/\ vat būtent. aš laukiu nesulaukiu, kada ir link jnavos bus išlietas naujas asfaltas, nes turbūt vien dėl to ir nedaromas didesnis greitis, nes pabandykit palėkti 100-110 ta puse, kamikadzizmas tikras
Man tik porą kartų per metus tenka važiuoti ta pseudo autostrada nuo Jonavos iki Kauno, ir tas ribojimas beveik visur iki 70-80 km/h atrodė be ryšio. Kokioje nors Prancūzijoje tokiuose keliuose net mieste leidžiamas greitis 110 km/h
Įsivaizduoju, kaip tie ribojimai "užknisa" važinėjančius tuo keliu kasdien.
Spėju ten dažnai vyksta paskaitos tema "Tai ką dabar darom?"
Pora klausimų - atsakymų iš kelių direkcijos tinklapio.
Sveiki, kada numatoma pradėti Jonavos pietinio aplinkkelio tiesimo darbus? ( 2009-06-22 )
>> Jonavos pietinio aplinkkelio tiesimo darbus planuojama pradėti 2011 m.
Sveiki, ar ketinama imtis priemonių padidinti leidžiamam greičiui 4 eismo juostų kelio ruože Kaunas - Karmėlava? Dabar leidžiamas greitis yra 70 km/h, tačiau dauguma vairuotojų tokį apribojimą tiesiog ignoruoja.
( 2009-06-22 )
>> Šioje atkarpoje nustatytas toks transporto priemonių greitis, kuris gali užtikrinti saugesnę situaciją (saugus greitis tam tikrame ruože nustatomas pagal daugybę parametrų: kelio kategoriją, transporto priemonių srautus, pėsčiųjų poreikius ir t.t.).
Man tik porą kartų per metus tenka važiuoti ta pseudo autostrada nuo Jonavos iki Kauno, ir tas ribojimas beveik visur iki 70-80 km/h atrodė be ryšio. Kokioje nors Prancūzijoje tokiuose keliuose net mieste leidžiamas greitis 110 km/h
Įsivaizduoju, kaip tie ribojimai "užknisa" važinėjančius tuo keliu kasdien.
2009-07-21 Dėl įgriuvos eismas nukreiptas apylanka
Š.m. liepos 20 d. pavakary valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. 1930 Turžėnai-Išorai 2-jame kilometre nuslinko dalis sankasos šlaito, esančio ties 5,8 m aukščio dauda (iš akmenų sumūryta pralaida). Taip pat sugriuvo ir dalis daudos bei kelio dangos. Ši pralaida įrengta seniai, todėl duomenų apie jos įrengimą nėra. Manoma, kad šlaitas galėjo nuslinkti ir dėl daudos defektų, ir dėl šiais metais itin drėgnų orų.
Didelės reikšmės šiai griūčiai galėjo turėti ir praėjusį sekmadienį ties Kaunu siautusi audra su gausiais krituliais. Tikslesnę informaciją dėl ko nuslinko šlaitas turėtų nustatyti projektuotojai, kurie ir pateiks įvykio išvadas bei parengs daudos remonto projektą.
Šiuo metu transporto eismas keliu Nr. 1930 draudžiamas ir kreipiamas apylanka.
Lietuvos rytas 2009-07-21 15:54
Nerijus Povilaitis Jonavos rajone įgriuvo tiltas
Vėlų pirmadienio vakarą Jonavos rajone, Užusalių seniūnijoje ties Šešuvos kaimu sugriuvo per Šešuvos upelį vedantis tiltas. Žmonių aukų nelaimės metu buvo išvengta.
Važiuojant senuoju keliu Kaunas–Jonava, už Karmėlavos, kolektyvinių sodų link, per Šešuvos upelį dar caro laikais buvo pastatyta iš plytų klota pralaida. Vėliau, platinant kelią bei tiltą, buvo pastatytas betoninis prielipas.
Pirmadienį nuslinkus daliai šlaito šis prielipas įgriuvo užtvenkdamas upelį. Neabejojama, kad nelaimė įvyko dėl pliaupiančio lietaus.
(...)
Įvykus griūčiai, nuolaužoms bei žemėms užpylus Šešuvos upelį pirmadienio vakare jame ėmė kilti vandens lygis, jis pasiekė net 2 metrus. Pasitelkus ekskavatorių su 8 metrų ilgio strėle ir kaušu iš vagos bandyta pašalinti gruntą, baimintasi, kad pakilęs vanduo gali išsilieti bei padaryti nemažų nuostolių.
„Per naktį vanduo gruntą ir asfalto likučius išnešė į upelio vagą. Šios dienos žiniomis, vanduo upeliu bėga normaliai“, - sakė VĮ „Kauno regiono keliai“ direktoriaus pavaduotojas - vyriausiasis inžinierius E.Kaučikas.
Senasis kelias prie upelio užtvertas, pastatyti ženklai, eismas nukreiptas aplinkkeliu. Trečiadienį eismą ketinama dalinai atnaujinti.
„Šiandien vyksta pasiruošimo darbai, rytoj ketinama puse kelio paleisti eismą. Iš Karmėlavos į Turžėnus viena puse galės važiuoti lengvieji automobiliai. Stebėsime situaciją, jeigu ji ims keistis į blogąją pusę, automobilių eismas bus uždraustas“, - sakė E.Kaučikas.
Savaitgalį nuvažiavau didesnę atkarpą iki Biržinkos.
Pasirodo, bus tiesiama visiškai nauja kelio trasa (~3 km) nuo Tomiluvkos (Molėtų/Anykščių r. riba) iki Pūstalaukių.
Taip naujo kelio pradžia atrodė 2009 gegužės mėnesį
Jonavos šiaurinio aplinkkelio 0,0-4,2 km ir Jonavos pietrytinio aplinkkelio (A6 Kaunas-Zarasai-Daugpilis kelio 28,2-34,0 km) poveikio aplinkai vertinimas
Santrauka
Planuojami Jonavos šiaurinis aplinkkelis 0,0-4,2 km ir Jonavos pietrytinis aplinkkelis (A6 Kaunas-Zarasai-Daugpilis kelio 28,2-34,0 km) patenka į planuojamos ūkinės veiklos, kurios poveikis aplinkai privalo būti vertinamas, rūšių sąrašą (…)
PAV dokumentų rengėjas - VĮ Transporto ir kelių tyrimo institutas, Aplinkos apsaugos skyrius.
PROJEKTAS
Jonavos miesto pietrytinis ir šiaurinis aplinkkeliai projektuojami pagal C II kelio kategorijos parametrus: 2 eismo juostos po 3,50 m. Pietrytinio aplinkkelio ilgis - 6,441 km, šiaurinio - 3,46 km. Į planuojamą nutiesti pietrytinį aplinkkelį tranzitinis eismas būtų 3886-2375 aut./parą, šiaurinį - apie 700 aut./parą .
Nagrinėti variantai :
UAB „Kelprojektas“ yra svarstęs kelis Jonavos pietrytinio aplinkkelio (A6 Kaunas - Zarasai - Daugpilis 28,2-34,0 km) variantus.
I variantas. Labai priartėja prie Spanėnų gyvenvietės . Kerta daug privačių žemės sklypų, padalindamas juos į dvi dalis.
II variantas. Gyventojų ir Jonavos savivaldybės prašymu planuojama aplinkkelio trasa patraukta toliau, siūlant II variantą. Planuojama trasa atitraukta nuo Spanėnų gyvenvietės. Išsaugomi privačios žemės savininkų interesai. Specialusis planas rengiamas II aplinkkelio variantui.
Jonavos šiaurinio aplinkkelio nagrinėti 3 variantai, tačiau du šiauresni atmesti dėl esamų kapinių planuojamo plėtimosi į šiaurę. (…)
Planuojama Jonavos pietrytinio aplinkkelio trasa priartėja prie Skarulių šv. Onos bažnyčios (kelio ašis nutolusi ?100 m), Skarulių kaimo kapinių. Skarulių buvusio dvaro sodybos vieta išlieka nutolusi ? 1 km atstumu.
(…)
Planuojamos Jonavos pietrytinio aplinkkelio šiaurinėje Neries dešiniojo kranto šlaito viršutinės dalies lygumoje siūlome įrengti erdvią automobilių sustojimo aikštelę – slėnio gamtovaizdžių regyklą ir pasodinti atitinkamų želdinių grupuotes. Prie aplinkkelio trasos šalia Skarulių bažnyčios siūloma įrengti automobilių stovėjimo aikštelę bažnyčios lankytojams.
Nuo PAV ataskaitos ruošimo iki žemių paėmimo praėjo 5½ metų
- Ataskaitos ruošimo laikotarpis - 2002 m. spalio mėn.– 2003 m. gruodžio mėn.
- Ataskaitos derinimo laikotarpis - 2004 m. sausio-vasario mėn.
- Atsakingos institucijos (LR aplinkos ministerijos) sprendimas: „Pritarti Jonavos šiaurinio aplinkkelio 0,0-4,2 km ir Jonavos pietrytinio aplinkkelio (A6 Kaunas-Zarasai-Daugpilis kelio 28,2-34,0 km atkarpos) įrengimui pagal pateiktą poveikio aplinkai vertinimo ataskaitą“. Sprendimas priimtas 2004-02-26 (rašto Nr. (1-15)-D8-1457).
Temą reikia pervardinti - ne 3, o 4 aplinkkeliai - Karmėlavos, Jonavos, Utenos, Zarasų
Informacija apie žemės paėmimo visuomenės poreikiams projekto rengimą Jonavos rajone
Vadovaudamasi (...) , Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos informuoja, kad Kauno apskrities viršininko 2009 m. liepos 2 d. įsakymu Nr. 02-03-7022 „Dėl žemės paėmimo visuomenės poreikiams procedūros (Jonavos r.)“ leista pradėti žemės paėmimo visuomenės poreikiams (magistralinio kelio A6 Kaunas–Zarasai–Daugpilis 28,154–34,595 km ruožui (Jonavos pietrytiniam aplinkkeliui) rekonstruoti) procedūrą.
Pradedamas rengti žemės paėmimo visuomenės poreikiams projektas Spanėnų kaime, Jonavos rajone, ir Jonavos mieste.
Žemės paėmimo visuomenės poreikiams projekto organizatorius – Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos (...)
Žemės paėmimo visuomenės poreikiams projekto rengėjas – uždaroji akcinė bendrovė „Kelprojektas“ (...)
Apie parengto plano sprendinių pristatymo visuomenei susirinkimo vietą ir laiką bei viešos ekspozicijos vietą bus paskelbta papildomai.
Komentuoti: