Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A16] Vilnius - Trakai - Prienai - Marijampolė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Via Lietuva 2025.11.27
    Pasirašyta sutartis dėl Senųjų Trakų viaduko rekonstravimo
    Projekto vykdymo metu bus rekonstruotas magistralinio kelio Vilnius–Prienai–Marijampolė (A16) 25,3 km esantis viadukas, magistralinio kelio ruožas (25,2–25,5 km), darbai bus atliekami ir rajoninio kelio Trakai–Lentvaris–Mūrinė Vokė (Nr. 4727) ruože nuo 0,3 iki 0,4 km. (...)

    Esamas viadukas bus griaunamas ir jo vietoje statomas naujas, atitinkantis kelio I techninei kategorijai keliamus reikalavimus. Viadukas ir jo prieigos bus dviejų 3,5 m pločio eismo juostų – po vieną kiekviena kryptimi.
    Remontuojant rajoninio kelio Trakai–Lentvaris–Mūrinė (Nr. 4727) ruožą bus atstatomi esami kelio parametrai, o atstatant pėsčiųjų ir dviračių tako dangas po viaduku, numatoma įrengti 2,5 m pločio taką, pritaikytą pėstiesiems ir dviratininkams, atsižvelgiant į galimus ateities poreikius.

    Vykdant viaduko statybos darbus, bus ribojamas eismas. Statant viaduką eismas bus organizuojamas trimis viaduko statybos etapais: I etapu statant dešinę viaduko dalį, eismas vyks kairiąja puse, II etapu eismas naujai įrengta viaduko dešine dalimi, o III etapu eismas numatomas dvipusis. Statybos darbų metu planuojami ir eismo ribojimai po viaduku, rajoniniame kelyje Nr. 4727.

    Rangos sutartis pasirašyta su UAB „Viadukas“. Sutarties vertė – apie 2,3 mln. Eur be PVM. Techninį darbo projektą rengė UAB „SRP Projektas“. Darbus planuojama baigti 2026 m. pabaigoje.

    https://vialietuva.lt/naujienos/via-...-rekonstravimo

    Comment


      Galėtų panaikinti viaduką, įrengti pvz žiedą maždaug čia:

      Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	1 Size:	214,1 kB ID:	2232270
      - tokiu atveju dabar ir ateityje nebereikėtų viaduko remontuoti,
      - nuo namų būtų atitrauktas kelias/eismas,
      - vietinės reikšmės susisiekimas būtų draugiškesnis netransportui,
      ir tt.

      O kai būtų nutiestas Trakų Pietinis aplinkkelis, tuomet čia vyktų tik vietinis eismas. Win-win.
      Paskutinis taisė spekas; 2025.11.28, 18:23.

      Comment


        Aplinkkelių poreikis vis auga:

        Prienų spūstys muša rekordus: į Birštoną kartais greičiau važiuoti pro Alytų Visi, kurie važiuoja iš Marijampolės į Vilnių ar iš Kauno į Birštoną, upę turi kirsti būtent ties Prienais. Prasidėjus darbams mieste kilo tikras eismo kolapsas. Vietos gyventojai pasakoja, kad upės kirtimas kartais užtrunka net iki dviejų valandų, todėl iš Prienų į vos 8 kilometrus nutolusį Birštoną neretai apsimoka važiuoti per Alytų, nors atstumas tuomet siekia apie 68 kilometrus. Panaši situacija susidaro ir vykstantiems priešinga kryptimi – spūstys kartais ima formuotis ties Birštonu.

        Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...alvos-40451161
        Apytikslė, mano siūloma, vieta kur reikia tiesti aplinkkelį:

        Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	220,6 kB ID:	2232859
        Paskutinis taisė spekas; 2025.12.02, 17:47.

        Comment


          Ar tikrai toks aplinkelis bus reikalingas rekonstravus Kauno aplinkelius? Tuo pačiu jau esamais bėgiais galima užtikrinti gerą Marijampolės susisiekimą traukiniu su Vilniumi.

          Comment


            Parašė acetonas Rodyti pranešimą
            Ar tikrai toks aplinkelis bus reikalingas rekonstravus Kauno aplinkelius? Tuo pačiu jau esamais bėgiais galima užtikrinti gerą Marijampolės susisiekimą traukiniu su Vilniumi.
            Tikrai nebus. Tranzitas tarp Vilniaus - Marijampolės iš esmės dabar vyksta per A1 ir A5. A16 srautą pagrinde sudaro vykstantys į/iš Birštono, Prienų, tai jiems aplinkkelio nereikia.

            Comment


              Parašė spekas Rodyti pranešimą
              Aplinkkelių poreikis vis auga:



              Apytikslė, mano siūloma, vieta kur reikia tiesti aplinkkelį:

              Click image for larger version Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	220,6 kB ID:	2232859
              Tai yra Nemuno kilpų regioninio parko teritorija. Tad labai abejoju, kad jis ten atsirastų.

              Comment


                Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                Tai yra Nemuno kilpų regioninio parko teritorija. Tad labai abejoju, kad jis ten atsirastų.
                Nerekomenduoju švaistyti laiką analizuojant neskiepuko mspaint įgūdžius paišant ant žemėlapio.

                Comment


                  Vis tik sakyčiau aukštesnio prioriteto aplinkkelis, duočiau TOP10 labiausiai prioritetinių Lietuvoje. Dar vienas alternatyvus maršrutas Vilnius-Varšuva. Alytuje būtų sunkiau įkišti tikrą aplinkkelį, čia lengviau. Daug brangesnė alternatyva būtų tiesioginė autostrada Vilnius-Lenkijos siena einanti netoli Alytaus.

                  Tuo tarpu įrengus Prienų aplinkkelį būtų galima drąsiau sutvarkyti Birštonas-Prienai ruožą iš 2x2 į 2+1, nes dabartinis išplanavimas su apsisukimais yra nesaugus, autostrada netikslinga, o ruožas bet kokiu atveju trumpas.

                  Nemuno kilpos nėra draustinis, teritorija nemaža ir berods nėra kažkokia kosmiškai ypatinga apart istoriškai susiklosčiusių upės kilpų (kurios beje kalbama susidariusios ant milijardų metų senumo tektoninių plokščių ribos). Galima tiesiog jautriai tiesiog įvertinti aplinką.
                  Paskutinis taisė PoDV; 2025.12.03, 22:29.

                  Comment


                    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                    Nerekomenduoju švaistyti laiką analizuojant neskiepuko mspaint įgūdžius paišant ant žemėlapio.
                    Iš kur toks atsiradai, kad nė vieno pranešimo nesugebi parašyti be įžeidinėjimų.
                    Paskutinis taisė Romas; 2025.12.04, 07:53.

                    Comment


                      Parašė Romas Rodyti pranešimą

                      Iš kur toks atsiradai, kad nė vieno pranešimo besidei parašyti be įžeidinėjimų.
                      Neskiepukas yra pats gražiausias žodis norint apibūdinti buką antivakserį, iki įžeidimo čia labai toli.

                      Comment


                        Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                        Vis tik sakyčiau aukštesnio prioriteto aplinkkelis, duočiau TOP10 labiausiai prioritetinių Lietuvoje. Dar vienas alternatyvus maršrutas Vilnius-Varšuva. Alytuje būtų sunkiau įkišti tikrą aplinkkelį, čia lengviau. Daug brangesnė alternatyva būtų tiesioginė autostrada Vilnius-Lenkijos siena einanti netoli Alytaus.
                        Kaip A16 kelias veikia, kaip alternatyvus maršrutas Vilnius-Varšuva, kai jis Marijampolėje įsiremia į tą pačią Via Balticą? Marijampolė taip pat neturi A16 kelio aplinkelio ir iki Via Balticos tenka važiuoti miestu. Vienintelė tikra alternatyva yra Vilnius-Alytus-Lazdijai maršrutas.

                        Comment


                          Parašė acetonas Rodyti pranešimą
                          Kaip A16 kelias veikia, kaip alternatyvus maršrutas Vilnius-Varšuva, kai jis Marijampolėje įsiremia į tą pačią Via Balticą? Marijampolė taip pat neturi A16 kelio aplinkelio ir iki Via Balticos tenka važiuoti miestu. Vienintelė tikra alternatyva yra Vilnius-Alytus-Lazdijai maršrutas.
                          Sutinku, kad dar reikia pridėti Trakų ir Marijampolės aplinkkelius.
                          Prienuose kelias eina pro praktiškai miesto centrą, tiltas per Nemuną taip pat svarbi miesto ašis.
                          Trakuose net dabar kelias praeina nors ir pro miestą, bet atokesniu maršrutu nuo visiško centro.
                          Marijampolėje galima išvesti maršrutą miesto pakraščiu, nutiesiant neilgus trūkstamus ruožus taip sujungiant su A5.

                          Comment


                            Parašė acetonas Rodyti pranešimą
                            Ar tikrai toks aplinkelis bus reikalingas rekonstravus Kauno aplinkelius? Tuo pačiu jau esamais bėgiais galima užtikrinti gerą Marijampolės susisiekimą traukiniu su Vilniumi.
                            Neturi būti tokių bajerių tokios kategorijos keliuose kur tranzitinis eismas eina per gyvenvietes ir neretai net per senamiestį.

                            Comment


                              Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                              Tai yra Nemuno kilpų regioninio parko teritorija. Tad labai abejoju, kad jis ten atsirastų.
                              Siūlykit alternatyvą.
                              Paskutinis taisė spekas; Vakar, 20:52.

                              Comment


                                Parašė acetonas Rodyti pranešimą
                                Kaip A16 kelias veikia, kaip alternatyvus maršrutas Vilnius-Varšuva, kai jis Marijampolėje įsiremia į tą pačią Via Balticą? Marijampolė taip pat neturi A16 kelio aplinkelio ir iki Via Balticos tenka važiuoti miestu. Vienintelė tikra alternatyva yra Vilnius-Alytus-Lazdijai maršrutas.
                                Tranzitinis eismas vyksta tik su užsieniu?

                                Comment


                                  Parašė spekas Rodyti pranešimą

                                  Siūlykit alternatyvą.
                                  Vilnius-Alytus-Lazdijai. Kur jau šnekama apie aplinkkelį aplink Alytų su tiltu per Nemuną.

                                  Comment


                                    Parašė spekas Rodyti pranešimą

                                    Tranzitinis eismas vyksta tik su užsieniu?
                                    Taigi, Marijampolė-Vilnius tranzitas gali vykti per Kauną. Ypač rekonstravus Kauno aplinkelius, kas įvyks greičiau nei bet kokie darbai Prienų aplinkelyje.

                                    Comment


                                      Parašė acetonas Rodyti pranešimą

                                      Taigi, Marijampolė-Vilnius tranzitas gali vykti per Kauną. Ypač rekonstravus Kauno aplinkelius, kas įvyks greičiau nei bet kokie darbai Prienų aplinkelyje.
                                      Ja ir dabar neverta per Prienus važiuot. Nebent norisi pataupyt kurą ir padegint nervus. Arba dviračiu, bet tada ir per Prienų centrą netrukdo pramint. Plius kebabą galima įkalt. Bent seniau Prienuose prie stoties neblogi būdavo.

                                      Comment


                                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                        Ja ir dabar neverta per Prienus važiuot. Nebent norisi pataupyt kurą ir padegint nervus.
                                        Vilnius - Marijampolė
                                        A16 per Trakus - Prienus 137 km 1:48 h (jei nereikės stovėti ant Prienų tilto)
                                        A1-KK139-A5 per Kauno HES'ą 155 km 1:40 h
                                        A1-A5 per Kauno Vakarinį aplinkkelį 162 km 1:37 h
                                        https://mapy.com
                                        Kelias per Kauno vakarinį aplinkkelį yra 18% ilgesnis, o vertinant tai, kad važiuojama greičiau, degalų sąnaudos bus didesnės apie 25%-30%.
                                        Maršrutas aplink Kauną nėra tobulas ne tik dėl didesnio atstumo bet ir dėl pasitaikančių eismo ribojimų ar nenumatytų kamščių ties Kaunu.

                                        Važiuojant A16 per Trakus bjauriausia atkarpa yra nuo Vilniaus iki Trakų, o už kokio Aukštadvario - vienam malonumas (bent toks buvo kol nepradėtas Prienų tilto remontas).

                                        Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                        Sutinku, kad dar reikia pridėti Trakų ir Marijampolės aplinkkelius. (...)
                                        Marijampolėje galima išvesti maršrutą miesto pakraščiu, nutiesiant neilgus trūkstamus ruožus taip sujungiant su A5.
                                        Marijampolės pietrytiniame pakraštyje yra Vasaros gatvė, tik ji orientuota ne į tranzitą, o į privažiavimus prie ten esančių gamyklų

                                        Comment


                                          Romas per Prienus praktiškai visada gaunasi gerokai ilgiau dėl lėtesnio vietinio transporto kurio nelabai yra kaip aplenkti. Arba gauni naglai lenkt, arba nervus gadina kiti labai naglai važinėjantys. Man nervai daugiau kainuoja nei biški daugiau kuro. Nuo A5 rekonstrukcijos per Prienus važiuoju nebent jei rudenį būna gražus oras ir visiškai neriboja laikas, su sustojimu pavalgyt Birštone ir t.t. Kitu metu su pagaliu nenuvarysi manęs ten.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X