Via Lietuva 2025.11.27
Pasirašyta sutartis dėl Senųjų Trakų viaduko rekonstravimo
Pasirašyta sutartis dėl Senųjų Trakų viaduko rekonstravimo
Projekto vykdymo metu bus rekonstruotas magistralinio kelio Vilnius–Prienai–Marijampolė (A16) 25,3 km esantis viadukas, magistralinio kelio ruožas (25,2–25,5 km), darbai bus atliekami ir rajoninio kelio Trakai–Lentvaris–Mūrinė Vokė (Nr. 4727) ruože nuo 0,3 iki 0,4 km. (...)

Esamas viadukas bus griaunamas ir jo vietoje statomas naujas, atitinkantis kelio I techninei kategorijai keliamus reikalavimus. Viadukas ir jo prieigos bus dviejų 3,5 m pločio eismo juostų – po vieną kiekviena kryptimi.
Remontuojant rajoninio kelio Trakai–Lentvaris–Mūrinė (Nr. 4727) ruožą bus atstatomi esami kelio parametrai, o atstatant pėsčiųjų ir dviračių tako dangas po viaduku, numatoma įrengti 2,5 m pločio taką, pritaikytą pėstiesiems ir dviratininkams, atsižvelgiant į galimus ateities poreikius.
Vykdant viaduko statybos darbus, bus ribojamas eismas. Statant viaduką eismas bus organizuojamas trimis viaduko statybos etapais: I etapu statant dešinę viaduko dalį, eismas vyks kairiąja puse, II etapu eismas naujai įrengta viaduko dešine dalimi, o III etapu eismas numatomas dvipusis. Statybos darbų metu planuojami ir eismo ribojimai po viaduku, rajoniniame kelyje Nr. 4727.
Rangos sutartis pasirašyta su UAB „Viadukas“. Sutarties vertė – apie 2,3 mln. Eur be PVM. Techninį darbo projektą rengė UAB „SRP Projektas“. Darbus planuojama baigti 2026 m. pabaigoje.
https://vialietuva.lt/naujienos/via-...-rekonstravimo

Esamas viadukas bus griaunamas ir jo vietoje statomas naujas, atitinkantis kelio I techninei kategorijai keliamus reikalavimus. Viadukas ir jo prieigos bus dviejų 3,5 m pločio eismo juostų – po vieną kiekviena kryptimi.
Remontuojant rajoninio kelio Trakai–Lentvaris–Mūrinė (Nr. 4727) ruožą bus atstatomi esami kelio parametrai, o atstatant pėsčiųjų ir dviračių tako dangas po viaduku, numatoma įrengti 2,5 m pločio taką, pritaikytą pėstiesiems ir dviratininkams, atsižvelgiant į galimus ateities poreikius.
Vykdant viaduko statybos darbus, bus ribojamas eismas. Statant viaduką eismas bus organizuojamas trimis viaduko statybos etapais: I etapu statant dešinę viaduko dalį, eismas vyks kairiąja puse, II etapu eismas naujai įrengta viaduko dešine dalimi, o III etapu eismas numatomas dvipusis. Statybos darbų metu planuojami ir eismo ribojimai po viaduku, rajoniniame kelyje Nr. 4727.
Rangos sutartis pasirašyta su UAB „Viadukas“. Sutarties vertė – apie 2,3 mln. Eur be PVM. Techninį darbo projektą rengė UAB „SRP Projektas“. Darbus planuojama baigti 2026 m. pabaigoje.
https://vialietuva.lt/naujienos/via-...-rekonstravimo
Ar tikrai toks aplinkelis bus reikalingas rekonstravus Kauno aplinkelius? Tuo pačiu jau esamais bėgiais galima užtikrinti gerą Marijampolės susisiekimą traukiniu su Vilniumi.
Comment