamybę... Šiaip man patinka bendra greitkelių stilistika, kaip tai pastebima Čekijoje, Austrijoje, Italijoje. Atvirkščiai yra Lenkijoje, kur nepaisant puikios kokybės kelių ir žymėjimo, apipavidalinimas yra iš esmės kvarbatkinis margumynas.
    Lietuva, kaip ekologiška šalis, būtent ir turi siekti tam tinkamos stilistikos visoje infrastruktūroje, o ne vadovautis vien pigesnių finansų ir statybininkų skonio trūkumų kriterijais.

    Comment


      Parašė oranger Rodyti pranešimą

      Aišku, kad ne visur. Čia tik toks eco building pavyzdys. Ir nesakau, kad kažkoks geriausias, bet visada reikia turėti siekiamybę... Šiaip man patinka bendra greitkelių stilistika, kaip tai pastebima Čekijoje, Austrijoje, Italijoje. Atvirkščiai yra Lenkijoje, kur nepaisant puikios kokybės kelių ir žymėjimo, apipavidalinimas yra iš esmės kvarbatkinis margumynas.
      Lietuva, kaip ekologiška šalis, būtent ir turi siekti tam tinkamos stilistikos visoje infrastruktūroje, o ne vadovautis vien pigesnių finansų ir statybininkų skonio trūkumų kriterijais.
      Išsikopti budulizmą ir hardbass meme'ų vertos kultūros apraiškų reik, kad prioretizuot visuomenėj ekologiją, ta prasme kažkuri dalis gali domėtis, kad ir šiandien (kas turbūt ir vyksta), bet domėjimasis gali gautis kaip užsikimšusi krajaugyslė: kraujas visur nepratekės Tai gaunasi paskui mėlyni keisti viadukai primenantys panašią mirčių ir alkoholizmo statistiką turinčias šalis. Forma ir spalva lyg iš pradžių neblogą įspūdį sukūrė, bet pažiūrėjus dar kartą bendrą vaizdą tai tuos kraštus iš tiesų šiek tiek primena Tik tiek, kad netrigerina, ir galima pasakyt, kad bent jau man neatrodo itin groteskiškai ir šlykščiai, o tiesiog kaip stilizuotas viadukas
      Paskutinis taisė PoDV; 2019.10.04, 17:56.

      Comment


        Parašė PoDV Rodyti pranešimą

        Išsikopti budulizmą ir hardbass meme'ų vertos kultūros apraiškų reik, kad prioretizuot visuomenėj ekologiją, ta prasme kažkuri dalis gali domėtis, kad ir šiandien (kas turbūt ir vyksta), bet domėjimasis gali gautis kaip užsikimšusi krajaugyslė: kraujas visur nepratekės Tai gaunasi paskui mėlyni keisti viadukai primenantys panašią mirčių ir alkoholizmo statistiką turinčias šalis. Forma ir spalva lyg iš pradžių neblogą įspūdį sukūrė, bet pažiūrėjus dar kartą bendrą vaizdą tai tuos kraštus iš tiesų šiek tiek primena Tik tiek, kad netrigerina, ir galima pasakyt, kad bent jau man neatrodo itin groteskiškai ir šlykščiai, o tiesiog kaip stilizuotas viadukas
        Man atrodo, kad esmė čia yra net ne spalvoje (yra mėlynas tiltas prie Elektrėnų, bet jis visai moderniai atrodo), bet pačioje formoje: toks infantilus siluetas, primenantis ar tai pigų deltaplaną, ar vaikystės kiemo sovietinio garažo stogą, ar tai klasiokės liemenuką iš Gariūnų turgavietės... Bet labiausiai - Lukašenkos ūsus.
        Šiaip, dabar vienintelė išeitis - paslėpti tas genitalijas didelėmis miestų ir krypčių nuorodomis
        Paskutinis taisė oranger; 2019.10.04, 18:59.

        Comment


          Parašė oranger Rodyti pranešimą
          Panašus į Gudijos muitinės postą Toks jausmas, kad projektuotojai toliau Maladzečno niekur ir nebuvo...

          Tokių dar reiks palaukti:

          ...
          Nu toks tikrai būtų labai OK - ne tik želtiniai bet ir dviračio bent nereikia ant kupros nešant užsikelt ant viaduko. Tai o kaip Molėtų pl. čia kirsti su dviračiais ar invalido vežimėlais?

          Comment


            Vakar dienos kelios nuotraukos.

            Jau atsirado nemažai žymėjimo, bei ženklų, bei kyla sankryžos į Paberžę viaduko atramos.

            Comment


              Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
              Vakar dienos kelios nuotraukos.

              Jau atsirado nemažai žymėjimo, bei ženklų, bei kyla sankryžos į Paberžę viaduko atramos.
              Koks gražus pėsčiųjų viadukas, toks baltarusiškas.
              AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

              Comment


                Parašė booraz Rodyti pranešimą

                Koks gražus pėsčiųjų viadukas, toks baltarusiškas.
                tikrai geras originalus dizainas, kitoks nei dauguma paprastų banalių viadukų.
                o forma ir spalva labai primena molėtų herbą.

                Comment


                  Kelios foto

                  Comment


                    Kelios foto

                    Comment


                      Molėtai - Vilnius (sekmadienį)
                      Šia tema gal reikėjo diskutuoti, kai pavasarį buvo pradėta A14 kelio rekonstrukcija nuo Raudondvario (172 kelio pradžia) iki 108 kelio Maišiagala-Nemenčinė
                      Na, bet artėja ilgasis Vėlinių savaitgalis, gal kam nors pravers pasidalinimas šia informacija.

                      Važiuojant link Molėtų jokių problemų nesudaro 3 ar 4 papildomi kilometrai.
                      Tuo tarpu grįžtant sekmadienį į Vilnių problema yra Pikeliškių posūkis 108 kelyje link Vilniaus senuoju 172 keliu. pagrindinis kelias - senasis Molėtų plenktas KK172.172
                      Sprendimas prie milijoninės A14 sąmatos būtų beveik nieko nekainavęs
                      1) Pikeliškėse padaryti nedidelę žiedinę sankryžą. kur ir vilkikai galėtų pasukti į kairę.
                      2) Dar pigiau būtų buvę laikinai pakeisti kelių eiliškumą

                      Aš visą vasarą važiuodamas iš Molėtų vengiu to KK108-1KK72 aplinkkelio per Pikeliškes, dažniausiai važiuoju senuoju 172 keliu per Giedraičius- Paberžę. Kelio danga prastesnė keliose vietose tarp Molėtų ir Kazokų ir ypač tarp Giedraičių ir Paberžės (prie Molėtų ir Vilniaus rajonų ribos).

                      Čia tokia optimistinė maps.google variantų suvestinė.
                      5-10 minučių kamščiai paišomi tik po 16 valandos.
                      Beje, greičiausio maršruto 172 keliu per Kazokus - Giedraičius Maps Google navigacija nerodo - reikėjo taškus užduoti rankomis. ,


                      Realybėje stovėjimas 108 kelio kamštyje sekmadienį yra loterija, o važiavimas senuoju 172 keliu per Giedraičius yra vienas malonumas. Šiandien popiet 108 kelyje Pileliškėse link Vilniaus bandė pasukti "fūra" , tai važiuojant pagrindiniu 172 keliu matėsi 108 kelyje nutįsusi labai ilga eilė.

                      Gal kas nors turi kitų sekmadieninio grįžimo iš Molėtų variantų.

                      Comment


                      • Ignalina
                        Ignalina commented
                        Editing a comment
                        Parašė Romas Rodyti pranešimą
                        Molėtai - Vilnius (sekmadienį)
                        Šia tema gal reikėjo diskutuoti, kai pavasarį buvo pradėta A14 kelio rekonstrukcija nuo Raudondvario (172 kelio pradžia) iki 108 kelio Maišiagala-Nemenčinė
                        Na, bet artėja ilgasis Vėlinių savaitgalis, gal kam nors pravers pasidalinimas šia informacija.
                        (..)

                        Čia tokia optimistinė maps.google variantų suvestinė.
                        (...)
                        http://foto.terpe.lt/inkelti/2019102...ai%20Utena.jpg


                        Realybėje stovėjimas 108 kelio kamštyje sekmadienį yra loterija, o važiavimas senuoju 172 keliu per Giedraičius yra vienas malonumas. Šiandien popiet 108 kelyje Pileliškėse link Vilniaus bandė pasukti "fūra" , tai važiuojant pagrindiniu 172 keliu matėsi 108 kelyje nutįsusi labai ilga eilė.

                        Gal kas nors turi kitų sekmadieninio grįžimo iš Molėtų variantų.
                        O jei važiuoti pro Nemenčinę, 108, 102?

                      Ačiū už atnaujinimą. Kelio kokybė atrodo itin gerai sakyčiau - bent jau nuotaukose vizualiai nesiskiria nuo lenkiškų greitkelių. Nekantrausiu pravažiuoti kada jau pastatys viadukus

                      Comment


                        Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                        O jei važiuoti pro Nemenčinę, 108, 102?
                        Geras variantas tik pasukt reikia pora kilometrų anksčiau į rodos #5207 pagal ženklą "Nemenčinė". Prieš pasukant į #108 tektų atstovėti nemenką eilę prie šviesoforo.

                        Comment


                          Tolimesni darbai šiame kelyje taip pat vyks etapais. Atsižvelgiant į esamą finansavimą, viso kelio rekonstrukcija galėtų būti baigta iki 2030 m. Darbai finansuojami iš Kelių priežiūros ir plėtros programos lėšų.
                          Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...zu-nuotraukos/ .

                          Man darosi kraupoka... Aš noriu atkreipti dėmesį, kad Utenos plento rekonstrukcija buvo pradėta dar palei 2006-2007 metus kai buvo spėta iki krizės atnaujinti apie 15 km ruožo labiau link Utenos. Per krizę darbai stojo ir stojo iki maždaug 2018 metų... O dabar matome datą 2030 metus. Tai tokiais tempais ,,dirbant'' šitas kelias fiziškai taps nepravažiuojamas, nes jau dabar kelio būklė vietomis yra tragiška. Kelias nutiestas 1987, o betoninių kelių tarnavimo laikas yra apie 30 metų (taip, jis tarnauja žymiai ilgiau nei asfaltinis, bet kai reikia remonto, tai reikia, ypač, kad sovietai nutiesė su rimtais techniniais pažeidimais). 2030 metais bus užbaigta jei nebus krizės, per visą tą laikotarpį nebus terminų atidėjimo... Būtų gerai jei žurnalistai ar dar kas padarė klaidą dėl 2030 metų termino...

                          Comment


                            Parašė spekas Rodyti pranešimą

                            Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...zu-nuotraukos/ .

                            2030 metais bus užbaigta jei nebus krizės, per visą tą laikotarpį nebus terminų atidėjimo... Būtų gerai jei žurnalistai ar dar kas padarė klaidą dėl 2030 metų termino...
                            Nėra jokių klaidų. Skiriama per mažai lėšų ir tiek.

                            Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                            VALSTYBINĖS REIKŠMĖS KELIŲ PRIEŽIŪRA IR PLĖTRA 2019–2035 METAIS

                            Trumpai (linkas apačioje):

                            VIA BALTICA
                            • Via Baltica ruožo, Panevėžio aplinkkelio plėtra. (kelio A17 Panevėžio aplinkkelio ruožas nuo 10,53 iki 22,06 km rekonstravimas) 2019 m.
                            • Via Baltica ruožo Marijampolė–LT/PL siena plėtra (kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožo nuo 56,83 iki 97,07 km rekonstravimas) 2021–2025 m.
                            • Kelio A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai ruožo nuo 7,50 iki 37,78 km rekonstravimas 2025–2027 m.
                            • Kelio A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai ruožo nuo 37,78 iki 53,54 km rekonstravimas 2026–2027 m.
                            • Kelio A8 Panevėžys–Aristava– Sitkūnai ruožo nuo 53,54 iki 87,86 km rekonstravimas 2028–2030 m.
                            • Kelio A10 Panevėžys–Pasvalys–*Ryga ruožo nuo 9,17 iki 38,83 km rekonstravimas 2030–2032 m.
                            • Kelio A10 Panevėžys–Pasvalys–*Ryga ruožo nuo 38,83 iki 47,83 km rekonstravimas 2031–2032 m.
                            • Kelio A10 Panevėžys–Pasvalys–*Ryga ruožo nuo 47,83 iki 66,09 km rekonstravimas 2032–2033 m.
                            A14 VILNIUS–UTENA[LIST][*]Susisiekimo šalia Vilniaus gerinimas (kelio A14 Vilnius–Utena ruožo nuo 16 iki 21,5 km rekonstravimas) 2019–2020 m.[*]Susisiekimo Utenoje gerinimas (kelio Nr. A14 Vilnius–Utena ruožo nuo 93,65 iki 95,60 km rekonstravimas) 2023–2024 m.[*]Betono dangos ruožo Vilniaus rajone rekonstravimas (kelio Nr. A14 Vilnius–Utena ruožo nuo 21,5 iki 39,2 km rekonstravimas) 2023–2025 m.[*]Betono dangos ruožo Vilniaus rajone rekonstravimas (kelio Nr. A14 Vilnius–Utena ruožo nuo 52,18 iki 93,65 km rekonstravimas) 2028–2030 m.

                            Linkas (kol neištrynė).
                            http://sumin.lrv.lt/uploads/sumin/do...0projektas.pdf

                            Comment


                              Finansavimas taip smuks dėl to, kad ženkliai mažėja ES skiriamos lėšos?

                              Comment


                                Dar reikia pridėti, kad kelias bus platinamas iki 3 juostų, o ne tik perasfaltuojamas. Darbai A14 vis tiek atsinaujins 2023 m. ties Utena ir už dabartinio rekonstruojamo ruožo. Tiesa gausis 2-3 metai laukimo.

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                  Taip, beto, jei UK paliks ES, sumažės dar labiau.
                                  Nu ir patys turim užsidirbt ant geresnių kelių

                                  Comment


                                    Taip pat nepamirškit, kad Rail Baltica - jai reikės taip pat daug pinigų, tad, tikriausiai, sukami kraneliai keliams.

                                    Grįžtant prie A14 ir straipsnio - "patinka" naujojo ministro desperatiškas PR'as Praktiškai dar nėra kuo pasigirti, o skalambinama, kad va leis tuoj eismą nauja atkarpa. Ta nauja atkarpa tie keli šimtai metrų pro HBH'ą, o viadukai ir pilnas ruožas dar tik pakeliui. Iš kitos pusės - pastatys viadukus - bus PR, kad jau viadukai yra, atidarys visą ruožą vėl juostelių kirpimas ir panašus PR

                                    Comment


                                      Eisma turetu leist visu nauju pabaigtu ruozu, jau praeita savaite ties viadukais buvo ruosiami laikini ju apvaziavimai
                                      Paskutinis taisė startchoppin'; 2019.10.31, 11:52.

                                      Comment


                                        Remiantis šiuo straipsniu https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...encine-ruozas/ eismas bus leidžiamas visu naujuoju ruožu:

                                        Kelyje A14 Vilnius-Utena ruože nuo 16,8 iki 21,65 km nuo 2019-11-01 eismas leidžiamas į statybvietę.
                                        Man tik smalsu kaip bus nukreipiamas eismas aplink pačių sankryžų (Giedraičių ties Raudondvariu ir Maišiagalos-Nemenčinės) statybvietes.
                                        Paskutinis taisė KarolisMorkunas; 2019.11.04, 17:56.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X